Jump to content

piter

Użytkownik
  • Content Count

    3182
  • Joined

  • Last visited

About piter

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 03/11/1976

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Legacy

Recent Profile Visitors

952 profile views
  1. piter

    Końcówka R.O.A.R

    Jedź i sprawdź go w ASO lub innym ogarniętym serwisie ... może się okaże że faktycznie jak niemiec kupił takie drogie tłumiki to i na resztę nie oszczędzał kasy, a może to tylko sprzedający chce odwrócić uwagę od np. padniętej UPG. (nie chcę Cię straszyć, po prostu sugeruje zachować ostrożność przy zakupie auta) Jedź, sprawdź ... i na krótką chwilę zapomnij o tłumikach ;-) Powodzenia.
  2. piter

    Końcówka R.O.A.R

    TAK ważniejszy jest stan techniczny całego samochodu niż wartość rynkowa końcówki wydechu, zabierz go do ASO, sprawdź stan techniczny .. może coś utargujesz i nie będziesz się stresował że musisz dopłacić 2k
  3. http://barborka.pl/wp-content/uploads/2017/11/Lista-zgłoszeń-55.-Rajd-Barbórka-2017-evo-26.11.2017.pdf no to teraz możesz wybrać, z jakiej perspektywy oglądasz rajd
  4. ELM na BT działa bez problemu, np. z programikiem Torque Pro na Androida. Do PC i EcuExplorer czy Romraider - kup najzwyklejszy, tani kabelek VAG KKL na USB.
  5. pobądź dłużej na forum, to będziesz mógł wystawić ogłoszenie w naszym dziale kupię/sprzedam .... https://forum.subaru.pl/forum/15-części/ ;-)
  6. (...) przesiadka z CBF600 ... jak nie sprawdzałeś jeszcze, to polecam Yamahę Fazer, za 20k, spokojnie kupisz FZ6S2, albo nawet FZ1 ... fajny, wygodny, zwrotny i chwalony przez użytkowników. Do szybkiej turystyki wygodna jest VFR800, tylko w mieście trochę ciężka, ale można się przyzwyczaić ... albo bardzo uniwersalny Suzuki Vstrom 650, (lub 1000 jak dużo wozisz, ale 650 spokojnie daje radę nawet w 2 osoby z plecakiem) lekki i zwinny w mieście i wystarczająco wygodny na długie trasy .... DL650 sam chętnie kupie za rok lub dwa, na razie nie planuje zwiedzania europy, więc naked na miasto jest najlepszą opcją ;-)
  7. piter

    Kurier klubowy

    Cześć, planuje ktoś może wycieczkę na trasie: "Sosnowiec -> Łódź" ?
  8. albo niech kolega skróci seryjne sprężyny, tak będzie najtaniej ... a będzie stać i wyglądać, jak na gwincie
  9. ja staram się uzupełniać tył klockiem zbliżonym, lub ew o klasę niżej od przodu ... choć najlepiej wspominam z wrx'a zestaw DS2500 lub niedostępne dziś Winmaxy na obu osiach, (jednak z przodu w zacisku STI, z tyłu w serii WRX). Założysz "byle co" na tył, to całą "robotę" przerzucisz na przednie hamulce ...
  10. na szczęście jest w czym wybierać .... znajdziesz coś wygodnego ;-)
  11. niestety większość dobrych sportowych klocków nie lubi lekkiego traktowania w mieście ....
  12. DS2500 piszczą tylko na zimno i delikatnie używane (np w korku), traktowane "po męsku" są ciche ;-) teraz mam Hawk HPS i są ciche, a też się dobrze sprawują ... polecam wypróbować.
  13. czasami wystarczy wyczyścić zaciski, sprawdzić czy tłoczki się gdzieś nie przytarły, posmarować prowadnice i zalać nowy płyn do układu ... i magicznym sposobem hamulce znów działają jak należy zwłaszcza tylne, o których większość niestety zapomina i skupiają się tylko na przodzie ... sportowe klocki, przewody w oplocie, a później płacz, bo piszczy, nie hamuje, tarcze pogięło ... (a z tyłu "seria", albo "nie wiem co" przecież tył nie hamuje" - tak, jak nie jest sprawny - to nie hamuje).
  14. ja miałem w WRX'01 przekładnie z STI'06 .. nie stanowiło to jakiegoś problemu dla fachowca przy montażu
×
×
  • Create New...