Jump to content

Harvester

Użytkownik
  • Content Count

    5753
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Harvester

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..
  • Birthday March 23

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Zdecydowanie Subaru
  • Zainteresowania
    Muzyka, Motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odebrałem Twoją wypowiedź jakbyś miał negatywny stosunek do tego, że przejechał tę trasę w RBR 300 razy. Każdy ma taką możliwość i każdy powinien skorzystać jeśli ma mu pomóc osiągnąć lepszy wynik. Nie widzę w tym nic złego. Nie jebnął przecież nielegala....
  2. Gadasz głupoty. Spróbuj na Karowej przyciąć po krawężniku tak jak w RBR. Poza tym trasa nie jest odwzorowana 1:1. Wynik to wynik, nie ważne jak, ważny jest efekt końcowy. Ja to zrozumiałem w ten sposób, że kierowcy WRC mają w dupie stratę pół sekundy na OSie do kogoś kto ostatecznie na koniec rajdu i tak będzie 7 minut z tyłu. Raczej o to chodziło Carfitowi.
  3. No to przecież cały czas o tym piszę.......
  4. Chojny, aż z ciekawości sobie polukałem na wyniki z różnych rajdów. Rzeczywiście, rzadko się zdarza, żeby R5 było szybsze od WRC nawet na miejskich próbach. Jednak strata R5 do WRC na takich próbach mieści się w przedziale 1-2 sekundy na kilometrze. Na prawdziwych OS przewaga WRC zaczyna się zazwyczaj od 3 sekund na kilometr, więc generalnie przyznaję Ci rację, jednocześnie uważając, że też ją trochę miałem
  5. Chojny, oczywiście że tak. Jednak dalej będę obstawiał przy swoim, że na ciasnych próbach przewaga WRC nie jest aż tak duża, jak na prawdziwych OSach, gdzie rozwija się prędkość i działa Aaro. Szerokość WRC nie ułatwia manewrowania na Micky Mousach. Generalnie zmierzam do tego, że Kajto wygrał nie dlatego, że miał najlepszy wóz, ale dlatego, że po prostu jechał szybko. Na Karowej tej różnicy w czasie też nie było jakoś szczególnie widać. Nawet z tymi błędami na normalnym odcinku odjechałby chłopakom dużo bardziej. Jeśli ustawisz tylko ciasny slalom, to wrc nie będzie drastrycznie szybsze od R5. Jeśli ustawisz szeroki slalom to już pewnie tak.
  6. Zwróć uwagę ze to nie był taki sam OS, w 2018 miał 2 km a w 2019 5 km jednak czasy przejazdów są niemal identyczne z tych dwóch lat ? Na moja logikę świadczy to o tym z OS był dużo szybszy czyli taki na którym WRC może wykorzystać swój potencjał
  7. Obejrzyj i powiedz mi czy ktoś oszczędzał opony albo jechał taktycznie wolniej Po tym OS był serwis więc nie sądzę, żeby opony lub nastawy były problemem. Druga sprawa wydaje mi się, że czołówka nie odpuszcza niczego na początku rajdu, jeśli o końcowym wyniku może zdecydować sekunda. Odpuszczają jak zostały dwa odcinki i mają minutę przewagi, ale raczej nie na początku rajdu. Idąc Twoim tropem rozumowania, stawka WRC2 też powinna jechać OS 1 zachowawczo zamiast atakować od pierwszych metrów, więc pytam skąd takie czasy u nich ? Jestem w stanie znaleźć więcej przykładów, z innych SSS gdzie R5 robiły takie same czasy jak czołówka.
