Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Zwykłe H6 nie było dostępne z MT. Jeżeli chodzi Ci o różnice pomiędzy wersją MT i AT, to MT jest trochę szybsze do 100 km/h. W MT trzeba jednak idealnie wystartować, najlepiej strzelić ze sprzęgła. W praktyce więc różnice nie są minimalne. Powyżej 100 km/h różnice się w zasadzie zacierają. BTW hamulce są te same w zwykłym H6 i Spec. B. Przynajmniej od MY'07. Jak było wcześniej nie mam pewności.

 

 

Wiem oczywiscie ze H6 nie było w manualu... nieprecyzyjnie sie wyraziłem, przepraszam.

 

Chodziło mi o róznicę w osiągach pomiedzy standardowym H6 (automat) a SPEC B manual. Wersje z lat 2004-2005. Czy warto doplacac te 20 tys zł do SPEC B z tego samego rocznika względem H6? (wiadomo ze to sprawa dosc indywidualna - ale prosiłbym o opinie)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

maciek323, mam w domu jedno SPB z automatem i jedno z manualem. Na trasie (testowane organoleptycznie) jest tak jak pisal So What!, nie ma zadnej roznicy.

 

Ale przy starcie to jednak M/T duzo lepiej sie zbiera, nawet bez strzalu ze sprzegla (ja nigdy nie strzelam...). To tez ze wzgledu na znacznie krotsze przelozenia. Ale wybor miedzy jednym a drugim tak na prawde zalezy od preferencji. Ta sekunda czy nawet niecala roznicy do 100kmh przeciez w zyciu codziennym nie gra zadnej roli, a automat jest niewatpliwie bardziej komfortowy, bo z manualem trzeba sie niezle nawajchowac... ;)

 

Wiec jak Ci nie zalezy za bardzo na twardym zawieszeniu i duzych kolach, a skrzynia jest Ci obojetna, to bierz zwykle 3.0R. Najwazniejsze, ze dynamika w trasie, na autostradzie i przy wyprzedzaniu jest w obu przypadkach praktycznie taka sama i nie tracisz zapasu bezpieczenstwa :idea:

 

-- 26 maja 2012, o 21:26 --

 

A czy B? ;-)

 

BBS

bbs_ch-r_schwarz.jpg?1332971023

 

Enkei

enkei_yamato_matt_gunmetal.jpg?1332971303

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

So What!, "juz lepsze" czyli obie opcje do bani? ;)

 

BBSy sa faktycznie niezle, ale za niedlugo podam Wam inny argument, ktory byc moze bedzie jednak przemawial na korzysc Enkeiow... :)

 

argument 1: cena? :D

 

argument 2: na japonskim aucie powinny byc japonskie, a nie teutonskie fele (to pisze ja, posiadacz japonskiego auta, wyprodukowanego w USA i jezdzacego na niemieckich felgach :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad argument2: niby cos w tym jest, choc tak na prawde to odkad BBS (firma matka) splajtowal, to aktualnie BBS (firma corka) jest tez ... japonski ;)

 

ad argument 1: bull's eye!

 

Enkei: komplet za 600 EUR

 

 

BBS: komplet za 1600 EUR :shock:

 

 

To co, ktore wybrac? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie sklaniam sie tez ku Enkeiom ;-) Tym bardziej, ze czekaja mnie jeszcze prawdopodobnie inne inwestycje zwiazane z autem :twisted:

 

-- 30 maja 2012, o 20:41 --

 

Tak by to mniej wiecej wygladalo na BBSach, tylko ze czarne ;)

 

subaru_legacy_s402_007.jpg?w=450&h=267

 

 

 

W ogole S402 jest suuuuiiiiitasne... :shock:

 

2008_subaru_s402_actf34_fd_1_717.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie sklaniam sie tez ku Enkeiom ;-)

+1

Tym bardziej, ze czekaja mnie jeszcze prawdopodobnie inne inwestycje zwiazane z autem :twisted:

... no wiemy, wiemy... czekasz aż Cię poprosimy o szczegóły...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...pochwal się co to będzie :?: :wink: :D

 

 

hmmm, chyba mam pomysł na następne auto:

