turdziGT Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Oj zdecydowanie przy dźwięk tego silnika praktycznie nie ma znaczenia jak ten samochód jeździ ale na szczęście jeździ też świetnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Na koniec pojawia się nawet i STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Tematy silnikowe w FRS wydają się być opanowane przez producenta, a samochód faktycznie jeździ wyśmienicie. Tylko ja jestem totalnie niekompatybilny z kubełkami. Fotele podstawowe moim zdanie są znacznie lepsze. Z resztą wniosków nie ma co dyskutować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Nie tylko Ty.Malo tego na tych seryjnych siedzi się o wiele niżej ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 11 godzin temu, Kukson napisał: Na koniec pojawia się nawet i STI Obejrzałem i wysłuchałem z uwagą. Oczywiście, z przyczyn obiektywnych, byłem ciekawy opinii na temat Subaru. Warto było: "dzięki systemowi "sidrajw", Subaru po zakrętach pływa się jak wielorybkiem" (czy jakoś tak). Przyznaję, nie pływałem wielorybkiem. Spróbuję, porównam, poinformuję o wrażeniach. A w drodze do domu pokręcę trochę gałką od "sidrajw" w obie mańki i sprawdze, jak to się ma do jazdy w zakręcie. Człowiek uczy się całe życie. Zdrówka! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Tymczasem nowe A45 po raz pierwszy będzie "wide body" z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Nie wiecie dlaczego klasa A AMG zniknęła z konfiguratora mercedes.pl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Bo nowy model będą wypuszczać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Dokładnie tak. Nie ma jej w konfiguratorze już kilka miesięcy. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek19922 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 można jeszcze gdzieś ostatnie modele w salonach wychaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Tylko trza znaleźć odpowiedni chak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 6 godzin temu, turdziGT napisał: Tymczasem nowe A45 po raz pierwszy będzie "wide body" z przodu Szkoda, że tylko z przodu Widzę, że poszli po rozum do głowy i zastosowali normalne (okrągłe) końcówki wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiochu Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Według zeperfs nowa Fiesta jest o 500 Eur tańsza od starej. W Polsce jest droższa o 20 tys zł. Skąd ta różnica? http://www.zeperfs.com/en/duel4504-7324.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 2 godziny temu, Spiochu napisał: Według zeperfs nowa Fiesta jest o 500 Eur tańsza od starej. W Polsce jest droższa o 20 tys zł. Skąd ta różnica? http://www.zeperfs.com/en/duel4504-7324.htm Z 500+ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) Z dedykacją dla Radka: Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez llkuba Team Tico WLKP illegal street car Kambodża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) 3 minuty temu, llkuba napisał: Suchar, było 2 strony temu Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez radekk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 2 godziny temu, Spiochu napisał: Według zeperfs nowa Fiesta jest o 500 Eur tańsza od starej. W Polsce jest droższa o 20 tys zł. Skąd ta różnica? http://www.zeperfs.com/en/duel4504-7324.htm Póki co nie ma jeszcze polskiego cennika chyba, że o czymś nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 50 minut temu, radekk napisał: Suchar, było 2 strony temu Radek chłopaki nie jeden komplet laczków spalili specjalnie dla Ciebie Z przeprosinami i wyrazami szacunku Pozdrawiam Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiochu Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) Cytat Póki co nie ma jeszcze polskiego cennika chyba, że o czymś nie wiem Nowa do kupienia od 94 k zł: https://www.otomoto.pl/osobowe/ford/fiesta/?search[filter_float_engine_capacity%3Ato]=1500&search[filter_float_engine_power%3Afrom]=200&search[country]= Starsza wersja pamiętam że chodziło po 70 kilka tys. zł. Chyba nawet za równe 70 k dało się kupić podstawową wersję. Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez Spiochu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 15 minut temu, Spiochu napisał: Nowa do kupienia od 94 k zł: https://www.otomoto.pl/osobowe/ford/fiesta/?search[filter_float_engine_capacity%3Ato]=1500&search[filter_float_engine_power%3Afrom]=200&search[country]= Starsza wersja pamiętam że chodziło po 70 kilka tys. zł. Chyba nawet za równe 70 k dało się kupić podstawową wersję. Na pewno skończy się na 90+ w salonie i to po rabatach. Ale wcale się nie zdziwię, skoro fajnie skrojona STline 140 KM w konfiguratorze to około 80 tzł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 8 godzin temu, Spiochu napisał: Nowa do kupienia od 94 k zł: https://www.otomoto.pl/osobowe/ford/fiesta/?search[filter_float_engine_capacity%3Ato]=1500&search[filter_float_engine_power%3Afrom]=200&search[country]= Starsza wersja pamiętam że chodziło po 70 kilka tys. zł. Chyba nawet za równe 70 k dało się kupić podstawową wersję. Dalo sie nawet kupic ponizej 70K byl okres ze po 67 chodzily. 8 godzin temu, rydzada napisał: Na pewno skończy się na 90+ w salonie i to po rabatach. Ale wcale się nie zdziwię, skoro fajnie skrojona STline 140 KM w konfiguratorze to około 80 tzł Drozsza bedzie to na pewno ale zeby byc fair to tzeba tez zauwazyc ze dostanie sie wiecej auta. Jako ze mam porownanie do starej i nowej to roznica w odczuciach jest ogromna.To tak jak by sie przesiadlo z Fiesty do Focusa tylko troche mniejszego.Nowa Fiesta to o wiele bardziej dojzaly samochod zarwno jesteli chodzodzi o prowadzenie i odczucia z jazdy jak i srodek a moze zwlaszcza srodek a to niestety musi wiecej kosztowac. Trzeba sie niestety przestawic i pogodzic ze taraz male Hot Hatche to niestety 100K a duze 150K.Takie zycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, turdziGT napisał: Jako ze mam porownanie do starej i nowej to roznica w odczuciach jest ogromna.To tak jak by sie przesiadlo z Fiesty do Focusa tylko troche mniejszego.Nowa Fiesta to o wiele bardziej dojzaly samochod zarwno jesteli chodzodzi o prowadzenie i odczucia z jazdy jak i srodek a moze zwlaszcza srodek a to niestety musi wiecej kosztowac. ... znaczy się, z nowej ST-line jesteś zadowolony? To w końcu jakaś tam namiastka HH-acza. Ciekaw jestem, jakie ma "odejście", bo wg danych technicznych i testu to "aż" 9,0s. Wiem, że to nie najważniejsze w aucie, ale dużo mówi o sprawności całego napędu. I jak zawias? Jest on twardszy od wersji w pełni cywilnej: nie-ST-line np. 100 KM? Nadaje się to na polskie drogi na alu 16" ? O alu 17" wolę nawet nie myśleć? Brrr. Sorki za zaśmiecanie tematu pytaniami o namiastkę Hothatcha, ale może warto, dla potomnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 9 minut temu, rydzada napisał: ... znaczy się, z nowej ST-line jesteś zadowolony? To w końcu jakaś tam namiastka HH-acza. Ciekaw jestem, jakie ma "odejście", bo wg danych technicznych i testu to "aż" 9,0s. Wiem, że to nie najważniejsze w aucie, ale dużo mówi o sprawności całego napędu. I jak zawias? Jest on twardszy od wersji w pełni cywilnej: nie-ST-line np. 100 KM? Nadaje się to na polskie drogi na alu 16" ? O alu 17" wolę nawet nie myśleć? Brrr. Sorki za zaśmiecanie tematu pytaniami o namiastkę Hothatcha, ale może warto, dla potomnych. Na papierze te 9 moze nie robi wrazenia ale w ruchu to na prawde sprawne auto i zadna zawalidroga.Ja wychowalem sie na HH z lat 90 ktore miela 8-9 sek do setki i kiedys byly to bardzo dobre osiagi dzis to jest juz norma. Pod katem namiastki HH uwazam ze mozna to nazwac mini HH. Frajdy jest nadl masa zwlaszcza w zakretach bo to auto prowadzi sie wysmienicie.To co poprawili moim zdaniem to wlasnie konstrukcje i prace zawieszenia.Nawet na tym sportowym i obnizomynm zawieszeniu i 18 calewych felgach po prostu polyka wszelkiego rodzaju nieownosci czy porgi zwalniajacze co w poprzedniej ST bylo wrecz katorga.To byl mniedzy innymi jeden z powodow dla ktorego zdecydowalem sie na zamiane.Ja po prostu wyroslem juz z samochodow trwardych jak deska a taka jest stara ST. Nowa Fiesta sprawdz sie tez w trasach.200 czy 300 km po autostradzie nie ma problemu gdzie stara po prostu umeczy.Ogolnie zrobili to male auto jeszcze lepsze i bardzie dojzale nie tracac nic z walorow i FUN faktor. Jezli ma cos krytykowac to jak na 140KM i wage to mgla by jechac minimalnie lepiej no ale to takie czepianie sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się