  8. Proponuję wszystkim, którzy uważają, że Kajto wygrał dzięki samochodowi, prześledzić wyniki ze wszystkich OSów typu "Micky Mouse" w Mistrzostaw Świata. WURC jest szerszy i przy małych prędkościach nie korzysta z aero. Wcale nie jest dużo lepszym wozem od R5 na tego typu próbach. Druga sprawa, że na tym rajdzie nie ma wymagań co do zwężek. Oznacza to mniej więcej tyle, że mocy masz tyle jak wielkie turbo włożysz, więc nikt tam R5 tak naprawdę nie jedzie. Na placach jednej ręki można policzyć samochody z pierwszej 20stki, które w 100% są przygotowane tak jak do reszty sezonu np. RSMP. Dla niedowiarków przedstawiam wyniki z zeszłorocznego Rajdu Niemiec. Odcinek 1 - St. Wendel. Gwarantuje, że ten OS nie wiele różnił się od tych barbórkowych. Wiem co mówię, ponieważ go jechałem
  9. Chcielibyśmy Cię serdecznie zaprosić na nasz dodatkowy cykl Scriptum KTD Rally Day, który odbywa się na lotnisku w Białej Podlaskiej. Jest to wyjątkowa impreza ponieważ ułożyliśmy dla Was odcinek o długości aż 11km !!! Odcinek przejeżdżamy 6-cio krotnie Uwaga ! Będzie nowy pomiar czasy, rajdowe fotocele. Wiemy, że na poprzednich imprezach zdarzały się problemy z pomiarem, teraz będzie działało wszystko na 100% Niestety jest bardzo możliwe, że to ostatnia impreza na tym obiekcie, ponieważ od stycznia 2020 lotnisko przejmuje wojsko :sad: Jest to więc ostatnia szansa na wyjeżdżenia się na tak długim odcinku. Podział na klasy : Klasyfikacja generalna 1600 2000 3000 3000+ 4WD Zapisy na www.raceday.pl Harmonogram : 7.30 otwarcie biura zawodów 8.45 odprawa dla zawodników i start do przejazdów zapoznawczych 9.00 start zawodów 14.00 zakończenie zawodów 14.30 rozdanie nagród
  10. Chciałbym Was serdecznie zaprosić na piątą w tym roku rundę RACE DAY. W tym roku nasz cykl nosi nazwę KTD Scriptum Race Day Zapisy i aktualna lista zgłoszeń na : www.raceday.pl Formuła pucharu zostaje bez zmian. Zawodnicy dopasowani są do sześciu grup po 10-12 samochodów. Każda grupa w odpowiedniej kolejności wjeżdża na tor na sesje. Sesja to 3 okrążeń + kółko chłodzące. Sesji w ciągu dnia jest sześć. Każde okrążenie to długość 4,5km, łącznie w ciągu dnia daje nam to ok 80km jazdy na czas Zgodnie z regułą Time Attack liczy się najlepszy czas dnia. Podział na grupy i klasy: Klasyfikacja generalna Grupa AWD Grupa RWD Grupa FWD Dodatkowe puchary : HONDA SUBARU BMW Klasa JUNIOR dla młodych zawodników do 16-tego roku życia Klasa STREET dla aut zbliżonych do seryjnych i startujących na oponach dopuszczonych do ruchu. Klasa ON dla osób niepełnosprawnych Termin : 24.08.2019 Lokalizacja : MOTOPARK UŁĘŹ Harmonogram : 8.00 - Otwarcie biura 9.30 - odprawa z uczestnikami 9.50 - zapoznanie 10.00 - start zawodów 16.00 - koniec zawodów 16.30 - rozdanie nagród
