Jump to content

mrrr

Użytkownik
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Dobry

About mrrr

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    KIA Stinger GT
    Clio RS Cup

Recent Profile Visitors

464 profile views
  1. A co jest bolączką zwykłego RSa?
  2. Raczej nie liczylbym na okazję, FWD już jest trochę "popłynięte"...
  3. Różnica w masie między focusem st i rs to ok 80 kg. Moze nie będzie tak źle? Dadzą trochę amelinowych kawałków nadwozia i będzie tylko 100kg cięższy, niż golf r
  4. Jak na swoją masę jest zaskakująco zwinny, ale nie da sie ukryć, że czuć masę, zwłaszcza przy hamowaniu...
  5. Tak. I z fotelikiem Recaro, nie chciało mi sie wyciągać. Z Clio to samo, chyba 1240 w dowodzie, a na wadze grubo ponad 1300
  6. Też prawda. U mnie w dowodzie jest 1838, a na wadze prawie 1960
  7. Z jednej strony niby masz rację. Z drugiej - Stelvio 2.0 280KM ma tylko 100kg większą masę, a to spory SUV, który pomieści 5 dorosłych osób, ma duży bagażnik i napęd na 4 koła. Więc coś jest nietegez z M2...
  8. Może mieć i 2 mln. koni, ale wciąż będzie wierny tradycyjnemu golfowemu charakterowi - więcej komfortu, niż sportu. I więcej bezpieczeństwa, niż szaleństwa. Więc będzie tradycyjnie szybki tylko na prostej... Wygląda super, ciekawe jak wnętrze. Ale M2 też jest krowiaste. Jest niby małe i zgrabne, ale competition waży 1550kg!
  9. Oprócz SUVa kupujesz jeszcze HH? To w końcu SUV nie jest alternatywą dla HH, skoro go nie zastępuje tylko co najwyżej uzupełnia?
  10. Jeździłem Stelvio Q, SQ5, GLC63 AMG, X5M, Macanem i Cayene w różnych wersjach, Turbo również, GC SRT i mocnym Velarem. I Kaleosem, Kodiakiem, Sorento, Sportage i Dacia Duster. I żadnego z nich nie wyobrażam sobie na rally sprincie, ani na Kielcach, ani w Ułężu. I w każdym siedziało się jak na kiblu i wsiadało jak do ciężarówki. I każdy był ciężki i podsterowny. Pewnie każdy może spełniać rolę rodzinnego dupowozu, podobnie jak HH. Tylko HH to coś więcej, niż tylko praktyczny samochód... A SUV nie... To wyobraź sobie, że stać cię tylko na 1 samochód, 150k max, tylko nowy. I lubisz
  11. Sorry, ale SUV to nie alternatywa dla HH. To jeździdło dla zgreda. I nie ma znaczenia, czy to R, RS, czy inna Cupra i czy ma milion koni pod maską - target jest inny, niż w przypadku HH.
  12. Ta, cały Wróbel Chociaż jak na niego, to i tak było spokojnie i kulturalnie
  13. Moim zdaniem nie ma czegoś takiego jak bezpieczne miejsca, są tylko bezpieczni kierowcy. Brzmi to jaki durny frazes z mema od wykopków, ale taka jest prawda. Ułęż może sprawiać wrażenie bezpiecznego miejsca, bo jest płasko, równo, szeroko, nie ma band i przeszkód, prawie nie ma w co przydzwonić. Jednak długie odcinki względnie szerokiego asfaltu sprawiają, że jedzie się tam duuużo szybciej, niż na KJSie wokół trzepaka. Średnia prędkość w KJSie po wyrypie nie przekracza 50 km/h. Średnia prędkość przejazdu na Ułężu to blisko 100 km/h. Po deszczach jest tam mega grząsko - jak wylecisz w zielone,
  14. Cla wygląda lepiej od poprzednika, ale i tak to wciąż mega pokraka ze skopanymi proporcjami...
  15. Kto bogatemu zabroni. A i tak wszystko zależy od podejścia. Jeśli traktujesz to jak każdy sport - czyli przede wszystkim dużo trenujesz pod okiem trenera, a takie imprezy traktujesz jako spotkanie towarzyskie z elementami motosportowej rywalizacji i sprawdzenia swoich postępów, to można dużo i długo jeździć cywilem bez żadnych strat. Tylko trzeba do takiej jazdy podchodzić strategicznie, bez ułańskiej fantazji - precyzyjną jazdą "na okrągło" tracisz ze 2-3s na próbie, za strącenie pachołka doliczają 5s, za przestrzelenie szykany, albo przejechanie po niewłaściwej stronie pachołka dostajesz tar
×
×
  • Create New...