elmo Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Teraz, carfit napisał: 9 minut temu, elmo napisał: Masz wykres ? mam Poka Ciekawy jestem jak ta moc i moment obrotowy się rozkładają przy tak małej pojemności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Na pierwszych pomiarach było ciut więcej , ale w końcowym efekcie zmniejszyliśmy ciut , aby było bezpiecznie , wydech jest bardzo restrykcyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 (edytowane) Kurcze, to musi jeździć fajniej niż moje 2.5NA O spalaniu nawet nie wspomnę Edytowane 8 Września 2017 przez elmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 @carfit na strojene Reno trzeba aż na Słowację jechać? A tak na poważnie - masz z NS bliżej tam niż do jakiejś innej mapowalni czy po prostu jest taniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 30 minut temu, rosaskc napisał: @carfit na strojene Reno trzeba aż na Słowację jechać? A tak na poważnie - masz z NS bliżej tam niż do jakiejś innej mapowalni czy po prostu jest taniej? Mam do Popradu 80 km , więc najbliżej , ale to nawet nie o to chodzi , nikt w Polsce do tego momentu nie miał "klucza" do sterowników Boscha od 2016 r. Teraz pewnie ktoś już będzie miał bo "Jano" właściciel firmy Profituning rozpracował to i współpracuje z polskimi tunerami . Stroił mi Focusa RS i było mega , i poprawiał po niby znanych i cenionych tunerach w Polsce . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 clio wycenili na 45 a nowe na 110 To 110 to katalogowo czy już po jakichś rabatachWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 43 minuty temu, kubanow napisał: To 110 to katalogowo czy już po jakichś rabatach Po rabatach, ale szału nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 (edytowane) 23 godziny temu, carfit napisał: Wynik przerósł moje oczekiwania , 155KM i 280 Nm , po zmianie wydechu i IC , będzie ok 180KM i 320 Nm i kolej na następne mody , czyli hamulce ! Jak go będziesz sprzedawał to ustawiam się pierwszy w kolejce Edytowane 8 Września 2017 przez woyt 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 12 godzin temu, carfit napisał: Na pierwszych pomiarach było ciut więcej , ale w końcowym efekcie zmniejszyliśmy ciut , aby było bezpiecznie , wydech jest bardzo restrykcyjny I tak jest niezle to przeciez tylko 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 10 minut temu, turdziGT napisał: I tak jest niezle to przeciez tylko 1.2 będzie grubo więcej ! wydech pełny przelot od turbo , ceny modyfikacji są tak śmieszne że aż warto , nawet jak silnik pokaże korbę bokiem , wtedy kupujesz silnik ze skrzynią z RS ( słupek ) wiązka i ECU to samo co w RS i masz za 5k pln , 275 KM i 410 Nm ! IC dedykowany do RS, Airtec 145 funtów , wydech przelot , ze sportowym kat. ok 3000 tys , (bez kat. 1000 zł taniej ) , remap 300 euro, w porównaniu do SUB to śmieszny koszt . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 No tak przy subaru to każde inne auto nic nie kosztuje w dłubaniu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 5 minut temu, turdziGT napisał: No tak przy subaru to każde inne auto nic nie kosztuje w dłubaniu dokładnie tak ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Ale dźwięku suba nie uzyskasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Ale dźwięku suba nie uzyskasz Z głośników da radęWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Chyba w GTA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 No to trzymajcie! Oficjalnie fotki przed oficjalną premierą Brakuje mu lotki wg mnie i to bardzo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Przód i linia boczna wyglądają zacnie, natomiast tył, powyżej linii zderzaka to dla mnie jakaś porażka ale nieważne, jak wygląda, ciekawe, jak jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Czekam na wersję Trophy, która ma być późno w przyszłym roku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Sylwetka "ciężkawa" i mniej zadziorna w porównaniu z poprzednikiem. No i szkoda, że nie będzie wersji 3-drzwiowej. Od Civia dużo ładniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Na fotkach giną poszerzenia, które widać tutaj. Są masywne i na żywo moim zdaniem ten samochód będzie wyglądał kozacko. Teraz trzeba poczekać na jakieś info jak to jeździ. Waga niestety nie powala. Jest ciężkim klocem, około 1500 kg. Tylna oś skrętna niestety waży sporo. Było to jednak wiadomo i samo Renault Sport mówiło jakiś czas temu, że są tego świadomi. Mieli testować i wsadzić ją tylko pod warunkiem że da to zyski w prowadzeniu. Także zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 2 minuty temu, matros1 napisał: Jest ciężkim klocem, około 1500 kg. Faktycznie sporo. Przy tej masie to już napęd na 4 kapcie powinien być. Będą mieli spore pole do popisu przy opracowywaniu wersji Trophy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 A szczególnie Trophy-R która pewnie będzie ogołocona ze wszystkiego Tylna skrętna oś to podobno około +100 kg. Czyli w zasadzie podobna waga do gratów na przeniesienie napędu na tył. I porcja danych technicznych: 4 cylinder 1.8 ltr engine 280 HP and 390 NM of torque. System 4 control. Sport or cup version. Manual gearbox with 6 gears or Double-Clutch auto 18 and 19 inches wheels New Orange Tonic paint 1505 Kilograms Five Driving Modes: Comfort, normal, sport, race or personal. A 300 HP trophy version will be available at the end of 2018. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Na szczecie odcięli się od tych wszystkich elektronicznych "ulepszaczy". Wszystko co ważne jest mechaniczne: http://www.evo.co.uk/renault/megane/19399/new-2018-renault-sport-megane-revealed-at-frankfurt-motor-show Seat pokazał Cuprę-R: http://www.evo.co.uk/seat/leon-cupra-r/19933/new-seat-leon-cupra-r-revealed-in-frankfurt-306bhp-for-seats-hottest-hatch I jeszcze Swift: http://www.evo.co.uk/suzuki/swift-sport/19726/new-turbocharged-suzuki-swift-sport-shown-off-in-frankfurt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Jeżeli cena będzie w Polsce odpowiednio skalkulowana to myślę że tak będzie wyglądał mój następny dupowóz. Ciekawa wypowiedź szefa Renault Sport: What became clear was that we had two choices: to make a car without four-wheel steer and to make incremental improvements in every area over what had gone before, or to make the car with it and to make a step change in terms of improvements. The benefits go across every area of the car's dynamics - we have been able to rework the dampers, diffs, steering and more. "step change" w porównaniu do Meg3 to dosyć odważnie powiedziane. Oby się to sprawdziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 To coś a la tablet wygląda słabo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się