Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, carfit napisał:

 

wsiądż do Clio RS  2016 , szczególnie wersją Trophy , z Acrapovicem na pokładzie , to zmienisz zdanie !!!!! Moim zdaniem nie ma lepszego w tym segmencie ! 

 Ile w podstawie RS 2016 Trophy z Acrapem kosztuje bez rabatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Zelazny napisał:

A środek straszny badziew. Ciekawe czy system na tym dużym ekranie będzie się tak wieszał jak w obecnej? :yahoo:

 

Badziew bo? Fakt VW to to jeszcze nie jest ale moim zdaniem na głowę bije każdego Japończyka w tej cenie. 

 

Mi się nic nie wiesza :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

22 minuty temu, matros1 napisał:

Badziew bo? Fakt VW to to jeszcze nie jest ale moim zdaniem na głowę bije każdego Japończyka w tej cenie. 


Za te 140 tysięcy jest kilka japończyków którzy lepiej wyglądają, serio. Na razie widzę wielką połać plastiku na tunelu środkowym, jakieś małe guziki, do tego wyglądające tandetnie. Ekran zatopiony w tej ramce, wygląda to dla mnie tanio. Ale poczekajmy na premierę.

Co do R-linka, mi się wieszał, dopiero za którąś wizytą w serwisie i którymś softem poprawili to. Nie mówię już o niedziałającym bluetoothie przez chyba rok. Co nie zmienia faktu, że to tak świetny samochód, że są to tylko pierdoły... B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z R-Linkiem mam zero problemów. Ale moja to jest już ostatni wypust.
Jeżeli chodzi o wnętrze nowego RS'a to wystarczy się przejechać nowym GT dostępnym w salonach bo to będzie praktycznie to samo. Jak dla mnie wersja z dużym ekranem jest bardzo OK. Zamawianie małego ekranu to pomyłka.

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też nie miałem żadnych problemów z Rlink , byłem własnie w salonie , i jak mi dobrze wycenią Clio Gt w rozliczeniu , to zamawiam RS-a Trophy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, lukp napisał:

Czyli przy dobrych znajomościach może wyjść nie wiele drożnej niz fiesta

Takie porównanie jest trochę bez sensu bo to co urwiesz z Renault urwiesz też z Fiesty.Na początku roku zeszłoroczne modele były nawet ogłaszane poniżej 70K więc różnica dalej spora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki ze to ta sama klasa auta i Fiestę mozna mieć zarówno 3 jak i 5d. 

Clio jest mocniejsze owszem i ma automat jezeli komuś na tym zalezy jak i elektroniczna szpere ale trzeba pamietać ze zaraz po tym jak wyszło to było raczej bardzo krytykowane niz chwalone w stosunku do poprzedniczki a w bezpośrednim porownaniu z ST zawsze otrzymywało słabsze oceny zwłaszcza w kategori radość z jazdy jak i ceny.Nie mowię ze jest złe ale jest drogie i ma / miało opinie ze Renault Sport go popsuło w stosunku do poprzedniczki która była genialna.

warto dodać ze to nie moje zdanie a większości dziennikarzy motoryzacyjnych na całym świecie.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@turdziGT jak będziesz miał okazję przejedź prosze sie CLIO Trophy , za dzwięki Acrapovica , strzelanie , LC , dałbym sie pokroić ;)

Owszem krytykują dziennikarze za skrzynię , która w normalnym trybie działa tak sobie , ale w trybie RACE jest super . Dziś konfigurowałem , i wersja z wszelkimi dodatkami ( oprocz skóry której nie chce ) wyszlo mnie 115 tys. minus 10 % rabatu flotowego . Konfigurowałem też Fieste ST200 i wychodzi 2 tys mniej , ale wersja 3 drzwi , brak automatu i śmiesznie małym wyswietlaczem . Dla mnie , mimo że lubie Fordy , oferta jest mało atrakcyjna , szczególnie że wchodzi nowa fiesta ( wie ktoś kiedy będzie w sprzedaży ? ) 

:)

 

P.S. Najchętniej bym kupił Mini JCW ale cena przerażająca ...... 

