elmo Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 2 minuty temu, eddie_gt4 napisał: fajnie wyglada to wide-body Tyle możliwości w konfiguracji samochodu, a jeszcze żadne z producentów nie wpadł na pomysł, aby proponować opcję wide-body Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 18 minut temu, elmo napisał: Tyle możliwości w konfiguracji samochodu, a jeszcze żadne z producentów nie wpadł na pomysł, aby proponować opcję wide-body nic nowego pod Sloncem: fabryczne wide-body byly oferowane juz wiele lat temu, trzeba po prostu na nowo to odnalezc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 (edytowane) 42 minuty temu, eddie_gt4 napisał: nic nowego pod Sloncem: fabryczne wide-body byly oferowane juz wiele lat temu, trzeba po prostu na nowo to odnalezc Pewnie za młody jestem, by takie rzeczy wiedzieć. Podaj jakiś przykład poza 911 Edytowane 19 Lipca 2018 przez elmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Chociazby Audi ur-quattro czy Celica ST185 mialy poszerzenia wzgledem cywilnych wersji... tak samo sportowe wersje Lancii Integrale 1453898659160653863.webp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 @eddie_gt4, mi chodzi o sytuację, kiedy idziesz do salonu i masz wybór przy konfiguracji auta pomiędzy nadwoziem "wąskim" i "szerokim". Z tego co wiem, to przy 911 można było tak kiedyś wybierać. Innych aut nie kojarzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Tak do zwykłej 911 można było zamówić karoserię od turbo.Obecnie to biały kruk. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 36 minut temu, elmo napisał: @eddie_gt4, mi chodzi o sytuację, kiedy idziesz do salonu i masz wybór przy konfiguracji auta pomiędzy nadwoziem "wąskim" i "szerokim". Z tego co wiem, to przy 911 można było tak kiedyś wybierać. Innych aut nie kojarzę. Chyba przez jakis czas w Europie tak bylo i z Celica mk.5 - do n/a mozno bylo zamowic karoserie WB (a JPN naodwrot - mozna bylo kupic Turbo4WD z NB) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grin Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Nowa Meganka na żywo robi robotę, widziałem standard w czerwonym i jest mega. Gdybym nie miał amg poważnie bym rozważał jako daily. Skocze chyba do jakiegoś salony w krk to wytestowac :-)Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 https://www.topgear.com/car-news/hot-hatch/renault-megane-rs-v-honda-civic-type-r-v-hyundai-i30n-v-seat-leon-cupra-r w tym tescie Megane RS juz nie zbiera takich pochwal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 3 godziny temu, eddie_gt4 napisał: https://www.topgear.com/car-news/hot-hatch/renault-megane-rs-v-honda-civic-type-r-v-hyundai-i30n-v-seat-leon-cupra-r w tym tescie Megane RS juz nie zbiera takich pochwal... Zawsze znajdzie się ktoś komu coś nie podejdzie.Jedna gorsza recenzja nie czyni że auto zle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viggen Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 41 minut temu, turdziGT napisał: Zawsze znajdzie się ktoś komu coś nie podejdzie.Jedna gorsza recenzja nie czyni że auto zle no niejedna, juz kilka takich letnich widzialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 Od początku mówię że trzeba czekać na Trophy i Trophy R. Podstawowa wersja jest fajna ale brakuje jej pazura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 Megane RS ma 105 mm prześwitu ... Wszystkie HH tak mają? Bo to strasznie mało do jazdy po mieście ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 5 godzin temu, viggen napisał: no niejedna, juz kilka takich letnich widzialem Doing their best to hold you in place are new, 20mm lower Recaro buckets seats, which will hopefully do the job better than the rubbish Renault-own-brand seats found in the standard car. jako standard ma na myśli RS i RS Cup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 3 godziny temu, piotruś napisał: Megane RS ma 105 mm prześwitu ... Wszystkie HH tak mają? Bo to strasznie mało do jazdy po mieście ... 105 to dramat na polskie drogi powiatowe, gorsze wojewódzkie, miasta, parkingi w starch bocznych uliczkach, wjazdy w niektóre bramy, na progi zwalniające itd. Przeżyłem to w F.ST, która miała prześwit chyba 128 o ile dobrze pamietam. 105? Na pewno nie wszystkie taki maly mają. Trzeba baaardzo uważać. Albo mieszkać w bardziej cywilizowanym kraju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 5 godzin temu, matros1 napisał: Od początku mówię że trzeba czekać na Trophy i Trophy R. Podstawowa wersja jest fajna ale brakuje jej pazura. Panowie ale pamiętajcie że tak na prawdę tych purystow jest garstka a samochód ma się sprzedać szerszej publiczności a tu niekoniecznie wszyscy mogą mieć ochotę na super hardcorowe nastawy zawieszenia i brak użyteczności na codzień.Dla tych na prawdę w temacie będą te wersje specjalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 Panowie ale pamiętajcie że tak na prawdę tych purystow jest garstka a samochód ma się sprzedać szerszej publiczności a tu niekoniecznie wszyscy mogą mieć ochotę na super hardcorowe nastawy zawieszenia i brak użyteczności na codzień.Dla tych na prawdę w temacie będą te wersje specjalne. Niestety ale masz rację. Jak to mówią: biznes jest biznes. Robią to co się sprzedaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 28 minut temu, matros1 napisał: Niestety ale masz rację. Jak to mówią: biznes jest biznes. Robią to co się sprzedaje. Ma i nie ma. W tym teście na przykład krytykują zawieszenie Megane ze względu na to że jest za twarde dla przeciętnego użytkownika. A civic z adaptacyjnym dostaje pochwały że jest komfortowy kiedy trzeba, i najlepszy do codziennej jazdy. A przy tym nadal najszybszy na torze. Więc może jednak Renault powinno się bardziej postarać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 niedlugo dojdzie tez i30N w wersji fastback (juz testuja na Ringu) https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/hyundai-i30-n-fastback-prototype-first-drive wizualnie calkiem ciekawe auto, imho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Niebieskie wygląda bardzo fajnie WRX odszedł, STi odchodzi a inni producenci się nie przejmują i robią mocniejsze, i mocniejsze auta. Co ciekawe, to co Subaru wymyśliło lata temu i ostatecznie rzuciło, w ostatnich latach podnieśli z ziemi inni producenci i fajnych, szybkich, rodzinnych aut z zacięciem sportowym jest więcej i więcej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viggen Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 12 godzin temu, matros1 napisał: Niestety ale masz rację. Jak to mówią: biznes jest biznes. Robią to co się sprzedaje. Honda pokazala ze mozna zrobic hardcore HH i zwyklego hatchbacka do jazdy na codzien w jedym aucie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Tym razem Rce się oberwalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Bo z tym czymś tam z tyłu, kombi czy coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Tym razem Rce się oberwalo Audi kupiłbym za sam dźwięk silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się