  11. Chciałbym Was serdecznie zaprosić na pierwszą w tym roku rundę RACE DAY. W tym roku nasz cykl nosi nazwę KTD Scriptum Race Day Pierwsza runda odbędzie się jak w zeszłym roku na Torze Modlin Formuła pucharu zostaje bez zmian. Zawodnicy dopasowani są do sześciu grup po 10-12 samochodów. Każda grupa w odpowiedniej kolejności wjeżdża na tor na sesje. Sesja to 5 okrążeń w tym jedno kółko chłodzące. Sesji w ciągu dnia jest sześć. Każde okrążenie to długość 2,3km, łącznie w ciągu dnia daje nam to ok 60km jazdy na czas Zgodnie z regułą Time Attack liczy się najlepszy czas dnia. Podział na grupy i klasy: Klasyfikacja generalna Grupa AWD Grupa RWD Grupa FWD Dodatkowe puchary : HONDA SUBARU BMW Klasa JUNIOR dla młodych zawodników do 16-tego roku życia Klasa STREET dla aut zbliżonych do seryjnych i startujących na oponach dopuszczonych do ruchu. Klasa ON dla osób niepełnosprawnych Na miejscu będzie strefa cateringowa oraz serwis zmiany kół i opon. Termin : 13.04.2019 Lokalizacja : Tor Modlin Harmonogram : 8.00 - Otwarcie biura 9.20 - odprawa z uczestnikami 9.45 - zapoznanie 10.00 - start zawodów 16.00 - koniec zawodów 16.30 - rozdanie nagród Tak było w zeszłym roku :
  12. Odpozdrawiamy razem z Pawłem Wysockim ;) Właśnie się zastanawiałem czyja to lodówka ;)
  13. Ja też osobiście wolałbym zobaczyć samochody rajdowe, jednak w obecnych czasach mało kogo one interesują... Nie ma się co oszukiwać i każdy to wie, wystarczy popatrzeć na relacje Karowa 2000 vs 2018. Jest wiele czynników, które na to wpływają. Dla nas, zawodników i kibiców, smutne jest np. to, że regulaminowo nie przewidziano miejsca dla samochodu serwisowego dla aut historycznych, albo to że oprawa Karowej podobno była mizerna. Mówię tu o samym wydarzeniu, ponieważ uważam, że TVN Turbo zrobiło świetną robotę!!! Ktoś podjął się wyzwania i zrobił to dobrze. Uważam, że te relacje w przyszłych latach będę jeszcze lepsze. Jeśli będą. Drift w tym roku został oficjalnie uznany przez PZM jako zawody rangi Mistrzostw Polski, więc nie mogło go zabraknąć. Nie jest to moja ulubiona dyscyplina i dużo bardziej podobają mi się samochody rajdowe. Kryterium Asów to impreza, która od zawsze miała stricte rajdowy charakter. Dlaczego więc, drifterzy nie wystartują w normalnej stawce vs np. trzykrotny Mistrz Europy w rajdach samochodowych? Skoro istnieją już oficjalne regulacje dla samochodów rallycross i inne, to dlaczego nie dopuścimy drifterów ? Skoro drifterzy mieli zrobić pokaz żeby przyciągnąć kibiców to wiemy na pewno już dzisiaj, że to nie jest rozwiązanie. Uważam, że każdy powinien startować na Karowej na podstawie osiągnięć sportowych, czy to w drifcie, HRSMP, RSMP, GSMP, rallycross, WSMP czy na samej Barbórce. Uważam, że organizator powinien zadbać o zaproszenia dla młodych zawodników, którzy startują w SKJS, czy nawet innych zawodach RO na arenie całego kraju i wyróżniają się szczególnymi umiejętnościami, + listy priorytetowe FIA, PZM. Podoba mi się idea Karowej jako Kryterium Asów, czyli jak sama nazwa wskazuje. Tak jak napisał Bęben, sprawiedliwe zasady dla wszystkich, 40-50 najlepszych. Byłbym bardzo ciekawy takiego porównania: różnych dyscyplin, sprzętów, talentów, doświadczenia itd. To dobry moment żeby zastanowić się nad kierunkiem, w którym zmierza Karowa. Wielu, którzy pomagali tworzyć jej fantastyczny wizerunek, już nam nie pomoże. Są jeszcze osoby, które pamiętają jak to kiedyś wyglądało i powinno im zależeć. I oczywiście, Bęben gratuluje fantastycznej jazdy!
×
×
  • Create New...