Than_Junior Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 saszynski, ale Ty masz wiatraczek, a więc wg przelicznika FIA ladujesz w tej samej klasie co ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JPSystem Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Szanowne Koleżanki, Szanowni Koledzy Bardzo proszę o pomoc. Chce się przesiąść z saka Outback-a 2006, na Outback-a XT lub Legacy GT. Największy problem to czysty Carfax, zazwyczaj namieszane z milami (w najlepszym przypadku), główny problem to auta bite i nawet mega bite, a sprzedawane jako po lekkich stłuczkach. Znalazłem czyste auto Subaru Legacy SPEC B 2.5 Turbo, dla mnie jest tylko jeden minus - sedan, a nie kombi, ale do przeżycia. Podaje link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/subaru-legacy-spec-b-2-5-turbo-C25378738.html Moje pytania: Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie? Czy warto iść w te auto? Co myślicie o cenie? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 O ile się nie myle to spec B to europejczyki z 3 litrowym wolnossącym silnikiem H6, a hamerykanskie 2,5 turbo to GT. Ale Legacy nie siedze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 JPSystem, niepotrzebnie zakładasz 2 wątki na ten sam temat. Poza tym istnieje już dyskusja o tym modelu. Jeden wątek leci do kosza, a drugi scalam do istniejącego. przy okazji - witam na The Forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 O ile się nie myle to spec B to europejczyki z 3 litrowym wolnossącym silnikiem H6, a hamerykanskie 2,5 turbo to GT. i tak i nie zwykle 2.5 turbo w Stanach to GT, ale z 18" i zawiasem Bilstein oraz 6ka skrzynia to u nich Spec.B Europejskie Spec.B ma, jak slusznie zauwazyles, 3.0R. JPSystem, wiem, ze watek dlugi jak cholera, ale poczytaj go. W znacznej mierze amerykanskie SPB i europejskie sa podobne wiec opinie i wnioski powinny rowniez byc zblizone (nie dotyczy parametrow silnika). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie? Gdybym w 2008 znalazł takie spec B GT brał bym od razu! Ja za swojego wybuliłem kole 80k zł, ale to było 3,5 roku temu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JPSystem Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie? Gdybym w 2008 znalazł takie spec B GT brał bym od razu! Ja za swojego wybuliłem kole 80k zł, ale to było 3,5 roku temu... Dzięki, za radę. Od początku byłem na tak zwłaszcza jak cena uległa zmianie, o 10 tys. PLN mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 zwłaszcza jak cena uległa zmianie, o 10 tys. PLN mniej z taką obniżką to trzeba uważać. 10k zł mniej to duża różnica, auto trzeba dokładnie sprawdzić bo można się nieźle naciąć. powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duzy_uk Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 witam mam pytanko do tych co wymieniali sprzeglo w swoim spec b czy po wymianie pedal jest troche bardziej miekki i progresywny czy dalej lapie na samej gorze? jak rozpoznac kiedy sprzeglo trzeba wymienic? tylko jak sie slizga czy sa tez inne objawy informujace o zuzyciu? dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 duzy_uk, nie wiem, jeszcze nie musialem wymieniac :shock: ale moje od nowosci lapie na samej gorze... im nowsze, tym wyzej powinno lapac, jesli juz (tak mysle) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 ale moje od nowosci lapie na samej gorze... im nowsze, tym wyzej powinno lapac, jesli juz (tak mysle) Zazwyczaj wlasnie odwrotnie jest, wymienialem w dwoch autach sprzegla, przed slizganiem coraz wyzej zaczely brac, po wymianie znacznie nizej. Na docisku np w sabie byla samoregulacja (zapadki), jak tarcza sie scierala, na zapadkach przeskakiwalo by bralo w tym samym polozeniu, na koncu jak juz braklo samoregulacji zaczelo brac bardzo wysoko, a pozniej juz slizgalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafka11 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 A co sądzicie o czymś takim http://home.mobile.de/ALLRAD-DAEWEL#des_159542340 Jest to wersja po lifcie? Dziwne że nie ma ksenonów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 