Jump to content

golibroda

Nowy
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

About golibroda

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    nrw niemcy
  • Auto
    Impreza GF, 2.0, V16, 125 KM, MY98
    Legacy GT, 2.5, 250 KM, MY'08

Recent Profile Visitors

136 profile views
  1. Usatysfakcjonuje mnie pół tego co dałem.
  2. Regulamin mówi wprost nabij 100 postów minimum i możesz sie ogłosić. Nie chcę latać po tematach i pisać byle by nabić.. myślę, że wystarczy to co już namieszane i jak nie mam nic sensownego do powiedzenia to wolę milczec... choć teraz akurat temu przeczę. To wyjątkowa sytuacja cóż jeśli to nie złamie regulaminu forum to ''oddam dziada za paczkę fajek no może nie na serio
  3. Bardzo chętnie, tylko że byłoby mi wstyd kłamać aby uzyskać jakieś rozsądne pieniądze. A tak będę mógł je zniszczyć i mieć dziką satysfakcje... bo jeden mniej wiem i szanuję to, że ktoś świadomie jest z tym modelem i silnikiem. I całkiem serio w Polsce akcyza zabije cenę, a tu nie ma amatorów na ''dziwne'' ''nicht deutsche auto''. Młodzi wybierają imprezy, a dorosli outbacki i forki N/A. I to w ilościach śladowych. Mój był jeden i wisiał dość długo zanim ja kupiłem i do tej pory nie pokazał się inny. Taki lajf wiem. Jeśli marudze czy mazgaję się Waszym zdaniem to sory. Tylko tu mam jakiś kontakt z właścicielami subaru i tylko tu mogę czegoś się dowiedziec. Mój mechanik tutaj nie chce ingerować zbyt mocno w boksery - przynajmniej jest szczery.
  4. Oj tak. Moją skrajnością jest skrajna wyrozumiałość. Chciałem tylko wygodne auto z zapasem mocy i napędem na 4.... nie mam zapędów wyścigowych. Przy poprawianiu osiągów mogę zrozumieć remonty ale kiedy chce mieć tylko to co dała fabryka.... no litości. Rozumiem dali ciała z silnikiem i awaria się przytrafia. Przytrafiła się naprawiona i co?! Rok po pierwszej druga? Taaaa... kompetentny serwis. No marzenie. Zwłaszcza tutaj. W aso robią oczy i mówią tylko ''das ist nicht deutsche auto'' jak mówię, że to silnik ej255 ten sam co w imprezie to nie rozumieją - no zabić to mało. Do firm stricto tuningowo performerskich nawet nie podchodze - nie ten portfel mam. A robić 1000 km na serwisy do Polski... nie dam rady. Mam jej tak dość, że zaczynam myśleć o zabraniu młotka do szoferki i biciu jej. Ale to tylko moje frustracje uspokoi na chwile i głupka z siebie zrobię. Marzy mi się wypadek ze szkodą całkowitą :/ Cóż, za chwilę podejdę do turbiny, pewnie już podstygła i ''popacze'', poklnę i na tym się skończy... bo nie mam jak za bardzo ugryźć temat na parkingu. Wali oleistym płynem spod kolektorów dolotowych- w miejscu gdzie plastik łączy się z aluminium. Od strony pasażera jakby więcej do tego na zimnym silniku hałasuje tam bardziej jakby zawory klepały. Na ciepłym robi się cisza... czyżby to te luźne pasowanie zaturbionych xD
