-
Postów
138 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O CZAJA48
- Urodziny 17.08.1986
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Wrocław/Bristol
-
Auto
Subaru Legacy IV Sports Tourer 2.5 SE Wagon-Estate (2005r) BP B4 SOHC 165km B13 (+LPG)
Ostatnie wizyty
756 wyświetleń profilu
Osiągnięcia CZAJA48
..:: Bywalec :.. (3/13)
3
Reputacja
-
dbdgonzo już akurat ktoś inny mi napisał ze to może być wina ,,Czujnika Spalania Stukowego,, hmmm ciekawe. kozi-24 to prawda ja mam ej253
-
Hej Zabrałem się właśnie za sprawdzanie mojego Legacy (IV 2005 2.5L wolno ssak) z programami RomRaider i EcuExplorer ale mam problemy z ich obsługą. EcuExplorer - https://www.drive2.ru/l/6520034/ co tu trzeba zrobić bo czytanie cyrylicy to problem dla mnie wiec może jakiś skrót informacji tego jak można prosić (dla mnie i dla innych pewnie też)? Dzieki
-
Hej Mam problem z obsługą programu RomRaider v0,9,4,. Pościągałem to co było napisane ale nie łączy się z moim Legacy IV 2005 2.5L wolno ssak. Pobrane pliki to: logger_v370, ROMRAIDER METRIC units LOGGER definitions 0.3.5b 10-02-09, ROMRAIDER STANDARD units ECU definitions 0.8.3.1b 10-07-09, logger.xml, logger.dtd Po uruchomieniu programu gdy chce się połączyć wyskakuje mi okienko że brakuje obrazu (File/Open Image/ ... .bin or .hex do wyboru). Jakiego pliku mi brakuje dokładnie do mojego modelu bo pełno jest plików do innych wersji lub modeli ? Dzieki
-
Hej, Mam od niedawna te same objawy (Legacy IV 2005 2.5L wolno ssak 95/lpg) już wymieniłem wszystko i wyczyściłem co się dało, posprawdzałem i auto nadal nie ma mocy. Boje się nim jeździć aby czegoś bardziej nie zepsuć ale Mateusz Wiktor jak u ciebie zakończyła się sprawa z tym problemem ? Dzieki
-
ooo a to dobre :-) Piszemy sobie po polsku w sprawach technicznych a tu by nagle wyskoczył z jakimś dziwnym angielskim skrótem. Ten ,,Janmor jm5400,, jest to samo co modele (z załącznika który zamieściłem) innych producentów. Sprawa rozwiązana. Napisze bo może komuś się to przyda: oryginalny mial 3 4 1 2 zamiennik (Lucas DMB2108) ma 4 3 2 1 czyli kable z prawej strony wpina się po lewej stronie a lewe kable po prawej stronie cewki. Kto tu coś namieszał ale całe szczęście mechanik już miał kiedyś taki przypadek więc sprawa ogarnięta. Kable przez to są napięte bo są za krótkie i tu znowu powstaje problem ...
-
kruque Możesz dać coś więcej na temat AFAIR lub AFAIK (bo raz napisałeś tak a raz tak) bo nic nie mogę znaleźć na google? pablonas ten moduł zapłonowy to chyba w IV już go nie było. 0 jakiejkolwiek informacji na google.
-
Pablonas: to o co chodzi z tym modułem zapłonowym w czym jest problem. Sama cewka nie ma nic w sobie aby auto czytało że to zamiennik lub coś podobnego. Kruque: sprawdzę tą ,,Janmor jm5400,,. Udało ci kupić nowy oryginał z USA ? załącznik: widzę ze OEM jest inny, wiec działał czy po prostu w twoim aucie taki jest.
-
Do: Pan Dziedzic A skąd pewność ze zamiennik będzie w 100% sprawny albo ze nie padnie za 2 miesiące. Możesz rozwinąć myśl ,,Subaru nie lubi zamienników w cewkach. ,, ?
-
Witam Chce wymienić cewkę zapłonową, posiadam od nowości Diamond FH0286. W związku że już takiej nowej nie mogę dostać kupiłem podobną z parametrami. 1) Lamark CP104 2) Lucas DMB2108 Po wymianie na nr1 auto nie odpaliło, kupiłem nr2 auto nie odpala. Za każdym razem podłączam stara i działa (z pierwszego) i znowu próbuje z nowymi i nie odpala po nawet 10 próbie. Wszystkie specyfikacje z numerami się zgadzają. Poddaje się, czy ktoś wie o co tu chodzi?
