Jak tak to super, wlasnie o przednie swiatlo sie martwilem troche, bo nie bylem w stanie znalesc cos co by spelnialo normy europejskie bez szukania wraka z 2016 STi jak robili jeszcze na europe. Juz gadalem z sprzedawca tylnego przeciwmglowego tutaj, czekam 1,5 miesiaca az wroci na polki przez swiatowa sytuacje ale to jest banalna przerobka.
Niestety wiem ze ostatni rocznik STi na europe bylo 2016, dziekuje VW za zasotrzenie norm europejskich.... I to tez jest prawda ze wlasnego WRXa znam. Tez wiem co w nim wyprawialem, ale serwis byl robiony na tip top. Przez ten i wylacznie ten powod jeszcze nie przeskoczylem do STia (dobra moze mam lekkie przywiazanie do swojego wrxa), bo jak kupowalem to srednio mnie bylo stac na STia, a teraz nie chce drugiego razu poczuc dewaluacje nowego auta i bawic sie w sprzedaz tego.
Jeszcze nie przegladalem ale zaraz sobie na to spojrze, dzieki za link!
Super gratuluje! Chetnie pozycze sciagi jak doznasz wszytkiego.
Nie wiem ile u was teraz chodza takie full LEDy dla 18+, ale szybko sprawdzilem u nas jest taka firma co rozbiera powypadkowe STi/WRX, to 450$ krzycza za taki, plus podatek 7%.
Znam wlasciciela tej stronki, ceny nie sa najtansze ale podaje dla rozeznania, i w miare pewne sa czesci tutaj: https://www.subieautoparts.com/
Dziekuje kazdemu za info, a takie drugie pytanie mam: jak to wyglada z badaniem emisij u was jak samochod nigdy nie byl sprzedawany na rynek europejski?
Akurat moj teraz jest ztunowany, i bez katalizatora (Floryda nie ma badan emisji, a tuner polecil bez kata)... licze sie z tym ze jakis katalizator performancowy musze zalozyc, ale czy sa jakies dokladne normy ktore musze spelniac?