  5. Skoro nazywasz swój wóz świnią Do czasu tego postu była japońską księżniczką. Bardzo Ci dziękuję. Remont kosztował mnie 3K jewro więc chyba w normie, a trwał ponad 3 miesiące. Choć mogłem ''pilnować'' tylko telefonicznie gdyż ja byłem w DE, a auto pod Warszawą. Zadzwonię tam w poniedziałek. Szlag mnie trafia bo ani nie upalane ani nie ganiane olej co 7-8 tys wymienjany, turbina wyciszana przed zgaszeniem silnika, paliwa ''premium'' nie zliczę, a tu dokładnie rok i te same objawy. Wczoraj podjąłem decyzje... jak tylko znajdę trochę gotówki kupuję coś nad czym nie będę ... się srał (za przeproszeniem) przy każdym odpalaniu...hmmm może nawet stary jeep, a obecnym wezmę udział w jakimś ''złombolu''. Nie mógłbym sprzedać komuś ''kłamiąc'' nic nie stuka, nic nie puka, a tu nie zacznę produkować postów aby oddać komuś świadomemu. Ehhh pogoda w sam raz aby robic przy aucie :/ Wiem, że marudzę i gorycz przeze mnie przemawia... mam ogień w oczach i chęć mordowania na paszczy jak tylko widzę kluczyk z logiem albo w ogłoszeniach nazwe auta.. Tobie gratuluję cierpliwości i zaradności (3 remonty to spory majątek). I jeszcze raz dziekuję za podpowiedzi
  6. Ze smarowania to posmakowałem enoes -u 0W50 i ma tylko jedną wadę - cholernie ciężko go kupić. Jak nie ma to w całym kraju i wszędzie ''proszę czekać, może za tydzień, może za 2''. A teraz po prośbie. Czy ktoś może mi łopatologicznie wskazać zawór egr? Dwa dni od rana do wieczora siedzę i szukam i nic już nie rozumiem i nie wiem. Chcę go przeczyścić bo spalanie wzrosło coś aż nad to.... nigdy więcej zaturbionej świni! Dziękuję. Ps.skąd ten wyciek oleistej substancji. Czerwonym zaznaczyłem gdzie orientacyjnie. Pomiędzy turbiną, a silnikiem. Na powiększeniu widać już sam płyn. 10K km robiony był remont silnika. No szlag mnie trafia. Jeśl ktoś coś bardzo chętnie poczytam ale jeśli nikt nic to też ok.
  7. I o to ''całkiem możliwe'' się rozchodzi :/ zniszczyłem felgi, amory wykrzywione i nawet fotel się oberwał (znaczy jego regulacja siedziska) i Bóg raczy póki co wiedzieć co jeszcze. Przy bliskich spotkaniach z dziurami / dziurskami. Teraz szukam wiadomości o felgach bo to z nimi jest najwięcej znaków zapytania. Oczywiste jest, że PZU jako ubezpieczyciel drogi będzie chciał zminimalizować moje straty, a ja nie odpuszczę i pewnie zakończy się sądem, a prawnikiem to na 110 %. A z jakości felgo oem byłem bardzo zadowolony, no może wzory nie rewelka ale to już kwestia gustu. A jakości nie ma jak podważać - są pancerne i już. Tylko moje już krzywe, a nowych nie dostanę. Przepraszam za zaśmiecenie tematu moją historią Ps. Zanim o coś zapytam zazwyczaj staram się to wynaleźć i poczytać. A gdzie zaczyna się owa ''wyższa półka''. No zielony jestm w temacie felg i dopiero zgłębiam tajniki (nie o dobieraniu rozmiarów piszę) tzw. dobrych marek i tych na pozór dobrych.
  8. Napisałeś, że ciężkie i nie pancerne, a mi zależy bardziej na ''pancerności'' niż wyglądzie. Przez to, że to ''hamerykanin'' nikt nie jest mi w stanie odpowiedzieć na 100% co to mam za felgi. Gdzieś wyczytałem, że w stopie jest srebro, mam 2 opinie wulkanizatorów, że to są kute felgi (a to oem i nie wiem czy Subaru usa aż tak rozpieszcza by kucizne zakładać) centrala w Krakowie podała mi (bardzo sprawnie - dziękuję) jedynie nr katalogowe felg, na których auto wyjechało z fabryki. Generalnie nikt nic nie wie na 100%, a ja szukam czegoś zbliżonego lub lepszego od ''pancerności'' oem. Dlatego też szukam opini, za którą serdecznie Ci dziękuję.
  9. Ooooo... wielkie dzięki. Ja zastanawiam się nad modelem Cult. Przypadkiem trafiłem na resztki z magazynów ze Szwajcarii - przynajmniej w teorii. ale jeśli mam mieć jakieś kombinacje zamiast mocowania oem to chyba dam sobie na luz. I poszukam enkei, zgodnie z zaleceniem mojego wulkanizatora.
