Kontrey Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 a jaki jest kod proszku na fele złoty subaru? Mam zamiar odnawiać w najbliższym czasie i musze się dowiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciec25 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Na wstępie chciałbym jako świeżak przywitać kolegów. Od wczoraj jestem szczęśliwym właścicielem wrx'a rocznik 2001. Jestem zmuszony do zmiany felg, aby móc poddać renowacji obecne. Obecnie założone są felgi z STI 7,5x17 ET 53, a zacisk to czterotłoczek STI (ok 2-3 mm luzu w najciaśniejszym miejscu). Tu pojawia się pytanie. Czy wejdą OZ ultraleggera 7,5 lub 8 cali z ET 48 oczywiście 17". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Wejda na luzie. Pod Ultraleggera mieszczą sie Brembo zlote wiec 4tlok tym bardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Chyba mu chodzi mu brembo ,napisał czterotłoczek sti a tutaj niewiem czy nietrzeba dystansu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Ultraleggera 17x7,5 wchodzi na brembo na 100%. Edit: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/47550-taki-prawie-konfigurator-zawiesze%C5%84-i-k%C3%B3%C5%82/ Edytowane 21 Marca 2016 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shane11 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 na tych felgach to calkiem inne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Jakie macie doświadczenia z tym modelem felg od Forka? http://allegro.pl/subaru-forester-2004r-felgi-16-5x100-et48-i5927000150.html Trochę drogawo - czy mi się wydaje? I na 4-tłok w GTeku nie wejdzie/wejdzie? Dziękuję za opinie! Edytowane 23 Marca 2016 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Drogo. Te felgi (oem od xt sg5) mozna dostac za 1000-1200pln zaleznie od stanu. Nie wchodza na 4tłoka. Sprzedalem takie 3 miesiace temu z tego wlasnie wzgledu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Thx! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golibroda Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Zna ktoś markę Barracuda? Prosiłbym o kilka słów bo w internetach dość ubogo. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Zna ktoś markę Barracuda? Prosiłbym o kilka słów bo w internetach dość ubogo. Dzięki. Kupiłem rok temu pojedynkę 8x18" Barracudę Karizzma z podwójnym rozstawem 5x108 i 5x114,3, ET40. Miała być na zapas, ale się okazało że otwory wąskie, więc standardowe nakrętki nie pasują. Wąskie nakrętki są albo na torxa albo imbus, w każdym razie chwyt wewnętrzny, więc nie mogą być nakręcone na długie szpilki, a takie mam z przodu. Koniec końców okazała się bezużyteczna... Wrażenia estetyczne - w porzo, wagowo - ciężka, ale nie sprawia wrażenia pancernej. Właśnie! Przy okazji, pomóżcie koledzy! Nie mogę za cholerę nigdzie znaleźć pojedynczego zapasu do moich ATS DTM Competition 8x18" 5x114,3 ET40... Ten przypadek powyżej okazał się nie trafiony. Z tym, że nie dostanę ATS, już się pogodziłem, ale ja nie mogę znaleźć niczego podobnego. Alle drogo monitorowane, nic. Motoricus sprawdzony, jest AEZ ale za 1000zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golibroda Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Ooooo... wielkie dzięki. Ja zastanawiam się nad modelem Cult. Przypadkiem trafiłem na resztki z magazynów ze Szwajcarii - przynajmniej w teorii. ale jeśli mam mieć jakieś kombinacje zamiast mocowania oem to chyba dam sobie na luz. I poszukam enkei, zgodnie z zaleceniem mojego wulkanizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Ooooo... wielkie dzięki. Ja zastanawiam się nad modelem Cult. Przypadkiem trafiłem na resztki z magazynów ze Szwajcarii - przynajmniej w teorii. ale jeśli mam mieć jakieś kombinacje zamiast mocowania oem to chyba dam sobie na luz. I poszukam enkei, zgodnie z zaleceniem mojego wulkanizatora. Ja nie wiem, czy w przypadku tego modelu który znalazłeś