Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

21 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

GT-86 sprzedaje sie znacznie lepiej - i w Europie, i w US (F-RS

Umowa pomiędzy firmami jest taka że na jedno wyprodukowane BRZ przypada 4 czy 7 (nie pamiętam) GT. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Izotom napisał:

Serdecznie pozdrawiam wszystkich znawców i użytkowników Subaru BRZ i Toyot GT86.

 

 

Dobrze że nie "znafcuf" B)

 

BTW, niedługo trzeba powtórzyć wypad na zabawy RWD, @gryka odebrał wczoraj potwora a moja "seria" się kończy, co oznacza że trzeba ze spokojem poćwiczyć i się pobawić :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.07.2018 o 08:56, viggen napisał:

90% reviewerow na swiecie jak jeden maz pisze ze najlepszy HH na rynku, objezdza bezposrednia  konkurencje na torze, zgarnia kolejne nagrody, a wiekszosc tutaj stara sie to deprecjonowac,

Na szczęście zawsze znajdzie się rycerz na białym koniu, z mieczem w jednej ręce i kagankiem oświaty w drugim, który stanie w obronie najlepszego HH na rynku i uświadomi niekumatych ;) 

Może jest najlepszy (pojęcie względne), może nie jest. Na pewno ów test, jak i „Car of...” tego nie dowodzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Zyzol napisał:

Na szczęście zawsze znajdzie się rycerz na białym koniu, z mieczem w jednej ręce i kagankiem oświaty w drugim, który stanie w obronie najlepszego HH na rynku i uświadomi niekumatych ;) 

Może jest najlepszy (pojęcie względne), może nie jest. Na pewno ów test, jak i „Car of...” tego nie dowodzą

Wiedzialem, ze ktos bedzie staral sie byc zabawny ... Dowodza, nie dowodza, jednak rozdawane sa przez ludzi ktorzy o autach pojecie maja i sa autorytetem jakims w tym swiadku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Bednarach widziałem każde z tych po aut, o których piszecie, po jednej sztuce przez okres 2 lat.

A z tego co widziałem to można wnioskować, że najlepszy HH to BMW 318is E30, E36 :biglol:.

Reasumując: HH stały się beznadziejnie drogie i kłopotliwe w użytkowaniu - zwłaszcza te ze skrzyniami automatycznymi, bądź zautomatyzowanymi. 

Oglądałem, jeździłem Abarthami, Fiestami ST, Focusami RS, Renault Clio RS, VW Golf R, Mercedes A45 itd. itp. i te auta jakoś mnie nie przekonały: brakowało kompromisu pomiędzy sportem, a codziennością - były bardziej na co dzień niż codziennie na tor - nie powodowały u mnie uśmiechu na twarzy, nikt ich nie zauważał bo były/są produktem popkultury - o czym świadczą wszelkie tytuły "Car of", a nie wytworem pasjonatów - nie ma takich rankingów dla pospolitych zjadaczy chleba.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, viggen napisał:

sa autorytetem jakims w tym swiadku 

O świecie... światku mój.

Na TF są inne autorytety i po prostu nie przepada się tutaj za Hondą. Tacy jesteśmy źli :evil2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Ayu napisał:

O świecie... światku mój.

Na TF są inne autorytety i po prostu nie przepada się tutaj za Hondą. Tacy jesteśmy źli :evil2:

 

Ja tylko w sprawie Hondy. Po wczorajszej jeździe mogę tylko napisać że aż taka straszna Honda to mechanicznie nie jest... musi być tylko w odpowiedniej obudowie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Izotom napisał:

Oglądałem, jeździłem Abarthami, Fiestami ST, Focusami RS, Renault Clio RS, VW Golf R, Mercedes A45 itd

 

6 godzin temu, Izotom napisał:

były bardziej na co dzień niż codziennie na tor

 

 

Wszystko się zgadza, bo codziennie na tor to tylko auto z klatką, kubłem i szelkami. Nie widzę innej opcji na komfortową zabawę.

Byłem Focusem w Słomczynie, założyłem slicki i.... daje radę.

Moje Legacy (z klatką :thumbup:) ma prawie taką samą moc (choć wykres momentu obr  jest rodem z wykopalisk względem Focusa), waży o prawie 300kg (!) mniej i tylko o 1,5sek na okrążeniu było szybsze. Szacun dla Forda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Izotom napisał:

te auta jakoś mnie nie przekonały: brakowało kompromisupomiędzy sportem, a codziennością - były bardziej na co dzień niż codziennie na tor

A od kiedy auta drogowe mają być bardziej na tor? Jakoś nie chciałbym w aucie na codzień żeby było bardziej na tor, np codziennie pakować dziecko w fotelik plącząc się z nim w klatce bezpieczeństwa ;)

Edytowane przez radekk
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miko Marczyk , lał prawie wszystko seryjnym A45 na slickach nalewkach , na Bednarach , a były tam profi rajdowki , proto itd. :) Więc jednak można

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:

