Yaroslav Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 a w dziale kupie sprzedam pojawi sie z siedem ogloszen " Puszka rezonansowa Spec.B" a propos, moja jest biała, a nie taka czarna jak w linku z instrukcją demontażu - może ktoś potrzebuje :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Mikki nie lubię Cię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Powoli szukam kół zimowych. Jaki rozmiar opon jest zgodny z homologacją dla SPEC B? Czy oprócz 215/45 18" są jakieś 17" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Mikki nie lubię Cię wlasnie, zapomnialem wziac tarcz i klockow, jak bedziesz to podrzuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Wybaczcie moją ignorancję ale ciekawi mnie ogłoszenie: http://subaru.pl/komis/detale.php?SID=1531&DID=-1 1) Czy 2.5 GT były sprzedawane w Europie ? 2) Czy automat w tym modelu jest znacząco szybszy od poprzednich ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 1) Czy 2.5 GT były sprzedawane w Europie ? Tak: http://subaru.pl/10legacy_25gt_wagon.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Mikki nie lubię Cię wlasnie, zapomnialem wziac tarcz i klockow, jak bedziesz to podrzuc eeee, a o co chodzi? Zaślepiłem tę dziurę po rezonatorze (czy jak to nazwać? ) i przestało buczeć. :? Mam też wrażenie, że silnik wolniej reaguje na otwarcie przepustnicy. Chyba przejdę się do Technicznego z pytaniem... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 2) Czy automat w tym modelu jest znacząco szybszy od poprzednich ? od 3.0R A/T zdecydowanie, od 3.0R M/T raczej nie. W trasie podobnie, ale zzera znacznie wiecej paliwa... Mikki nie lubię Cię oso kaman? :shock: Powoli szukam kół zimowych. Jaki rozmiar opon jest zgodny z homologacją dla SPEC B? Czy oprócz 215/45 18" są jakieś 17" ? najpewniejsze 17ki to sa te ze zwyklego Legacy 3.0R, bo na nich wychodzily standardowo. Jakbys chcial wlozyc 16ki to sobie wybij z glowy bo nie wejda Ale ja mam jedne kola 18ki na zime i lato i nie narzekam 8) Pamietaj, ze te seryjne (to sa Enkei chyba) sa po prostu PANCERNE! -- 1 sie 2012, o 22:56 -- Zaślepiłem tę dziurę po rezonatorze (czy jak to nazwać? ) i przestało buczeć. Mam też wrażenie, że silnik wolniej reaguje na otwarcie przepustnicy. bu to z wolniejsza reakcja na otwarcie przepustnicy moze miec zwiazek faktycznie z iloscia powietrza dostepnego na zawolanie w dolocie. To troche tak jak z oddychaniem przez snorkel, zawsze troche trudniej. Kakimoto oferuje rozwiazanie widoczne ponizej, ktore wlasnie ma oferowac wieksza ilosc powietrza dostepnego "od zaraz" tuz przed komora spalania, zeby poprawic reakcje na gaz. Chociaz z drugiej strony puszka jest jeszcze nawet przed filtrem, wiec nie powinno to miec znaczenia... :roll: -- 1 sie 2012, o 22:57 -- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Znalazłem temat w Technicznym: viewtopic.php?f=21&t=143232&start=0 Ta puszka, to po polsku tłumik szmerów zdaje się nazywa. :!: Dzisiaj ponownie zdemontowałem cały układ i wywaliłem zaślepkę, którą wczoraj założyłem. I wcale się nie boję, że mi wody do silnika naleci... Zamierzam tak jeździć, a w międzyczasie pomyślę nad tym jak to usprawnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Znalazłem temat w Technicznym:viewtopic.php?f=21&t=143232&start=0 Ta puszka, to po polsku tłumik szmerów zdaje się nazywa. :!: Dzisiaj ponownie zdemontowałem cały układ i wywaliłem zaślepkę, którą wczoraj założyłem. I wcale się nie boję, że mi wody do silnika naleci... Zamierzam tak jeździć, a w międzyczasie pomyślę nad tym jak to usprawnić. Po lekturze tego wątku: viewtopic.php?f=21&t=138206 nie zdecydowałbym się na usunięcie tłumika szmerów bez połączenia puszki do wlotu nad reflektorem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 capricorn napisał(a):Mikki nie lubię Cię wlasnie, zapomnialem wziac tarcz i klockow, jak bedziesz to podrzuc który zestaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 [ https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/376218_3350923220358_1812107506_n.jpg ]Mikki nie lubię Cię O czego te brembulce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 