Jump to content

sebachon

Użytkownik
  • Content Count

    3167
  • Joined

  • Last visited

About sebachon

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 06/29/1976

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa, Białystok, Athina
  • Auto
    WRX MY06, Lancer 1.6

Recent Profile Visitors

1009 profile views
  1. Problem rozwiązany. Zaczęliśmy od wymiany pierwszego EGR (tego z większą wtyczką) i trafiony! Lampa zgasła. Dziękuję wszystkim za pomoc. Część kupiona od CARFITa.
  2. Cena tych zaworów to około 800 PLN za sztukę. Jeszcze znośnie. Zobaczymy jutro w czym problem. Dzięki jeszcze raz.
  3. Dzięki za sugestię. We wtorek będzie sprawdzany cały układ wtórnego powietrza. Myślisz, że gdyby winne były EGRy, to ich czyszczenie może wystarczyć, czy raczej konieczna wymiana?
  4. Kochani Forumowicze, kilka dni temu w moim WRXie hawku 2.5T wyskoczył mi CHECK ENGINE z błędem 2432 - czyli awaria systemu powietrza wtórnego. Zacząłem od przepływki. Jednak po jej wymianie na nową błąd nie daje się skasować. (były próby z kilkoma innymi przepływkami). Pompa powietrza wtórnego też została sprawdzona i jest sprawna. Aczkolwiek gdy błąd został wykasowany kompem, pompa się uruchamia ale po chwili wyłącza się i znowu zapala się CHECK. Czy to możliwe, że w takim przypadku pompa jest do wymiany? Padło też podejrzenie na wiązki i te wkrótce będą sprawdzane. Ale mam jednocześnie pytanie, czy ktoś z Was może spotkał się z tym problemem i może podpowiedzieć co zrobić. Byłbym wdzięczny za Wasze podpowiedzi. Pozdrawiam.
  5. Potwierdzone. Padło koło pasowe, chociaż ósemkuje minimalnie. Dziwne, że po trzech latach od jego wymiany (45tys. Km) zdarzyła się ta sama awaria. Część OEM... Jutro zobaczę czy luz jest na tyle duży, że nie przejadę tych 7 km do mechanika i trzeba będzie zamówić lawetę... Koło pasowe tylko lekko ósemkuje, nie ma wyczuwalnego luzu. Myślicie, że mimo wszystko brać lawetę, czy jednak da radę dojechać do mechanika na jednym pasku? Nie ryzykowałem jednak i odwiozłem auto na lawecie. Przy okazji pełen okresowy przegląd.
  6. Już rozmawiałem z mechanikiem. Możliwe że po trzech latach od wymiany znowu rozwulkaniziwało się koło pasowe i stąd zsunięcie obu pasków. Pasek A/C ma 3 lata, ten drugi 5 lat.
  7. Dzisiaj sobota i brak dostępu do mechanika, więc pytanie i prośba do Was. Czy jest możliwość samodzielnego nasunięcia paska klinowego? Awaria jak na zdjęciu:
  8. Takie objawy miałem przy pękniętym smoku olejowym - warto być czujnym...
  9. Dzisiaj zrobiłem okresowe badanie techniczne w ASO MITCAR w Warszawie i jestem pod dużym wrażeniem. Mega uprzejma obsługa, świetne wyposażenie warsztatu, czysto, ładnie. Kiedyś stała tam obskurna buda, a teraz WOW. Gratulacje!
  10. No i problem rozwiązany. Wymiana termostatu załatwiła sprawę. Wentylatory działają już normalnie, nic się nie blokuje. Uff.
  11. Na szczęście problem w porę zdiagnozowany. No i problem rozwiązany. Wymiana termostatu załatwiła sprawę. Wentylatory działają już normalnie, nic się nie blokuje. Uff.
  12. Dzisiaj pierwsze oględziny i okazało się że mimo, że wskaźnik temp. pokazywał około 90 stopni, to chłodnica była zimna! Była trochę zapowietrzona i po odpowietrzeniu wydawało się że wszystko wróciło do normy. Kiedy jednak wyjechałem z warsztatu, znowu włączył się wentylator i nie przestawał działać. Padło zatem na blokujący się termostat- jutro wymiana na nowy.
  13. Jadę do serwisu jutro rano. Zobaczymy. Ale wątpię, żeby pomylili, to w końcu blacharskie ASO Subaru... Już sprawdzałem... A może zamiennik jest mniej wydajny???
  14. Układ na pewno był odpowietrzany, płyn jest ok. Co do wtyczek nie mam pewności ale to ASO i zapewniali że wszystko jest tip top. A w trasie też tak masz, że przy dużych obrotach włącza się wentylator?
×
×
  • Create New...