Jump to content

marhof

Użytkownik
  • Content Count

    1379
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

marhof last won the day on May 28 2014

marhof had the most liked content!

Community Reputation

225 Wspaniały

4 Followers

About marhof

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 07/28/1986

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdynia/Gdańsk
  • Auto
    Forek 2.5 XT/WRX STI
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Gry planszowe, Muzyka Rockowa, Piesze wycieczki, góry, Łucznictwo sportowe

Recent Profile Visitors

1887 profile views
  1. marhof

    Spalanie XV II

    Patrzę na wykresy z fuelio z tamtego okresu i wychodzi coś koło 11 litrów. Jak na warunki uważam, że wyszło świetnie
  2. Niestety początkowy entuzjazm został zgaszony, terminy projektów w pracy uległy zmianie i jakiekolwiek plany wyjazdowe na wrzesień są w tym momencie wątpliwe - na początek października mamy do przygotowania demo technologiczne, a ciężko na tym etapie przewidzieć jak się potoczy projekt :/ Na tę chwilę musimy się wycofać do rezerwy, ale będziemy śledzić wątek. Lista: 1. Ajax + cudowna i najwspanialsza małżonka która tu czasem zagląda 2. Judyta i Bogdan Rezerwa: 1. marhof, 3 osoby dorosłe
  3. Fajnie, dopisujemy się 1. Ajax + cudowna i najwspanialsza małżonka która tu czasem zagląda 2. marhof, 3 osoby dorosłe
  4. Wariant budżetowy, dla leniwych. Siedząc w aucie otwórz szybę, złap za górną część tego gumowego trójkąta z lusterkiem - narożnik i ściśnij palcami lekko pociągając do siebie. Potrzymaj tak z 3 sekundy, zamknij szybę. Problem rozwiązany na kilka godzin. Przy odrobinie wprawy można to zrobić nawet w czasie jazdy
  5. Edit: wszystko co napisałem do kosza, tak to jest jak nie doczytałem pierwotneog wątku że był swap Jeśli to automat 4EAT to nie ma tam centralnego dyfra - jest sprzęgło wielopłytkowe. Zdarza się, że w tych skrzyniach pada jeden z elektrozaworów odpowiedzialny właśnie za rozpinanie/luzowanie tego sprzęgła. Niestety nie pamiętam już szczegółów technicznych co do tego ktory to dokładnie zawór, swojego Subaraka z 4EAT sprzedałem już 7 lat temu... Tylny dyfer na 95% będzie otwarty, raczej nie jest źródłem problemu. NIektóre tylko egzemplarze miały visco z tyłu, ale to margines
  6. STI zniknęło z oferty sprzedażowej praktycznie w całej Europie, nie kupisz już nowego w salonie (normy spalin), więc w takim wypadku pozostaje Ci tylko rynek wtórny, a swojego WRX'a znasz. Piszę o tym na wszelki wypadek, bo napisałeś, że mieszkasz obecnie w US. Edit: Trochę WRXów US po PL już jeździ i raczej ludzie problemów nie mają. Z ewentualną sprzedażą w Polsce WRXa później raczej też problemów nie będzie - egzemplarz US z mienia przesiedleńczego (a nie utopiony rozbitek ) to rodzyn
  7. Miałem Mondeo - przez ostatnie lata użytkowania był problem z sezonową wymianą opon, bo nie było za co auta podnieść... Forek to w porównaniu niebo, a ziemia
  8. Szkoda psich zaprzęgów... to była super atrakcja. 2 lata temu w Kudamie było -16 stopni wieczorem Onega zamarźnięte?
  9. Też jeździłęm wersją Veloce i zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, jednak banan na twarzy był większy po jeździe próbnej STI. Pewnie w życiu codziennym taka alfa jest bardziej praktyczna, ale jadąc 'normalnie' nie czuć zupełnie tego sportowego ducha. Natomiast w STI nawet jak stoję w miejsu, to się gęba cieszy, choćby przez widok za tylnią szybą i garb na masce. Najmilej z Alfy wspominam skrzynię biegów i bajeczne łopatki za kierownicą
  10. Nie spotkałem się jeszcze z krytyką dot. Subariad (a byłem już na 6) taką jak opisana w tym artykule. Wręcz przeciwnie - znajomi zachęcali mnie i prosili o dokładne relacje lub nawet prelekcje dla szerszego grona osób. Mając na uwadze obecne trendy ekologiczne (spalenie tony, a czasem i więcej paliwa podczas takiej wyprawy, przejazdy przez brody itp. - są osoby które odbierają to bardzo źle) oraz świadomość istnienia takich strażników cudzych podróży ograniczałem swoje relacje jedynie do osób które dobrze znam i które znają mnie, więc nigdy mnie taka ocena nie spotkała, ani nie dotknęła. Przed
  11. Regulacja temperatury w Forku jest skopana, bo w zasadzie są tylko 3 ustawienia: skrajnie w lewo - zimno, skrajnie w prawo - piekarnik, wszystko pomiędzy - gorąco. Czujnik temperatury w środku masz z prawej strony pod kierownicą na desce rozdzielczej. Taka mała kratka (ok. 2x2 cm, ale to z pamięci podaję) - za nią jest sensor. Ktoś kiedyś chwalił się, że po zainstalowaniu małego wentylatora który naprowadza powietrze z kabiny na tę kratkę temperaturę w Forku dało się lepiej kontrolować...
  12. Mi Forek SG 2.5 XT bierze ok 1.5L - 2L na 10000 km. Przebieg 242000 km STI nie bierze nic między przeglądami. Przebieg 45000 km.
  13. Obstawiam Keratronic+ parkowanie w hali garażowej
  14. Dziękuję! Forek się nie psuje, tylko się zużywa...
×
×
  • Create New...