A co sądzicie o czymś takimhttp://home.mobile.de/ALLRAD-DAEWEL#des_159542340 Jest to wersja po lifcie? Dziwne że nie ma ksenonów Masz za dużo funduszy, że za takimi kawiorami się rozglądasz ? Na forum masz nowsze, lepsze, ładniejsze i tańsze (np. od Than_Juniora, dwa posty wyżej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 A co sądzicie o czymś takimhttp://home.mobile.de/ALLRAD-DAEWEL#des_159542340 Jest to wersja po lifcie? Dziwne że nie ma ksenonów To jest wersja sprzed liftingu. EZ - to Erstzulassung, a więc data dopuszczenia do ruchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 mnie to wygląda na budę z 2004... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 W 2006 był facelifting, więc ten Spec (który jak już napisali koledzy jest sprzed liftingu) ma co najmniej 6 lat. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JPSystem Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Szanowne Koleżanki, Szanowni Koledzy Bardzo proszę o pomoc. Chce się przesiąść z saka Outback-a 2006, na Outback-a XT lub Legacy GT. Największy problem to czysty Carfax, zazwyczaj namieszane z milami (w najlepszym przypadku), główny problem to auta bite i nawet mega bite, a sprzedawane jako po lekkich stłuczkach. Znalazłem czyste auto Subaru Legacy SPEC B 2.5 Turbo, dla mnie jest tylko jeden minus - sedan, a nie kombi, ale do przeżycia. Podaje link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/subaru-legacy-spec-b-2-5-turbo-C25378738.html Moje pytania: Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie? Czy warto iść w te auto? Co myślicie o cenie? Wracając do Spac B wrzucam link Carfax-u, co sądzicie? http://www.carfax.eu/show-report/427fc9 ... be62f85838 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie?Czy warto iść w te auto? Jacku, z calym szacunkiem, ale nie po to temat ma 25 stron, zeby kazdemu kto wpada z osobna odpowiadac co inni sadza o Spec.B ;-) Przeczytaj chociazby kilka pierwszych stron albo poszukaj w tym konkretnym watku " Spec.B 2.5" albo "SPB turbo" albo czegos w tym rodzaju, a dowiesz sie czego chcesz. No offence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Czy w Waszych autach podczas zjazdu i hamowaniu silnikiem chwilowe spalanie jest różne od zera? We wszystkich samochodach, którymi do tej pory jeździłem zawsze było 0 a legacy jest najcześciej 2l/100 km czasem 4l. Czy to normalne i TTTM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Czy w Waszych autach podczas zjazdu i hamowaniu silnikiem chwilowe spalanie jest różne od zera? Pokazuje 2 l/100 km Zresztą zaglądnij tutaj ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JPSystem Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Szanowne koleżanki, szanowni koledzy dałem krótko mówiąc du...........y nie kupiłem space B znalazl się kupiec minionej niedzieli. Może szkoda, a może nie. Auto prowadziło się całkiem nieźle. Żałuję drugie auto tak straciłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 krótko mówiąc du...........y nie kupiłem space B Nie przejmuj się - może za jakiś czas będę sprzedawał swoje Spec.B (MY05 kombi). Jesteś zainteresowany? mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Znalazłem czyste auto Subaru Legacy SPEC B 2.5 Turbo, dla mnie jest tylko jeden minus - sedan, a nie kombi, ale do przeżycia. Możesz się pozbyć jednego problemu, Spec B 2.5 turbo występował tylko jako sedan Więc kombi nie musisz szukać, jedyna możliwość to zwykłe 2.5GT, Outback XT, albo europejskie 3.0 Spec B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 a legacy jest najcześciej 2l/100 km czasem 4l. kwestia min i max mozliwosci wyswietlen komputera: 2l to minimum a 50l to maksimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JPSystem Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Dzięki Wyszytym za pomoc. Auto zostało sprzedane, za dużo szukałem w dziury w całym. Zaczynam nowe poszukiwania. Interesuje mnie LEGACY GT, LEGACY SPEC B, OUTBACK XT, FORESTER STI LUB XT, najlepiej w serii, skrzynka Manual. rocznik 2007 do 2009. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się