Skocz do zawartości

llkuba

Użytkownik
  • Zawartość

    427
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O llkuba

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 04.05.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Subaru Impreza 2.5 RS (Rodzinne Kombi)

Ostatnie wizyty

496 wyświetleń profilu
  1. [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Rafał być może Ja nie podpisałem się chodź już nie pamiętam z którego numeru wysyłałem. Waldek tego śniegu jest mizernie... Ja jak będę latał to w weekend nad rusałką albo wybiorę się gdzieś w jakiś las. Musiałby latać z nami jakiś forek tak po prostu w razie W. Może jakiś weekendowy spot pod warunkiem, że popada ... .
  2. Szczerze o 2,5T STI

    A więc troszkę historii: Toyota chciała stworzyć następcę słynnego AE 86 który świetnie sobie radził w drift-cie. A jak wiemy Toyota ma jakiś procent w udziałach Subaru... . I tak powstał wspaniały samochód... . Z tego co mi wiadomo to to samo, na pewno różniły się szerokością opon. Silnik ten sam ... a i był jeszcze Scion FR-S (na USA). Na naszych spotach raz był BRZ po tuningu ale o szczegóły zapytaj Chojnego. A drugiego BRZ-ta widziałem na spocie JDM w king kross z Turbo kitem prawdopodobnie Szymon Sajmon będzie wiedział o kogo chodzi bo był jednym z organizatorów.
  3. Szczerze o 2,5T STI

    Taki tam teścik nagrany w naszym pięknym kraju:
  4. Szczerze o 2,5T STI

    Rydzada ale Ja wcale się nie obrażam cieszy mnie bardzo zainteresowanie i rozwinięcie tematu. Cały czas ciągniesz 4 koła więc palić swoje musi. House dzisiaj jest taki śpiący dzień logiczne jest jeżeli ktoś kupuje STi to po to żeby upalać i wtedy żaden silnik nie wytrzyma 100 tys. Biorąc pod uwagę sport motorowe to remont silnika jest normą. Co mam CI napisać ludzie wolą kupić auto z przebiegiem 130 TYS KM. a później okazuję się, że ktoś cofną pół miliona. Dr. Erlich rodzynki zdarzają się .... faktycznie mam 2.5 N/A dzisiaj trochę nim dzisiaj pojeździłem w deszczu i jak na razie odpukać ma się znakomicie chodź taki pancerny to nie jest. Panowie podobają mi się ostanie posty w stylu "lepiej zapobiegać niż leczyć" że są prawdziwi fani tej wspaniałej marki Moja reakcja nie jest przypadkowa bo czasem, aż za mocno jeździcie po tym biednym STi.
  5. Szczerze o 2,5T STI

    Ja nie muszę wertować forum ... mam znajomego co po miesiącu użytkowania nowego samochodu ( nie w Subaru) już kombinował co tu zrobić żeby zwiększyć moc i nie stracić gwarancji. I wpadł na pomysł TUNINGBOX. I jak jeździ do serwisu to go ściąga .... . Druga sprawa nie piszę też o źle wyregulowanym LPG To Ja nie wiem może auto kupił używane typu (Niemiec tylko pod kocem trzymał) i tam się ktoś zabawiał się na Nurburging czy innych niemieckich KJS. Teraz wrzucasz 2.0 i 2.5 do tego samego worka. A co do Fiesty ST "to co ona mogła mieć porobione" że przyśpieszała po niżej 5.5s. albo to Sti ma po wyżej 7s do stówki i prędkość max po niżej 220 k/h. Fiest prawdopodobnie to dobry samochód kiedyś lubiłem jeździć takimi małymi wyścigówkami no ale bez przesady. Na forum powinno się udzielać prawdziwych i rzetelnych informacji, aby nie wprowadzać Bogu ducha winnych ludzi w błąd. Taki wpis można skomentować tylko w jeden sposób - bredzisz. Nie piszę o LPG. I znam osoby które kupiły nowy samochód w PL salonie (użytkują normalnie) z tym wadliwym silnikiem 2.5 T i naprawdę te wytrzymują. Podkreślam nie piszę o samochodach z drugiej czy piątej ręki. Pozornie nie ma sprzeczności, ale zbyt mało oleju i jego niska jakość jednak skutkuje awarią silnika. A zalecany olej nie nadaje się do upalania a nawet do długotrwałej jazdy autostradowej z dużym obciążeniem. Jeśli panewki wysypują się przed 100tkm, czyli teoretycznym okresem gwarancji, to coś jednak jest nie tak. A ten fakt ma miejsce nagminnie w STI. tak zalecany olej przez producenta czy importera ? To jest oczywiste, że jak ktoś upala to nie na jakimś oleju kiepskiej jakości. Pytanie jak jest przejechane te 100 tys. km Znam osoby które co 5-7 tys km zmieniają olej w swoich samochodach ... . Być może dlatego STi ma w granicach 300 koni a nie np: 400 czy 500 bo panewki czy uszczelki nie wytrzymują.
  6. Olej 5w30 co sadzicie?

