Jump to content

Tomasz_555

Użytkownik
  • Content Count

    5649
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Tomasz_555 last won the day on March 12 2015

Tomasz_555 had the most liked content!

Community Reputation

454 Wspaniały

About Tomasz_555

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..
  • Birthday 01/29/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Chorzów
  • Auto
    Impreza WRX STi MY06 Forester 2.0 Type-N/A MY06
  • Zainteresowania
    kobiety

Contact Methods

  • Website URL
    www.autoboss.com.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Masz farta bo akurat lada moment będę zmieniał stację multimedialną to przy okazji cyknę fotkę.
  2. A ja myślę, że @KotMorderca ma gdzieś rachunek byleby silnik w końcu przetrwał chociaż rok jazdy. To ciekawe, że jedni jeżdżą, upalają i nic, a u innych worek złota wsadzony i non stop kłopoty. Albo wybitny pech albo coś w tym silniku jest niehalo.
  3. Zapraszamy Jeżeli byłoby to dla Ciebie ułatwieniem to mamy też grupę na facebook'u gdzie wrzucam zawsze informację o spotkaniach.
  4. Pozdrowienia z dzisiaj: Szary Forester ze świnką pod szkołą na Wolności w Chorzowie (blachy SY) Szary WRX zaparkowany przy zjeździe na DTŚ przy stadionie Ruchu (blachy chyba SBE)
  5. Tak, jak zdjemiesz schowek to siłownik z cięgnem powinien być widoczny. Jak przekręcisz pokrętło z zimnego na ciepłe to będziesz słyszał jego pracę i cięgno powinno się przestawić.
  6. Ten guziczek to awaryjne rozbrojenie alarmu za pomocą kodu - na wypadek rozładowania baterii w kluczyku. U mnie kabelek z guziczka chowa się za skrzynką z bezpiecznikami. Ale centralka (którą mam wypiętą) jest bezpośrednio pod kierownicą. Jest do niej wpięta bardzo szeroka wtyczka dwurzędowa. Jak dobrze pamiętam jest na niej napis X-SAFE. Akurat w sobotę demontowałem pozostałości alarmu - mogłem cyknąć fotkę. Ostrożnie z rozcinaniem wiązek i rozpinaniem czegokolwiek. O jeden krok za daleko i nie odpalisz auta.
  7. Osobiście nie mam doświadczenia z innymi niż OEM. W czerwcu w ASO komplet na jedną stronę kosztował mnie 260zł. To niezła cena, a same uszczelki są naprawdę długowieczne.
  8. Wymiana silniczka powinna pomóc, ale silniczek musisz dobrać sam w sklepie albo na portalu aukcyjnym. Nie powinno być problemu. Jak zdejmiesz schowek to powinieneś mieć to na widoku. Najpierw sprawdź czy faktycznie nie działa.
  9. No właśnie, chłodniejsze powietrze, a nie stan 0 lub 1 jak u kolegi. Przy przytkanej nagrzewnicy najczęściej jest właśnie tak, że między lewą a prawą stroną jest pewna różnica w temperaturze powietrza. Zdarza się również, że na wolnych obrotach ciśnienie w układzie spada i też dmucha chłodniejszym, a po przegazowaniu cieplejszym.
  10. Najpewniej wysypał się któryś z silniczków sterujących klapami mieszania powietrza. Przytkana nagrzewnica objawia się nieco inaczej.
  11. Podczas zabawy z pokrywą zaworów polecam owinąć czymś kolektor. Jak pokapie olej to potem przez miesiąc będzie śmierdziało.
  12. Dzięki za spocik. Jak zawsze solidna dawka humoru [emoji16] Nie będę cytował reakcji Sebastiana na wieść o planowanych ograniczeniach w sprzedaży alkoholu [emoji23] No i jeszcze raz dziękuję za prezent. [emoji3590] Kompletnie mnie zaskoczyliście. I przez chwilę uwierzyłem, że serio będziecie śpiewać [emoji23] Cieszę się, że wycieczki się podobają, chyba czas znów rozejrzeć się po mapie. [emoji3] No i jak wspomniałem zapraszam do mojego garażu. Jak nie naprawimy to przynajmniej się pośmiejemy. [emoji3] Wysłane z mojego TA-1021 przy użyciu Tapatalka
  13. Błąd P0011 położenie wałka rozrządu (dolot). Z błędem może być związana nierówna praca na biegu luzem lub gaśnięcie silnika. Serwisówka mówi o sprawdzeniu poprawności działania AVCS, konkretnie zawór sterujący. Nic więcej nie podpowiem bo nie posiadam wiedzy i doświadczenia.
  14. Tyle przypadków wystąpienia tego błędu ile znam, kończyło się wymianą sondy. Jeżeli na benzynie problem nie występuje to moim zdaniem jedno z drugim nie jest powiązane.
  15. X-SAFE był w PL montowany w ASO Subaru. U mnie był problem z działaniem TurboTimer'a z alarmem. Okazało się, że padła centralka więc została z niej wypięta wtyczka co wyeliminowało alarm, a system działa w sposób tradycyjny. Ta centralka zazwyczaj jest pod kierownicą - jeden plastik do zdjęcia. Taki brak reakcji pilota występował też jak uchylone były jakieś drzwi. Nie wiem czy to może mieć związek, ale może któraś z krańcówek w drzwiach nie działa ? Ale wtedy chyba nie byłoby opcji zamknąć pstryczkiem wewnątrz i nie gasło by światło w podsufitce.
×
×
  • Create New...