Skocz do zawartości

jukaa112

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Polska
  • Auto
    Subaru impreza 2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jukaa112

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o d2 to koszt jest okolo 3,5k i właśnie nad nim myślałem, a firma ISC jak się ceni? bo nie moge znaleźć ich cennika
  2. Witam jestem posiadaczem subaru wrx 2003r sedan Jaki gwint polecacie? chciałbym do 3-3,5k zł Jakie są ceny takich gwintów firmy isc? moze jakieś inne firmy i jakie są ich ceny? Przeznaczenie auta? Ma ładnie stać i wyglądać (gleba+ felgi ale o to nie chodzi w tym temacie) tak wiec nie interesuje mnie zbytnio twardość amorów etc, gwint kupuje tylko zeby była gleba Pozdrawiam!
  3. Witam z góry napisze ze to moja 1 taka przeróbka w aucie: subaru impreza wrx 2003 i mam kilka ważnych pytań i prosiłbym o porady Rozpiszę sprawy w punktach 1. Gwint - tak wiem bedzie sztywno, chce gwint po to by obniżyć auto i żeby było bardzo sztywne do tego felgi japan racing ale o tym niżej. Jaki gwint polecacie? Szukam gwintu do 3000zł widzialem też Polską firmę ISC, ile od nich taki gwint moze kosztować? Wersja gwintu? auto używane będzie b. rzadko bo jeżdżę nim raz na tydzie, więc pewnie jakaś wersja półtwarda czy jakie tam są, chodzi o to, że auto nie jest na codzień. 2. Felgi/dystanse - czy problemem jest kupienie felg z tzw. rantem? chce zeby felga była równo w błotnikiem i była blisko jego - auto ma wyglądać nisko i szeroko - bez bodykitów etc, czy jednak dystanse będą konieczne bo felga tyle cm na zewnątrz nie wyciągnie? Ew prosze też o jakieś rady, i niech wypowiadają sie o osoby, które ogarniają temat pozdrawiam!
  4. Witam z góry napisze ze to moja 1 taka przeróbka w aucie: subaru impreza wrx 2003 i mam kilka ważnych pytań i prosiłbym o porady Rozpiszę sprawy w punktach 1. Gwint - tak wiem bedzie sztywno, chce gwint po to by obniżyć auto i żeby było bardzo sztywne do tego felgi japan racing ale o tym niżej. Jaki gwint polecacie? Szukam gwintu do 3000zł widzialem też Polską firmę ISC, ile od nich taki gwint moze kosztować? Wersja gwintu? auto używane będzie b. rzadko bo jeżdżę nim raz na tydzie, więc pewnie jakaś wersja półtwarda czy jakie tam są, chodzi o to, że auto nie jest na codzień. 2. Felgi/dystanse - czy problemem jest kupienie felg z tzw. rantem? chce zeby felga była równo w błotnikiem i była blisko jego - auto ma wyglądać nisko i szeroko - bez bodykitów etc, czy jednak dystanse będą konieczne bo felga tyle cm na zewnątrz nie wyciągnie? Ew prosze też o jakieś rady, i niech wypowiadają sie o osoby, które ogarniają temat pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...