Tommo Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 56 minut temu, skwaro napisał(a): Dramat. Dla porównania nowy Type R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia No Type R ma wyjatkowo ladna deskę. To na prawdę mozna bylo zrobic w bardziej elegancki sposob. Mozna po prostu bylo zrobic tabletter jak w M3 czy Ioniq 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 5 godzin temu, ponton500 napisał(a): Yaris ma inne problemy, brak wygluszen, konserwacji. Jest taki kanal na YT gdzie gosc rozbiera i zabezpiecza te zabawki. Dramatycznie wygladaja co niektore po roku uzytkowania i znikomych przebiegach. Cel tego samochodu jest jasny, ale jak zwykle pojawiaja sie te same dywagacje typu, porownywanie do daily, elektryka albo A4 w dieslu. Jak dla mnie to jedna i druga deska jest kiepska. Tak patrze to zostawilbym analogowe zegary. Reszta? I don't care much. Poprzednie wnetrze bylo ok fotel byl za wysoko tylko co teraz poprawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maryjan Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 8 godzin temu, ponton500 napisał(a): Yaris ma inne problemy, brak wygluszen, konserwacji. Brak wygłuszeń nie jest problemem, bo ten samochód taki ma być, i ważyć jak najmniej. Dramatyczna konserwacja to jest problem, którego Japończycy w ogóle nie poprawiają (co widać na przykładzie innych modeli Toyoty, chociażby Landcruisera czy Hiluxa). Chyba że to ma być motyw w stylu Lancera EVO RS, ale to chyba nie ten casus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia Godzinę temu, maryjan napisał(a): Brak wygłuszeń nie jest problemem, bo ten samochód taki ma być, i ważyć jak najmniej. Dramatyczna konserwacja to jest problem, którego Japończycy w ogóle nie poprawiają (co widać na przykładzie innych modeli Toyoty, chociażby Landcruisera czy Hiluxa). Chyba że to ma być motyw w stylu Lancera EVO RS, ale to chyba nie ten casus. W czym to problem od razu po zakupie oddać autko do profi zabezpieczenia? Kiedyś sprawię sobie takiego polifta, będzie godnym następcą moich ex-GT-Four'ów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maryjan Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia Nie jest to problem, i tak właśnie bym zrobił, ale to nie powinien być must have w nowym samochodzie. W większości Niemców nie jest, a skosy uparcie robią auta biodegradowalne. Ja osobiście, kupując nowy wóz, zrobię dodatkową antykorozję woskiem. Ale nie wierzę że nawet najstaranniej zrobiona pozakupowa będzie lepsza niż POŻĄDNA fabryczna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 17 godzin temu, maryjan napisał(a): Nie jest to problem, i tak właśnie bym zrobił, ale to nie powinien być must have w nowym samochodzie. W większości Niemców nie jest, a skosy uparcie robią auta biodegradowalne. Ja osobiście, kupując nowy wóz, zrobię dodatkową antykorozję woskiem. Ale nie wierzę że nawet najstaranniej zrobiona pozakupowa będzie lepsza niż POŻĄDNA fabryczna. dokładnie tak, nic nie przebije fabryki. Przykładowo przed montażem foteli reszta wnętrza jest w grubej folii ochronnej, mimo że to robi człowiek z pomocą robota, który bierze na sibie ciężar. To teraz wyobraźcie sobie jak to montuje pab Arek w renomowanym warsztacie gdzie liczy się ukończone dzieło, a efekty pracy wyjdą dopjero po paru latach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruGT Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Czytalem tutaj tez rownolegly watek, gdzie Yaris stal sie wysoko cenionym klasykiem. Toyota rozwiazala ten problem definitywnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 3 godziny temu, SubaruGT napisał(a): Zarówno Celica i Supra mają o wiele bardziej elegancko rozwiązane te deski mimo ze był to początek spadku jakości wnętrz Toyoty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maryjan Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Kokpit Supry (nomen omen) super. Jak w myśliwcu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Stycznia Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia Tez tak uwazam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 16 Stycznia Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia kokpit, jak kokpit, cel, czyli naprawa największego problemu MK1 - widoczności, wraz z drugim największym czyli za wysokim siedzeniem, teraz chyba 2.5 cm niżej - został naprawiony z nawiązką. Naprawdę nas wielbicieli GT-ków obchodzi wygląd deski rozdzielczej? No Panowie, starzejemy się szybciej niż ustawa przewiduje... Dla mnie to jest absolutny hit teraz, w MK1 naprawdę ciężko mi było się odnaleźć, to znaczy, ciężko mi było odnaleźć komfortową pozycję za kółkiem, ale teraz, w zgodzie z duchem sportu i filozofii "sięgaj tam gdzie wzrok nie sięga" chyba mam nowe motoryzacyjne marzenie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Stycznia Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 