czy ktoś ma jakie praktyczne rady jak wyjąć deskę w subaru SVX ?
zadanie nie jest łatwe i bardzo pracochłonne ....
może macie jakieś doświadczenia/złote myśli ?
witam,
czy ktoś wie czy w svx przewody hamulcowe (te elastyczne) są
takie same jak w imprezie?
chce sobie zmienić na takie w oplocie stalowym i nie wiem czy będą pasowały?
witam,
czy ktoś wie czy w svx przewody hamulcowe (te elastyczne) są
takie same jak w imprezie?
chce sobie zmienić na takie w oplocie stalowym i nie wiem czy będą pasowały?
jezeli mnie pamiec nie myli, to ET55
ta stronka potwierdza moja teze :arrow: http://www.cars101.com/subaru_svx.html :arrow: 7.5x16 ET55
na tej stronce też trochę baboli siedzi
ale znalazłem na feldze ... zgadza się ET 55
Hmm.... myślałeś może o skrzyni automatycznej? - spełnia Twoje wymagania... ;-)
mc
jakie wymagania według ciebie spełnia ?
bo jak dla mnie to:
1. strata na efektywności przeniesienia napędu 15-20%
2. co za tym idzie większe spalanie i słabsze przyspieszenia
3. może fajne w mieście i na prostej ... ale na zakrętach i torze mniejsza kontrola nad samochodem
i słabsze osiągi ....
jedyny plus to komfort .... mam teraz automat .... niestety 4 biegowy i ... szukam czegoś lepszego
a jak tą skrzynie oceniacie ?
idealnie pasuje do H6? czy coś za krótko albo za długo .....
chodzi mi o coś idealnego między sportową (wmiare krótką skrzynia)
a czymś ekonomicznym na autostradę ... nie chcę żeby mi wyło przy 160 - 180 km/h
wiem że coś do wszystkiego jest do niczego ... ale może złoty kompromis uda się osiągnąć.
STI MT6 wydaje mi się za krótka ... a na pewno 6 jest za krótka ...
no i w sprincie do 100 km/h też trzeba wachlować za dużo .....
napiszcie coś o wrażeniach ... jeździcie po torze ... to możecie dużo powiedzieć