zubru Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 a o ile bardziej ten zacisk jest odsadzony względem 4 tłoka... to moge sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbing Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Witam. Mam pytamie. A wlasciwie 2. Chce kupic felgi do mojej Imprezki MY04 1. Rota ik-r 18x9.5j et38 Lub i sadze ze te predzej 2. Japanracind JR3 17x8 et35 Pytanie jest odnoscie szerokosci. Czy przy tych 17x8 nie bedzie problemu z nadkolami ? I jaka ew oponke wrzucic? Ostatnio jezdzilem chwile na 16x6.5 et35 (zimowki ojca) i kola siedzialy idealnie w nadkolu,ale wiadomo...wezsze kola... Co radzicie? 17x8 szer wejdzie na spoko? Bo te Rota raczej odpadna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomac Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Witam. Mam pytamie. A wlasciwie 2. Chce kupic felgi do mojej Imprezki MY04 1. Rota ik-r 18x9.5j et38 Lub i sadze ze te predzej 2. Japanracind JR3 17x8 et35 Pytanie jest odnoscie szerokosci. Czy przy tych 17x8 nie bedzie problemu z nadkolami ? I jaka ew oponke wrzucic? Ostatnio jezdzilem chwile na 16x6.5 et35 (zimowki ojca) i kola siedzialy idealnie w nadkolu,ale wiadomo...wezsze kola... Co radzicie? 17x8 szer wejdzie na spoko? Bo te Rota raczej odpadna Tutaj masz felgę 17x8 ET35 w WRX: Zawieszenie Eibach Pro Kit/KYB AGX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 (edytowane) Co radzicie? 17x8 szer wejdzie na spoko? Bo te Rota raczej odpadna sam przechodziłem te dylematy kilka postów temu - zobacz sobie ten kalkulator: http://www.1010tires.com/Tools/Wheel-Offset-Calculator i policz sam. Nie potrzebujesz zadawać pytań na forum, bo wystarczy centymetr. Sprawdź co masz teraz, zmierz ile masz miejsca, wpisz parametry i porównaj. Felga 18x9.5 ET38 będzie wystawać 35mm więcej niż 16x6.5 na ET35. Tak BTW. 9.5 ET 38 będzie mniej wystawać (-2mm) niż te, które sam właśnie założyłem, czyli 18x9 ET30. A moje są idealnie na równo z krawędzią górną nadkola (chociaż w lusterku wstecznym widzę obracającą się felgę). Kompletnie zmienia charakterystykę prowadzenia auta i odpowiedź kierownicy skręcanie (nie wiem jak się zachowuje przy upalaniu, bo na razie tylko przymierzałem). Rota G-Force 18x9 ET30, opona 245/40/18 czyli seria. Jak widać opona 245 jest ciut za wąska na felgę 9" - z tego co patrzyłem po fotkach z innych for, to na 9" ludzie ładują 265 i wygląda super! Do 9.5 trzeba też coś w ten deseń, inaczej będziesz miał taki efekt jak u mnie - naciągana opona optycznie zmniejsza koło... z daleka te moje koła wyglądają jak 17tki teraz EDIT: chyba, że mówisz o WRXie, to moje dywagacje na temat wystawania w STI Ci się nie przydadzą... ale kalkulator nadal obowiązuje ;-) Edytowane 1 Lutego 2014 przez aki001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbing Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Dobra, bede badal temat. Najchetniej bym gdzies podjechal i przymierzyl obie te felgi ^^ Obecnie mam ori od WRX czyli 17x7j et55 Roty bez robienia nadkol nie przejda. Duzo za szerokie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dobra, bede badal temat. Najchetniej bym gdzies podjechal i przymierzyl obie te felgi ^^ Obecnie mam ori od WRX czyli 17x7j et55 Roty bez robienia nadkol nie przejda. Duzo za szerokie... Roty sa dostepne w innych wymiarach rowniez, tylko nalezy pamietac ze wieksza i szersza felga bedzie ciezsza co spowoduje gorsze osiagi i wyzsze spalanie, procz tego w Imprezie z 2004 roku 18 wymagaja chyba znacznie nizszego profilu opony niz w GR STI, ktory fabrycznie mial 18 calowe felgi. Chyba ze chodzi o wyglad... to wtedy mozna swobodnie zignorowac moja wypowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Barwicki Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Witam czy wepchnę felgę 18cali na 9.75 et 20 do bloba ? liczę się że muszę zrolować błotniki, mam gwint regulowany to można trochę negatyw zrobić. Konkretnie chodzi mi czy bez poszerzeń się obejdzie. