Jump to content

Tomasz_555

Użytkownik
  • Content Count

    5403
  • Joined

  • Last visited

About Tomasz_555

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..
  • Birthday 01/29/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Chorzów
  • Auto
    Impreza WRX STi MY06 Forester 2.0 Type-N/A MY06
  • Zainteresowania
    kobiety

Contact Methods

  • Website URL
    www.autoboss.com.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No właśnie ta uszczelka wstrzymała mnie przed próbą podważenia w obawie o uszkodzenie. No, ale chyba nie mam wyjścia. Dzięki za podpowiedź. W weekend siadam ponownie do tematu.
  2. Podpowie ktoś, który zawór jest oznaczony jako bank 1, a który bank 2 ? Druga rzecz, przy której się ostatnio zatrzymałem to wyjęcie tej śmiesznej blaszki po rozpołowieniu zaworu. To trzeba po prostu podważyć ? Mój zawór sporadycznie się zacina więc licze, że po czyszczeniu i rozruszaniu posłuży jeszcze jakiś czas. Pompę rozebrałem i o dziwo w środku nie ma najmniejszych śladów dziejącego się zła. Nawet dopatrzyłem się filtra powietrza w obudowie
  3. Idą kiepskie czasy bo lada moment nowe regulacje wymuszą używanie ASS bez możliwości wyłączenia klawiszem.
  4. Goździkowa przypomina, dziś spotkanie się odbywa !!! 3Stawy, 20:00
  5. WURTH Silikon spray lub to samo z innej firmy
  6. Jest do tego stopnia ok, że całkiem niedawno namówiłem @KotMorderca na zakup tego rozwiązania u Ciebie Polecam bo jest bezpieczniej i trwałość jest moim zdaniem na lata. Nie widzę żadnych oznak "próchnicy".
  7. Nie jest to historia specjalnie spektakularna i zawiła. Wydałem kilkaset złotych na owinięcie kolektorów bandażem. Bandaż z górnej półki. Niecałe 2 lata i w zasadzie nadawał się do wymiany bo się pruł i odwijał. Nie mówiąc o tym, że gwóźdź do trumny wbił serwis, który przy wymianie oleju kapnął na bandaż. Dymiło się 2 tygodnie i nie szło wyeliminować smrodu. Ostatecznie za niewiele większą kwotę założyłem nimbusy u Carfita i mam spokój. Może sytuacja byłaby inna gdyby kolektor miał inny (mniej zawiły) kształt. Ale nie zamierzam tego sprawdzać.
  8. Ja już nigdy w życiu nie założę bandaży.
  9. Zerknij na silnik. Może wystarczy wyczyścić [emoji3] Wysłane z mojego TA-1021 przy użyciu Tapatalka
  10. Chyba znalazłem wyciek po dzisiejszych testach. Górny wąż chłodnicy. Leci na obudowę rozrządu, na dół i elegancko kapie na osłone silnika. Wygląda więc na to, że z dużych wydatków zostały tylko przednie łożyska.
  11. Każda sugestia, że to coś innego jest pocieszająca. Nie mam praktycznego doświadczenia z pękaniem głowic, ale z tego mi wiadomo są to najczęściej właśnie pęknięcia we wnętrzu głowicy, a nie na zewnątrz. No ale mogę się mylić. W końcu nagrzewnice też się raczej nie psują, a moja się zesrała. :p
  12. Paweł, dzięki za podpowiedź. Może w weekend zrobię test. To byłaby bardziej optymistyczna wersja wydarzeń. Wtedy może starczyłoby kasy na ogarnięcie łożysk (o ile to łożyska tak huczą przy hamowaniu). Ostatnio niestety strasznie muszę rzeźbić w budżecie. Tak czy owak pewnie za jakiś czas będę dzwonił.
  13. Zrobiłem dzisiaj oględziny silnika z użyciem lusterka do makijażu i lampki. Jedyne wyraźne ślady wycieku wody są na wew. stronie osłony pod silnikiem. Była tam mała kałuża, z której też kapnęło na podłogę. Natomiast nigdzie nie widzę ewidentnego mokrego śladu wycieku. Obstawiałem pompę wody, ale ta nie wygląda jakby się z niej lało. No chyba, że wyschło. Może być tez opcja lajtowa, że któryś wąż cieknie - ale ja wolę zakładać tę droższą opcję :p Dalej idąc chłodnica - w sumie i tak zamierzałem kiedyś zmienić na Mishimoto. Oby tylko nie pęknięta głowica, ale to chyba mało prawdopodobne w silniku, który prawie w ogóle nie jeździ. Muszę jeszcze zrobić test na pracującym silniku, ale to musi poczekać na porę dnia bardziej adekwatną do 103dB :p
  14. Dobra, to robimy liste: Spotkanie 05-12-2019, 20:00, parking 3 Stawy (za salonem Subaru): 1. Tomasz_555 2. Cherusek1 3. Songo_86 4. MPL 5. KotMorderca 6. Pablito79 (do potwierdzenia)
×
×
  • Create New...