Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, matros1 napisał:

Dla mnie to auto ma średni sens przy takiej cenie.

Oryginał Evo można mieć za +\- 100000 euro. Zwykłe Integrale chodzą po 30000 euro.

 

Podoba mi się, ale nie za 300000.

 

Z tym karbonowym frontem przypomina trochę Betę:

b8e60dc329e90813e76fbefeb9115859.jpeg

480b037ed314fac92760cbf063edbe90.jpg

A co do nowej Megane RS to moim zdaniem starsza ma bardziej agresywny tył. Nowa wygląda jakoś tak grzecznie. Jakby przepraszała że kogoś wyprzedziła.

Matros jezdziłeś nową Megane RS?

Jeśli tak to jakie wrażenia? Jak to skręca, przyśpiesza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeździłem, czekam na Trophy. Nie chcę sobie
wyrabiać opinii na bazie podstawowej wersji, która jest nieco bardziej cywilizowana niż 3. Opinie wśród znajomych są z grubsza takie, że jest fajnie ale brakuje jej trochę pazura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, matros1 napisał:

Nie jeździłem, czekam na Trophy. Nie chcę sobie
wyrabiać opinii na bazie podstawowej wersji, która jest nieco bardziej cywilizowana niż 3. Opinie wśród znajomych są z grubsza takie, że jest fajnie ale brakuje jej trochę pazura.

Po Twoim stażu za kółkiem Renówki to dobra decyzja.

Właśnie mało jest jeszcze porównań czytaj "czasówek" na torze z konkurencja. Gówniane  1/4 mili  to żadne porównanie..... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trophy będzie dostępne tylko z manualem?


Ma być z manualem i EDC. Nie do końca jest tylko jasne czy EDC dostanie szperę.

Właśnie mało jest jeszcze porównań czytaj "czasówek" na torze z konkurencja. Gówniane  1/4 mili  to żadne porównanie..... 


Niestety to prawda. Renault nie ujawnia żadnych czasów. A porównań zrobionych przez dziennikarzy na torze, jest jak na lekarstwo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, matros1 napisał:

Dla mnie to auto ma średni sens przy takiej cenie.

Oryginał Evo można mieć za +\- 100000 euro. Zwykłe Integrale chodzą po 30000 euro.

 

Podoba mi się, ale nie za 300000.

 

Z tym karbonowym frontem przypomina trochę Betę:

b8e60dc329e90813e76fbefeb9115859.jpeg

480b037ed314fac92760cbf063edbe90.jpg

A co do nowej Megane RS to moim zdaniem starsza ma bardziej agresywny tył. Nowa wygląda jakoś tak grzecznie. Jakby przepraszała że kogoś wyprzedziła.

Kwestia gustu.Mnie poprzednia nigdy sie nie podobała zwłaszcza z tylu a obecna jes cymes.No ale ja juz tak mam ze wazny jest dla mnie wyglad a nie jak jeździ wiec dlatego jezdze pewnie RS4 a nie M3 :) 

Tymczasem fabryka cos mi tam testuje na Ringu.Zdjecie z dzisiaj za kierownica kierowca testowy Audi Sport.

 

IMG_6173.thumb.JPG.7a59393aea7b9b603fdbfe0e40e77348.JPG

 

 

Pakiet Performance czy moze jakies poprawki softu ze względu na nowa normę ?

 

 

 

And the winner is......

 

 

:)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.09.2018 o 01:46, boorek napisał:

Na wiosnę będę chyba czegos szukał i rozegra sie to raczej pomiedzy Hyundaiem i nowa Fiesta... 