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Witam czy wepchnę felgę 18cali na 9.75 et 20 do bloba ? liczę się że muszę zrolować błotniki, mam gwint regulowany to można trochę negatyw zrobić. Konkretnie chodzi mi czy bez poszerzeń się obejdzie. Dzieki Jak nie masz możliwości przymiarki, to spróbuj tu - http://waxtum.com/auto/rechner/et.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoulD Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Piter dzięki za ten kalkulator, czegoś takiego właśnie szukałem. Na szczęście wszystko się zgadza przy moich rozmiarach. Już kilka kompletów przymierzyłem i moim zdaniem zdecydowanie lepiej iść w zgodność z serią i zaleceniami producenta, niż w wygląd. Im bliżej serii, tym samochód lepiej się prowadzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Ma ktoś pomysł, jaki rozmiar kół i jakie et jest na tym zdjęciu? Czy da się to jakoś wywnioskować, czy nie ma szans? Felgi, to obstawiałbym na jakieś OZ'y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyndz Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Jak dla mnie to są Oz Superturismo 17stki z ET 35. Szerokość 7.5-8. Niestety Ozety z takim ET głównie występują, sam się naciąłem bo byłem pewny że Superleggery bez problemu do swojego włożę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Jak dla mnie to są Oz Superturismo 17stki z ET 35. Szerokość 7.5-8 Też tak podejrzewam, co do ET to się nie znam, więc nie wypowiadam. Niemniej jednak ładnie się prezentuje ten dziad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Cześć Nie znalazłem przez "szukajkę" więc spróbuję tą drogą. Może ktoś się orientuje jakim sprzętem powinien dysponować warsztat (firma) zajmująca się prostowaniem felg aluminiowych żeby "prostowanie" nie spowodowało osłabienia ich wytrzymałości czyli de facto zmniejszenia bezpieczeństwa ich użytkowania po takim zabiegu. Dla wyjaśnienia dodam, że odwiedziłem kilka zakładów wulkanizacyjnych u siebie (nie ma u mnie wyspecjalizowanej w tym firmy) i większość chętnie przyjmie felgi do prostowania ale na zasadzie pod-zlecenia tej usługi jakiemuś tylko sobie znanemu "fachowcowi". Oczywiście nie zdecyduję się na podjęcie takiego ryzyka i potrzebuję jakiegoś narzędzia (wiedzy) żeby samemu móc ocenić "fachowość" firmy, której pozwolę majstrować przy alusach. A może znacie jakieś profesjonalne firmy, którym można bezpiecznie zlecić sprawdzenie i ewentualnie naprawę aluminiowych felg (oryginalne, subarowe 17-stki do forka 2006). Będę wdzięczny za każde info. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Warsztat powinien mieć maszyną do prostowania np. taką: http://www.hej.mielec.pl/baza-ogloszen/art9009,sprzedam-maszyne-do-prostowania-felg.html Felgę prostujemy na zimno, żeby przez grzanie palnikiem miejscowo nie zmienic struktury materiału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 w większości przypadków jednak grzeją palnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Warsztat powinien mieć maszyną do prostowania np. taką: http://www.hej.miele...wania-felg.html Felgę prostujemy na zimno, żeby przez grzanie palnikiem miejscowo nie zmienic struktury materiału. Dziękuję za info lukass. Czułem, że nie będzie łatwo. W "metropolii", w której mieszkam (dziki zachód ) niemal wszystkie wulkanizacje prostują alufelgi ale w żadnej nie widziałem takiej specjalistycznej prasy. Totalne druciarstwo. Muszę się rozejrzeć po Polsce. A może ktoś z kolegów zna firmę w zachodniej Polsce (najlepiej pomiędzy Zieloną Górą a Szczecinem) dysponującą odpowiednim sprzętem? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 (edytowane) Mam propozycję... może połączyć te 2 tematy: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/47550-taki-prawie-konfigurator-zawieszen-i-kol/ Dodatkowo proponowałbym stworzyć nowy temat (taki miałem zamiar w temacie z linku powyżej) gdzie wstawialibyśmy posty wg wzoru: MODEL AUTA ZAWIESZENIE FELGI (marka, romiar) OPONY (marka, romiar) EWENTUALNY KOMENTARZ OBOWIĄZKOWO ZDJĘCIE! Brak mozliwości komentowania... od tego pozostałby ten wątek. Może gdyby temat się rozwinął udałoby się namówić Admina do podwieszenia Jak widać wybór felg to odwieczny problem Przy okazji podaję przydatne w temacie linki: http://www.rimsntires.com/specspro.jsp http://www.willtheyfit.com/ http://waxtum.com/auto/rechner/et.html http://tyrestretch.com/ Edytowane 2 Marca 2014 przez Dyziek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomac Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Witam. Nie chcę otwierać nowego tematu, więc zapytam tutaj: Ile są warte takie felgi od Forka XT: http://www.subaruforester.org/vbulletin/attachments/f65/30261d1304997279-forester-xt-wheels-spare-p1040626.jpg Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiewiur Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 mam pytanie dotyczące kilku felg, czy owe felgi wchodzą na złoty zacisk? SPARCO ASSETTO GARA Szerokość felgi: 7.50 Średnica felgi: 17 cali Rozstaw śrub: 5x100 Dostępne ET: 35 OZ SUPERTURISMO GT Szerokość felgi: 8.00 Średnica felgi: 17 cali Rozstaw śrub: 5x100 Dostępne ET: 35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 pytanie do wlascicieli wagonow wrx. nadkola w nich sa chyba wezsze niz w sedanach... Mam pytanie, czy przy feldze 17,7, z ET40 i opon a215/45r17 bedzie problem z obcieraniem? wg madrego kalkulatora http://waxtum.com/auto/rechner/et.html na tyle bedzie 2mm luzu... Jak te wyliczeni maja sie do realnego ulozenia i pracy kola w nadkolu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 (edytowane) @@M_isza, mam 18x7,5 et 48 z oponami 215/45 i wchodzi na styk (mam obniżone zawieszenie - tutaj foty: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/47550-taki-prawie-konfigurator-zawieszen-i-kol/) ...porównaj sobie na tej stronce: http://www.rimsntires.com/specspro.jsp Edytowane 9 Lipca 2014 przez Dyziek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Znalazłem na alle takie Enkeie : Jakie ta felga ma opinie ? Sprzedający podaje wagę 8,23kg, to o 1kg mniej niż OZ Superturismo czy bardzo ładne MSW85 (OZ). Znacie ten model ? Do codziennej jazdy pewno wystarczą ? a-cha a tu MSW85 ale waga n/n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) A widział ktoś gdzieś stalówki 17x7,5, 5x100 z ET ok. 45-52? Gdzie można kupić? Na Alle nikt nie proponuje - a myślałem, że to oczywiste miejsce zakupu. Thx. Edytowane 4 Września 2014 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Zapomnij o feldze stalowej 17". Takie coś w przyrodzie nie wystepuje prawie w ogóle. Jakieś sporadyczne przypadki i to bardziej sa felgi tzw strukturalne lub wersje do dostawczków i SUV ale na pewno nie z rozstawem 5x100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Nie miałem zdania - teraz mam Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się