Than_Junior Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Pedros, gratuluje zakupu bedziesz zadowolony na bank 8) Ale Twoje pytanie o zamienniki na dzien dobry mi sie nie podoba :roll: Ten samochod w uzytkowaniu naprawde nie bedzie Cie wiele kosztowal, po co wiec oszczedzac na czesciach? Skonczy sie na tym, ze najwyzej awaryjnosc wzrosnie i tyle bedzie z oszczednosci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Pytając o zamienniki miałem na myśli konkretną markę producenta. Często jest tak, że za ten sam produkt można zapłacić taniej lub drożej. Przykładem może być światowy producent SACHS, który produkuje sprzęgła dla renomowanych marek samochodowych. Cena sprzęgła w ASO takiej marki bardzo często jest znacząco wyższa od ceny producenta, a produkt ten sam :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 No i stało się, po roku użytkowania pierwsza awaria. Wracałem z nad morza naszą najdłuższą autostradą, samochód zapakowany bagażami plus cztery rowery (dwa duże i dwa małe na haku). Ponieważ jechałem sam to tempomat na 120- 130 obroty na poziomie 3 000 - 3500. Tak przejechałem szczęśliwie ponad 300 km, na 60 km przed Warszawą moim oczom ukazała się choinka na desce. Samochód jechał normalnie i dojechałem do domu. Wczorajsza diagnoza – katalizator, w poniedziałek oddaje na przegląd przy 105 tyś i mają to ogarnąć temat. Trochę się dziwie iż przy takim przebiegu padł już katalizator ale wot tu du trzeba zrobić i jeździć dalej. Pedros, gratuluje zakupu będzie Pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 szymsocho, :shock: to ladnie dopiero co wychwalalem ze nic sie nie dzieje Ciekawe jaka przyczyna... :roll: Co tankujesz? (wiem ze pewnie nie ma zwiazku, ale pytam z ciekawosci) -- 19 lip 2012, o 19:27 -- Pedros, to juz rozumiem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Than_Junior, Zawsze tankuje 98 na BP lub Orlenie. Tak samo myślałem jak ty, iż pewnie benzyna się przyczyniła. Jednak mądrzy ludzie powiedzieli, że w dużej mierze przyczyniła sie monotonnym styl jazdy na długim odcinku przy obciążeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Tak przejechałem szczęśliwie ponad 300 km, na 60 km przed Warszawą moim oczom ukazała się choinka na desce. Samochód jechał normalnie i dojechałem do domu. Wczorajsza diagnoza – katalizator, w poniedziałek oddaje na przegląd przy 105 tyś i mają to ogarnąć temat. Trochę się dziwie iż przy takim przebiegu padł już katalizator ale wot tu du trzeba zrobić i jeździć dalej. Tak się zastanawiam, czy to możliwe, aby świeciła choinka na desce przy usterce katalizatora. A może to jakaś sonda? Tak czy siak - naprawiaj szybko autko i daj znać co było. -- 20 lip 2012, o 06:12 -- Zawsze tankuje 98 na BP lub Orlenie. To już całkiem się pogubiłem z tym paliwem. Tankujecie 98? Wg specyfikacji ze strony niemieckiej jest 95... http://www.subaru.de/fileadmin/download ... gacy08.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Pedros, nie ma sensu tankować 98 do silnika strojonego na 95. Ja najczęściej tankuję V-Power 95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 A może paliwo 98 było przyczyną usterki katalizatora? Czy to możliwe? Ja zamierzam tankować 95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 A może paliwo 98 było przyczyną usterki katalizatora? Czy to możliwe? Wątpię. Problem raczej w jakości paliwa. Tak, czy inaczej przy przebiegu powyżej 100 kkm katalizatory mają prawo się posypać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Szymon zrobi przelot i w końcu spec zacznie gadac a nie szumiec jak jakaś popierdółka :wink: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 W Polsce zawsze tankuje 98*, w Niemczech 95. Zalecenie raczej nalezy traktowac jako "minimum 95"... Nie zauwazylem specjalnych roznic w spalaniu czy dynamice miedzy liczbami oktanowymi - co najwyzej miedzy roznymi dostawcami. Na 98ce Statoila silnik chodzi jakby troche rowniej :roll: *na spokojniejsze sumienie -- 20 lip 2012, o 20:54 -- A propos stalej jazdy pod duzym obciazeniem: sam silnik EZ30R z tym na pewno nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Jestem już po pierwszej trasie - 300 km - spokojna jazda + 10% marginesu więcej po kochanej Polsce - spalanie 8,2 l/100 km :shock: REWELACYJNE auto - jestem mega zadowolony. Prowadzenie, wyprzedzanie, cisza w środku - poezja. Mam nadzieję, że tak już na długo pozostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Pedros, wcale