  10. Zna ktoś markę Barracuda? Prosiłbym o kilka słów bo w internetach dość ubogo. Dzięki.
  11. Podepnę się na szybko. Potrzebuję info czy oryginalne felgi 18'' z legacy gt 2,5 turbo MY'08 są kute czy nie? Miałem bliskie spotkanie z dziurami i czeka mnie wizyta rzeczoznawcy. Dziękuję z góry za info.
  12. I ja dodam coś o swojej Japońskiej Księżnice. W nowy rok padła. Kapitalny remont i 2 miesiące w warsztacie. Z nowości to zmiana szpilek głowic, pompa i smok oleju, filtr i pompa paliwa... Na dotarciu wpadłem w taką dziurę w jezdni, że 3 orginalne felgi pogieły się jak plastelina. Przednie amory wygięte, spore drgania kierownicy więc i cały układ kierowniczy dostał po dupie. Dziura miała 15 cm głębokości! Ustawiam się z rzeczoznawcą i teraz moje pytanie. Czy orginalne felgi są kute czy to bajka? Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę przy takiej przygodzie? Nie chcę wyłudzać pieniędzy od pzu, a jedynie dostać to co mi się należy. Dzięki z góry. ''Bezawaryjna i oszczędna jednostka 2,5 t'' - bez komentarza ,''Full opcja'' - bzdura, brak charakterystycznej lotki, nie widać lusterka wstecznego. W full opcji było fotochromatyczne z kompasem. Brak przyciemnianych, tylnych szyb. Ani słowa o podgrzewanych wycieraczkach i lusterkach. Felgi jakby inne ale nie jestem pewnien. Podobnie jak nakładek na pedały. W wątku ''spec-b'' powinni wiedzieć więcej. W silniku zdaje się inne wałki rozrządu, inne amory, układ kierowniczy, wydech i skrzynia z wrx i sti - nie pamiętam co czego. I jeszcze atrapa grilla była opcjonalna, a tam masz orginalną poliftową. Osobiście uważam auto za warte uwagi, a w/w nieścisłości za niewiedzę właściciela i fantazję przy pisaniu ogłoszenia.
  13. Dziękuję za szybką reakcję. Jak pisałem staram się zawsze poczytać i poszukać u siebie zanim zapytam. Nie wiem jak twardo powinien pracować ten westgate - trochę siły trzeba by nim poruszać. Jednak nie spadł. Na zdjęciach w centrum foto jest ta zaślepka i dziwny uchwyt z wystającym gwintem - jakby pod sprzęgło, to się łapa chyba nazywa. Nad tym jest przykręcony intercooler, ,tóry ma wgniecone laszki od tej nagwi towanej części. Mi to wygląda jakby ktoś za wielką wodą fest grzebał przy orginale, a potem na szybko poskręcał spowrotem i sprzedał. Turbo pracuje bo je słyszę przy przyspieszaniu, a torque pro podaje wartości ujemne. Do tego spalanie z 22 mil/galon wzrosło do 15 mil/galon. Świece od strony pasażera są ok, od kierowcy czekają na wolną chwilę i pogodę - wszystko mogę robić tylko na parkingu. Napisałem do jednego ze szanowanych specjalistów na forum i czekam na odpowiedź i ewentualny termin. No ale nie dam rady długo jeździć przy spalaniu 15 mil/galon w cyklu miejskim.
  14. Nic mnie tak nie boli jak brak diagnozy

  15. Miał ktoś w Was ''doładowanie'' wielkości -0.8 do -0.1 bar'a. Wszystko co do tej pory udało mi się wyszukać to nie to. Do tego czy w bloku silnika, pod intercoolerem powinienem mieś otwór na linkę sprzęgła - skoro mój to automat. No i czy jest sposób żeby sprawdzić nr podzespołów montowane w danym samochodzie. Mam coraz mocniejsze odczucie, że w mój to jakieś puzzle i zostałem ordynarnie oszukany. Choć wolałbym żeby okazało się, że panikuję.
×
×
  • Create New...