matros1 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Plotki z salonów Renault niosą że w wersjach specjalnych może być 310 koni. Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Rewelacyjnie na zywo (w clio) wyglada szachownica led Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Moim skromnym zdaniem brakuje mu z tyłu fajnej lotki jak A45. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Przesadzasz, juz dokoksowane 2.0T 260-270 z NM ponad 400 i robi sie problem z oska jesli nie jest idealnie sucho. Wg mnie powyzej 250KM to raczej w AWD trzeba celowac, jesli nie chce sie w zimie z yariskami walczyc Jeżeli szukasz trakcji takiej jak w 4x4 to oczywiście jej na mokrym/śliskim nie znajdziesz. Jednak mając dobre opony nie ma tragedii. Ja swojej używam codziennie bez względu na porę roku i stan drogi i jest OK. Na letniej oponie w stojącej wodzie na torze Kielce wyglądało to tak (na deszczówce spokojnie można było urwać kilka sekund): Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 10 godzin temu, Korton napisał: Wg mnie powyzej 250KM to raczej w AWD trzeba celowac Zgadzam sie w 100%. Pow 250HP nawet ze szpera robi sie ciezko. Jaka wersja 5 jezdziles? ja mialem wrazenie ze niezaleznie od ustawien komputera, auto jest miekkie.. Co do ilosci elektroniki to zgoda, wlacznie z pilotem do parkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, bmarcin napisał: Jaka wersja 5 jezdziles? ja mialem wrazenie ze niezaleznie od ustawien komputera, auto jest miekkie.. Co do ilosci elektroniki to zgoda, wlacznie z pilotem do parkowania 530xd 265KM, pakiet M. Bardzo mi lezalo to auto, ale nie moj zasieg finansowy. Ta byla skonfigurowana na cos lekko ponad 370tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Fajna ta meganka Ale cena pewnie będzie się zaczynać od +140kpln a to już sporoWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Podobno wyjściowo ma być tańsza od CivicaWysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Przyznam szczerze ze nie jestem fanem tego jak Renault układa to wszystko pod maska.OK ma to przede wszystkim działać ale nie zaszkodzi jak przy okazji tez jakoś wyglada bo to kolejna generacja RS gdzie nie wyglada to wcale , poza tym fajne auto duzo ładniejsze niz CTR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Jestem ciekaw jaki będzie efekt tych wszystkich testów na ringu. Chciałbym żeby pobili rekord. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Mysle ze to nie ma znaczenia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Przyznam szczerze ze nie jestem fanem tego jak Renault układa to wszystko pod maska.OK ma to przede wszystkim działać ale nie zaszkodzi jak przy okazji tez jakoś wyglada bo to kolejna generacja RS gdzie nie wyglada to wcale , poza tym fajne auto duzo ładniejsze niz CTR. Trudno się nie zgodzić. Jedyne co może ich trochę usprawiedliwiać, to że turbina siedzi z tyłu silnika i ten burdel z rurami jest trochę z tego powodu. Podobnie jest w moim RS. Ten sam silnik ale N/A w Clio wygląda już na trochę bardziej uporządkowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Z zewnątrz wygląd petarda, ale w środku dramat - te fotele i konsola... 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Z zewnątrz wygląd petarda, ale w środku dramat - te fotele i konsola... Tak samo jest z clio rsWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Mysle ze fotele standard w opcji na pewno Recaro da sie dokupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 7 minut temu, kubanow napisał: Tak samo jest z clio rs Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka wsiądż do Clio RS 2016 , szczególnie wersją Trophy , z Acrapovicem na pokładzie , to zmienisz zdanie !!!!! Moim zdaniem nie ma lepszego w tym segmencie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 A jak dla mnie RS troche za malo "zadziorny" jest. Przynajmniej na foto. Tyl ok, ale przodu na pierwszy rzut oka bardzo podobny do GT. Wiem ze RS ma byc szerszy I tak dalej, ale jakos tego nie widac. HH powinien bardziej sie rzucac w oczy. Duzo bylo juz o CTR, ale jechalem ostatnio z takim w trasie. Wyglad robi robote, osiagi tez. @carfitClio ma automat czy manual? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Tyle ze 100K za takiego malucha to juz całkiem sporo. Dalej uwazam ze podstawowa Fiesta ST za 75K jest w tym segmencie oferta po prostu nie do pobicia. Mysle jedyne co jest niefortunne w tym aucie to felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 7 minut temu, bmarcin napisał: Clio ma automat czy manual? Poprawiona dwusprzegłówka , szpera , auto jest naprawdę petarda , dzwięki jakie wydaje są niesamowite ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Mechaniczna czy elektroniczna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) 5 minut temu, turdziGT napisał: Mechaniczna czy elektroniczna ? https://www.autocentrum.pl/publikacje/testy-aut-nowych/renault-clio-r.s.-trophy-220-edc-wiecej-jadu/3137/ Fiesta st200 w Polsce to też 100k i dalej tylko 3 drzwi i ręczna skrzynia Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 No i za chwilę będzie nowa fiesta st i pewnie nowa cenaWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Ja pisałem o podstawowej ST1 182 km.Za 75k ten samochod ma wszystko co trzeba.ST200 nie jest w żadnym stopniu warta dopłaty 20K. 14 minut temu, kubanow napisał: No i za chwilę będzie nowa fiesta st i pewnie nowa cena Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka I o 1 cyliner mniej Jakos mam przeczucie ze oni zepsuli to auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Ja pisałem o podstawowej ST1 182 km.Za 75k ten samochod ma wszystko co trzeba.ST200 nie jest w żadnym stopniu warta dopłaty 20K. I o 1 cyliner mniej Jakos mam przeczucie ze oni zepsuli to auto. I tak tej wersji nie są się kupićWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Z zewnątrz wygląd petarda, ale w środku dramat - te fotele i konsola... Konsola na fotce to wersja podstawowa. W bogatszej wygląda to zdecydowanie lepiej (na fotce wersja GT): Mi się podoba. Fotele w wersji podstawowej wyglądają na podobne do tych z wersji GT. Miałem okazję najechać nią kilkaset km i uważam że są bardzo wygodne (a do kruszynek nie należę). W opcji będą Recaro, także dla każdego się coś znajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się