Jump to content

llkuba

Użytkownik
  • Content Count

    1290
  • Joined

  • Last visited

About llkuba

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 05/04/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Subaru Impreza 2.5 RS (Rodzinne Kombi)

Recent Profile Visitors

1225 profile views
  1. Masz jedno oko otwarte jak śpisz ? . Ja mam oba zamknięte więc idę spać dalej .
  2. Bosymi stopami to lubię chodzi po piasku nad morzem . Idę spać Dobranoc.
  3. Dla mnie bez różnicy trzeba traktować butem .
  4. Czy dzieje się tak tylko na zimnym silniku ? W mojej Imprezie dzieje się tak, że jak odpalę silnik zrobię 100 m i wcisnę sprzęgło (w chłodne dni) to obroty silnika wzrosną nawet do 2,500 (gdy auto toczy się). Nie przejmuję się tym bo tak jest przez ponad 11 lat i ten typ tak kod silnika EJ 253.
  5. Znowu coś popsułaś . Przypomniał mi się mój znajomy który zmieniał biegi nie puszczając pedał(a) gazu.
  6. Kontrolka check engine zapala się po iluś cykli pracy silnika. Może okazać się, że np sonda lambda nie działa prawidłowo albo inny czujnik w tak przypadku musisz zdiagnozować kod błędu .
  7. Witam, Musisz zdiagnozować kod błędu, przyczyną może być przerwana żyła lub zaśniedziały styk w kostce.
  8. Witaj młody człowieku, W Subaru Impreza GH jest stały napęd na cztery koła S-AWD czyli 50:50. Prawdopodobnie masz na myśli dźwignię (reduktor) za lewarkiem od zmiany biegów. Reduktor pozwala skrócić przełożenia skrzyni biegów dzięki czemu auto nie męczy się na leśnych podjazdach, drogach polnych, śniegu itd. Proponuje przejechać się Impezą z silnikiem 1.5 a jak będzie brakowało mocy uzbierać pieniądze na 2.0. Pozdrawiam Kuba
  9. Porozmawiaj z mechanikiem co składał silnik jaki olej zaleje w Twojej imprezie bo na pewno daje gwarancję. Na wymianę oleju jeździłbym do niego.
  10. Ależ dziękuję. Ponieważ lubię kalambury, rebusy i trudne sprawy to pozwolę sobie rozszyfrować co autor postu miał na myśli i odpowiedzieć na nurtujące pytanie . Prawdopodobnie klimatyzacja działa gdy pokrętło z regulacją prędkości obrotowej silnika jest ustawione w pozycji 4 (na 4 kanale) czyli maksymalnej wtedy z nawiewów dmucha wiatr. Natomiast gdy to wyżej wymienione pokrętło jest ustawione w pozycji 1, 2 lub 3 wiatr (z nawiewów) nie dmucha. Trochę teorii ojca Kuby: Prawdopodobnie zawsze z nawiewów będzie "leciało powietrze" gdy przełącznik w panelu klimatyzacji będzie ustawiony w pozycji 4 ponieważ napięcie do silnika wewnątrz kabinowego będzie równe maksymalnemu czyli takiemu jakie jest na zacisku dodatnim akumulatora i masie pojazdu (przy założeniu, że masa jest minusem). Dzieje się tak dlatego bo w układzie sterowania prędkością obrotową silnika zostal pominięty rezystor który odpowiada za szybkość wiatraczka. Dobra rada ojca Kuby: Uwaga !!! Jeżeli w pozycjach 1, 2 i 3 nie słychać silniczka i z nawiewów nie "leci" wiatru (a w pozycji 4 dmucha i huczy) to do wymiany jest rezystor albo bezpiecznik który może się w nim lub jego pobliżu znajdować. Pozdrawiam Kuba
  11. Dziękujemy . Młody podrośnie to zawsze można gdzieś zostawić a jak będzie więcej dzieci to można zabrać. Teraz Dominika karmi piersią to nawet nic nie może wypić. Jak będziecie odwiedzać Wielkopolskę to polecam Szlak Piastowski i Biskupin więc zawsze mogę pomóc w organizacji.
  12. Bardzo chętnie ale mamy dwumiesięcznego bobasa (wszystko zależy od mojej Kobiety): Po drugie nie wiem czy Impreza pokona waszą trasę .
  13. Obserwuje wątek i jestem pełen podziwu za organizację i świetną atmosferę . Nie ma tutaj pretensji, że za drogo, jest rowerek i trzeba pedałować, źle liczona punktacja, tamci oszukują itd. Po prostu świetnie się Was czyta .
×
×
  • Create New...