Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 22.08.2019 o 21:41, turdziGT napisał:

Cóż małe RWD o masie 1000 kg musi prowadzić sie dobrze i tu zaskoczenia nie ma

 

I jeszcze jedno o czym nie napisałeś. W tym samochodzie nie ma za grosz podsterowności. Nawet celowo niemal nie da się jej wywołać. Auto zawsze jedzie za kierownicą i jest bardzo neutralne w zakręcie. Tzn jechać zamiatając tyłem oczywiście da się, ale trzeba to robić specjalnie. 

Stosunek fun'u do ceny auta jest chyba nie do pobicia. 

Tu moje wrażenia z jazdy wersją 160 KM, potem miałem też okazję pojeździć obecną, mocniejszą. 

https://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=585965#p585965

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.08.2019 o 13:44, jarmaj napisał:

 

I jeszcze jedno o czym nie napisałeś. W tym samochodzie nie ma za grosz podsterowności. Nawet celowo niemal nie da się jej wywołać. Auto zawsze jedzie za kierownicą i jest bardzo neutralne w zakręcie. Tzn jechać zamiatając tyłem oczywiście da się, ale trzeba to robić specjalnie. 

Stosunek fun'u do ceny auta jest chyba nie do pobicia. 

Tu moje wrażenia z jazdy wersją 160 KM, potem miałem też okazję pojeździć obecną, mocniejszą. 

https://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=585965#p585965

 

 

To prawda a do tego wszystkiego wyglada swietnie.Chyba nie ma strony czy ujęcia zeby wyglądało zle , wrecz pieknie sie prezentuje z kazdej.A jak ktos mysli ze sie zawiedzie w srodku bo bylo by to zbyt pieknie to sie rozczaruje bo srodek i jakos tez cymesik.

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, turdziGT napisał:

 

 

To prawda a do tego wszystkiego wyglada swietnie.Chyba nie ma strony czy ujęcia zeby wyglądało zle , wrecz pieknie sie prezentuje z kazdej.A jak ktos mysli ze sie zawiedzie w srodku bo bylo by to zbyt pieknie to sie rozczaruje bo srodek i jakos tez cymesik.

 

 

 

 

 

 

swietnie to wygląda ftype w cabrio , mi akurat mx5 z przodu zupelnie nie lezy, juz 124 abarth lepiej wyglada dla mnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja może dziwny jestem ale MX-5 obecnej generacji wg mnie nie wygląda lepiej niż Fiat 124.

 

W weekend miałem dla siebie M2. O matko i córko kochana :wub:

Oczywiście to moja subiektywna opinia ale auto jest genialne! Po prostu sztos nad sztosy i jeździłem tylko po mieście i terenach podmiejskich więc z szacunkiem dla własnego prawa jazdy ale parę razy było "na limicie". Na moim limicie bo jak wsiadł właściciel to okazało się, że jeździłem na jakieś może 45% możliwości.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Korton napisał:

Spory ten prześwit, jak nic na terenową przeprawę sie nadaje

Hmmm? A po co? Czy po to jest to auto?

edit: 135cm - Monster Mazda Truck :)

 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, skwaro napisał:

Ktoś tu chyba myli prześwit z wysokością auta :)

Wysokość auta 1,23m. Prześwit 135mm. takie dane podają na stronie Mazdy. Omyłkowo wpisałem cm :)

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Tsunetomo napisał:

Wysokość auta 1,23m. Prześwit 135mm. takie dane podają na stronie Mazdy. Omyłkowo wpisałem cm :)

 

 

nawet w mm to sporo - Swift Sport, przykladowo, ma przeswit 116 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

 

nawet w mm to sporo - Swift Sport, przykladowo, ma przeswit 116 mm

Ja tam się nie znam, ale wierzę, że Japończycy, którzy projektowali to auto wiedzą co robią. Z drugiej strony na co dzień w eksploatacji to 135mm powinno pozwolić nie urywać zderzaka na każdym krawężniku lub nierówności. To w końcu roadster do codziennej jazdy, a nie jakieś super szybkie auto na tor. A ten Swift faktycznie niziutki.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Zelazny napisał:

Czy ktoś z forum jeździ najnowszą Hondą Civic Type R? Mam parę pytań odnośnie codziennego użytkowania jako typowe daily :)

 

z tego co kojarze, to forumowicze kukson i houdini

 

 

 

Edytowane przez eddie_gt4
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jezdze IXgen CTR jak cos. Jesli chodzi o CTR X to 20cali na co dzien to dla mnie pomylka, ale ta sie jezdzic bez problemu, bo zawias jest na prawde spoko. Z tym, ze trafisz na studzienke, jakas wyrwe w drodze, latwo felge/rant porysowac/podrapac/uderzyc.

