Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, sluf napisał:

@carfit ja się przed wpłatą zaliczki powstrzymałem - jeżeli dalej chcesz kupić sobie jakiegoś HH to bierz A45 AMG - ja mam swojego kilka miesięcy, a banan z mojej szkaradnej gęby zejść nie chce do dzisiaj :D

 

A jak z niezawodnością AMG A45? Słyszałem o jakichś problemach z silnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Herostrates napisał:

A jak z niezawodnością AMG A45? Słyszałem o jakichś problemach z silnikiem?

 

Trzeba byłoby podpytać Miko Marczyka który ciągle upala tego merca i jakoś na awaryjność nie narzeka. Auto wydaje się być bardzo odporne na chłostanie. 

 

Megane 4 GT to fajny daily car, który w sumie mógłbym z czystym sumieniem polecić, ale wymiana kolumny kierowniczej przy przebiegu 27tyś, tworzy pewien niesmak... ehhh ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Herostrates napisał:

A jak z niezawodnością AMG A45? Słyszałem o jakichś problemach z silnikiem?


nie narzekam, chociaż przyznaję się bez bicia, że jakoś swojego specjalnie nie katuję - mam najechane obecnie 5 tyś. km i złego słowa o aucie nie mogę powiedzieć, nawet ten idiotyczny tablet na środku deski rozdzielczej już mnie przestał irytować ;) generalnie nie kupiłem mietka aby go dręczyć po torach czy innych KJSach - po prostu po Evo chciałem mieć kolejne auto z odpowiednią mocą, a że dziadzieję pomału, to i automat mi się zamarzył ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


nie narzekam, chociaż przyznaję się bez bicia, że jakoś swojego specjalnie nie katuję - mam najechane obecnie 5 tyś. km i złego słowa o aucie nie mogę powiedzieć, nawet ten idiotyczny tablet na środku deski rozdzielczej już mnie przestał irytować generalnie nie kupiłem mietka aby go dręczyć po torach czy innych KJSach - po prostu po Evo chciałem mieć kolejne auto z odpowiednią mocą, a że dziadzieję pomału, to i automat mi się zamarzył
 
 

W dobie szybkich i dobrych skrzyń AT , manual to naprawdę przeżytek !


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, carfit napisał:


W dobie szybkich i dobrych skrzyń AT , manual to naprawdę przeżytek !


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ja z chęcią wracam do manualna, uważam, że AT jest wygodniejsza, ale zabiera część radości z jazdy.  Niestety producenci pewnych modeli nie oferują z manualnymi skrzyniami ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Houdini napisał:

Niestety producenci pewnych modeli nie oferują z manualnymi skrzyniami ...

za to inni (a konkretnie Subaru) w swoim najmocniejszym aucie oferują tylko manualną skrzynię biegów (przynajmniej w Europie, no właśnie, można np. w Japonii kupić STI z automatem?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z chęcią wracam do manualna, uważam, że AT jest wygodniejsza, ale zabiera część radości z jazdy.  Niestety producenci pewnych modeli nie oferują z manualnymi skrzyniami ...

To głównie zależy od modelu , ja pisze o skrzyniach typu DSG z odgłosami przy zmianach biegu , strzelaniem , łopatkami itp . Nie mówię tu o automacie 4 AT z Forestera N/A

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, carfit napisał:

To głównie zależy od modelu , ja pisze o skrzyniach typu DSG z odgłosami przy zmianach biegu , strzelaniem , łopatkami itp . Nie mówię tu o automacie 4 AT z Forestera N/A emoji4.png

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Trochę zależy, ale nic nie zastąpi uczucia, że robisz to sam, mimo, że pewnie będziesz wolniejszy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę zależy, ale nic nie zastąpi uczucia, że robisz to sam, mimo, że pewnie będziesz wolniejszy ...

