Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Przesadzasz, juz dokoksowane 2.0T 260-270 z NM ponad 400 i robi sie problem z oska jesli nie jest idealnie sucho. Wg mnie powyzej 250KM to raczej w AWD trzeba celowac, jesli nie chce sie w zimie z yariskami walczyc

Jeżeli szukasz trakcji takiej jak w 4x4 to oczywiście jej na mokrym/śliskim nie znajdziesz. Jednak mając dobre opony nie ma tragedii. Ja swojej używam codziennie bez względu na porę roku i stan drogi i jest OK.

 

Na letniej oponie w stojącej wodzie na torze Kielce wyglądało to tak (na deszczówce spokojnie można było urwać kilka sekund):

 

2eb76619263049900cc0821bdc22e4a4.jpg&key=0ce45e44d74544ad47501df4a0fb7329e7e49fca687161d109240f9eee529a62340c98bb7ac7abbc7848d9df979d29a6.jpg&key=95840a615114867035df349fcee8caab98c78e9f4b195630035e4a7673f98428

 

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Korton napisał:

Wg mnie powyzej 250KM to raczej w AWD trzeba celowac

Zgadzam sie w 100%. Pow 250HP nawet ze szpera robi sie ciezko.

 

Jaka wersja 5 jezdziles? ja mialem wrazenie ze niezaleznie od ustawien komputera, auto jest miekkie.. Co do ilosci elektroniki to zgoda, wlacznie z pilotem do parkowania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bmarcin napisał:

Jaka wersja 5 jezdziles? ja mialem wrazenie ze niezaleznie od ustawien komputera, auto jest miekkie.. Co do ilosci elektroniki to zgoda, wlacznie z pilotem do parkowania :)

 

530xd 265KM, pakiet M. Bardzo mi lezalo to auto, ale nie moj zasieg finansowy. Ta byla skonfigurowana na cos lekko ponad 370tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze ze nie jestem fanem tego jak Renault układa to wszystko pod maska.OK ma to przede wszystkim działać ale nie zaszkodzi jak przy okazji tez jakoś wyglada bo to kolejna generacja RS gdzie nie wyglada to wcale , poza tym fajne auto duzo ładniejsze niz CTR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze ze nie jestem fanem tego jak Renault układa to wszystko pod maska.OK ma to przede wszystkim działać ale nie zaszkodzi jak przy okazji tez jakoś wyglada bo to kolejna generacja RS gdzie nie wyglada to wcale , poza tym fajne auto duzo ładniejsze niz CTR.


Trudno się nie zgodzić. Jedyne co może ich trochę usprawiedliwiać, to że turbina siedzi z tyłu silnika i ten burdel z rurami jest trochę z tego powodu.
Podobnie jest w moim RS. Ten sam silnik ale N/A w Clio wygląda już na trochę bardziej uporządkowany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kubanow napisał:

Tak samo jest z clio rs

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

 

wsiądż do Clio RS  2016 , szczególnie wersją Trophy , z Acrapovicem na pokładzie , to zmienisz zdanie !!!!! Moim zdaniem nie ma lepszego w tym segmencie ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak dla mnie RS troche za malo "zadziorny" jest. Przynajmniej na foto. Tyl ok, ale przodu na pierwszy rzut oka bardzo podobny do GT. Wiem ze RS ma byc szerszy I tak dalej, ale jakos tego nie widac. HH powinien bardziej sie rzucac w oczy. 

Duzo bylo juz o CTR, ale jechalem ostatnio z takim w trasie. Wyglad robi robote, osiagi tez. :rolleyes:

 

@carfitClio ma automat czy manual?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze 100K za takiego malucha to juz całkiem sporo.

Dalej uwazam ze podstawowa Fiesta ST za 75K jest w tym segmencie oferta po prostu nie do pobicia.

Mysle jedyne co jest niefortunne w tym aucie to felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, bmarcin napisał:

Clio ma automat czy manual?

Poprawiona dwusprzegłówka , szpera , auto jest naprawdę petarda , dzwięki jakie wydaje są niesamowite ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, turdziGT napisał:

Mechaniczna czy elektroniczna ?

https://www.autocentrum.pl/publikacje/testy-aut-nowych/renault-clio-r.s.-trophy-220-edc-wiecej-jadu/3137/

 

Fiesta st200 w Polsce to też 100k i dalej tylko 3 drzwi :( i ręczna skrzynia :(

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem o podstawowej ST1 182 km.Za 75k ten samochod ma wszystko co trzeba.ST200 nie jest w żadnym stopniu warta dopłaty 20K.

 

 

14 minut temu, kubanow napisał:

No i za chwilę będzie nowa fiesta st i pewnie nowa cena

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

I o 1 cyliner mniej ;) Jakos mam przeczucie ze oni zepsuli to auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem o podstawowej ST1 182 km.Za 75k ten samochod ma wszystko co trzeba.ST200 nie jest w żadnym stopniu warta dopłaty 20K.
 
 
I o 1 cyliner mniej  Jakos mam przeczucie ze oni zepsuli to auto.
I tak tej wersji nie są się kupić

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zewnątrz wygląd petarda, ale w środku dramat - te fotele i konsola... 

 

Konsola na fotce to wersja podstawowa. W bogatszej wygląda to zdecydowanie lepiej (na fotce wersja GT): bc45e674de345d7ad09dba554c44e60e.jpg&key=5a906959cf0ab74e8b0375a6601fca8594365010bd26e7a49c7d8e3d8e51c929

 

 Mi się podoba. Fotele w wersji podstawowej wyglądają na podobne do tych z wersji GT. Miałem okazję najechać nią kilkaset km i uważam że są bardzo wygodne (a do kruszynek nie należę).

W opcji będą Recaro, także dla każdego się coś znajdzie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...