    Bartku, napiszę tylko jedno Ja nigdy nie kupiłem aż tak taniego oleju do swojego samochodu. Mam znajomych którzy odsyłali olej ... . Jeżeli nikt z forum nie zrobił 100 tys na tym oleju to nie pchaj się w to. Poczytaj forum i na pewno znajdziesz odpowiedź jaki olej jest najlepszy do LPG w Subaru
  7. Szczerze o 2,5T STI

    Ten silnik nie ma problemu z tłokami czy panewkami czy zaworami. Jeżeli nie butujesz silnika na zimny po ostrej jeździe dasz mu odpocząć to nie będzie problemu z UPG. Jeżeli jeździsz na oleju zalecanym przez producenta i nie eksperymentalnie na jakimś wynalazku i sprawdzasz stan to nie bój się o panewki. Subaru z porównaniu do innych marek mam małe miski olejowe. W Volvo 2.5 T wchodzi ponad 6 litrów ... w Colcie 1.3 wchodzi 4.2 litra więc nie wiem dlaczego w Subaru o pojemności 2.5 jest go ta mało. To co jest na Youtube po wypalane tłoki i zawory to wina osób które ustawiali mapę w samochodzie. Nie ma opcji na fabrycznej mapie czy nawet mocy zwiększonej przez profesjonalistów np: nie-ASO czy innych profesjonalnych tunerów. Jeżeli chcesz wsadzić LPG to nie zwiększaj mocy silnika. Ponad 300 koni to jest na prawdę dużo. Co do kucia tłoków to lepiej poczytaj w archiwum chyba, że wypowie się osoba która zna temat od A do Z PS: Ostatnio widziałem na ulicy aktualny model Subaru STi wyglądało obłędnie, ten wlot w masce (po prostu masakra) ... z tyłu duża lotka i te 4 rury. Nie wiem co się dzieje na tym forum ale to jest na prawdę bardzo fajny za***st samochód który przyśpiesza od 0 do 100 km/h po niżej 6s. Czasem czytam gnioty, że objechała mnie Fiesta ST ... no naprawdę albo ktoś nie umie zmieniać biegów albo jest tak bezpiecznym kierowcą, że odpuszcza i woli po latać na torze. Gdy porównamy cenę nowego STI w Polsce i USA to różnica jest absurdalna. Ten samochód jest tańszy niż GOLF R ... a i tak wolałbym jeździć STi.
  8. Wesołych Świąt Życzę !!!

    Życze Wam bezawaryjnych Subaraków oraz Zdrowych, Wesołych Świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych Wam osób.
  9. Szczerze o 2,5T STI

    Bo musiały by nazywać się S251
  10. Szczerze o 2,5T STI

    W porównaniu do T-34 był naprawdę bezawaryjny. W tamtych czasach Niemcy (osoby które pracowały w niewoli) byli bardzo dokładni a jak pokazuje historia lepiej wyprodukować kilka T-34 niż jednego Tygrysa. Jeżeli ktoś z was będzie miał okazję przejechać się czołgiem to na prawdę nie zapomniane przeżycie. Bo USA nie są tak bandycko opodatkowane i dlatego Subaru jest tańsze. A UE możemy podziękować środkowym palcem za śrubowane normy dzięki którym Legacy 3.6R nie jest dostępne.
  11. Szczerze o 2,5T STI

  12. Szczerze o 2,5T STI

    Haldex steruje elektroninka np: w Volvo AWD jest podział 95 procent ciągnie przód i 5 procent tył w zależności od warunków na drodze proporcje zmieniają się. W modelu którym jeździłem nie można wyłączyc TRC, ASR ... AWD Symetrical po prostu najlepszy napęd mechaniczny 50 na 50.
  13. [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Chyba przespałem ten post a szkoda bo wczoraj Przemo i Michała bym namówił ... .
  14. Szczerze o 2,5T STI

  15. Hamulce a łożyska? problem

    Panowie może nie w temacie ale Hołek jaki był młody w 97 roku. Pomyśleć, że już 20 lat upłynęło jak latał wspaniałą imprezą. Tak na filmiku zapiepsza , że nie mogę zauważyć tylnej klamki w drzwiach... .
×