Napiszę co było dalej.
Po dalszych konsultacjach z K0 MAR, doszliśmy do wniosku, że najszybciej i w sumie najtaniej (co nie oznacza, że tanio) będzie kupić zestaw tarcza+dzwon "Brembo THBR911536L i P" oferowany przez Subaru. W ASO uzyskaliśmy niewielki rabat, bo zamówiliśmy obydwaj po komplecie i po 3 dniach od od zamówienia tarcze były na miejscu. Podczas wymiany tarcz i klocków okazało się, że zaciski do Brembo wymagają czyszczenia. Samo ich czyszczenie trwało 2 godziny. Do kompletu dołożyłem z przodu klocki Ferodo DS2500 (symbol FCP1281H). Tył też wymieniałem, ale pozostał seryjny. Do tego zmieniłem płyn hamulcowy na Millers racing brake fluid 300+.
Efekt końcowy jest bardzo dobry. Hamowanie jest pewne i mocne. Bardzo miłym dodatkiem jest ładny dźwięk podczas mocniejszego hamowania, kojarzy mi się z dźwiękiem zatrzymującej się windy szybkobieżnej - bardzo przyjemny! Nic nie piszczy. Teraz jazda tym autem to prawdziwa przyjemność. Mam nadzieję, że komuś te informacje okażą się przydatne.