7 minut temu, Durbos napisał(a): w MK1 naprawdę ciężko mi było się odnaleźć, to znaczy, ciężko mi było odnaleźć komfortową pozycję za kółkiem Od dawna jest na to rozwiąznie . Są zestawy obniżające fabryczny fotel o 3cm oraz element przesuwający lusterko wsteczne i jest idealnie, przynajmniej dla mnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Stycznia Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 50 minut temu, Durbos napisał(a): kokpit, jak kokpit, cel, czyli naprawa największego problemu MK1 - widoczności, wraz z drugim największym czyli za wysokim siedzeniem, teraz chyba 2.5 cm niżej - został naprawiony z nawiązką. Naprawdę nas wielbicieli GT-ków obchodzi wygląd deski rozdzielczej? No Panowie, starzejemy się szybciej niż ustawa przewiduje... Dla mnie to jest absolutny hit teraz, w MK1 naprawdę ciężko mi było się odnaleźć, to znaczy, ciężko mi było odnaleźć komfortową pozycję za kółkiem, ale teraz, w zgodzie z duchem sportu i filozofii "sięgaj tam gdzie wzrok nie sięga" chyba mam nowe motoryzacyjne marzenie... Wygląd deski w GTeku był ok problem był z jakością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia GR Yaris ma nawiązywać do rajdowej szkoły, to nie ma być ładne to ma być funkcjonalne, jak dla mnie brał bym i nie marudził. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Gr yaris świetne auto ma to jeździć w starym sportowym stylu , a wygląd to drugorzędna sprawa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 12 godzin temu, Durbos napisał(a): kokpit, jak kokpit, cel, czyli naprawa największego problemu MK1 - widoczności, wraz z drugim największym czyli za wysokim siedzeniem, teraz chyba 2.5 cm niżej - został naprawiony z nawiązką. Naprawdę nas wielbicieli GT-ków obchodzi wygląd deski rozdzielczej? No Panowie, starzejemy się szybciej niż ustawa przewiduje... Dla mnie to jest absolutny hit teraz, w MK1 naprawdę ciężko mi było się odnaleźć, to znaczy, ciężko mi było odnaleźć komfortową pozycję za kółkiem, ale teraz, w zgodzie z duchem sportu i filozofii "sięgaj tam gdzie wzrok nie sięga" chyba mam nowe motoryzacyjne marzenie... To że producent przy okazji liftingu poprawił rażące i stosunkowo proste w naprawie wady ergonomiczne poprzednika powinno być taką oczywistością o której nie warto mówić. Natomiast nie zmienia to faktu że "decha" (kolokwializm tu użyty nie jest przypadkowy) mogła być dużo ładniejsza, nie zależnie do czego przeznaczony jest ten samochód. Jedno drugiego nie wyklucza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia a z ciekawości ktoś już widział na żywo, bo ja sam nie raz widząc jakieś zdjęcia różnych rzeczy mówię, jak to ktoś sp**, masakra, po czym widzę na żywo i stwierdzam że zupełnie inaczej to wygląda i bynajmniej nie jest takie złe. I odwrotnie też, ale fajne, a na żywo, dla mnie tragedia. * nie tyczy się BMW M3 sam nie wiem czy bardziej mi się nie podoba na żywo czy na zdjęciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia (edytowane) Przednionapędowego Civica z połową mocy nie był w stanie objechać. Nie do końca rozumiem ideę tego samochodu. Ani to HotHatch (dużo za duże i ciężkie, cena 300k), ani samochód rodzinny (zasięg ma mniejszy niż standardowy Ioniq 5). Na tor się to średnio nadaje: - bateria się grzeje po max dwóch okrążeniach - opony i hamulce będzie to zjadało ekspresowo ze względu na wagę Do tego udawane dźwięki i „skrzynia biegów” jak w grze z lat 90tych. Brakuje rozpylacza perfum o zapachu spalin. Youtuberzy i inni influencerzy, którym Hyundai dał się przejechać pieją z zachwytu, a ja się pytam do czego jest ten samochód i dla kogo? Edytowane 18 Stycznia przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Do nagrywani tik toków i zdobywania lajków jak bączka zakręci pod lidlem albo ze świateł ruszy dynamicznie dlatego jarają się jutubery itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Jest to auto przeznaczone do fanów elektryków, którzy mają luźne 300 tys. bądź chcą wziąć leasing i poszpanować usportowionym elektro Hyundaiem. Nie dla mnie. Ja wole spalinowego czterołapa który po zatankowaniu pokazuje 1200 km zasięgu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maryjan Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Nie ma to jak 2.4 tonowy hothatch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2 godziny temu, maryjan napisał(a): Nie ma to jak 2.4 tonowy hothatch. FatHatch 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 7 godzin temu, ManoLEE napisał(a): Jest to auto przeznaczone do fanów elektryków, którzy mają luźne 300 tys. bądź chcą wziąć leasing i poszpanować usportowionym elektro Hyundaiem. Nie dla mnie. Ja wole spalinowego czterołapa który po zatankowaniu pokazuje 1200 km zasięgu To jest samochod dla entuziastow ktorzy nie maja wyboru bo IC nie kupia a chca nowe auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się