04s402subleg450op.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yaroslav, no WRESZCIE ktos o to zapytał :mrgreen: ale etykieta chwalipiet forumowych wymaga tez, zebym teraz powiedział:

 

"narazie nie chce zapeszac, dopóki wszystko nie bedzie dopięte" :twisted::lol:

 

Bede trzymał kciuki za Ciebie i S204 ;) wogole to jest jednak troche wiecej niż po prostu wpakowane wszystkie części katalogowe - chociażby poszerzany rozstaw kół przednich o tym swiadczy 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yaroslav, no WRESZCIE ktos o to zapytał :mrgreen: ale etykieta chwalipiet forumowych wymaga tez, zebym teraz powiedział:

 

"narazie nie chce zapeszac, dopóki wszystko nie bedzie dopięte" :twisted::lol:

nie zapeszysz, będziemy kibicować - lubimy Specbe i chętnie się dowiemy co w nich można ulepszyć :wink:

 

Będę trzymał kciuki za Ciebie i S204 ;) wogole to jest jednak troche wiecej niż po prostu wpakowane wszystkie części katalogowe - chociażby poszerzany rozstaw kół przednich o tym swiadczy 8-)

S204 :?: :lol: - no tak 7 rano była...

A tak na serio. Dzisiaj trochę pooglądałem i poczytałem o S402 i zacząłem o takim cudzie po cichu myśleć. Jest taki model w Polsce? Ktoś coś słyszał? Da się go przełożyć na ludzką stronę? A jak się da, to czy ma to sens, czy to profanacja? Toż to taki rodzyn jak 22B. Może warto zainwestować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
S204 - no tak 7 rano była...

 

ups... czekajac na metro, piszac z telefonu... :oops:

 

est taki model w Polsce? Ktoś coś słyszał?

 

na milion procent nie ma. Nawet na pewno nie ma takiego w Europie kontynentalnej, byc moze jakis grey import w UK... ale przy ilosci ograniczonej do 402 sztuk tez watpie...

 

Przekladka (chyba) nie powinna byc problematyczna, bo to silnik 2.5T, a z taka jednostka byly sprzedawane w USA.

 

Toż to taki rodzyn jak 22B.

 

eeeeno nie przesadzajmy ;)

 

-- 23 cze 2012, o 17:40 --

 

Nie chcialem tego napisac w konfesjonale, bo ta sytuacja podpada akurat pod takie, ktore tam sa pietnowane (i slusznie ;) )

 

Ale zaznaczam, ze wszystko dzialo sie na niemieckiej autostradzie, w bezpiecznych warunkach 8)

 

Otoz jadac SPB z Niemiec do Polski ostatnio pomykalem sobie dosc wygodnie trzymajac sie predkosci ok 200 do 220 licznikowych. Przy dzisiejszych cenach paliw oznacza to, ze sie jest z reguly najszybszym na drodze. Niemniej w pewnej chwili cos mnie dogonilo i wyprzedzilo i dosc mocno sie zdziwilem, kiedy zauwazylem, ze bylo to Audi Q7 :roll:

 

Stwierdzilem, ze zobaczymy jak Sniezka wypada w porownaniu do tej cegly i wyniki nastepujace: przyspieszenie od ok 80 (kiedy droge zajechal TIR) do 200 licznikowych identyczne. Ani na metr sie od niego nie oddalilem, ale tez nie zblizylem. Dopiero po przekroczeniu tej predkosci Sniezka zaczela wyraznie lepiej przyszpieszac od Q7, a przy jakichs 230-240 na liczniku dla niego byl koniec, a ja moglem jeszcze szybciej (ale mnie sie nie chcialo). Teraz pytanie: jaka to mogla byc wersja? :)

 

:arrow: 3.0 TDI 204KM, a=9,1s, Vmax=202 kmh

:arrow: 3.0 TFSI 272KM, a=7,9s, Vmax=222 kmh

:arrow: 3.0 TFSI 333KM, a=6,9s, Vmax=243 kmh

:arrow: 4.2 TDI 340KM, a=6,4s, Vmax=242 kmh

 

a moze to bylo cos zawirusowanego? Biorac pod uwage mase 2.400kg to chyba dwie pierwsze opcje odpadaja...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...