Ale możesz to robić sam , większość skrzyń , ma tryb manual w trybie sport , gdzie Nie przebija biegów do góry i na dół , oprócz zatrzymania , dodatkowo są mega efekty dźwiękowe czy jak w przypadku Porsche PDK , czy Lambo , masz dupniecie w plecy w gratisie , dla mnie to dwa światy ! :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, carfit napisał:


Ale możesz to robić sam , większość skrzyń , ma tryb manual w trybie sport , gdzie Nie przebija biegów do góry i na dół , oprócz zatrzymania , dodatkowo są mega efekty dźwiękowe czy jak w przypadku Porsche PDK , czy Lambo , masz dupniecie w plecy w gratisie , dla mnie to dwa światy ! :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Myślę, że domyślasz się, że próbowałem ... 

Postęp jaki dokonał się w AT jest naprawdę imponujący, ja jednak z chęcią wrócilbym do manualna. Boję się jednak, że nie dostanę w modelu, którym chciałbym jeździć. Uważam, że producenci powinni zdać wybór klientom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że domyślasz się, że próbowałem ... 
Postęp jaki dokonał się w AT jest naprawdę imponujący, ja jednak z chęcią wrócilbym do manualna. Boję się jednak, że nie dostanę w modelu, którym chciałbym jeździć. Uważam, że producenci powinni zdać wybór klientom

Jasne ! :) ale bardzo często teraz producenci nie są w stanie wyprodukować skrzyń manualnych bezawaryjnych , lekkich , które przeniosą moment i moc powyżej pewnych granic .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam mieszane uczucia.W autach typu RS6 czy RS4 nie przeszkadza mi automat bo MT wręcz mija sie z celem ale w aucie typu M2 czy choć był mały HOT Hatch dalej chyba wole dobry manual.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, carfit napisał:


Jasne ! :) ale bardzo często teraz producenci nie są w stanie wyprodukować skrzyń manualnych bezawaryjnych , lekkich , które przeniosą moment i moc powyżej pewnych granic .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Mówisz chyba o naprawdę mocnych autach, chociaż to chyba jednak tylko wymówka. Zobaczmy : AR Giulia Q, Dodge Viper, Corvette Z06, 911 i Cayman GT4. Trochę tego jeszcze jest,  a np. A4 2,0, Giulia Veloce tylko AT.

Zgadzam się z turdziGT, w niektórych samochodach jak szybkie, mocne grantourismo lepiej pasuje AT , ale hothatch bardziej manual

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Houdini napisał:

ale hothatch bardziej manual

każdy ma swoje zdanie :) i jest ok , dla mnie nawet w HH przewaga szybkiej skrzyni dwusprzegłowej to prawie same zalety 

+ możliwość Lunch Control 

+ dzwięki/strzelanie  z wydechu podczas zmiany biegów w górę i w dół ( dla mnie to bajka !!!! ) 

+ komfort w korkach 

+ bardzo lubie jeździć na łopatkach 

+ możliwość jazdy "bezobsługowej" w trybie radarów + asystenta lini ( możliwość czytania forum subaru ;) ) 

+ z reguły szybszy do 100km/h i kilka dziesiątych sek. jak manual

+ możliwość tuningu , szybkości , czasu zmianych biegów , limiterów itd. 

minusy 

- czasem skrzynia głupieje i żyje swoim życiem 

- lepszy manual na tor ( bardziej pewny ) 

 

To tak na szybko :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, carfit napisał:

ale bardzo często teraz producenci nie są w stanie wyprodukować skrzyń manualnych bezawaryjnych , lekkich , które przeniosą moment i moc powyżej pewnych granic .

 

Przecież skrzynie o których piszesz, nazwijmy je zbiorczo DSG, przenoszą napęd w ten sam sposób, jak skrzynie manualne.

Co masz w takim razie na myśli ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rombu napisał:

Co masz w takim razie na myśli ?

mam na myśli np. skrzynie w rs6 , E63AMG, BMWm5 itp. to nie są skrzynie dwusprzęgłowe , bo sprzęgła mają ograniczony moment , średnicę itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, rombu napisał:

To już nie wiem o czym piszecie.

Bo wcześniej:

 

 

 

pisze o ogóle , trudno porównywać skrzynie PDK z Porsche z Clio RS !!!!!!! 

8 minut temu, rombu napisał:

To już nie wiem o czym piszecie.

Bo wcześniej:

 

 

 

 

Rombu chesz sie licytować czy co ? bo już Cie nie rozumiem .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...