so_what Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Remap Opla był połączony z naklejką Blałpunkt oraz chromowaną koncówką wydechu?? Naklejki plus chromowana końcówka, to zaledwie kilkanaście KM więcej. W tym przypadku zastosowano bardziej wyrafinowane podejście, pięć magnetyzerów połączonych szeregowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Panowie, ale chrzanicie głupoty. Wystarczyła jedna choinka zapachowa, dla wtajemniczonych wunder-baum, popularnie nazywany cudownym dopalaczem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Panowie, ale chrzanicie głupoty.Wystarczyła jedna choinka zapachowa, dla wtajemniczonych wunder-baum, popularnie nazywany cudownym dopalaczem. Pozdrawiam. To ładnie Cię oszukali w tej firmie tuningowej pewnie go nawet nie shamowałeś, ja mam u siebie wunder-baum o zapachu pierników specjal edyszon Brembo tuned By STI&My little ponny companny codziennie jestem na hamowni i mam dodatkowych 200 km... bez magnetyzerów i naklejki ani rusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Than_Junior szkolenie jak najbardziej tylko czekam na zimę i śnieg bo to moje pierwsze autko z pełnowartościowym napędem. Do tej pory tylko przód był napędzamy poza maluchem dawno dawno temu (fajne to były czasy). Odnośnie podniesienia mocy to chciałbym się dowidzieć jakie są parametry i kiedy osiągane, zawsze trzeba mieć jaką alternatywę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 wstawic turbo ... inaczej sie nie da, lub troche sie odchudzic to najlepsza metoda podniesiemia stosunku kg/KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Moim zdaniem jak już to iść na maksa a nie kilkanaście KM - jak moment nie wzrośnie to pewnie nic się nie poczuje. Nie ma co się cackać tylko turbinę trzeba dodać Są gotowe kity: http://www.raptorsc.com.au/kits.php?id=58 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Moim zdaniem jak już to iść na maksa a nie kilkanaście KM - jak moment nie wzrośnie to pewnie nic się nie poczuje.Nie ma co się cackać tylko turbinę trzeba dodać Są gotowe kity: http://www.raptorsc.com.au/kits.php?id=58 Ok. Jutro po robocie będę akurat przejeżdżał przez Australię, to zajrzę do nich i sobie obejrzę. :wink: Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arristo Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 hej, mam ogromną prośbę może ktoś sprawdzić jaką macie prędkość w spec B na 6 biegu przy 3 000 obrotów? a najlepiej na każdym biegu po kolei przy tych 3 000 rmp dzięks: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Arristo, bede dziś wracał z Berlin to Ci nawet sprawdze jaka prędkośc jest na 6 przy 7 tys A serio to na 6ce przy 3.000obr na liczniku jest około 120, ale jeszcze to dziś sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papkin Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 a kto założy taką turbinkę ?? jak załóżmy zdecyduję się ją kupić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 a kto założy taką turbinkę ?? jak załóżmy zdecyduję się ją kupić ?? Piszą, że każdy: "Fitment time under 2hrs for professional, a little longer DIY" Ja po ostatniej wizycie na Rakietowej, doszedłem do wniosku, że jednak poczekam z tjuningiem. Na próbach czasowych zmagałem się raczej z nadmiarem mocy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arristo Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Than_Junior wielkie dzięki !!! czekam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Duży ruch był wiec nie dałem rady sprawdzić na każdym biegu (prędkości GPS) 3 bieg: 47kmh 5 bieg: 91kmh 6 bieg: 117kmh A po co Ci te dane? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arristo Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Than_Junior wielkie dzięki ... szukam mocnej skrzyni ... ale sti ma za krótkie troche biegi jak dla mnie ... szczególnie 6:) tu widzę że nie ma dużej różnicy ... ale jednak jest na + jeszcze biorę pod uwagę skrzynie od ropniaka .... ale tu z kolei troszeczkę mogą być za długie te biegi. a powiedz mi jeszcze tylko czy masz seryjne koła i oponki w rozmiarze jaki producent przykazał ? to może zrobić nieznaczną różnicę ... a taka właśnie jest między twoimi wynikami a sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Wawa dziś zatłoczona także udało mi się pierwsze trzy biegi sprawdzić (według GPS, na oryginalnych 18) 1- 27 km/h 2- 38 km/h 3- 51 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 arristo, taki rozmiar jak producent kaze. Skrzynia w SPB to jest w gruncie rzeczy z STI, tyle ze bez dccd, piaty i szosty bieg sa dluzsze na pewno dluzej przelozone, co do reszty nie jestem pewien. Pamietaj tez ze silnik w SPB kreci sie do 7 tys obr, a w STI 2.5 troche nizej -- 23 wrz 2011, o 18:17 -- 3- 51 km/h oo, to bede to musial jeszcze sprawdzic i potwierdzic u siebie bo 4kmh roznicy to sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arristo Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 to vs. Than_Junior troszkę na 3 szybciej było .... optymistycznie się robi ... ja mam na 4 biegu AT przy 3000 rmp 141 km/h więc ciągle mało jeszcze ... na 3 - 90 km/h na 2- 58 km/h na 1 - 32 km/h tylko pierwszych 1,2,3 chciałbym mieć krótsze -- Pt wrz 23, 2011 7:21 pm -- tylko mój 3.3 też się kręci wysoko .... tylko pamiętaj że nie zawsze warto kręcić .... trzeba pamiętać gdzie się kończy moc i moment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 arristo, te wolne ssaki warto krecic do odcinki, to nie turbo ;-) U mnie np maksymalna moc jest przy 6.600 wiec te 400 obr jeszcze warto dokrecac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Witam wszystkich Speców :wink: Przebrnąłem przez wszystkie 19 stron wątku. Przyznam, że z każdą kolejną apetyt na Speca rośnie - piszecie o tym modelu praktycznie w samych superlatywach. Od zawsze podobała mi się linia Legacy i bardzo ale to bardzo się 3 lata temu wahałem czy kupić Forestera czy Legacy. Ostatecznie wybór padł na Forka 2.0 N/A AT - świetne auto jak na moje potrzeby. Pomyślałem, że może w końcu przesiąść by się dla odmiany do Speca . Ponieważ 80% km robię po Warszawie to nadal będę celował w automat z SI drive (MY 06 - 07). Piszecie o tym, że AT pali zdecydowanie mniej od MT. Czy ma ktoś może link do danych technicznych porównujących oba modele? Chciałbym zobaczyć na własne oczy różnice o których piszecie (średnie spalanie w mieście AT13l vs MT 17l ) Drugie pytanie to prędkość drogowa w Polsce. Dla przykładu poruszając się w kolumnie samochodów na krajowej siódemce (jedziemy nad morze czyli 100 - 110 km/h na tempomacie. Ile wtedy 3.0 H6 spala najmniej? A ile jeżeli będziemy jechać tą samą trasę bardziej dynamicznie, częściej wyprzedzamy. Z tego co czytam to wasze prędkości przelotowe w Polsce to 140 - 170 :roll: i wtedy pali Wam 9,5 - 10,5l a nawet mniej... Po Warszawie rozumiem, że nie zejdę poniżej 13l ? Forek n/a średnio spala mi w mieście 12 - 12,5l (w dużych korkach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 AllRad, sie nie wahaj tylko kupuj - jak chcesz to mam bialego Spec.B z A/T, rocznik modelowy 2007, przebieg 76 tys w stanie bdb 8) Co do info o spalaniu: przy zwyklej jezdzie w miescie sredniozakorkowanym to ok 13 do 14l/100km (M/T ok 12) W trasie spokojnie przy 110 licznikowych minimum to jakies 8.6 Baaaaaardzo dynamicznie max 10, na autostradzie przy licznikowych 160 ok 11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Jestem początkującym w temacie Spec B, dlatego mogę się mylić ale z tego co mi wiadomo Spec. B jest tylko i wyłącznie z MT. Proszę o korepetycje kolegów z większą wiedzą . Odnośnie spalania to wszystko zależy jak inni użytkownicy na drodze działają ci na nerwy i jak mocno naciskasz pedał przyspieszenia lub jak często chcesz słyszeć ten piękny dźwięk silnika. U mnie minimalne spalanie po Wawie to ok. 12 – 13l, na trasie przy włączonym tempomacie jest możliwe spalanie na poziomie poniżej 10l. Są to dane minimalne i trzeba wziąć po uwagę iż dotyczą lata, gdyż auto mam zaledwie od dwóch miesięcy. Przy dynamicznej jeździe trzeba dodać po 3-4l. Słyszałem o opinii iż AT spala mniej niż MT ale jakoś mi w to trudno uwierzyć, z tego co się orientowałem przed zakupem to AT spala średnio 1-2l więcej. Jak już napisałem Specem jeżdżę niedługo i nadal jestem przekonany o słuszności wyboru, samochód jest rewelacyjny. Niepozorny z wyglądu, dający dużo frajdy i w miarę komfortowy aby być samochodem rodzinnym. Kup a będziesz zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 szymsocho, coz, moge Ci kiedys pokazac na zywo, ze Spec.B z automatem jak najbardziej istnieje Ale w rewanzu Ty bedziesz mi musial pokazac, jakim cudem w trasie moze Ci palic 13/14 litrow! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Czyli jeszcze się muszę edukować , AT jest te same co w normalnych H6 (pięć biegów i łopatki) czy coś specjalnego? Trasa to może za dużo powiedziane Wawa-Sochaczew (moje rodzinne miasto)- Wawa (130 km) duży ruch, dużo wyprzedzania, jeden pas w jednym kierunku, dużo swiateł (polskie realia) średnie spalanie było 13,1l. Jedna z pierwszych jazd także sprawdzałem czy aby dobry zakup dokonałem. teraz na tej samej trasie przy jeździe z rodzinna wychodzi 10,0l w porywach 10,5l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Than_Junior, i szymsocho, dziękuję za konkretne odpowiedzi. Wynika z nich, że jednak MT spala mniej o około 1 l w trybie miejskim...wydawało mi się, że gdzieś wcześniej w wątku było napisane odwrotnie. Znalazłem dzisiaj manual który to potwierdza, ale dotyczy wersji bez si drive http://www.subaru.de/fileadmin/download ... gacy06.pdf Przed chwilą dokopałem się również do danych MY07 gdzie minimalne spalanie podaje się 7,3 :!: :roll: http://www.autoklicker.de/autokatalog/s ... n3091.html Co ciekawe jeżeli chodzi o mojego Forestera to ma wręcz katalogowe spalanie i kiedy jadę jak baba :wink: schodzę spokojnie poniżej 7,5l (tempomat 90 - 100 licznikowe) Może w Specu też się da 8) Wiem wiem...ale po co kiedy ma się 3 litry pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 SI drive zmienia tylko czułość przepustnicy więc jak prawą nogą nie depiesz ostro to nie ma znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się