Na Hyundaia to się trzeba najpierw doczekać. Kumpel miał termin odbioru na maj, co chwilę przesuwali mu termin, aż w końcu stanęło na przełomie października i listopada (sic!), więc się wkurzył i wziął Cuprę 4drive z placu, a Hyundaia olał (i nie był jedyny z tego co mu mówili w salonie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy focus na żywo wygląda o niebo lepiej niż na fotkach

 

d1b1161a7097d95bb4fca116f1b2a63b.jpg&key=541aedee2a5c027b41eddbbd9c01d0d5a2a9c9f4d99757b287e6a655b22d219c

 

327eaa3ca701f8d6c4af115e261460e8.jpg&key=067d958d779310c8bda1ab551fa6a777d2dd71596a961d7943f4c926fb66a934

 

f565183a0f3de51958af2888b93c1094.jpg&key=2cbe8aa9295ccbbb83c365b248ab8d48cf6dcd5d1c4058315a23cb9ce6e6a52b

 

Tutaj wersja ST Line. Jak im starczy odwagi, żeby nowego RS’a zrobić z pazurem, to wyjdzie fajny HH.

 

Mam wrażenie, że sporo nowych samochodów wygląda lepiej na żywo niż na zdjęciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po proszę to u mnie na lotnisku :) 

 

Widzalem nowego Focusa STline na żywo nawet w nim siedziałem i wyglada swietnie.Obok Mazdy 3 to jedno z najładniejszych aut w klasie.Na prawde klasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Troszkę temat przycichnął.To tak pół żartem.

Po co przepłacać.

 

 

 

Czy ktoś mógłby wyjaśnić tak spektakularny wynik Hondy Jazz w tym teście? Jest lepsza nie tylko od Type R ale także wszystkich innych hot-hatchy (również tych mniejszych) a także samochodów sportowych (fiat 124 spider, toyota gt86, merc amg gt a nawet porsche 911)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno wielkosc samochodu w tym tescie ma niebagatelne znaczenie.

Kolejna sprawa bedzie tez zapewne kalibracja ESP i systemow stabilizacji.Niektore po prostu za bardzo tlamsza auto i jego predkosc lub tak jak w przypadku Macane robia jakies dziwne rzeczy.

A na sam koniec dochodzi najwazniejsza sprawa jaka charakterystyke zawieszenia dobral producent do danego samochodu.Samochody ktore sa ustawione bardzo neutralnie beda tu wypadaly doskonale bo nie reaguja tak na zmiany kierunku i obciazenia jak prawdopodobnie przykladowa Honda ale sa w zalozeniu nudne w prowadzeniu.Z kolei auta ktore daja wieej funu z jazdy i sa latwiejsze do wprowadzenia w nadsterownosc wypadna du gorzej jak na przyklad nowa Ibiza.Polecam ogladnac co tam sie dzieje , ale jak wiemy jest to auto fdajace najwiecej frajdy w klasie tak wiec jak to w zyciu wszystko jest kompromisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.09.2018 o 10:46, turdziGT napisał:

Na pewno wielkosc samochodu w tym tescie ma niebagatelne znaczenie.

Kolejna sprawa bedzie tez zapewne kalibracja ESP i systemow stabilizacji.Niektore po prostu za bardzo tlamsza auto i jego predkosc lub tak jak w przypadku Macane robia jakies dziwne rzeczy.

A na sam koniec dochodzi najwazniejsza sprawa jaka charakterystyke zawieszenia dobral producent do danego samochodu.Samochody ktore sa ustawione bardzo neutralnie beda tu wypadaly doskonale bo nie reaguja tak na zmiany kierunku i obciazenia jak prawdopodobnie przykladowa Honda ale sa w zalozeniu nudne w prowadzeniu.Z kolei auta ktore daja wieej funu z jazdy i sa latwiejsze do wprowadzenia w nadsterownosc wypadna du gorzej jak na przyklad nowa Ibiza.Polecam ogladnac co tam sie dzieje , ale jak wiemy jest to auto fdajace najwiecej frajdy w klasie tak wiec jak to w zyciu wszystko jest kompromisem.

Dodałbym, że może być tak skalibrowane ESP i inne systemy, że zaraz po pierwszym manewrze omijającym pachołki, ESP mocno przyhamowuje samochód i ma on już dużą mniejszą predkość przy następnych omijaniach pachołków względem takich samochodów jak TyperR, porsche i inne sportowe bryki. Pasowało by porównać prędkości na całym odcinku testu łosia, bo może się okazać, że jazz szybciej wjeżdża w próbę łosia, ale w połowie próby ma już niższą prędkość niż pozostałe samochody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...