Than_Junior Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 warp9, dla przecietnego uzytkownika w UK jest to jednak prawda ;-) kogii, dzieki za skany - calkiem przydatne dla kogos, kto szuka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 BMW np. 335 D jeszcze na czipie to i nawet na pewno odjedzie na autostradzie na pewno... sam sie o tym bolesnie przekonalem To że 335d odejdzie, to nic dziwnego, naped tylko na 1 oś, spójrzcie jaki te auto ma moment obrotowy. Ja sie bardziej zastanawiam jakby wyglądało porównanie SPEC B vs audi s4b5 oraz SPEC B vs. Audi s4b6. To mogłoby byc ciekawe porównanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 No i co niby ma z tego momentu wynikać? Dopóki nie przeliczysz sobie wartości mocy to nic nie możesz powiedzieć. 150 NM @ 3000 = 300 NM @ 1500 to tak najprościej żeby przybliżyć zagadnienie. Co do porównania to s4b5 to już wiekowe auto a s4b6 najmłodsze jest równie stare jak najstarszy Spec B. Oba poza tym są cięższe o dobre 150-200kg od Speca, ale przy wyższych prędkościach to już nie ma znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Troche taka dyskusja o wyższości świąt... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Fatalny tydzień miałem: - dowiedziałem się, że rysa na zderzaku wymaga lakierowania całego elementu, bo mój lakier jest jakiś strasznie skomplikowany w naprawie i zaprawek się zrobić nie da... :? - a dzień później wrąbałem się w megadziurę w asfalcie (która wyrosła chyba z dnia na dzień, bo codziennie tą trasą jeżdżę ) i mam bąbla na oponie. AAARGHHHH! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Yaroslav, bzdura z tym lakierem. Każdy lakier da się robić miejscowo, trzeba znaleźć tylko fachowca. Nie wiem czy we Wrocławiu ktoś się zajmuje metodami Smart Repair, ale warto poszukać: http://www.hbc-system.com/Spot-repair-system-5148.aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Fatalny tydzień miałem: - dowiedziałem się, że rysa na zderzaku wymaga lakierowania całego elementu, bo mój lakier jest jakiś strasznie skomplikowany w naprawie i zaprawek się zrobić nie da... :? - a dzień później wrąbałem się w megadziurę w asfalcie (która wyrosła chyba z dnia na dzień, bo codziennie tą trasą jeżdżę ) i mam bąbla na oponie. AAARGHHHH! Przykra sprawa. Może rzeczywiście jak napisał Than_Junior, z tym lakierowaniem całości to przesada. A oponkę może znajdziesz na aledrogo. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 i mam bąbla na oponie. Tylko jej nie próbuj naprawiać (są spece, którzy to robią) - szkoda życia... Ostatnio rozmawiałem z jednym oponiarskim fachowcem i szczerze odradzał jakiekolwiek naprawy opony z indeksem V... BTW - jaką masz tą oponkę? i jaki rozmiar - mam jedną w garażu używaną w garażu (RE 050A 18 215/45), więc może będzie pasować... Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 mc, ale sam rozmiar i model nic nie da - stan zużycia musi być też zbliżony Inaczej będzie mu auto ściągać w lewo lub w prawo! Prawda jest niestety taka, że najlepiej wymieniać parami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 najlepiej wymieniać parami... Prawda jest niestety taka, że najlepiej wymieniać cały komplet :-(( (niestety zrobiłem to już dwa razy...). Jeśli rozmiar pasuje to sprawdzę stan zużycia (lenistwo). Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 mc, ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Yaroslav, bzdura z tym lakierem. Każdy lakier da się robić miejscowo, trzeba znaleźć tylko fachowca. Nie wiem czy we Wrocławiu ktoś się zajmuje metodami Smart Repair, ale warto poszukać:... http://www.fleshcar.pl/ <- oni nie potrafią mam jedną w garażu używaną w garażu (RE 050A 18 215/45), więc może będzie pasować... To ten sam model i rozmiar co mój. Moje mają przejechane ~ 30k. Dzięki za dobre chęci, ale i tak muszę kupić nowy komplet - bieżnik na zewnętrznych stronach opon nie istnieje. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Yaroslav, zrob jeszcze co innego. Podjedz do punktu ochrony lakieru / diamondbrite / czegos podobnego i tam zapytaj. Tutaj w Krakowie niejaki pan Glowacki (http://www.autospa.krakow.pl/) powiedzial mi jak zobaczyl ryske na rogu mojego zderzaka, zeby podjechac do lakiernika i kazac po prostu napryskac ten rejon oryginalnym lakierem, bez zadnego dopasowywania odcienia ani niczego. POTEM podjechac do niego do AutoSpa i oni zajma sie samochodem tak, ze na calej reszcie auta odzyskaja oryginalny odcien wiec nie bedzie roznicy miedzy nowo polakierowanym naroznikiem, a reszta auta. i tak muszę kupić nowy komplet - bieżnik na zewnętrznych stronach opon nie istnieje znam ten bol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Yaroslav napisał(a):i tak muszę kupić nowy komplet - bieżnik na zewnętrznych stronach opon nie istnieje znam ten bol ooo właśnie, podobnie moje wyglądają... 