Than_Junior Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Papkin, [s#] powoduje w porownaniu do tylko i wylacznie szybsza reakcje na dodanie gazu. Maksymalna moc i moment pozostaja te same (w sa ograniczone, tak samo jak maksymalne obroty). Czyli subiektywnie jest szybciej, bo przy takim samym polozeniu pedalu gazu przepustnica jest bardziej otwarta De facto jednak, jakbys i tak zawsze wciskal gaz do dechy, to nie bedzie roznicy w osiagach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Than_Junior, zależy jak szybko wciskasz gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 To poprawne dane 0-100 km/h MT 6,9 s. vs. AT 8,4 s.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Qóba, tak na oko to tak ;-) swoja droga, ciekawostka: ja wiem, ze nowy OBK MY11 ma 600cm3 wiecej i odpowiednio wiekszy moment i moc. Ale bylem zaskoczony, jak w zeszlym tygodniu zrobilismy test "z rolki": w moim (6MT) i w nowym OBKu (5AT) po 3 osoby na pokladzie i od ok 20kmh do 130 nie bylem w stanie odejsc mu ani na krok :!: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna7f Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 swoja droga, ciekawostka: ja wiem, ze nowy OBK MY11 ma 600cm3 wiecej i odpowiednio wiekszy moment i moc. Ale bylem zaskoczony, jak w zeszlym tygodniu zrobilismy test "z rolki": w moim (6MT) i w nowym OBKu (5AT) po 3 osoby na pokladzie i od ok 20kmh do 130 nie bylem w stanie odejsc mu ani na krok :!: :shock: Szuga była zmęczona trasą... 8) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 swoja droga, ciekawostka: ja wiem, ze nowy OBK MY11 ma 600cm3 wiecej i odpowiednio wiekszy moment i moc. Ale bylem zaskoczony, jak w zeszlym tygodniu zrobilismy test "z rolki": w moim (6MT) i w nowym OBKu (5AT) po 3 osoby na pokladzie i od ok 20kmh do 130 nie bylem w stanie odejsc mu ani na krok :!: :shock: A odpiąłeś linkę holowniczą :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna7f Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 swoja droga, ciekawostka: ja wiem, ze nowy OBK MY11 ma 600cm3 wiecej i odpowiednio wiekszy moment i moc. Ale bylem zaskoczony, jak w zeszlym tygodniu zrobilismy test "z rolki": w moim (6MT) i w nowym OBKu (5AT) po 3 osoby na pokladzie i od ok 20kmh do 130 nie bylem w stanie odejsc mu ani na krok :!: :shock: A odpiąłeś linkę holowniczą :wink: tak czułam, że o coś zapomniałam zapytać... :roll: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 swoja droga, ciekawostka: ja wiem, ze nowy OBK MY11 ma 600cm3 wiecej i odpowiednio wiekszy moment i moc. Ale bylem zaskoczony, jak w zeszlym tygodniu zrobilismy test "z rolki": w moim (6MT) i w nowym OBKu (5AT) po 3 osoby na pokladzie i od ok 20kmh do 130 nie bylem w stanie odejsc mu ani na krok :!: :shock: Dlatego H6tka powinna być uturbiona a forum należy zamknąć -- 21 sie 2011, o 16:23 -- Przy jakim przebiegu w 3.0 Spec-B powinien być zmieniany rozrząd ? Staram się dopasować do http://www.subaru.pl/docs/przeglady_okresowe_2011.pdf ale mi nie wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 swoja droga, ciekawostka: ja wiem, ze nowy OBK MY11 ma 600cm3 wiecej i odpowiednio wiekszy moment i moc. Ale bylem zaskoczony, jak w zeszlym tygodniu zrobilismy test "z rolki": w moim (6MT) i w nowym OBKu (5AT) po 3 osoby na pokladzie i od ok 20kmh do 130 nie bylem w stanie odejsc mu ani na krok :!: :shock: Dlatego H6tka powinna być uturbiona a forum należy zamknąć -- 21 sie 2011, o 16:23 -- Przy jakim przebiegu w 3.0 Spec-B powinien być zmieniany rozrząd ? Staram się dopasować do http://www.subaru.pl/docs/przeglady_okresowe_2011.pdf ale mi nie wychodzi Przy żadnym masz łańcuch jeden na całe życie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Jeszcze pytanie o amortyzatory do Spec-B. Na stroni Bilsteina do legasia znalazłem trzy typy B4/6/8 (http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 004&12=130). Czy seryjne amorki to jakiś specjalny model Bilsteina dla subaru tylko czy to jest któryś z powyższych modeli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Dobre pytanie - chyba trzeba by zapytac w Bilsteinie, wyslac maila... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Dzwoniłem do Zerkopolu. Na 100% nie wiedzą, ale powiedzieli, że jak żółte to najprawdopodobniej B6. -- 1 wrz 2011, o 18:00 -- Czy problem tarcz hamulcowych ( bicie ) został rozwiązany w końcu czy nie ? Przez rozwiązanie rozumiem tarcze w ofercie ASO, które są bardziej wytrzymałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Też się przyłącze do pytania, bo chyba czeka mnie wymian tarcz – bicie przy mocniejszym hamowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 RoadRunner, był do nabycia zestaw Brembo: zaciski, tarcze, klocki, felgi. Cena, o ile mnie pamięć nie myli, 10 kzł. :arrow: http://www.sklep.subaru.pl/Artykul-12-z ... rembo.aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 RoadRunner, był do nabycia zestaw Brembo: zaciski, tarcze, klocki, felgi. Cena, o ile mnie pamięć nie myli, 10 kzł.:arrow: http://www.sklep.subaru.pl/Artykul-12-z ... rembo.aspx A. Koper jakis czas temu oferowal takie zestawy po 6600 zlotych netto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Jakie są różnice między Legasiem 06 a starszymi, że ten zestaw nie pasuje do wcześniejszych ? Z drugiej strony zabawa trochę droga zabawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Czy problem tarcz hamulcowych ( bicie ) został rozwiązany w końcu czy nie ? Przez rozwiązanie rozumiem tarcze w ofercie ASO, które są bardziej wytrzymałe. Problem rozwiązał warp9. http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=23&t=116152&view=unread#unread Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Jakie są różnice między Legasiem 06 a starszymi, że ten zestaw nie pasuje do wcześniejszych ?Z drugiej strony zabawa trochę droga zabawa... zestaw pasuje, tylko afaik nie ma homologacji do starszych rocznikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Problem rozwiązał warp9. viewtopic.php?f=23&t=116152&view=unread#unread Pozdrawiam. To podobno najlepszy dostępny zestaw do Legacy Spec. B/Legacy H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Problem rozwiązał warp9. viewtopic.php?f=23&t=116152&view=unread#unread Pozdrawiam. To podobno najlepszy dostępny zestaw do Legacy Spec. B/Legacy H6. I troszku tańszy niż Bremowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Problem rozwiązał warp9. http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f= ... ead#unread Nie potwierdzam i nie zaprzeczam. Mam bardzo podobne rozwiązanie teraz. Zalety: tarcze trwałe (mam też DBA ale skręcane) - nie krzywią się tak jak oryginał. Klocki (red) wytrzymują dłużej, ale mocno brudzą i dymią ;-) Wada: koszt + brak wyraźnej poprawy w hamowaniu, do codziennej jazdy super, ale rajdówki z tego nie będzie... P.S. IMHO Rozwiązania z ASO pasują do Legacy, ale nie do Spec.B (w spec'u jest standardowo BBK). Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 I troszku tańszy niż Bremowe Pewnie tak. Ciężko jednak porównywać cenę samych tarcz i klocków z zestawem Brembo z SIP (zaciski, tarcze, klocki, felgi). Jak na zawartość cena zestawu była atrakcyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warp9 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Dzwoniłem do Zerkopolu. Na 100% nie wiedzą, ale powiedzieli, że jak żółte to najprawdopodobniej B6. Jest to B6, który z resztą u nich serwisowałem. Sprawa wygląda tak, że jedna para nadaje się do regeneracji, a drugą można tylko wymienić. Niestety nie pamiętam w tej chwili, czy rozbieralny jest tył czy przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 :!: A propos zestawu Brembo: nie pasuje do Spec.B (szerszy rozstaw kol) :!: Rozwiazanie Z homologacja: Tarcze EBC Tubrogroove na przod i klocki GreenStuff (RedStuff nie maja dopuszczenia) :!: Miedzy rocznikami nie ma roznicy w hamulcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 :!: Rozwiazanie Z homologacja: Tarcze EBC Tubrogroove na przod i klocki GreenStuff (RedStuff nie maja dopuszczenia) Co w praktyce oznacza homologacja ? Można jest wstawiać bez utraty gwarancji na auto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się