będziesz miał jakieś kombinacje. Najważniejsze, to abyś sprawdził: odsadzenie ET (musisz wiedzieć jakie potrzebujesz i jakie Ci wejdzie), średnicę otworu centrującego (56,1mm ewentualnie czy w komplecie są adaptery na taki otwór) oraz np. takie pierdy jak informacja o otworach na szpilki: wąskie czy szerokie. Po tych informacjach będziesz wiedział, czy będzie rzeźba czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golibroda Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Napisałeś, że ciężkie i nie pancerne, a mi zależy bardziej na ''pancerności'' niż wyglądzie. Przez to, że to ''hamerykanin'' nikt nie jest mi w stanie odpowiedzieć na 100% co to mam za felgi. Gdzieś wyczytałem, że w stopie jest srebro, mam 2 opinie wulkanizatorów, że to są kute felgi (a to oem i nie wiem czy Subaru usa aż tak rozpieszcza by kucizne zakładać) centrala w Krakowie podała mi (bardzo sprawnie - dziękuję) jedynie nr katalogowe felg, na których auto wyjechało z fabryki. Generalnie nikt nic nie wie na 100%, a ja szukam czegoś zbliżonego lub lepszego od ''pancerności'' oem. Dlatego też szukam opini, za którą serdecznie Ci dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Napisałeś, że ciężkie i nie pancerne, a mi zależy bardziej na ''pancerności'' niż wyglądzie. Przez to, że to ''hamerykanin'' nikt nie jest mi w stanie odpowiedzieć na 100% co to mam za felgi. Gdzieś wyczytałem, że w stopie jest srebro, mam 2 opinie wulkanizatorów, że to są kute felgi (a to oem i nie wiem czy Subaru usa aż tak rozpieszcza by kucizne zakładać) centrala w Krakowie podała mi (bardzo sprawnie - dziękuję) jedynie nr katalogowe felg, na których auto wyjechało z fabryki. Generalnie nikt nic nie wie na 100%, a ja szukam czegoś zbliżonego lub lepszego od ''pancerności'' oem. Dlatego też szukam opini, za którą serdecznie Ci dziękuję. Ale to jest całkiem możliwe, że kute. Felgi OEM wbrew pozorom są zazwyczaj dobre jakościowo. Jedno jest pewne - aby zmienić na lepsze (wytrzymalsze) musisz uderzyć w wyższą półkę cenową. Nie znam się wystarczająco dobrze na wytrzymałości felg, więc nie doradzę, ale w tym wątku jest dużo wiedzy. Poczytaj sobie cały, zwłaszcza początek i coś Ci się wyklaruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golibroda Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Ale to jest całkiem możliwe, że kute. Felgi OEM wbrew pozorom są zazwyczaj dobre jakościowo. Jedno jest pewne - aby zmienić na lepsze (wytrzymalsze) musisz uderzyć w wyższą półkę cenową. Nie znam się wystarczająco dobrze na wytrzymałości felg, więc nie doradzę, ale w tym wątku jest dużo wiedzy. Poczytaj sobie cały, zwłaszcza początek i coś Ci się wyklaruje.I o to ''całkiem możliwe'' się rozchodzi :/ zniszczyłem felgi, amory wykrzywione i nawet fotel się oberwał (znaczy jego regulacja siedziska) i Bóg raczy póki co wiedzieć co jeszcze. Przy bliskich spotkaniach z dziurami / dziurskami. Teraz szukam wiadomości o felgach bo to z nimi jest najwięcej znaków zapytania. Oczywiste jest, że PZU jako ubezpieczyciel drogi będzie chciał zminimalizować moje straty, a ja nie odpuszczę i pewnie zakończy się sądem, a prawnikiem to na 110 %. A z jakości felgo oem byłem bardzo zadowolony, no może wzory nie rewelka ale to już kwestia gustu. A jakości nie ma jak podważać - są pancerne i już. Tylko moje już krzywe, a nowych nie dostanę. Przepraszam za zaśmiecenie tematu moją historią Ps. Zanim o coś zapytam zazwyczaj staram się to wynaleźć i poczytać. A gdzie zaczyna się owa ''wyższa półka''. No zielony jestm w temacie felg i dopiero zgłębiam tajniki (nie o dobieraniu rozmiarów piszę) tzw. dobrych marek i tych na pozór dobrych. Edytowane 24 Marca 2016 przez golibroda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Zadam dość tendencyjne pytanie - na które nie znalazłem odpowiedzi szperacjąc na forum: Czy takie felgi wejdą na czterotłoka? Zakupiłem