Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

No Type R ma wyjatkowo ladna deskę. 

To na prawdę mozna bylo zrobic w bardziej elegancki sposob. Mozna po prostu bylo zrobic tabletter jak w M3 czy Ioniq 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ponton500 napisał(a):

Yaris ma inne problemy, brak wygluszen, konserwacji. Jest taki kanal na YT gdzie gosc rozbiera i zabezpiecza te zabawki. Dramatycznie wygladaja co niektore po roku uzytkowania i znikomych przebiegach.

 

Cel tego samochodu jest jasny, ale jak zwykle pojawiaja sie te same dywagacje typu, porownywanie do daily, elektryka albo A4 w dieslu. :)

 

Jak dla mnie to jedna i druga deska jest kiepska. Tak patrze to zostawilbym analogowe zegary. Reszta? I don't care much.

Poprzednie wnetrze bylo ok fotel byl za wysoko tylko co teraz poprawili. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ponton500 napisał(a):

Yaris ma inne problemy, brak wygluszen, konserwacji.

Brak wygłuszeń nie jest problemem, bo ten samochód taki ma być, i ważyć jak najmniej.

 

Dramatyczna konserwacja to jest problem, którego Japończycy w ogóle nie poprawiają (co widać na przykładzie innych modeli Toyoty, chociażby Landcruisera czy Hiluxa). Chyba że to ma być motyw w stylu Lancera EVO RS, ale to chyba nie ten casus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maryjan napisał(a):

Brak wygłuszeń nie jest problemem, bo ten samochód taki ma być, i ważyć jak najmniej.

 

Dramatyczna konserwacja to jest problem, którego Japończycy w ogóle nie poprawiają (co widać na przykładzie innych modeli Toyoty, chociażby Landcruisera czy Hiluxa). Chyba że to ma być motyw w stylu Lancera EVO RS, ale to chyba nie ten casus.

 

W czym to problem od razu po zakupie oddać autko do profi zabezpieczenia? 

 

Kiedyś sprawię sobie takiego polifta, będzie godnym następcą moich ex-GT-Four'ów :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to problem, i tak właśnie bym zrobił, ale to nie powinien być must have w nowym samochodzie. W większości Niemców nie jest, a skosy uparcie robią auta biodegradowalne. 

Ja osobiście, kupując nowy wóz, zrobię dodatkową antykorozję woskiem. Ale nie wierzę że nawet najstaranniej zrobiona pozakupowa będzie lepsza niż POŻĄDNA fabryczna.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, maryjan napisał(a):

Nie jest to problem, i tak właśnie bym zrobił, ale to nie powinien być must have w nowym samochodzie. W większości Niemców nie jest, a skosy uparcie robią auta biodegradowalne. 

Ja osobiście, kupując nowy wóz, zrobię dodatkową antykorozję woskiem. Ale nie wierzę że nawet najstaranniej zrobiona pozakupowa będzie lepsza niż POŻĄDNA fabryczna.

dokładnie tak, nic nie przebije fabryki. Przykładowo przed montażem foteli reszta wnętrza jest w grubej folii ochronnej, mimo że to robi człowiek z pomocą robota, który bierze na sibie ciężar. To teraz wyobraźcie sobie jak to montuje pab Arek w renomowanym warsztacie gdzie liczy się ukończone dzieło, a efekty pracy wyjdą dopjero po paru latach. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, SubaruGT napisał(a):

418473878_10160602200008037_389562875055

Zarówno Celica i Supra mają o wiele bardziej elegancko rozwiązane te deski mimo ze był to początek spadku jakości wnętrz Toyoty.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kokpit, jak kokpit, cel, czyli naprawa największego problemu MK1 - widoczności, wraz z drugim największym czyli za wysokim siedzeniem, teraz chyba 2.5 cm niżej - został naprawiony z nawiązką. Naprawdę nas wielbicieli GT-ków obchodzi wygląd deski rozdzielczej? No Panowie, starzejemy się szybciej niż ustawa przewiduje... Dla mnie to jest absolutny hit teraz, w MK1 naprawdę ciężko mi było się odnaleźć, to znaczy, ciężko mi było odnaleźć komfortową pozycję za kółkiem, ale teraz, w zgodzie z duchem sportu i filozofii "sięgaj tam gdzie wzrok nie sięga" chyba mam nowe motoryzacyjne marzenie...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Durbos napisał(a):

w MK1 naprawdę ciężko mi było się odnaleźć, to znaczy, ciężko mi było odnaleźć komfortową pozycję za kółkiem

