Jump to content

sebachon

Użytkownik 500
  • Posts

    3210
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

sebachon last won the day on February 3 2015

sebachon had the most liked content!

About sebachon

  • Birthday 06/29/1976

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa, Białystok, Athina
  • Auto
    WRX 2015, Lancer 1.6 MY06

Recent Profile Visitors

1575 profile views

sebachon's Achievements

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

129

Reputation

  1. sebachon

    Wrx 2015+

    Polecam instalację COBB Accessport. Mam Stage 1 (ok. 300 KM) i efekt jest naprawdę fajny, a przy tym bezpieczny dla silnika.
  2. sebachon

    detailing

    A może znacie jakiś porzadny serwis detailingowy w Warszawie godny polecenia? Nie mam czasu na samodzielną zabawę, a chciałbym zrobić oczyszczenie lakieru i wosk. Z góry dzięki za info.
  3. sebachon

    Wrx 2015+

    Dzięki za pomocne wskazówki. Będę coś kombinował...
  4. sebachon

    Wrx 2015+

    Czy ktoś z Was ma już doświadczenie z upgrade'm audio? Seryjny ma mega słabą jakość dźwięku i zastanawiam się czy wymiana samych głośników pomoże czy raczej jest to problem wzmacniacza... Byłbym wdzięczny za dobre rady...
  5. sebachon

    Wrx 2015+

    Cena dorobienia kluczyka w ASO wraz z jego zaprogramowaniem: 900 PLN. Wiem bo sam coś takiego zleciłem...
  6. Ja mam Ultra SR, wymienione 6-7 lat temu, przejechane już prawie 100 tys, km i nic nie stuka.
  7. Ponieważ powyżej opisany problem powrócił kilka razy, postanowiłem oddać auto na diagnozę do znanego nie-ASO, a tam trafili w dziesiątkę - uznali, że zaczyna padać pompa paliwa. I rzeczywiście po wyminaie na dedykowaną do mojego WRX-a pompę Walbro - jak ręką odjął. Auto znowu płynnie przyspiesza, nie poszarpuje i nie ma już tego dziwego zjawiska lekkiego dławienia przy stałej prędkości autostradowej. Problem w porę wychwycony, choć był słabo zauważalny.
  8. Może rzeczywiście teraz płynniej reaguje boost. Ale raczej nieznacznie. Miałem niedawno regulowany westgate przy okazji korekty szczelności dolotu...
  9. Tak. Wszystko zostalo oczyszczone. To zdarzyło się bardzo sporadycznie. Po ostrym wycisku jak ręką odjął. Nawet przy 80 km/h na 5tym biegu auto przyśpiesza płynnie.
  10. Teraz auto trochę przykatowałem na autostradzie i jak na razie problem zniknął... Może coś się przytkało...
  11. W sumie tak, tylko dlaczego auto normalnie przyspiesza na każdym biegu kiedy wciśnie się mocniej gaz? I obroty jałowe są bardzo równe...
  12. Dzięki za sugestie! Zastanawiam się tylko, czy ten silniczek krokowy ma wpływ też na pracę silnika poza obrotami jałowymi...
  13. Nieco odkopię temat. Ostatnio zauważyłem takie obajwy w moim WRX-ie: Przy zimnym silniku, gdy lekko muskam gaz na 5tym biegu przy 80km/h czasami silnik się przydławia. Gdy zdecydowanie dodam gazu, ten problem nie występuje. Po rozgrzaniu silnika zdarza się to sporadycznie. Generalnie przy wciśnięciu mocniejszym gazu to nie występuje, auto przyspiesza płynnie itd. Dodatkowym objawem w trakcie jazdy na autostradzie na 5tym biegu np 120 km/h, czyli przy trzymaniu stałych obrotów, ale ponieżej 3 tys, jest wrażenie czasami takiego przyhamowywania silnika (jakby reakcja na powiew wiatru). Czy to problem zanieczyszczenia przepustnicy? A możę silniczek krokowy? Bo sporadycznie zdarza się, że przy spadaniu obrotów po wrzuceniu na bieg jałowy, wskazówka obrotomierza opada do 650 obr. i na chwilę potrafi podskoczyć do 1,1 tys i wraca do 650. Dodam że na biegu jałowym silnik pracuje bardzo równo.
  14. Procedura jest bardzo prosta. Dwie śruby u góry w desce, następnie wyjmujesz ramkę i odkręcasz śruby zegarów. Masz wtedy dostęp do żarówek od tyłu. Ja kupiłem sobie zapas chyba tych T5, ale jutro sprawdzę dokładnie
  15. A czy taki środkowy przelotowy ale z rezonatorem znacząco zmieni głośność wydechu?
×
×
  • Create New...