Ayu Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 @badyl - tam nie ma aut na seryjnym zawieszeniu przede wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 U mnie siedzi tein. I z przodu cos tam mozna poustawiac jakis kat, wysokosc tez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebn5 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Może ktoś powiedzieć gdzie naprawić rysy na alufelgach?, interesują mnie okolice wa-wy. Może jakiś link na forum gdzie było to omawiane. Pozdrawiam Seb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 @seba24 - renowacjafelg.pl - Isntalatorów 5, Marki - ul. Słoneczna, rimsklinika - Czosnów. Kolejność nie jest przypadkowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebn5 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 @seba24 - renowacjafelg.pl - Isntalatorów 5, Marki - ul. Słoneczna, rimsklinika - Czosnów. Kolejność nie jest przypadkowa Dzięki, ulice Instalatorów nawet mam blisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Ktoś ma dobry namiar na renowację felg we Wrocławiu? Zimówki chciałbym odświeżyć trochę. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 @sredniaq - http://www.polerowanie-felg.pl/kontakt.html - jeden z lepszych specjalistów od napraw felg i polerowania, bardzo dużo ludzi wysyła do niego felgi nie tylko z WRO i okolic. Jestem przekonany, że z lakierowaniem też sobie poradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 @sredniaq - http://www.polerowan...pl/kontakt.html - jeden z lepszych specjalistów od napraw felg i polerowania, bardzo dużo ludzi wysyła do niego felgi nie tylko z WRO i okolic. Jestem przekonany, że z lakierowaniem też sobie poradzi Wygląda przyzwoicie. Chcę zrobić też pełną renowację lakieru, więc gdybym robił u nich, miałbym wszystko w jednym miejscu. Muszę przemyśleć temat. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Termin mi sie zbliza zamowienia. wcisne te 18x9 et38 do mojego sti czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Takie mam w OBK-u (zdjęcie poglądowe) i zastanawiam się, czy da się wypolerować rant, który zaśniedział od soli (eksploatacja zimą)...? Jak? Pasta jakaś? Papier ścierny drobny...? A potem, żeby był z powrotem błysk? Z góry dziękuję za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Krótkie, acz treściwe pytanie: Wrzucę do mojego buga NA 2.0 alusy 17stki od VW? Tzn nie ori, ale jakieś AEZ - 17x7 ET35 z oponą 205/50/17. Ranty z tyłu mam sklepane równiutko z nadkolem. Pierścień centrujący trza by zamówić z 57,1 na 56,1 i inne nakrętki śrub. Jakieś przeciwwskazania? Jakieś inne problemy o których powinienem wiedzieć? Np wizja szybko padającego łożyska wzw z tak małym ET? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Takie mam w OBK-u (zdjęcie poglądowe) i zastanawiam się, czy da się wypolerować rant, który zaśniedział od soli (eksploatacja zimą)...? Jak? Pasta jakaś? Papier ścierny drobny...? A potem, żeby był z powrotem błysk? Z góry dziękuję za rady. Warsztaty regenerujące felgi siwadcza usługę polerowania rantów i to bym polecał. Wrzucę do mojego buga NA 2.0 alusy 17stki od VW? Tzn nie ori, ale jakieś AEZ - 17x7 ET35 z oponą 205/50/17. Ranty z tyłu mam sklepane równiutko z nadkolem. Pierścień centrujący trza by zamówić z 57,1 na 56,1 i inne nakrętki śrub. Ja miałem kiedyś w WRX oponę 205/55R16 z felga 7" i ET35 i było ok, więc i tu bedzie podobnie (jedynie bedzie u ciebie mniej gumy a wiecej alu ). Co do pierścieni - to jeżeli to felgi AEZ to nie maja otworu 57,1 tylko sporo większy i wstawiony pierścień redukujący na 57,1. Musisz zamówić u dowolnego dystrybutora zestaw montazowy do felg AEZ do Subaru i w komplecie będa nakrętki i 4 pierścienie 56,1. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Takie mam w OBK-u (zdjęcie poglądowe) i zastanawiam się, czy da się wypolerować rant, który zaśniedział od soli (eksploatacja zimą)...? Jak? Pasta jakaś? Papier ścierny drobny...? A potem, żeby był z powrotem błysk? Z góry dziękuję za rady. Warsztaty regenerujące felgi siwadcza usługę polerowania rantów i to bym polecał. Dzięki, tak zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Dzięki, tak zrobię. Fala, daj te felgi do zakładu, z którym współpracuje lukass - będzie Pan zadowolony. Ja jestem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Ja dzisiaj odebrałem swoje od S3 - na wiosnę będzie wiocha, przy której niebieskie na złotych to pikuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 S3 To tam w Czosnowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Od Audi S3 A ten punkt z Czosnowa to ztcp klinikarims.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Może ktoś się orientuje, czy do Gt-ka wejdzie felga WRX-owa (taka z 2006r.) 17-tka z oponą 215/45/17, na seryjnym zawiasie oczywiście? Bo na gwincie to już wiem, że nie wchodzi... Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Od Audi S3 Co za foyer.... Bo na gwincie to już wiem, że nie wchodzi... Będziesz nawiercał otwory?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 otwory? potwory A wracając do mojego pytanka, jeździł ktoś na takim setupie w Gt-ku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 (edytowane) ...panowie, krótkie pytanie: Rota G-Force: jak dobrać ET do felgi 18x8 (a może 18x9?), żeby to tak wyglądało jak na tym obrazku z oponą 245/40/18? ...sam sobie odpowiem: 18x9 +30 offset G-Forces on 265/35/18 jakby ktoś szukał, to tutaj jest cały temat o felgach Rota (sam bym sobie zaoszczędził dwóch godzin przed ekranem, gdybym go wcześniej znalazł) ...to jeszcze jedno pytanie, bo próbuję to zrozumieć i nie mogę: jak ET będzie 25, to felga będzie bardziej do środka czy na zewnątrz w stosunku do ET 35? Edytowane 18 Stycznia 2014 przez aki001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 ...to jeszcze jedno pytanie, bo próbuję to zrozumieć i nie mogę: jak ET będzie 25, to felga będzie bardziej do środka czy na zewnątrz w stosunku do ET 35? zakladajac, ze szerokosc felgi ta sama, to ET25 (vs 35) bedzie o 10mm bardziej na zewn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 ...no dobra, to teraz matematyczna zagadka: jak fabryczna felga w 2008 STI ma 18x8.5 ET55, to ile mm bardziej odsadzone będzie 18x9 ET30 ? (zastanawiam się czy się zmieści bez zmiany geometrii zawieszenia, czy nie...) http://www.1010tires.com/Tools/Wheel-Offset-Calculator#Results tak sobie to policzyłem: Inner Clearance: 19mm MORE (the inside of the wheel to the strut housing) Outer Position: EXTEND an extra 31mm (position of the outside edge of the wheel) no to centymetr w garść i idę mierzyć czy te 3cm nie będą problemem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 @badyl - tutaj chyba masz to czego szukasz: http://forums.nasioc.com/forums/showpost.php?p=34613965&postcount=6197 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM-GUM Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Witam orientuje się ktoś czy felgi oz prodrive p1 5x100 7jx17 et52 wchodzą na złote brembo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się