Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Na pierwszych pomiarach było ciut więcej , ale w końcowym efekcie zmniejszyliśmy ciut , aby było bezpiecznie , wydech jest bardzo restrykcyjny :(

IMG_1812.JPG

21459882_1501229226581965_1862513450_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, rosaskc napisał:

@carfit na strojene Reno trzeba aż na Słowację jechać? :P 

A tak na poważnie - masz z NS bliżej tam niż do jakiejś innej mapowalni czy po prostu jest taniej?

Mam do Popradu 80 km , więc najbliżej , ale to nawet nie o to chodzi , nikt w Polsce do tego momentu nie miał "klucza" do sterowników Boscha od 2016 r.  Teraz pewnie ktoś już będzie miał bo "Jano" właściciel firmy Profituning rozpracował to i współpracuje z polskimi tunerami . Stroił mi Focusa RS i było mega , i poprawiał po niby znanych i cenionych tunerach w Polsce .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, carfit napisał:

Wynik przerósł moje oczekiwania , 155KM i 280 Nm , po zmianie wydechu i IC , będzie ok 180KM i 320 Nm i kolej na następne mody , czyli hamulce ! :)

 

Jak go będziesz sprzedawał to ustawiam się pierwszy w kolejce ;)

 

Edytowane przez woyt
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, carfit napisał:

Na pierwszych pomiarach było ciut więcej , ale w końcowym efekcie zmniejszyliśmy ciut , aby było bezpiecznie , wydech jest bardzo restrykcyjny :(

IMG_1812.JPG

21459882_1501229226581965_1862513450_o.jpg

I tak jest niezle to przeciez tylko 1.2 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, turdziGT napisał:

I tak jest niezle to przeciez tylko 1.2 

będzie grubo więcej !  wydech pełny przelot od turbo , ceny modyfikacji są tak śmieszne że aż warto , nawet jak silnik pokaże korbę bokiem ;) , wtedy kupujesz silnik ze skrzynią z RS ( słupek ) wiązka i ECU to samo co w RS i masz za 5k pln , 275 KM i 410 Nm !

IC dedykowany do RS, Airtec 145 funtów , wydech przelot , ze sportowym kat. ok 3000 tys , (bez kat. 1000 zł taniej ) , remap 300 euro, w porównaniu do SUB to śmieszny koszt :) . 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na fotkach giną poszerzenia, które widać tutaj. Są masywne i na żywo moim zdaniem ten samochód będzie wyglądał kozacko.

 

599988f8e4e23d69e2aee76b9a5cc782.jpg&key=dde55f5c2024f70e865e08dd16fef2513b12c28b96ff7e17eae69420d7ecc71a

 

Teraz trzeba poczekać na jakieś info jak to jeździ. Waga niestety nie powala. Jest ciężkim klocem, około 1500 kg. Tylna oś skrętna niestety waży sporo. Było to jednak wiadomo i samo Renault Sport mówiło jakiś czas temu, że są tego świadomi. Mieli testować i wsadzić ją tylko pod warunkiem że da to zyski w prowadzeniu.

Także zobaczymy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A szczególnie Trophy-R która pewnie będzie ogołocona ze wszystkiego

 

Tylna skrętna oś to podobno około +100 kg. Czyli w zasadzie podobna waga do gratów na przeniesienie napędu na tył.

 

 20bc6b0af65c1ca9d31819f1dcb0a6b1.jpg&key=26b5cd8bb1b863911ca937929cfab6a948e2a162ac51e066075eb0b5fa0df794

 

I porcja danych technicznych:

 

4 cylinder 1.8 ltr engine 280 HP and 390 NM of torque.

System 4 control.

Sport or cup version.

Manual gearbox with 6 gears or Double-Clutch auto

18 and 19 inches wheels

New Orange Tonic paint

1505 Kilograms

Five Driving Modes:

Comfort, normal, sport, race or personal.

 

A 300 HP trophy version will be available at the end of 2018.

 

 2a3bd93cf33bc134e976ce48131344af.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ce3c6f676b905bcba3529b2eed4c5b5f.jpg&key=dce3f869130684eaa60dd465bf1adfc915d7bd25adc7b4de43e7a661d60d852b6efad95fd2ff4e7ab5de0a019d2e9b40.jpg&key=b946add532384d143681a6be8bb4637aaa9e9bc92c78bf9c17aa3d0857b40fc449ef4a398e7a44af76c63b93d6881066.jpg&key=a52189c6a1818a70a79f1abae2210b90a8e3a5f867d9508853933bd960a153a32b85b2eb94188154b75b32280ab9ca1c.jpg&key=9583983de757f139c75fb842d745cb26d9808269a29c588de95a997a3b058aed1dfe8e59dbb766a175951cb7a0de30f9.jpg&key=ef785da3829dd24724c7e80b4c4cf09c3e9cd4edf43fc3e9775b9cab492f5e5a9cab868853090af49f2324c8d7906326.jpg&key=46670a387c98336ca4e338bb864eacad98c26ca48d4ca85edbf27842d3c4d429f26c691a08eb3d392d4896ab8f823623.jpg&key=6763a61c841fac15d204f9ca685220600835b9d42d2e45074a96187c007a6bad468f4f1ce13356de27771c11b1d62b7e.jpg&key=44b9558456d25e9eeab68b35cff1c805fa7010a03f7583501b258426995a10336ca9a4b286b93b1ef72ac0c59a687f25.jpg&key=0db4f53c3cd68d297e587bdedb236451119b1ac984ef90b9e4176156df19ef9b

 

Jeżeli cena będzie w Polsce odpowiednio skalkulowana to myślę że tak będzie wyglądał mój następny dupowóz.

 

Ciekawa wypowiedź szefa Renault Sport:

What became clear was that we had two choices: to make a car without four-wheel steer and to make incremental improvements in every area over what had gone before, or to make the car with it and to make a step change in terms of improvements. The benefits go across every area of the car's dynamics - we have been able to rework the dampers, diffs, steering and more.

 

"step change" w porównaniu do Meg3 to dosyć odważnie powiedziane. Oby się to sprawdziło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...