Skocz do zawartości

sybkiwrx

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    USA - Floryda
  • Auto
    MY17 WRX 6MT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sybkiwrx

0

Reputacja

  1. Tak ale nie raz mnie ebay zawiodl, jakosciowo moze byc slaby lub go szybko spotkac awaria.. Fabryczny od Subaru chce jednak kupic, wiecej dam ale jednak wieksza pewnosc.
  2. sybkiwrx

    Wrx 2015+

    Witam wszytkich na watku, jestem nowym uzytkownikiem forum. Stworzylem watek o sprowadznie wlasnego WRXa (MY17 6MT) do polski, i ktos polecil ten watek na 2015+ WRX. Mam kilka pytan: Czy sa w PL renomowani tunerzy specjalizujac sie w FA20 silnikach? W tej chwili moje auto jest z tunowane profesjonalnie, pelny wydech bez kata, egr i tgv usuniente, elektroniczny sterownik cisnienia i cobb accessport. Planuje przed powrotem do kraju (podczas nastepnego roku, nie spieszy sie jeszcze) jeszcze go podkrencic, i zastanawiam sie jaki jest w polsce dostep do paliw alternatywnych? Tuner tutaj poleca przejscie na etanol, duze zyski sa ale troszke to kosztuje, i jak by w polsce nie bylo dostepu do paliwa 85% etanolu to raczej bez sensu. Z tego co czytalem i sam widze, to nie ma takiego paliwa dostepnego na stacjach. Jest jeszcze opcja wtrysk metanolu ale nie rozeznalem sie jeszcze z tym, i jak narazie w USA mi sie nie oplaca, bo mam stacje z E85 paliwem pod domem. W stanach kazdy z FA20 silniczkiem smiga na etanolu, bo sporo mocy daje i mniejsze ryzyko niz same paliwo 98. Dziekuje za wszytkie porady/info.
  3. Jak tak to super, wlasnie o przednie swiatlo sie martwilem troche, bo nie bylem w stanie znalesc cos co by spelnialo normy europejskie bez szukania wraka z 2016 STi jak robili jeszcze na europe. Juz gadalem z sprzedawca tylnego przeciwmglowego tutaj, czekam 1,5 miesiaca az wroci na polki przez swiatowa sytuacje ale to jest banalna przerobka. Niestety wiem ze ostatni rocznik STi na europe bylo 2016, dziekuje VW za zasotrzenie norm europejskich.... I to tez jest prawda ze wlasnego WRXa znam. Tez wiem co w nim wyprawialem, ale serwis byl robiony na tip top. Przez ten i wylacznie ten powod jeszcze nie przeskoczylem do STia (dobra moze mam lekkie przywiazanie do swojego wrxa), bo jak kupowalem to srednio mnie bylo stac na STia, a teraz nie chce drugiego razu poczuc dewaluacje nowego auta i bawic sie w sprzedaz tego. Jeszcze nie przegladalem ale zaraz sobie na to spojrze, dzieki za link! Super gratuluje! Chetnie pozycze sciagi jak doznasz wszytkiego. Nie wiem ile u was teraz chodza takie full LEDy dla 18+, ale szybko sprawdzilem u nas jest taka firma co rozbiera powypadkowe STi/WRX, to 450$ krzycza za taki, plus podatek 7%. Znam wlasciciela tej stronki, ceny nie sa najtansze ale podaje dla rozeznania, i w miare pewne sa czesci tutaj: https://www.subieautoparts.com/ Dziekuje kazdemu za info, a takie drugie pytanie mam: jak to wyglada z badaniem emisij u was jak samochod nigdy nie byl sprzedawany na rynek europejski? Akurat moj teraz jest ztunowany, i bez katalizatora (Floryda nie ma badan emisji, a tuner polecil bez kata)... licze sie z tym ze jakis katalizator performancowy musze zalozyc, ale czy sa jakies dokladne normy ktore musze spelniac?
  4. Pozdrowienia z USA - Jestem wlascicielem WRXa z 2017r, i rozwazam powrot do kraju w przyszlym roku. Wiem na pewno, ze samochod bez przerobek nie moze byc zarejstrowany w Polsce, i zastanawiam sie czy ktos moze tutaj juz mial doswiadczenie z importem tego rocznika WRXa z USA do Polski, i ma kompletna liste przerobek do rejstracij? Chcialbym to auto sobie zatrzymac jako mienie przesiedlencze, ale jak by bylo ciezko z przerobkami, to nie wiem czy warto go sciagac, i po prostu kupic STi w Polsce. Jak to jest retoryczne pytanie na tym forum, to przepraszam ale nie widzialem na necie kompletnej listy i szukam naprowadzenia na jakies konkretne detale. Dziekuje i pozdrawiam, Szymon
×
×
  • Dodaj nową pozycję...