Forestera XT z zestawami takich 16ek ii muszę coś zrobić by hamował lepiej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Czy takie felgi wejdą na czterotłoka? Raczej nie. Zakupiłem Forestera XT z zestawami takich 16ek ii muszę coś zrobić by hamował lepiej.. Poprawę hamowania zacznij od dobrych tarcz i klocków. Mój forek XT na OEM tarczy i klockach CL RC5+ hamował całkiem przyzwoicie na seryjnym zacisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Wrzuciłem w innym wątku a chyba tu najbardziej przydatne będzie http://s6.photobucket.com/user/danhurwitz/library/Wheels/Subaru%20OEM?sort=3&page=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Fajne zestawienie, rzeczywiście przydatne. Albo w życiu mało widziałem, albo te BBSy (na 1 stronie tego zestawienia zaraz obok OEM WRX z bloba) są mega rzadko spotykane. Nie wiedziałem, że takie coś wychodziło w Subaru,a bardzo przyjemne koło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) (...) Właśnie! Przy okazji, pomóżcie koledzy! Nie mogę za cholerę nigdzie znaleźć pojedynczego zapasu do moich ATS DTM Competition 8x18" 5x114,3 ET40... Ten przypadek powyżej okazał się nie trafiony. Z tym, że nie dostanę ATS, już się pogodziłem, ale ja nie mogę znaleźć niczego podobnego. Alle drogo monitorowane, nic. Motoricus sprawdzony, jest AEZ ale za 1000zł. ja tez dosc dlugo polowalem na taka felge ATS DTM 8x18 ET40 5x114.3 (nowke, najchetniej zlotego koloru), ale juz dalem za wygrana... wyglada na to, ze wszystkie zapasy juz sie rozeszly gdybys jednak znalazl kilka sztuk do kupienia, to pliz daj znaka Edytowane 30 Marca 2016 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 ja tez dosc dlugo polowalem na taka felge ATS DTM 8x18 ET40 5x114.3 (nowke, najchetniej zlotego koloru), ale juz dalem za wygrana... wyglada na to, ze wszystkie zapasy juz sie rozeszly gdybys jednak znalazl kilka sztuk do kupienia, to pliz daj znaka Ja też poluję, ale nie cały czas. Może mnie coś ominęło. Wiem, że carrera.com.pl ma pojedynczą sztukę, ale 17", gdyby ktoś potrzebował. Moje oryginalnie były złote, ale niedawno przemalowałem je na biało... Dzisiaj nawiązałem kontakt z producentem i babka mi odpowiedziała dosyć obiecująco, jeśli chodzi możliwość wykonania. Jednak zaskoczyła mnie mówiąc, że w takiej specyfikacji jak podałem (8x18" 5x114,3 ET40 dia 56,1mm) te felgi nie były produkowane Poprosiłem o jakąś sugestię w którym wymiarze mogłem popełnić błąd, bo wydaje mi się że jest prawidłowo. Zobaczymy do odpowie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 ja tez dosc dlugo polowalem na taka felge ATS DTM 8x18 ET40 5x114.3 (nowke, najchetniej zlotego koloru), ale juz dalem za wygrana... wyglada na to, ze wszystkie zapasy juz sie rozeszly gdybys jednak znalazl kilka sztuk do kupienia, to pliz daj znaka (...) Dzisiaj nawiązałem kontakt z producentem i babka mi odpowiedziała dosyć obiecująco, jeśli chodzi możliwość wykonania. Jednak zaskoczyła mnie mówiąc, że w takiej specyfikacji jak podałem (8x18" 5x114,3 ET40 dia 56,1mm) te felgi nie były produkowane Poprosiłem o jakąś sugestię w którym wymiarze mogłem popełnić błąd, bo wydaje mi się że jest prawidłowo. Zobaczymy do odpowie... podeslij jej fote z fabrycznym pudlem i kodem produktu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Czy jest jakiś konfigurator felg do forków by sprawdzić co komputery mówią o 8,5x18 z et 30 z gumą 225/50? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForekXT Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Są tabele. Dla opony 225 optymalna jest felga 7.5". Ale na siłę da się założyć na 8.5" tylko po co? To felgi 8.5" zalecana szerokość opony to 245mm. Kalkulator zamienników felg i opon jest m.in. tutaj: http://www.rimsntires.com/specspro.jsp Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez ForekXT 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się