Od dawna jest na to rozwiąznie :) . Są zestawy obniżające fabryczny fotel o 3cm oraz element przesuwający lusterko wsteczne i jest idealnie, przynajmniej dla mnie :) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Durbos napisał(a):

kokpit, jak kokpit, cel, czyli naprawa największego problemu MK1 - widoczności, wraz z drugim największym czyli za wysokim siedzeniem, teraz chyba 2.5 cm niżej - został naprawiony z nawiązką. Naprawdę nas wielbicieli GT-ków obchodzi wygląd deski rozdzielczej? No Panowie, starzejemy się szybciej niż ustawa przewiduje... Dla mnie to jest absolutny hit teraz, w MK1 naprawdę ciężko mi było się odnaleźć, to znaczy, ciężko mi było odnaleźć komfortową pozycję za kółkiem, ale teraz, w zgodzie z duchem sportu i filozofii "sięgaj tam gdzie wzrok nie sięga" chyba mam nowe motoryzacyjne marzenie...

Wygląd deski w GTeku był ok problem był z jakością 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Durbos napisał(a):

kokpit, jak kokpit, cel, czyli naprawa największego problemu MK1 - widoczności, wraz z drugim największym czyli za wysokim siedzeniem, teraz chyba 2.5 cm niżej - został naprawiony z nawiązką. Naprawdę nas wielbicieli GT-ków obchodzi wygląd deski rozdzielczej? No Panowie, starzejemy się szybciej niż ustawa przewiduje... Dla mnie to jest absolutny hit teraz, w MK1 naprawdę ciężko mi było się odnaleźć, to znaczy, ciężko mi było odnaleźć komfortową pozycję za kółkiem, ale teraz, w zgodzie z duchem sportu i filozofii "sięgaj tam gdzie wzrok nie sięga" chyba mam nowe motoryzacyjne marzenie...

To że producent przy okazji liftingu poprawił rażące i stosunkowo proste w naprawie wady ergonomiczne poprzednika powinno być taką oczywistością o której nie warto mówić. Natomiast nie zmienia to faktu że "decha" (kolokwializm tu użyty nie jest przypadkowy) mogła być dużo ładniejsza, nie zależnie do czego przeznaczony jest ten samochód. Jedno drugiego nie wyklucza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z ciekawości ktoś już widział na żywo, bo ja sam nie raz widząc jakieś zdjęcia różnych rzeczy mówię, jak to ktoś sp**, masakra, po czym widzę na żywo i stwierdzam że zupełnie inaczej to wygląda i bynajmniej nie jest takie złe. I odwrotnie też, ale fajne, a na żywo, dla mnie tragedia.

 

 

 

* nie tyczy się BMW M3:mrgreen: 

sam nie wiem czy bardziej mi się nie podoba na żywo czy na zdjęciach:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przednionapędowego Civica z połową mocy nie był w stanie objechać. 

 

Nie do końca rozumiem ideę tego samochodu. Ani to HotHatch (dużo za duże i ciężkie, cena 300k), ani samochód rodzinny (zasięg ma mniejszy niż standardowy Ioniq 5). Na tor się to średnio nadaje:

- bateria się grzeje po max dwóch okrążeniach 

- opony i hamulce będzie to zjadało ekspresowo ze względu na wagę

 

Do tego udawane dźwięki i „skrzynia biegów” jak w grze z lat 90tych. Brakuje rozpylacza perfum o zapachu spalin. 

 

Youtuberzy i inni influencerzy, którym Hyundai dał się przejechać pieją z zachwytu, a ja się pytam do czego jest ten samochód i dla kogo? 

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to auto przeznaczone do fanów elektryków, którzy mają luźne 300 tys. bądź chcą wziąć leasing i poszpanować usportowionym elektro Hyundaiem. 

Nie dla mnie. Ja wole spalinowego czterołapa który po zatankowaniu pokazuje 1200 km zasięgu :mrgreen: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ManoLEE napisał(a):

Jest to auto przeznaczone do fanów elektryków, którzy mają luźne 300 tys. bądź chcą wziąć leasing i poszpanować usportowionym elektro Hyundaiem. 

Nie dla mnie. Ja wole spalinowego czterołapa który po zatankowaniu pokazuje 1200 km zasięgu :mrgreen: 

To jest samochod dla entuziastow ktorzy nie maja wyboru bo IC nie kupia a chca nowe auto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...