szymsocho Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Jestem po pierwszej dłuższej trasie (wawa-kilece-wawa) i muszę przyznać iż jest lepiej niż się spodziewałem, w to że się dobrze prowadzi i trzyma drogi nie wątpiłem ale spalanie całkiem mnie zaskoczyło. Ponieważ z Wawy wyjechałem ok. 5.30 rano przy nastawionym tempomacie na 150km średnie spalanie było na poziomie 9,4 a przy prędkości 120 – 8,8. Rewelacja. Mam tylko jedno pytanie czy średnie spalanie jest liczone od momentu zerowania licznika czy też jest określony jakiś dystans z którego jest podawane średnie spalanie. Z moich obserwacji wynika raczej to drugie. Przed wyjazdem do Kielc zerowałem licznik, w obie strony w większości jazda na tempomacie (chciałem sprawdzić jak to się odbija na spalaniu) i średnie spalanie na poziomie 9,4l/100km (trasa 350 km) po powrocie ok. 8 km dynamicznej jazdy Wawie i średnie spalane pokazało 10,4. Chyba za mały odcinek aby odbiło się takim wzrostem na całym spalaniu. Średnie spalanie przy normalnej jeździe w Wawie mam na poziomie 14l co nie jest rewelacyjnym wynikiem ale tragedii też nie ma, a przyjemność z jazdy zaj.. fajna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Mam tylko jedno pytanie czy średnie spalanie jest liczone od momentu zerowania licznika czy też jest określony jakiś dystans z którego jest podawane średnie spalanie. Z moich obserwacji wynika raczej to drugie. Przed wyjazdem do Kielc zerowałem licznik, w obie strony w większości jazda na tempomacie (chciałem sprawdzić jak to się odbija na spalaniu) i średnie spalanie na poziomie 9,4l/100km (trasa 350 km) po powrocie ok. 8 km dynamicznej jazdy Wawie i średnie spalane pokazało 10,4. Chyba za mały odcinek aby odbiło się takim wzrostem na całym spalaniu. Średnie spalanie przy normalnej jeździe w Wawie mam na poziomie 14l co nie jest rewelacyjnym wynikiem ale tragedii też nie ma, a przyjemność z jazdy zaj.. fajna. Spalanie liczy od zerowania licznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 szymsocho, spalanie SPB to jedna z jego najmilszych stron 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 spalaniew tym aucie to jest jedna wielka niewiadoma mozna od 9 jak i 22 :roll: . Ten silnik w vollast jest chlodzony benzyna Typowo boxerowska przypadlosc. Wiem bo jezdzilem ponad 100 km i wyszlo powyzej 20 ale drogi byly krete i nie dalem rady wrzucic na 5 BD tez tak ma ale u niego staje na 9 L/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 haubi65, to może ten egzemplarz którym jechales był jakiś walniety? ;-) bo mi to on tyle nie palił nawet na SJSach / Plejadach / joy-ride'ach w gorach etc. Jedyne kiedy to jak sie jedzie >240, ale przy każdym zwolnieniu natychmiast spada :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 calkiem mozliwe bo sniezynka juz tak nie palila :wink: no ale w automacie byla i bylo tez spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 teraz jest M/T i pali jeszcze mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Popsujesz panewki :!: zawitaj do Stuttgartu to Ci pokaze, ze mozna i 20L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 A dla porównania ile wsiorbie taki WRX przy stałej autostradowej V = 160 km/h ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Są jakieś klasyczne bolączki Legacy Spec B z 2004 roku przebieg koło 170kkm, (spalanie z kompa 17,9l/100 :shock: ) -- 11 sie 2011, o 20:08 -- btw. Na klapce wlewu paliwa Spec B ma 95 czy 98? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Są jakieś klasyczne bolączki Legacy Spec B z 2004 roku przebieg koło 170kkm, Hamulce na przykład. btw. Na klapce wlewu paliwa Spec B ma 95 czy 98? 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Sprzęgło łapie dość wysoko to normalne w tych autach, czy oznaka potrzeby nowego sprzęgła? na co zwrócić uwagę, felgi 16" na zimę podejdą? Mam opony 205/55r16 jak do zwykłego legasia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 ajax, bierze bardzo wysoko, ja to uwielbiam, bo do zmiany trzeba je tylko minimalnie wcisnac 16" nie wejda na zacisk! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 ajax, bierze bardzo wysoko, ja to uwielbiam, bo do zmiany trzeba je tylko minimalnie wcisnac 16" nie wejda na zacisk! szkoda bo mam oponki prawie nówki, nie jestem zbyt kaisasty wypłatę mam w granicach średniej krajowej czasem lepiej jak to bywa na prowizji mam na oku spec. B w dobrym stanie za pół darmo 2004 rok 170kkm, brać czy nie brać, jak to jest z realnymi kosztami utrzymania takiego samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 ajax, paliwo + przeglady 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 ajax, paliwo + przeglady 8) O przeglądy się za bardzo nie martwię ze względu na swoje konszachty:P Stan niestety im bardziej wczytuję się w 30 stronicową historię bez szaleństw:) luzy w zawieszeniu sworzeń wahacza do wymiany, jakieś dziwne ksenony nie ori, olej przy ostatnim przeglądzie nie wymieniony tylko dolewka (poziom poniżej minimum) auto było w serwisie z powodu "odkręconego przewodu prądowego rozrusznika" (laweta) Nadmierny luz na tulejkach wybieraka dźwigni zmiany biegów. Poza tym obcierki, bezwypadkowy poprzedni właściciel do przebiegu 140 jeżdził nim jak trzeba ale wszytko ładnie w ASO wymieniane na czas później bez tragedii ok oleje klocki płyny w dyfrach wymieniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 ajax, bierze bardzo wysoko, ja to uwielbiam, bo do zmiany trzeba je tylko minimalnie wcisnac 16" nie wejda na zacisk! Wejdą, Juras_K, miał 16" na swoim LGT, a to ten sam zacisk. Jeśli chodzi o model felg pytajcie jego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Wejdą, Juras_K, miał 16" na swoim LGT, a to ten sam zacisk. Jeśli chodzi o model felg pytajcie jego Wierzyć mi się jakoś nie chce chyba, że przed MY'06 były mniejsze hamulce w H6/Spec. B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 sorcerer, szczerze mowiac jak sie teraz zastanowie to nie wiem, czy przypadkiem LGT i Spec.B nie maja tych samych zaciskow, ale w WERSJACH AMERYKANSKICH. Bo przeciez LGT nie bylo w Europie. A Spec.B US-Spec i EU-Spec moga miec rozne hamulce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Jeśli się nie mylę to były to te 16" - jednak mówił też, że jest ciasno. skoro to są fele z twojego starego Legacy to LGT ma piasty 5x100? Tak są ze starego - 5*100 ale otwór centrujący jest 56 a nie 51- jak w starym !! Odnośnie tych 16- tek moich starych to weszły tylko dlatego że klocki są przydarte i zacisk poszedł do wewnątrz !!!! na nowych klockach podejrzewam że nie wejdą i trzeba będzie kupić 17- tki na przyszłą zimę :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 pozostaje pytanie, czy tak na prawde jest sens ;-) Ja wiem, ze dla niektorych 18" sa za duze na polskie drogi i jestem w stanie sie z tym zgodzic, ale juz 17" powinny byc na prawde OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 No i "słabo wygląda" na 16'... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 pozostaje pytanie, czy tak na prawde jest sens ;-) Ja wiem, ze dla niektorych 18" sa za duze na polskie drogi i jestem w stanie sie z tym zgodzic, ale juz 17" powinny byc na prawde OK Pozwól, że się z Tobą nie zgodzę. Jeśli chodzi o komfort to tak naprawdę liczy się profil opony. Mając 17 215/45 będziesz miał mniejszy komfort jazdy niż na 18 215/45( będzie to niezauważalne). Natomiast zmieniając na rozmiar na mniejszy np 18 na 17 i jednocześnie zwiększając profil opony np. z 215 45 18 na 235 45 17 poprawisz wówczas komfort jazdy ale nie prowadzenie opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 sorcerer, alez ja z tym wcale nie polemizuje! Wrecz zakladam, ze naturalnym jest, ze w momencie jak zakladasz mniejsza felge, to decydujesz sie rowniez na wiekszy profil Dlatego jak zalozysz 215/50 R17 to komfort powinien juz byc wystarczajaco duzy, aby sensownie poruszac sie po polskich drogach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papkin Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Witam, choć rzadko się odzywam cały czas śledzę forum. natomiast tym razem nasuwa mi się pytanko. Czy ustawienie Sidrive w pozycji sharp daje poprawę parametrów silnika. Ostanio testowałem na 7 do warszawy, według mnie samochód na ssharp szybciej osiągał prędkość ( jechałem do ~ 230 ) niż na sport ustawienie inteligence nie brane pod uwagę . jakie jest wasze zdanie , czy ktoś może zna fakty ??? ps. Sorki za nowy wątek na forum ( mój błąd ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się