Miko Marczyk , lał prawie wszystko seryjnym A45 na slickach nalewkach , na Bednarach , a były tam profi rajdowki , proto itd. :) Więc jednak można

 

Ja na prawdę nie robię specjalnie wycieczek w Twoją stronę, ale będę nieprawdę prostował. Miko na nalewkach (Extreme) poginał na Poznaniu. Na Bednarach zakładał profi wyścigowe slicki czy choćby najlepsze medie jakie są (a w sumie to były bo już nie robią) Michały P2G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Tomek Tomko napisał:

 

Ja na prawdę nie robię specjalnie wycieczek w Twoją stronę, ale będę nieprawdę prostował. Miko na nalewkach (Extreme) poginał na Poznaniu. Na Bednarach zakładał profi wyścigowe slicki czy choćby najlepsze medie jakie są (a w sumie to były bo już nie robią) Michały P2G.

A jakie to ma znaczenie ? na Kielcach jezdził na nalewkach i też lał wszystkich aż puchło ...... a chocby jeżdził na profi oponach i wygrywał , to rozumiem że inne auta jeździły na seryjnych drogowych tak ? .................... :( . Kiedyś wspominałeś w tym wątku że A45 nie potrafi zrobić kółka bez awarii / odłączenia napędu , to jak wytłumaczysz że Miko lał prawie wszystko ? Nie nie musisz odpowiadać , Focus RS jest najlepszy :)

https://www.mototrends.pl/motosport/miko-marczyk-opony-do-sportu-homologacja-rajdy-kjs/

 

To kto tu jest Pinokiem ? Miko czy Ty ? :)

 

P.S. Ale Ty rzeczywiście chyba powinieneś się leczyć , bo masz jakąś fobie na punkcie FRS . Ktokolwiek coś złego powie o FRS na forum.subaru , Ty jesteś jak na zawołanie :) , może czas sie wypisać ;) i leczyć kompleksy gdzie indziej ;) 

Aaaaa i żeby nie było , wciąż kocham stronę .... https://www.facebook.com/bekazrsa/ ;)

 

Edytowane przez carfit
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, carfit napisał:

to jak wytłumaczysz że Miko lał prawie wszystko ?

 

Gdyż ponieważ jest megatalentem z głową na karku a do tego ułożonym i w cholerę pracowitym młodym człowiekiem? 

 

A co do opon, braku rozłączania napędów i całkowitej serii tego Merca to nie jest do końca jak piszesz. :rolleyes:

 

A45 jest z natury bardzo szybkie ale kiedy dostaje mocno w kość pojawiają się kłopoty, własnie z napędami i do wyczynowej jazdy na takim poziomie nie bardzo w długim okresie się nadaje. Przyjechać, zlać wiarę na krótkich czy w miarę niedługich próbach i pojechać do domu dobry driver da radę ale notorycznie upalany robi kłopoty. Żadna seria nie wytrzyma na dłuższą metę konfrontacji z przygotowanym do sportu autem, bo gdyby tak było to by nikt u Ciebie nie budował kolejnych silników ;)

 

Pojawienie się na rynku A45 bardzo namieszało i co do tego nie ma dyskusji, "torebunia" goni kota dużo mocniejszym, droższym i z wyglądu szybszym autom, genialnie przyspiesza, trzyma się drogi a do tego jest samochodem, którym spokojnie pojedziesz po bułki i zawieziesz dzieciaki do szkoły. Idealne auto na co dzień dla człowieka z benzyną we krwi... i do wyskoku na TrackDay. :rolleyes:

 

 

 

 

 

 

  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, carfit napisał:

Miko Marczyk , lał prawie wszystko seryjnym A45 na slickach nalewkach , na Bednarach , a były tam profi rajdowki , proto itd. :) Więc jednak można

Poza tym, że stwierdził że to ciężkie auto i przegrzewają się napędy, to i owszem. 

Byłem przy tym osobiście i rozmawiałem z Nim na temat tego auta bo chciałem je kupić.

Jeszcze nie kupiłem ;) Ale kto wie: w  zastępstwie za nowe STI, jako szybkie auto na długie podróże szybkimi drogami:coffee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, chojny napisał:

45 jest z natury bardzo szybkie ale kiedy dostaje mocno w kość pojawiają się kłopoty, własnie z napędami i do wyczynowej jazdy na takim poziomie nie bardzo w długim okresie się nadaje. Przyjechać, zlać wiarę na krótkich czy w miarę niedługich próbach i pojechać do domu dobry driver da radę ale notorycznie upalany robi kłopoty

Ale to jest jasne jak słońce ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Izotom napisał:

Poza tym, że stwierdził że to ciężkie auto i przegrzewają się napędy, to i owszem. 

Byłem przy tym osobiście i rozmawiałem z Nim na temat tego auta bo chciałem je kupić.

Jeszcze nie kupiłem ;) Ale kto wie: w  zastępstwie za nowe STI, jako szybkie auto na długie podróże szybkimi drogami:coffee:

 

Oj to Izka pójdzie na rekord przejazdu Podolany- Kurfürstendamm B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...