mnie Twoj entuzjazm nie dziwi :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Wcześniej miałem imprezkę i mniej więcej wiedziałem jak jeździ subaru. Jednak komfort i jakość jazdy w legacy to inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Powiedz mi pozniej, ktory to Twoj ulubiony bieg ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Co do tego spec B z 2009 na stronie subaru, poważnie rozważam tą ofertę, jednak jak się zdecyduję to swojego 2.0 bym musiał wystawić - jest jeszcze na gwarancji to może by się dało szybko sprzedać ale kto wie (może ktoś zna kogoś kto szuka, jest identyczny jak ten spec B ale 2.0 MY09)? Wiadomo Ci cos wiecej o tym samochodzie? Ogladales go? Jakies szczegolne minusy lub plusy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Powiedz mi pozniej, ktory to Twoj ulubiony bieg W zasadzie 2 pierwsze są dość krótkie. Muszę się nauczyć odpowiednio je zmieniać - przypomina mi się jazda imprezką z reduktorem - krótkie, mocne biegi A z ciekawości przy jakich prędkościach obrotowych silnika zmieniacie bieg na wyższy jadąc w mieście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Pedros, ten silnik jest na tyle elastyczny ze jak jade na mega czilaucie to jezdze nim jak dieslem - na 6tym biegu spokojnie mozna sie toczyc ok 55-60 8) Tryb dobrze bedzie Ci podpowiadal, kiedy najlepiej zmieniac, z czasem dojdziesz do tego, ze bedziesz zmienial nawet troszke wczesniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 na 6tym biegu spokojnie mozna sie toczyc ok 55-60 Pozostałe pienć jes do koszenia trawy na niskich nożach. mamusia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Co do tego spec B z 2009 na stronie subaru, poważnie rozważam tą ofertę, jednak jak się zdecyduję to swojego 2.0 bym musiał wystawić - jest jeszcze na gwarancji to może by się dało szybko sprzedać ale kto wie (może ktoś zna kogoś kto szuka, jest identyczny jak ten spec B ale 2.0 MY09)? Wiadomo Ci cos wiecej o tym samochodzie? Ogladales go? Jakies szczegolne minusy lub plusy? Samochód bardzo ciekawy. Jest jednak zarejestrowany w Szwajcarii. Wg mnie jest to pewien minus - do zapłaty akcyza, VAT itp - w sumie ok. 20-25 tys zł. Jeśli ktoś mieszka w Szwajcarii to warto poważnie go przemyśleć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgodnie z informacją w ogłoszeniu: Podana cena jest ceną końcową, koszty opłat celnych ponosi sprzedający. Ciekawa propozycja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_w Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Fiji, nie nic mi nie wiadomo. Zakładam że ASO mówi prawdę o stanie, a do tego jestem realistą i jak auto ma 90k przebiegu to wiadomo że nie nowe Jedyne co mnie zawsze stresuje w tego typu ofertach, to jak widzę że ktoś sprzedaje auto dokładnie w chwili jak się kończy gwarancja. Bo czemu nie miesiąc wcześniej albo rok później? Ale kupując używkę to człowiek zawsze szukam dziury w całym. Mieszkam na drugim końcu Polski i jeżeli bym się zdecydował to bardziej była by to akcja typu jadę do Krakowa z nim do ASO i jak ok to biorę od reki albo wracam z pustymi rękoma. Tak zrobiłem z obecnym Legasiem jak kupowałem od Esilona z wykorzystaniem ASO Koper i było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 a ja powroce do ulubionego biegu: moim jest nr 4 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Szymsocho naprawiłeś auto czy zezłomowałeś strucla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_k Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Na początek chciałbym się przywitać. Może w skrócie : posiadam Galanta z roku 2000. Nadszedł czas na zmianę i zaczął sie problem. Wymagania: napęd na 4 koła, min 200KM, kombi ... Już od dłuższego czasu chodzi za mną Legacy ... po kilku nieprzespanych nocach wyłonił się zwycięzca - mianowicie 2.5GT spec.B .... Aczkolwiek jeszcze łamię się nad 3.0R H6 spec.B, ale ... Jest bardzo mało ogłoszeń tych modeli - wcale mnie to zresztą nie dziwi ... Chciałbym się przyłączyć do szczęsliwych posiadaczy Legacy w wersji Spec.B - szukam w auta z roku 2006-2007. Interesuje mnie wersja 2.5 GT w kombi. Czy jesteście mi w stanie pomóc? Macie może jakieś namiary? Znalazłem na forum ogłoszenia od kolegi czaviar, który to wystawiał grzecznościowo dla Romasa, czy można tam spróbować (czaviar jeszcze mi nie odpisał)? Z góry dziękuję za pomoc. Jeżeli źle umieściłem posta, to przepraszam. Pozdrawiam Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się