Jump to content

sebachon

Użytkownik
  • Content Count

    3163
  • Joined

  • Last visited

About sebachon

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 06/29/1976

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa, Białystok, Athina
  • Auto
    WRX MY06, Lancer 1.6

Recent Profile Visitors

984 profile views
  1. Potwierdzone. Padło koło pasowe, chociaż ósemkuje minimalnie. Dziwne, że po trzech latach od jego wymiany (45tys. Km) zdarzyła się ta sama awaria. Część OEM... Jutro zobaczę czy luz jest na tyle duży, że nie przejadę tych 7 km do mechanika i trzeba będzie zamówić lawetę... Koło pasowe tylko lekko ósemkuje, nie ma wyczuwalnego luzu. Myślicie, że mimo wszystko brać lawetę, czy jednak da radę dojechać do mechanika na jednym pasku? Nie ryzykowałem jednak i odwiozłem auto na lawecie. Przy okazji pełen okresowy przegląd.
  2. Już rozmawiałem z mechanikiem. Możliwe że po trzech latach od wymiany znowu rozwulkaniziwało się koło pasowe i stąd zsunięcie obu pasków. Pasek A/C ma 3 lata, ten drugi 5 lat.
  3. Dzisiaj sobota i brak dostępu do mechanika, więc pytanie i prośba do Was. Czy jest możliwość samodzielnego nasunięcia paska klinowego? Awaria jak na zdjęciu:
  4. Takie objawy miałem przy pękniętym smoku olejowym - warto być czujnym...
  5. Dzisiaj zrobiłem okresowe badanie techniczne w ASO MITCAR w Warszawie i jestem pod dużym wrażeniem. Mega uprzejma obsługa, świetne wyposażenie warsztatu, czysto, ładnie. Kiedyś stała tam obskurna buda, a teraz WOW. Gratulacje!
  6. No i problem rozwiązany. Wymiana termostatu załatwiła sprawę. Wentylatory działają już normalnie, nic się nie blokuje. Uff.
  7. Na szczęście problem w porę zdiagnozowany. No i problem rozwiązany. Wymiana termostatu załatwiła sprawę. Wentylatory działają już normalnie, nic się nie blokuje. Uff.
  8. Dzisiaj pierwsze oględziny i okazało się że mimo, że wskaźnik temp. pokazywał około 90 stopni, to chłodnica była zimna! Była trochę zapowietrzona i po odpowietrzeniu wydawało się że wszystko wróciło do normy. Kiedy jednak wyjechałem z warsztatu, znowu włączył się wentylator i nie przestawał działać. Padło zatem na blokujący się termostat- jutro wymiana na nowy.
  9. Jadę do serwisu jutro rano. Zobaczymy. Ale wątpię, żeby pomylili, to w końcu blacharskie ASO Subaru... Już sprawdzałem... A może zamiennik jest mniej wydajny???
  10. Układ na pewno był odpowietrzany, płyn jest ok. Co do wtyczek nie mam pewności ale to ASO i zapewniali że wszystko jest tip top. A w trasie też tak masz, że przy dużych obrotach włącza się wentylator?
  11. Klima niewłączona, ale rzeczywiście nawiew ustawiony na szybę. Nie wiedziałem, że wtedy klima się załącza.
  12. Ze względu na rozszczelnienie, musiałem wymienić chłodnicę. Serwis wstawił mi zamiennik KOYO. Wymieniłem też płyn chłodniczy. Zauważyłem jednak, że po tej naprawie dużo częściej włącza się wentylator chłodnicy i znacznie dłużej pracuje niż poprzednio. W dodatku w czasie jazdy na autostradzie, gdy zjeżdżałem na stację cały czas również w trakcie jazdy pracował wentylator. Dodam, że wskaźnik temperatury nigdy nie podskoczył ponad normę. Zgłaszać to, czy TTTm?
  13. U mnie z kolei zauważyłem, że w czasie trasy autostradowej z prędkością 140 km/h, kiedy zjeżdżam na stację słyszę, że chodzi lewy wiatrak, bardzo długo. Dziwne, w trasie chyba jest na tyle dobre chłodzenie, że aż tak nie powinien się grzać...
  14. A w Warszawie znacie jakiś godny polecenia warsztat regenerujący rozruszniki? U siebie tez już parę razy miałem takie objawy przy zimnym odpaleniu.
×
×
  • Create New...