haubi65 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 czemu chcecie wstawiac red stuff to sa klocki na tor. zeby sprawnie dzialaly trzeba je rozgrzac, zolte lub zielone wystarcza. Tak jak pisze Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 RoadRunner, jak zmienisz hamulce to oczywiscie za te nowe ASO gwarancji Ci nie da. Oczywiscie gwarancja na silnik czy inne elementy nie majace bezposredniego zwiazku z hamulcami zostaje zachowana. Utrata homologacji oznacza, ze na stacji diagnostycznej albo z drogowka bedziesz mial problemy, np. odbiora Ci dowod (w coraz wiekszym stopniu jest to REALNE ryzyko nawet w Polsce). Jest tak jak pisze, haubi: YellowStuffy sa quasi-wyczynowe. W normalnym ruchu drogowym beda sie prawdopodobnie gorzej spisywaly niz GreenStuff. Oprocz tego beda glosne i beda mocno pylic (oficjalne info ze strony producenta). Inwestycja w samochodzie nie-torowym calkowicie pozbawiona sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Też się przyłącze do pytania, bo chyba czeka mnie wymian tarcz – bicie przy mocniejszym hamowaniu spróbuj je najpierw przetoczyć, jeśli masz z czego to a bicie jest niewielkie to wystarczy a koszt jest symboliczny (w Socho 50 zl) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 halo halo, mam jeszcze te klocki Hawka HP+ właśnie do Legacy GT klocki nowe oczywiście polecam je szczerze po doświadczeniach z HPS również Hawka w razie zainteresowania PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 kropkowicz, wciaz nie ma tu pewnosci czy LGT ma takie same hamulce jak SPB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 kropkowicz, wciaz nie ma tu pewnosci czy LGT ma takie same hamulce jak SPB. z tego co wiem, nowsze LGT (chyba od MY05+) maja takie same hamulce co SPB: 316x30 przod oraz 290x18 tyl... starsze LGT: 294x24 przod i 290x10 tyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 kropkowicz, wciaz nie ma tu pewnosci czy LGT ma takie same hamulce jak SPB. z tego co wiem, nowsze LGT (chyba od MY05+) maja takie same hamulce co SPB: 316x30 przod oraz 290x18 tyl... starsze LGT: 294x24 przod i 290x10 tyl chodzi o klocki HB533N.668 właśnie do zacisku na tarczę 316x30 jeśli kto ma LGT z hamulcami 294 proponuję również zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 eddie_gt4, jesli maja tak jak piszesz to faktycznie tych samych rozmiarow co SPB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Jak jest w Waszych Spec-B z braniem oleju ? Biorą / nie biorą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 RoadRunner, czasem biorą, czasem nie Mam dwa SPB, jedno nie bierze w ogóle, drugie lubi sobie czasem w trasie wypić pól lytra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Jak ostro jeżdżę to bierze olej, jak się wożę to nie bierze... Na dystansie 10 000 km, spalił mi ok. 3l oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Ze specjalna dedykacja dla carlosa-wrx, ktory "spun out in turn 2" - i co, carlos, jak to jest z tymi Subaru bez turbo? :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna7f Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 TJ... to nie był Carlos... :roll: Siemanko wtedy powoził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 joanna7f, hahaha tym lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna7f Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Than_Junior, ależ z Ciebie jest złośliwa bestyja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Nigdy nie twierdzilem, ze jest inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Kolega burzum wspomniał na forum, że można robić modyfikacje silnika H6 3.0 w Specu. Podobno daje się go podrasować do 290KM. Czy ktoś z szanownych forumowiczów słyszał o takich "praktykach" w Polsce? Jakieś namiary na firmy zajmujące się wzmacnianiem silników H6 3.0? I najważniejsze, jak oni to robią? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Masz pakiety Cobba, a ponieważ Cobb to szit, wiem skądinąd, że znacznie lepsze modyfikacje może przeprowadzić np. nie-ASO z Poznania. Jak - to chyba know-how firmy i jako takie podlega zasadzie poufności. -- 20 wrz 2011, o 14:43 -- A przy okazji, nie chciałby ktoś sprzedać swojego Spec.B ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Czy znany jest koszt takiej operacji i jakie są parametry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Przestań bo żonie naskarże :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Na coś trzeba zbierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 DarekJ i szymsocho, przestańcie kombinować z wzmacnianien, pojedzcie lepiej do SJSu do kielc i niech Wam instruktorzy pokażą ile z tej fury i ile sami z siebie możecie wycisnąć - mi ostatnie szaleństwa w Miedziance skutecznie wybily z głowy wszelkie myśli o zwiekszaniu mocy ;-) Wracając do kwestii hamulców: właśnie testuje tarcze EBC Turbogroove w połączeniu ze standardowymi subarowymi klockami i powiem, ze jak narazie spisują sie całkiem OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Ja swojego Speca musiałem sprzedać. Zakupił go kolega z forum. Teraz jeżdżę swoją starą Vectrą, ale po wgraniu nowej mapy 385KM, na razie wystarczy. :wink: Zbieram na domek i jak wszystko się powiedzie, to za miesiąc będę sąsiadem kilku kolegów z forum. Co do nauki jazdy, to masz 100% racji. Ja na ten przykład wiem, że kierowcą jestem przeciętnym (albo i poniżej przeciętnej). Nauka, jak najbardziej, ale dociąganie Speca do 300KM, to moim zdaniem również fajny temat. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papkin Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 ja chętnie wpisał bym się na taki remap, jak coś będzie wiadomo można we 2 skoczyć do poznania do firmy X, może jakąś promocję zrobią . Swego czasu rozważałem taką opcję ale brakło czasu, wiem że po wstępnych rozmowach w Poznaniu powiedzieli mi że wzrost mocy ok 20 km + ? NM a cena kolo 3k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Ja swojego Speca musiałem sprzedać.Zakupił go kolega z forum. Teraz jeżdżę swoją starą Vectrą, ale po wgraniu nowej mapy 385KM, na razie wystarczy. :wink: Zbieram na domek i jak wszystko się powiedzie, to za miesiąc będę sąsiadem kilku kolegów z forum. Co do nauki jazdy, to masz 100% racji. Ja na ten przykład wiem, że kierowcą jestem przeciętnym (albo i poniżej przeciętnej). Nauka, jak najbardziej, ale dociąganie Speca do 300KM, to moim zdaniem również fajny temat. Pozdrawiam. Remap Opla był połączony z naklejką Blałpunkt oraz chromowaną koncówką wydechu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się