Edytowane przez carfit
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Guzik3 napisał:

Tu też fajne nagranie 

 

 

6,6 do setki 2017 rok :biglol: nie no proszę i to za cenę ponad 140 tysięcy hehe , sorry wolnossąca honda bez srurbo i innych udziwnień 5,6 :D Fajnie skwitował to Clarcson , wszystko fajnie , ale czy mógłbyś jeżdzić z ......... wiadomo z czym na masce :D

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, kubanow napisał:

Toś teraz błysnął

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

jak zwykle , @darecki rulez ;) , nie przeszkadzaj mu sie cieszyć , z czegoś czego nie ma o tym pojęcia ;) 

Edytowane przez carfit
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie czemu zaraz ściema fakty mówią za siebie, silnik turbo na pasku przód napęd tak? No właśnie. Przecież film pokażał że kolega nie za bardzo szedł by w nową generację gt, ja też. 

Honda plusy stara generacja lekko modyfikowana :

Łańcuch rozrządu , brak turbo, silnik wolnossący , brak elektroniki, waga.... penie mnóstwo innych przykładów.To auta raczej już poszukiwane.... do tego czas rozpędzania się jest o niebo lepszy nie wspomnę o wysokoobrotowej niezawodnej jednostce. Dajmy autu czas- lata,jak dosiądzie młody gniewny zobaczymy czy przetrwa próbę czasu

Nie mam nic do tego kto co sobie kupuję , ale dla mnie to nic nie warte jest sorry.... 

To jest moje zdanie .

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, kubanow napisał:

Ty zawsze taki rozgarniety jak piasek na budowie czy tylko dziś

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

możesz mniej poetycko ? :) bo nie wiem co ma piach i budowa do Hot Hatchy , argumenty....

ps. panie Carfit negujesz pan siłę wolnossącej jednostki , która w podstawowej wersji jest tak samo szybka od turbo ? :biglol: nie mówię o modyfikacji ,ale to jest zbyt wyższa szkoła tuningu posiadaczy Turbo .... , chodzi o to że jest zajebiście szybki i mało zawodny ! 

Ja jestem chyba starszy od ciebie hehe bo wolę tę szkołę :) 

Pozdrawiam z Nowogardu :D 

 

Hot Hatch to sa  te maszyny reszta po pierdółka :D Vtec, busso, V6

 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, carfit napisał:

@turdziGT jak będziesz miał okazję przejedź prosze sie CLIO Trophy , za dzwięki Acrapovica , strzelanie , LC , dałbym sie pokroić ;)

Owszem krytykują dziennikarze za skrzynię , która w normalnym trybie działa tak sobie , ale w trybie RACE jest super . Dziś konfigurowałem , i wersja z wszelkimi dodatkami ( oprocz skóry której nie chce ) wyszlo mnie 115 tys. minus 10 % rabatu flotowego . Konfigurowałem też Fieste ST200 i wychodzi 2 tys mniej , ale wersja 3 drzwi , brak automatu i śmiesznie małym wyswietlaczem . Dla mnie , mimo że lubie Fordy , oferta jest mało atrakcyjna , szczególnie że wchodzi nowa fiesta ( wie ktoś kiedy będzie w sprzedaży ? ) 

:)

 

P.S. Najchętniej bym kupił Mini JCW ale cena przerażająca ...... 

Wszystkie trzy o których mowa 

 

 

 

I jeszcze ST200

 

 

3 godziny temu, kubanow napisał:

Widać że nawet nie patrzyłes na stronę clio. Mi chodzi o to że jeśli bierzesz najtańszą fieste to bierz do porównania najtańsze clio które kosztuje 93kpln (czyli zwykle rs a nie trophy)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Patrzyłem i to co widze ze Clio kosztuje i tak ponad 90K.

To co próbuje powiedzie to to ze idziesz do Forda i za 75K bierzesz gola ST która ma tak na prawde wszystko co potrzeba i mimo ze nie najmocniejszą nie najszybsza w klasie to daje mega radość z jazdy.Biorac pod uwage nowe samochody oferuje jeden z najlepszych stosunków wydanych pieniędzy do radości obecnie na rynku.

A dlaczego uwazam ze nowa zepsuli ano dlatego ze jest większa i cięższa co ca pewnie wpłynie na odczucia.Juz zwykła ST line dostała za to krytykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...