8) -- 7 lip 2011, o 22:19 -- Yaroslav, zrob jeszcze co innego. Podjedz do punktu ochrony lakieru / diamondbrite / czegos podobnego i tam zapytaj. Tutaj w Krakowie niejaki pan Glowacki (http://www.autospa.krakow.pl/) powiedzial mi jak zobaczyl ryske na rogu mojego zderzaka, zeby podjechac do lakiernika i kazac po prostu napryskac ten rejon oryginalnym lakierem, bez zadnego dopasowywania odcienia ani niczego. POTEM podjechac do niego do AutoSpa i oni zajma sie samochodem tak, ze na calej reszcie auta odzyskaja oryginalny odcien wiec nie bedzie roznicy miedzy nowo polakierowanym naroznikiem, a reszta auta. ...tylko nie wiem czy skórka warta wyprawki? W JM Auto mogą mi pomalować zderzak za ok. 900pln... Mam ryskę na tylnym i dwie duże na przednim. Niby nic, ale jak umyję auto, to szlag mnie trafia Może nauczyć się z tym żyć?... tylko że na białym to od razu się rzuca w oczy - nie brałem tego pod uwagę, jak wybierałem kolor... A może zamalować to po prostu pędzelkiem oryginalnym lakierem? Bo potem jak przyjdzie mi sprzedawać, to przyjdzie jakiś "mądrala" z miernikiem lakieru i będzie mi udowadniał, że: "to przodem i tyłem było bite" i "pewnie po dachowaniu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Yaroslav, pedzelek jest dobry na prowizorke, sam takiego mam ;-) Ale zawsze bedzie to widac... a jak lakierowanie ladnie udokumentujesz zdjeciami i kwitami za naprawe, to nikt nie bedzie sie mial do czego przyczepic A co do tego czy warto bawic sie w taka procedure o jakiej ja mowilem...? Ja i tak chcialem odnowic i zabezpieczyc lakier, zeby sie auto ladnie blyszczalo i zeby lakier nie dostawal tak w kosc od much i syfu i drzew, wiec zrobie to teraz za jednym zamachem Co zas do tego, ze na bialym od razu widac, to i tak wole go od czarnego. Bo na bialym to widac, jak powaznie zarysujesz, np. az do czarnego plastiku. A na czarnym widac kazda maciupka ryske i mozesz robic co chcesz, ale zawsze bedzie caly w pajeczynke. :? -- 11 lip 2011, o 10:31 -- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna7f Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 nie wiem co z tym zrobić :roll: a jest na czym oko zawiesić więc, za przeproszeniem, pierdyknę to foto tutaj 8) chociaż przyznam się, że poważnie myślałam o estetach 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warp9 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Paskudne. Odbicie statywu w zderzaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna7f Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Paskudne. Odbicie statywu w zderzaku pracuję nad tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Paskudne. Odbicie statywu w zderzaku Statywów i fotografów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna7f Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 phi. nie znacie się na sztućcache :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Swieci sie jak psujaja! Ale chyba chce taki przedni spojler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna7f Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Ale chyba chce taki przedni spojler zżera zazdrość, oj zżera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Zezrec to zezra krawezniki ten spojler, to jest jedyne co mnie powstrzymuje przed kupnem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna7f Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 no niestety ale przednie spojlery bardzo lubią przytulać się do betonu wystającego wyżej niż kilka cm... i łatwo nie puszczają... jak to dobrze, że już mnie ten problem nie dotyczy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Pytałem już w wątku olejowym, ale w "naszym" wątku też zapytam. Czy ktoś z Was schodził z oleju gęstszego na rzadszy? Mam 5w40, a chcę zalać 5w30. Macie jakieś doświadczenia? Kiedyś gdzieś czytałem (nie wiem, czy nie na naszym forum), że ktoś rozszczelnił silnik po zmianie z gęstszego na rzadszy, ale może coś mylę. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się