od STI + DS2500 + Brembo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Znalazłem temat w Technicznym:viewtopic.php?f=21&t=143232&start=0 Ta puszka, to po polsku tłumik szmerów zdaje się nazywa. :!: Dzisiaj ponownie zdemontowałem cały układ i wywaliłem zaślepkę, którą wczoraj założyłem. I wcale się nie boję, że mi wody do silnika naleci... Zamierzam tak jeździć, a w międzyczasie pomyślę nad tym jak to usprawnić. Po lekturze tego wątku: viewtopic.php?f=21&t=138206 nie zdecydowałbym się na usunięcie tłumika szmerów bez połączenia puszki do wlotu nad reflektorem :roll: A ja po lekturze tego wątku się zastanawiam - dlaczego NIE !? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 A ja po lekturze tego wątku się zastanawiam - dlaczego NIE !? tam byla mowa o Imprezie i jak rozumiem tlumik tam jest w blotniku? W Legacy jest w komorze silnika wiec przed brudem jest osloniete od doly i tym bym sie nie martwil. Gorzej z zasysanym cieplym powietrzem z komory silnika. Ale faktycznie caly efekt znika jak otwor zakleisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 tam byla mowa o Imprezie i jak rozumiem tlumik tam jest w blotniku? W Legacy jest w komorze silnika wiec przed brudem jest osloniete od doly i tym bym sie nie martwil. Gorzej z zasysanym cieplym powietrzem z komory silnika. Też mi się właśnie wydaje, że brud i woda filtrowi nie grożą. To miejsce gdzie znajduje się tłumik szmerów jest zadziwiająco czyste - u mnie tylko trochę kurzu i dosłownie jeden zasuszony listek. Tak, że nie wydaje mi się, żeby to stanowiło problem. Co do gorącego powietrza od silnika, to ta przestrzeń jest jednak trochę odgrodzona - może wystarczy to jakoś dokładniej przesłonić? A zimne powietrze wydaje mi się, że jakoś tam wpada - choćby przez kratkę obok światła przeciwmgłowego. Ale faktycznie caly efekt znika jak otwor zakleisz? No, nie buczy i nie jedzie... :? Właśnie zrobiłem 800 km po Polsce, w dużym deszczu i po kałużach również. Jutro obejrzę jak filtr wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Hmmm, to moze jednak zostane przy fabrycznym setupie ;-) Bo chcialem zakleic na bank... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 A ja tam powoli zbieram na pakiet "skręcanie" Whiteline-a a później http://www.raptorsc.com.au/kits.php?id=70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 ...a później http://www.raptorsc.com.au/kits.php?id=70 można więcej szczegółów na ten temat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 A ja tam powoli zbieram na pakiet "skręcanie" Whiteline-a Zmieniasz stabilizatory? Różnica jest naprawdę spora! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 A ja tam powoli zbieram na pakiet "skręcanie" Whiteline-a a później http://www.raptorsc.com.au/kits.php?id=70 zmien jeszcze amory, to caly zawias bede mial od Ciebie amerykanskie zawieszenie jest miekkie jak kaczuszka i za cha nie moge sie przyzwyczaic ma ktors moze na zbyciu bilsteina od spec.b albo cos jeszcze twardszego i nizszego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Ostatnio próbuję rozwikłać zagadkę ustawienia zegarka. W navi mam ustawiony zegarek i na ekranie dotykowym godzina jest, natomiast na wyświetlaczu kompa przy zegarach jest --:-- :?: Wiecie może jak tam ustawić zegarek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 tez sie ciagle z tym bije jesli sie nie myle, to powinno zadzialac za pomoca przycisku [sET] przy kierownicy - tuz po wlaczeniu zaplonu. Przytrzymaj go 3 sekundy i wtedy na malym wyswietlaczu wejdzie Ci do ustawien (tam mozesz tez ustawic date urodzin ) daj znac czy tak zafunkcjonowalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Than_Junior, Dzięki za wskazówki - zadziałało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Inaczej tez, jakby przelozyc szostke ze Spec.B do dwulitrowki to zaloze sie, ze nie pojechalaby 200 na szostym biegu, tylko co najwyzej na piatym, a wiec mialby tez automatycznie wyzsze obroty i wieksze spalanie przyjmuje zaklad... zaloz do mojego 6-ke:D sprawdzimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się