 

Ten przeswit to spory, wymieniony CTR dla przykladu ma 118mm (IXgen). Jak ta Mazda ma 135mm to tyle co Polo...Bardzo duzo, to spokojnie mozna krawezniki atakowac, w sensie, zderzak bedzie powyzej kraweznika, moze nie wszystkich, ale bylby luzik. Sprawdze w wolnej chwili ta informacje.

Edytowane przez ponton500
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ojciec właśnie przymierza się do zakupu. Wczoraj jeździł i jest bardzo zadowolony ale chyba poczeka na polifta - podobno właśnie ma być na felgach 19. Oczywiście martwi go sprawa ze skrzynią a dokładniej z wysprzęglikiem, ale co osoba to opinia... 

 

Za 2 tygodnie będzie jeździł clubmanem john cooper worksem to napiszę jak wrazenia :)

Edytowane przez Zelazny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ponton500 napisał:

Ja jezdze IXgen CTR jak cos. Jesli chodzi o CTR X to 20cali na co dzien to dla mnie pomylka...

Czemu pomyłka? Auto jest dosyć komfortowe jak na 20 cali oblane gumową obwódką.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Kukson napisał:

Czemu pomyłka? Auto jest dosyć komfortowe jak na 20 cali oblane gumową obwódką.

 

Jest komfortowe, co nie zmienia faktu, ze jak juz wspomniales, to jest dalej 20 cali, a opona to tak zwana wylewka gumowa. Latwo uszkodzic felge, zarysowac, uderzyc, kazda dziura, kraweznik to problem. Oczywiscie kazdy ma swoj punkt widzenia, w ogole to jest mieszanie pojec. Czy woz na co dzien powinien miec 20cali felge? Zebym za kazdym razem mial paranoje czy czegos nie rozwalilem? Czy mam wjezdzac i parkowac gdzie chce? Duzo osob, ktore rozwazaly ten woz komentowaly w ten sposob, ze potrzeba kupic jeszcze jeden zestaw kol, jedziesz na wazne spotkanie a tu zonk...kapeć. Co latwiej rozwalic, 17/18 cali czy 20cali na takim niskim profilu? Dodatkowo cena za felge/opony...

 

1 godzinę temu, Zelazny napisał:

Mój ojciec właśnie przymierza się do zakupu. Wczoraj jeździł i jest bardzo zadowolony ale chyba poczeka na polifta - podobno właśnie ma być na felgach 19. Oczywiście martwi go sprawa ze skrzynią a dokładniej z wysprzęglikiem, ale co osoba to opinia... 

 

Za 2 tygodnie będzie jeździł clubmanem john cooper worksem to napiszę jak wrazenia :)

 

Xgen ma jeden uklad jesli chodzi o hamulec/wysprzeglik. W IXgen jest to rozdzielone na dwa obwody. Skrzynia jest specyficzna, mozna powiedziec ma typowo Hondowskie cechy, czasami nie wejdzie jedynka, wsteczny. Trzeba do niej przywyknac, niektorzy mogli ja zniszczyc bo wbijali biegi na sile, bez zastanowienia, a tu prosze...nie wszedl. Osobiscie nie kupilbym Xgen bo mi sie nie podoba, a ostatecznie co do tej skrzyni i usterek nie mam zdania. W IXgen przejechalem Załuż pelnym ogniem w ponad 30stopniach na zewnatrz i nie zgrzytala nic. Plyn wymieniony na Motul RBF i tyle z modyfikacji.

Edytowane przez ponton500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ponton500 napisał:

 

Jest komfortowe, co nie zmienia faktu, ze jak juz wspomniales, to jest dalej 20 cali, a opona to tak zwana wylewka gumowa. Latwo uszkodzic felge, zarysowac, uderzyc, kazda dziura, kraweznik to problem. Oczywiscie kazdy ma swoj punkt widzenia, w ogole to jest mieszanie pojec. Czy woz na co dzien powinien miec 20cali felge? Zebym za kazdym razem mial paranoje czy czegos nie rozwalilem? Czy mam wjezdzac i parkowac gdzie chce? Duzo osob, ktore rozwazaly ten woz komentowaly w ten sposob, ze potrzeba kupic jeszcze jeden zestaw kol, jedziesz na wazne spotkanie a tu zonk...kapeć. Co latwiej rozwalic, 17/18 cali czy 20cali na takim niskim profilu? Dodatkowo cena za felge/opony...

 

 

 

Felgę to akurat każdą można zarysować jak i uszkodzić. Jak ktoś chce auta idealnego do miasta i nie martwić się czy wszędzie bezpiecznie wjedzie to nie szuka niskiego sportowego tylko idzie w suva albo crossovera.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...