Gość Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 4 minuty temu, Kukson napisał: To coś a la tablet wygląda słabo. Nie narzekaj - i tak jest lepiej niż w A45 a i do rozwiązania z Mietka można się przyzwyczaić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 59 minut temu, matros1 napisał: Jeżeli cena będzie w Polsce odpowiednio skalkulowana to myślę że tak będzie wyglądał mój następny dupowóz. Ciekawa wypowiedź szefa Renault Sport: "step change" w porównaniu do Meg3 to dosyć odważnie powiedziane. Oby się to sprawdziło. Zewnatrz i silnik super ale w srodku katastrofa zawlaszcza deska i materialy nie z tego stulecia a na pewno nie dziesieciolecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Czy ja dobrze widzę, że tam nie ma ręcznego do szarpania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) 19 minut temu, sluf napisał: Nie narzekaj - i tak jest lepiej niż w A45 a i do rozwiązania z Mietka można się przyzwyczaić W Megance sam wygląd mnie nie powala, a w A45 już umiejscowienie Ciekawe czy w RS brak ręcznego tylko w automacie czy w manualu również? Edytowane 12 Września 2017 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Ręczny w standardzie jest zwykły w obu wersjach (manual i automat). To elektrycznie sterowane coś jest w opcji. Tak jak w obecnej Megane GT. Co do wnętrza to mi się podoba. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 18 minut temu, matros1 napisał: Co do wnętrza to mi się podoba. Porównując do Hawk'a, to bym na wnętrze nie śmiał narzekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 4 minuty temu, elmo napisał: Porównując do Hawk'a, to bym na wnętrze nie śmiał narzekać Oj tam, Hawk jest po prostu piękny, w swój specjalny, plastikowo-ascetyczny sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 3 minuty temu, sluf napisał: Oj tam, Hawk jest po prostu piękny, w swój specjalny, plastikowo-ascetyczny sposób Też tak to sobie tłumaczę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Oczywiście to kwestia gustu - wygląd zewnętrzny mocno dyskusyjny ale dla mnie w środku Civic zdecydowanie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Seryjny zacisk jak w Meg3. Opcjonalnie podobno są tarcze pływające 355 mm. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 jaka kasa za tego nowego RSa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 W UK mówią o okolicach 30000 GBP. W Polsce pewnie podobna cena jak za nowego Civica. Obstawiam startową trochę poniżej 140. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 2 godziny temu, matros1 napisał: W UK mówią o okolicach 30000 GBP. W Polsce pewnie podobna cena jak za nowego Civica. Obstawiam startową trochę poniżej 140. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Gdzie ja byłem jak podwyżki dawali?? Ostatnio wszystkie nowe auta idą w górę jakby nie wiadomo ile lepsze od poprzednich modeli były.. zazwyczaj wsadza nowego tableta, kiere, ze 3 tryby do oszczędzania paliwa, parę badziewnych kolorów i krzyczą 20% więcej, oby w tym przypadku było inaczej... tak to fajne to RS się zdaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) Na tych zdjęciach rzeczywiście jakość ( a właściwie struktura czarnych plastików ) wygląda tanio i słabo , tablet ok , z zewnątrz piękny ! hamulce ok , trzeba poczekać na wersje trophy pewnie z akrapovicem na pokładzie i będzie miazga ! Zobaczymy jaka cena będzie w Polsce , ale jak podstawa 140-150 to wypas ok 170k pewnie , a to już bardzo dużo . Moim zdaniem powinien zdecydowanie być tanszy ( silnik o poj. poniżej 2000ccm) niska akcyza , ale zobaczymy jak będzie . Nie chce aż mi sie wierzyć ze jakość plastików by była aż tak niska , ostatnio wsiadłem do Talismana w wersji Initiale czy coś takiego , jakość wnętrza naprawdę na bardzo wysokim poziomie ! P.S. Na tych zdjęciach , jest masakryczna mała ilość na tylnych siedzeniach , ciekawe jak w rzeczywistości Nie ma opcji , trzeba to na żywo zobaczyć ! Edytowane 12 Września 2017 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Mnie troche jakość tego wnętrza przypomina poprzednia generacje XC 70 ktore jakością nie powala ale faktycznie trzeba na żywo pomacać. Za to z zewnątrz super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Wnętrze jest w zasadzie identyczne z tym z Megane GT. Zrobiłem tym sporo km i jak dla mnie jest bardzo dobrze. Duuuuużo lepiej niż w mojej. Z tyłu niestety miejsca jest mało. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 22 godziny temu, elmo napisał: jeszcze Swift: http://www.evo.co.uk/suzuki/swift-sport/19726/new-turbocharged-suzuki-swift-sport-shown-off-in-frankfurt o jak miło 980kg ważył Gti z 1995roku tylko dlaczemu raptem 140hp (dokładnie tyle ile w poprzedniku ) z 1.4T silnika g13bb ktore czasami pilotuje ma 130 po niewielkich modach :ehh: ; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Poprzednik miał 136 z 1.6 więc dodali no i turbo pewnie da lepsze odczucie już z niższych partii w przeciwieństwie do poprzednika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Godzinę temu, Kukson napisał: Poprzednik miał 136 z 1.6 więc dodali no i turbo pewnie da lepsze odczucie już z niższych partii w przeciwieństwie do poprzednika. no tak tyle ze teraz z 1.4 bezproblemowo robi sie 170km ale i tak nie kupie bo ten najnowszy jest szpetny :rzygi: ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 To ja jeszcze pospamuję meganką. Tym razem moją na poniedziałkowym treningu. Lubię takie poniedziałki Do najszybszych rajdowych potworków z AWD, +/- 400 koni i na rajdowym slicku brakowało regularnie około 8 sek. Dobry kierowca myślę spokojnie urwałby jeszcze z 2 sek. Myślę że jak na zupełnie seryjny samochód na drogowej oponie (Toyo R888R) to zupełnie przyzwoity wynik. Jednak prawdziwy HH mógł być tylko jeden: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Patryk Andrzej napisał: no tak tyle ze teraz z 1.4 bezproblemowo robi sie 170km ale i tak nie kupie bo ten najnowszy jest szpetny :rzygi: ;] Jakby się postarać to pewnie i 200 by zrobił tylko Suzuki widać nie chce budować typowego HH(jak Clio RS), a Sport to raczej mocniejsza wersja zwykłego Swifta. Co do wyglądu to mnie również nie podoba się. Edytowane 13 Września 2017 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 9 godzin temu, matros1 napisał: Jednak prawdziwy HH mógł być tylko jeden: co to za fajny "ulep" i jakie czasy robil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 6 minut temu, Yoshii napisał: co to za fajny "ulep" i jakie czasy robil? Zobacz do "nielegala" - wątek pegiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 14 minut temu, Yoshii napisał: co to za fajny "ulep" i jakie czasy robil? Subaru Boxer Diesel Czasów nie zdążyli zmierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 bylem właśnie w nielegalu, piękny "dizel" jakie parametry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się