-
Jeśli chodzi o UK zabezpieczenie auta alarmem to mnie już coś trafia ... Posiadam kluczyki z 1 przyciskiem (podobno oryginalne) i ta klawiaturkę (to jest system Sigma m30). Link do Sigma m30 jak zaprogramować kluczyk http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/Knowledge/ReprogramAlarmRemoteControls
-
problem nadal jest :-( nikt sobie poradzić nie może ... wiec jak najbardziej :-) może te fotki coś pomogą.
-
Hej Robilem wczoraj sprawdzenie ciśnienia silnika. Pacjent: silnik ej253 (MY05) SOHC, przebieg ok. 251 000 km Wyszło mi: lewa strona: 13, 13.5 a prawa strona: 13, 13.5
-
Z linku podanego przez ,,WOJO,, wynika: If your car battery died, your Kenwood stereo will ask you for a code. There are various ways to enter the security code, this depends on the model of your Kenwood stereo. Look in your manual and see what the security code is for your particular Kenwood stereo. There are common security codes on many Kenwood stereos. Kenwood claims security, but its stereos have many of the same security codes. Here are three common security codes: 1-2-3-4 (a code many Kenwood owners use), 3-0-5-1 (a common security code in Kenwood manuals) and KCAR (works on some Kenwood stereo models). You should have a code within the pages of your manual. Luckily, many Kenwood stereos have the same security codes. Enter the security code into your Kenwood radio. Method #1: During the code request mode, while holding the DISP key depressed, press and hold the "Volume UP" or "DOWN" key for three seconds until the " ... " display disappears. Enter the security code using your Kenwood remote. (W trybie żądania kodu, trzymając wciśnięty przycisk DISP, naciśnij i przytrzymaj przycisk „Zwiększanie głośności” lub „W dół” przez trzy sekundy, aż zniknie wskazanie „...”. Wprowadź kod bezpieczeństwa za pomocą pilota Kenwood.) Method #2: Press the "Auto" and "Track Up" button on the face of radio at the same time until the four dash lines disappear. Enter the security code using your Kenwood remote. (Naciśnij jednocześnie przyciski „Auto” i „Track Up” na radiu, aż znikną cztery linie myślnika. Wprowadź kod bezpieczeństwa za pomocą pilota Kenwood.) Method #3: Press and hold the "One" then the "Six" present keys until the display shows the letter "C." Enter the security code using your Kenwood remote. (Naciśnij i przytrzymaj klawisz „One”, a następnie „Six”, aż na wyświetlaczu pojawi się litera „C.” Wprowadź kod bezpieczeństwa za pomocą pilota Kenwood.) Tips: If you did not have your manual, try the most common codes for Kenwood stereos. If those codes don't work, you can also buy your Kenwood stereo code online. There are places online that will sell you the security code to your Kenwood stereo. Keep your security code and this information in a safe place. Subaru gave me a code: 7602 which should work in all these headsets. Podsumowując: Metoda1: nie ma tam guzika głośność up/down jest tylko on/off wiec nie działa ta metoda. Metoda2: nie ma tam guzika auto jest tylko przy klimatyzacji a radio to osobne urządzenie wiec nie działa ta metoda. Metoda3: próbowałem i nie działa, rożne metody. Wiec: Co do kodu: to na radiu są tylko cyfry: 1 2 3 4 5 6 wiec kodu 3-0-5-1 i 7-6-0-2 nie wprowadzisz wiec jak komuś by się udało z ,,metoda3,, mógłby w tedy tylko wprowadzić kod: 1-2-3-4 https://instant-radio-code.com/subaru-radio-unlock-code
-
Czy możesz mi powiedzieć ile zapłaciliście ? Czy mógłbyś wrzucić jeszcze raz ten link bo już nie działa. Kupiłem używane radio i podmieniłem je za starsza wersje. Plastiki i wszystko inne dookoła obkleiłem folia aby ładniej wyglądało. Aux i wszystko inne ładnie działało w końcu jak chciałem ale do czasu ... ... po tygodniu wyświetliło mi się ,,security,, i już nie działa nic :-(
-
I co ja będę tak się bawił ciągle z tym? W czym jest problem i jak go na stale rozwiązać ?