Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Mikki nie lubię Cię :P

wlasnie, zapomnialem wziac tarcz i klockow, jak bedziesz to podrzuc :)

eeee, a o co chodzi? :)

 

Zaślepiłem tę dziurę po rezonatorze (czy jak to nazwać? ) i przestało buczeć. :? Mam też wrażenie, że silnik wolniej reaguje na otwarcie przepustnicy. Chyba przejdę się do Technicznego z pytaniem... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2) Czy automat w tym modelu jest znacząco szybszy od poprzednich ?

 

od 3.0R A/T zdecydowanie, od 3.0R M/T raczej nie. W trasie podobnie, ale zzera znacznie wiecej paliwa...

 

Mikki nie lubię Cię

 

oso kaman? :shock:

Powoli szukam kół zimowych. Jaki rozmiar opon jest zgodny z homologacją dla SPEC B? Czy oprócz 215/45 18" są jakieś 17" ?

 

najpewniejsze 17ki to sa te ze zwyklego Legacy 3.0R, bo na nich wychodzily standardowo. Jakbys chcial wlozyc 16ki to sobie wybij z glowy bo nie wejda ;)

 

Ale ja mam jedne kola 18ki na zime i lato i nie narzekam 8) Pamietaj, ze te seryjne (to sa Enkei chyba) sa po prostu PANCERNE!

 

-- 1 sie 2012, o 22:56 --

 

Zaślepiłem tę dziurę po rezonatorze (czy jak to nazwać? ) i przestało buczeć. Mam też wrażenie, że silnik wolniej reaguje na otwarcie przepustnicy.

 

bu :(

 

to z wolniejsza reakcja na otwarcie przepustnicy moze miec zwiazek faktycznie z iloscia powietrza dostepnego na zawolanie w dolocie. To troche tak jak z oddychaniem przez snorkel, zawsze troche trudniej. Kakimoto oferuje rozwiazanie widoczne ponizej, ktore wlasnie ma oferowac wieksza ilosc powietrza dostepnego "od zaraz" tuz przed komora spalania, zeby poprawic reakcje na gaz. Chociaz z drugiej strony puszka jest jeszcze nawet przed filtrem, wiec nie powinno to miec znaczenia... :roll:

 

kakimoto_intake01.jpg?_ex=360x360&s=2&r=1

 

-- 1 sie 2012, o 22:57 --

 

Hm04_13qx_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem temat w Technicznym:

viewtopic.php?f=21&t=143232&start=0

Ta puszka, to po polsku tłumik szmerów zdaje się nazywa. :!:

Dzisiaj ponownie zdemontowałem cały układ i wywaliłem zaślepkę, którą wczoraj założyłem. I wcale się nie boję, że mi wody do silnika naleci... :mrgreen: Zamierzam tak jeździć, a w międzyczasie pomyślę nad tym jak to usprawnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem temat w Technicznym:

viewtopic.php?f=21&t=143232&start=0

Ta puszka, to po polsku tłumik szmerów zdaje się nazywa. :!:

Dzisiaj ponownie zdemontowałem cały układ i wywaliłem zaślepkę, którą wczoraj założyłem. I wcale się nie boję, że mi wody do silnika naleci... :mrgreen: Zamierzam tak jeździć, a w międzyczasie pomyślę nad tym jak to usprawnić.

Po lekturze tego wątku: viewtopic.php?f=21&t=138206

nie zdecydowałbym się na usunięcie tłumika szmerów bez połączenia puszki do wlotu nad reflektorem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem temat w Technicznym:

viewtopic.php?f=21&t=143232&start=0

Ta puszka, to po polsku tłumik szmerów zdaje się nazywa. :!:

Dzisiaj ponownie zdemontowałem cały układ i wywaliłem zaślepkę, którą wczoraj założyłem. I wcale się nie boję, że mi wody do silnika naleci... :mrgreen: Zamierzam tak jeździć, a w międzyczasie pomyślę nad tym jak to usprawnić.

Po lekturze tego wątku: viewtopic.php?f=21&t=138206

nie zdecydowałbym się na usunięcie tłumika szmerów bez połączenia puszki do wlotu nad reflektorem :roll:

 

A ja po lekturze tego wątku się zastanawiam - dlaczego NIE !?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja po lekturze tego wątku się zastanawiam - dlaczego NIE !?

 

 

tam byla mowa o Imprezie i jak rozumiem tlumik tam jest w blotniku? W Legacy jest w komorze silnika wiec przed brudem jest osloniete od doly i tym bym sie nie martwil. Gorzej z zasysanym cieplym powietrzem z komory silnika.

 

Ale faktycznie caly efekt znika jak otwor zakleisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam byla mowa o Imprezie i jak rozumiem tlumik tam jest w blotniku? W Legacy jest w komorze silnika wiec przed brudem jest osloniete od doly i tym bym sie nie martwil. Gorzej z zasysanym cieplym powietrzem z komory silnika.

Też mi się właśnie wydaje, że brud i woda filtrowi nie grożą. To miejsce gdzie znajduje się tłumik szmerów jest zadziwiająco czyste - u mnie tylko trochę kurzu i dosłownie jeden zasuszony listek. Tak, że nie wydaje mi się, żeby to stanowiło problem.

Co do gorącego powietrza od silnika, to ta przestrzeń jest jednak trochę odgrodzona - może wystarczy to jakoś dokładniej przesłonić?

A zimne powietrze wydaje mi się, że jakoś tam wpada - choćby przez kratkę obok światła przeciwmgłowego.

 

Ale faktycznie caly efekt znika jak otwor zakleisz?

No, nie buczy i nie jedzie... :?

Właśnie zrobiłem 800 km po Polsce, w dużym deszczu i po kałużach również. Jutro obejrzę jak filtr wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam powoli zbieram na pakiet "skręcanie" Whiteline-a a później http://www.raptorsc.com.au/kits.php?id=70 :D

zmien jeszcze amory, to caly zawias bede mial od Ciebie ;)

amerykanskie zawieszenie jest miekkie jak kaczuszka i za cha nie moge sie przyzwyczaic

 

ma ktors moze na zbyciu bilsteina od spec.b albo cos jeszcze twardszego i nizszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ostatnio próbuję rozwikłać zagadkę ustawienia zegarka.

W navi mam ustawiony zegarek i na ekranie dotykowym godzina jest, natomiast na wyświetlaczu kompa przy zegarach jest

--:-- :?:

Wiecie może jak tam ustawić zegarek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez sie ciagle z tym bije :mrgreen:

 

jesli sie nie myle, to powinno zadzialac za pomoca przycisku [sET] przy kierownicy - tuz po wlaczeniu zaplonu. Przytrzymaj go 3 sekundy i wtedy na malym wyswietlaczu wejdzie Ci do ustawien (tam mozesz tez ustawic date urodzin :P )

 

daj znac czy tak zafunkcjonowalo :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inaczej tez, jakby przelozyc szostke ze Spec.B do dwulitrowki to zaloze sie, ze nie pojechalaby 200 na szostym biegu, tylko co najwyzej na piatym, a wiec mialby tez automatycznie wyzsze obroty i wieksze spalanie

przyjmuje zaklad... zaloz do mojego 6-ke:D sprawdzimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...