Than_Junior Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 A to: http://www.avojdm.com/product_info.php? ... d=ilnaeayc nie pasuje, tylko do 2.0 turbo albo to: http://dwsparts.rpmware.com/store/produ ... ake=SUBARU no super, wedlug tej strony pasuje do 2.5 wolnossacego i 3.0 turbo - ciekawe Do Legacy H6/Spec. B pasuje ta dolna rozpórka: dziwne to jakies... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 dziwne to jakies... Ale działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morque Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Panowie (i Panie), wiem, że to nieodpowiedni wątek ku temu... ale wolę zapytać się u źródła Nie chciałby ktoś z Was sprzedać Spec.B? najchętniej po lifcie, ale b. dobrym (bezwypadkowym bla, bla) przedliftowym pewnie też nie wzgardziłbym. Jeśli ktoś rozważa- priv pls Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Morque, tutaj coś się ciekawego pojawiło (przed liftem). Prawdopodobnie serwisowany w nie-ASO (takie ma podkładki pod tablice rej.) http://otomoto.pl/show?id=C21936911 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 AllRad, kolega chciał Spec. B, a to jest zwykłe H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Morque, spróbuj skontaktować się z Than_Junior , może jeszcze jest do przygarnięcia AllRad, sie nie wahaj tylko kupuj - jak chcesz to mam bialego Spec.B z A/T, rocznik modelowy 2007, przebieg 76 tys w stanie bdb 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 szymsocho, nie stać mnie na Speca Than_Juniora...niestety. AllRad, kolega chciał Spec. B, a to jest zwykłe H6 Faktycznie, słuszna uwaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morque Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Tak jeszcze w ramach update'u- tylko i wyłącznie manual. Chcę kupić Spec.B m.in. dla skrzyni STIjowej. AllRad, dzięki za propozycję, ale tak jak zauważył kolega niżej to nie jest Spec.B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Tak jeszcze w ramach update'u- tylko i wyłącznie manual. Chcę kupić Spec.B m.in. dla skrzyni STIjowej. AllRad, dzięki za propozycję, ale tak jak zauważył kolega niżej to nie jest Spec.B Pewno tutaj już zaglądałeś. Ale na wszelki wypadek podsyłam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morque Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Tak jeszcze w ramach update'u- tylko i wyłącznie manual. Chcę kupić Spec.B m.in. dla skrzyni STIjowej. AllRad, dzięki za propozycję, ale tak jak zauważył kolega niżej to nie jest Spec.B Pewno tutaj już zaglądałeś. Ale na wszelki wypadek podsyłam. Tak, dzięki- mam go na oku. Raczej szukam egzemplarza poliftowego, ale jak nic się nie pojawi to pochylę się mocniej nad tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arristo Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 So What! czym ty masz owinięte tłumiki i po co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 arristo, zdjęcie znalazłem w necie. Nie mam tego w moim Legacy. W każdym razie to są bandaże do wydechu. Ich funkcja, to ograniczenie emisji ciepła do komory silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Koledzy, drodzy uzytkownicy spec b.... jako ze caly czas mi chodzi po glowie w/w... czy warto brac automat? odnosze wrazenie, ze to dosc stara konstrukcja i nie wiem czy jest sens... a czasami mozna znalesc w naprawde smiesznych pieniazkach... podejrzewam, i mam tez nadzieje, ze wypowie sie TJ... choc podobno na jakies latajace cos wyjechal? badzcie szczerzy, moze mam jednak zatrzymac sti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 jako ze caly czas mi chodzi po glowie w/w... czy warto brac automat? Automat w Spec. B/Legacy H6 jest ok (wcale nie jest to aż tak stara konstrukcja). Jednak MT daje więcej frajdy. Zdecydowanie wybrałbym MT. Jeżeli chcesz wybrać wersję z AT, to lepiej wziąć "zwykłe" Legacy H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Kogii, zależy od rocznika. Powyżej 2006 kiedy nastąpił facelift, zdecydowanie warto, jeszcze jak mowisz ze są w atrakcyjnych cenach. Pamiętaj ze AT ma bodaj 65% na tył więc chętniej smiga bokiem. Na starcie traci do manuala, ale na elastycznosci nie ma różnicy. Manetki przy kierownicy (wlasnie po lifcie) są czadowe - w porównaniu do Porsche DSG czy jak oni nazywają swoje dwusprzeglowe, działa z małym opóźnieniem ale efekt i tak rat fajny! Jakbys sie zdecydował na takiego to na pewno nie bedziesz żałował :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 AT ma bodaj 65% na tył 45 % P/55% T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 No tak, lepiej nie używać liczb i cyfr jak zwariowany barman poczestowal potrojnym cuba libre ;-) -- 4 lut 2012, o 21:04 -- Prosze o opinie - chcialbym sie przygotowac do Plejad: Jakies sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Prosze o opinie - chcialbym sie przygotowac do Plejad: Czarne lepsze. Czerwone będą wyglądały bardziej wieśniacko w Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 So What!, ale czy w ogole sie w to bawic? Kolor akurat ma mniejsze znaczenie, raczej sam sobie zmajstruje chlapacze, po co wydawac na to kupe kasy jak ma byc tylko na Plejady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolll Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Do białego subaru - tylko czerwone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Than_Junior, na same Plajady można rozważyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Całkiem fajny pomysł , zawsze to trochę rys mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 szymsocho, ano o to chodzi - nawierzchnia na placach czesto jest dosc brudna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Różnica w osiagach miedzy H6 a SPEC B w manualu jest rzeczywioscie tak odczuwalna? Wiadomo ze hamulce, zawieszenie itp są inne, ale jak to wygląda jesli chodzi o zwykłe osiagi na prostym - jazdy "autostradowe" ??? Dane techniczne znam, ale chciałbym znac opinie użytkowników tych aut.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Różnica w osiagach miedzy H6 a SPEC B w manualu jest rzeczywioscie tak odczuwalna? Wiadomo ze hamulce, zawieszenie itp są inne, ale jak to wygląda jesli chodzi o zwykłe osiagi na prostym - jazdy "autostradowe" ??? Dane techniczne znam, ale chciałbym znac opinie użytkowników tych aut.... Zwykłe H6 nie było dostępne z MT. Jeżeli chodzi Ci o różnice pomiędzy wersją MT i AT, to MT jest trochę szybsze do 100 km/h. W MT trzeba jednak idealnie wystartować, najlepiej strzelić ze sprzęgła. W praktyce więc różnice nie są minimalne. Powyżej 100 km/h różnice się w zasadzie zacierają. BTW hamulce są te same w zwykłym H6 i Spec. B. Przynajmniej od MY'07. Jak było wcześniej nie mam pewności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się