Jump to content

Tomasz_555

Użytkownik
  • Content Count

    5424
  • Joined

  • Last visited

About Tomasz_555

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..
  • Birthday 01/29/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Chorzów
  • Auto
    Impreza WRX STi MY06 Forester 2.0 Type-N/A MY06
  • Zainteresowania
    kobiety

Contact Methods

  • Website URL
    www.autoboss.com.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja jakby co dysponuję czasem na jakieś spotkanko. Jak reszta towarzystwa ?
  2. Odniosę się tylko do samej wymiany nagrzewnicy bo spotkało mnie to w GD. Bez prucia deski niestety nie wyjmiesz. Rozbieranie dechy i wszystkiego wokół przeraża, ale robiłem to u siebie i choć jest to czasochłonne to ogólnie lekka robota. Szczególnie za drugim razem. Moja była popękana i ciekło do środka na dywan, ale wcześniej miałem też problemy z grzaniem ze względu na syf. Na wolnych obrotach ciśnienie było za małe i nagrzewnica robiła się zimna. Wystarczyło przegazować i już było lepiej. Po wymianie bez problemów. Pytałem też parę osób o płukanie i stosowanie wszelakich odkamieniaczy/płukanek, ale większość sugerowała, że to albo nie pomaga, albo efekt jest na krótko.
  3. W małym i lekkim samochodzie jak Clio myślę, że te 4 litry to jest wynik realny. Bo należy mieć na uwadze, że jednak komputery pokładowe trochę przekłamują w dół. Swego czasu jeździłem tydzień Punto 1.3 multijet i tam komputer pokazał mi w trasie przy utrzymanych 75km/h spalanie chwilowe rzędu 2,9l. Nigdzie bym tak nie dojechał, ale to pokazuje, że dobry diesel, małe autko, spokojna jazda i wynik może być naprawdę imponujący.
  4. Bo większość nowych skrzyń ma dostępny tryb manualny i można wybrać bieg.
  5. Potwierdzam, przy przekładce foteli niemile się tym zaskoczyłem, że nie mogę zapiąć pasów.
  6. Moja kobita wynalazła niezawodny sposób na pozdrowienia. Przez tydzień jeździła na długich Zebrała więcej pozdrowień niż ja przez całe życie. Nawet radiowóz mrugał.
  7. A na oko jaka jest odległość ? Jeżeli masz tam z 2cm luzu to Nimbus powinien temat załatwić. To naprawdę fajnie izoluje ciepło.
  8. Źle wklejona przednia szyba u mnie była powodem mokrego dywanu. Tyle, że u mnie zjawisko ograniczyło się do nóg kierowcy. Dalej woda nie wędrowała, a i sam przeciek nie był duży. Lało mi się po słupku A mniej więcej od połowy szyby.
  9. Ja również dziękuję, że i w tym roku frekwencja dopisała. Super było zobaczyć dawno niewidziane mordki. No i w końcu nie było wtopy ze statywem !
  10. Epickie zdanie, ale jakże prawdziwe w odniesieniu do Mustanga. To jest samochód, który oddziela kierowców od posiadaczy prawa jazdy.
  11. Ja też jeszcze raz gratuluję i cieszę się, że mogłem pomóc w spełnieniu marzenia. Niewielu wie, ale historia miała początek ponad 2 lata temu. Zaczęło się od sobotniej przejażdżki naszym Mustangiem Demo. I to było ziarenko wrzucone na żyzną glebę. Wiele razy gadaliśmy na temat Mustangów, szczególnie w kontekście rosnącej popularności naszych wycieczek. Wiosną Seba oznajmił, że sprzedaje nerki i kupuje Mustanga. Ford ogłosił akurat produkcję MY20 i wersję specjalną 55Y czyli Fifty Five Years. Jak to faceci najdłużej wybieraliśmy kolor. Iconic Silver okazał się taką petardą, że połowa firmy robiła zdjęcia tego wozu, a przecież te auta u nas to chleb powszedni. Ta konfiguracja okazała się tak wyjątkowa, że niejednego chwyciła za serce. Cała ta półroczna akcja od zamówienia do odbioru była dla mnie czymś mega satysfakcjonującym. Żyłem tym chyba tak samo jak Seba. Przychodziłem do pracy i pierwsze co robiłem to odświeżałem statusy produkcji. To mega fajna sprawa jak możecie obserwować cały proces produkcji. Oczywiście w myśl zasady, że im bardziej ci zależy tym gorzej wychodzi bez perypetii się nie obyło, ale o tym pewnie będzie okazja poopowiadać na spotach albo wycieczkach. @Cherusek1, i taka mnie naszła refleksja jak odjeżdżałeś z BP. To była najlepsza rzecz jaka spotkała mnie przez 6 lat pracy w Auto-Boss. Ciekawsze i bardziej satysfakcjonujące może być tylko zamówienie Mustanga dla siebie albo awans na dyrektora, ale ani jedno ani drugie raczej mi nie grozi Może czas na zmianę pracy ?
  12. Najwyższy czas na to by zakomunikować, że klasycznie jak co roku spotykamy się w Wigilię pod hasłem "Jadę na chwilę do sklepu": Dla świeżaków i tych co nie wiedzą: spotkanie krótkie acz treściwe, uśmiechy, życzenia, pamiątkowa fotka i rozjeżdżamy się świętować. Historia wiele razy pokazała, że to najliczniejsze spotkania w przeciągu roku. 24 grudnia 2019, g. 11:00, parking 3Stawy (za salonem Subaru): 1. Tomasz_555 2.
  13. O, znalazłem Front Brush Guard albo Front Bumper Guard/Protector. Próbuje znaleźć jeszcze jakiś numer katalogowy.
  14. To chyba nie ma jakiejś super fachowej nazwy. Były takie akcesoria do Forków i OBK. Obstawiam, że całość przymocowana jest od wew. strony zderzaka. Sama blacha z kolei może i była kiedyś na śrubach, a nie zdziwił bym sie jakby z biegiem lat ktoś wspomógł ją silikonem, klejem czy innym "nitem". Nie ma sensu rwać na siłę. Lepiej zrzucić zderzak. W OBK chyba nie ma z tym dużo roboty. Od Wigilii do Nowego roku mam wolne to wiesz gdzie mnie znaleźć :D P.S. W sumie to czemu chcesz to zdjąć ? :D Mało masz problemów ? Chcesz bardziej zepsuć ? ;)
  15. Niektóre układy faktycznie są wrażliwe na pewne pola magnetyczne, ale w Subaru to najczęściej jednak słaba bateria. Tak przynajmniej wynika z mojego doświadczenia. Różnica może być taka, że ogrzałeś trochę pilot w kieszeni i dlatego akurat tym razem zadziałał lepiej. Bateria nie kosztuje dużo - nawet prewencyjnie warto ją zmienić i mieć pewność, że nie będziesz biegał wkoło auta ku uciesze sąsiadów i przechodniów A, jak nie możesz odpalić z pilota to trzymaj długo wciśnięty klawisz blisko bocznej szyby. Podobno skuteczniejsze niż naciskanie wielokrotne.
×
×
  • Create New...