Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, elmo napisał:

Tyle możliwości w konfiguracji samochodu, a jeszcze żadne z producentów nie wpadł na pomysł, aby proponować opcję wide-body :rolleyes:

 

nic nowego pod Sloncem: fabryczne wide-body byly oferowane juz wiele lat temu, trzeba po prostu na nowo to odnalezc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

nic nowego pod Sloncem: fabryczne wide-body byly oferowane juz wiele lat temu, trzeba po prostu na nowo to odnalezc :)

Pewnie za młody jestem, by takie rzeczy wiedzieć. Podaj jakiś przykład poza 911 :) 

Edytowane przez elmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, elmo napisał:

@eddie_gt4, mi chodzi o sytuację, kiedy idziesz do salonu i masz wybór przy konfiguracji auta pomiędzy nadwoziem "wąskim" i "szerokim". Z tego co wiem, to przy 911 można było tak kiedyś wybierać. Innych aut nie kojarzę.

 

Chyba przez jakis czas w Europie tak bylo i z Celica mk.5 - do n/a mozno bylo zamowic karoserie WB (a JPN naodwrot - mozna bylo kupic Turbo4WD z NB)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa Meganka na żywo robi robotę, widziałem standard w czerwonym i jest mega. Gdybym nie miał amg poważnie bym rozważał jako daily. Skocze chyba do jakiegoś salony w krk to wytestowac :-)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, eddie_gt4 napisał:

Zawsze znajdzie się ktoś komu coś nie podejdzie.Jedna gorsza recenzja nie czyni że auto zle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, viggen napisał:

no niejedna, juz kilka takich letnich widzialem

Doing their best to hold you in place are new, 20mm lower Recaro buckets seats, which will hopefully do the job better than the rubbish Renault-own-brand seats found in the standard car.

jako standard ma na myśli RS i RS Cup

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, piotruś napisał:

Megane RS ma 105 mm prześwitu ... Wszystkie HH tak mają? Bo to strasznie mało do jazdy po mieście ...

105 to dramat na polskie drogi powiatowe, gorsze wojewódzkie, miasta, parkingi w starch bocznych uliczkach, wjazdy w niektóre bramy, na progi zwalniające itd. Przeżyłem to w F.ST, która miała prześwit chyba 128 o ile dobrze pamietam. 105? Na pewno nie wszystkie taki maly mają. Trzeba baaardzo uważać. Albo mieszkać w bardziej cywilizowanym kraju. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, matros1 napisał:

Od początku mówię że trzeba czekać na Trophy i Trophy R.
Podstawowa wersja jest fajna ale brakuje jej pazura.

Panowie ale pamiętajcie że tak na prawdę tych purystow jest garstka a samochód ma się sprzedać szerszej publiczności a tu niekoniecznie wszyscy mogą mieć ochotę na super hardcorowe nastawy zawieszenia i brak użyteczności na codzień.Dla tych na prawdę w temacie będą te wersje specjalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale pamiętajcie że tak na prawdę tych purystow jest garstka a samochód ma się sprzedać szerszej publiczności a tu niekoniecznie wszyscy mogą mieć ochotę na super hardcorowe nastawy zawieszenia i brak użyteczności na codzień.Dla tych na prawdę w temacie będą te wersje specjalne.


Niestety ale masz rację. Jak to mówią: biznes jest biznes. Robią to co się sprzedaje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, matros1 napisał:

 


Niestety ale masz rację. Jak to mówią: biznes jest biznes. Robią to co się sprzedaje.

Ma i nie ma. W tym teście na przykład krytykują zawieszenie Megane ze względu na to że jest za twarde dla przeciętnego użytkownika. A civic z adaptacyjnym dostaje pochwały że jest komfortowy kiedy trzeba, i najlepszy do codziennej jazdy. A przy tym nadal najszybszy na torze. Więc może jednak Renault powinno się bardziej postarać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebieskie wygląda bardzo fajnie :)

 

WRX odszedł, STi odchodzi a inni producenci się nie przejmują i robią mocniejsze, i mocniejsze auta. Co ciekawe, to co Subaru wymyśliło lata temu i ostatecznie rzuciło, w ostatnich latach podnieśli z ziemi inni producenci i fajnych, szybkich, rodzinnych aut z zacięciem sportowym jest więcej i więcej. :thumbup:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...