Witam z góry napisze ze to moja 1 taka przeróbka w aucie: subaru impreza wrx 2003 i mam kilka ważnych pytań i prosiłbym o porady
Rozpiszę sprawy w punktach
1. Gwint - tak wiem bedzie sztywno, chce gwint po to by obniżyć auto i żeby było bardzo sztywne do tego felgi japan racing ale o tym niżej. Jaki gwint polecacie? Szukam gwintu do 3000zł widzialem też Polską firmę ISC, ile od nich taki gwint moze kosztować? Wersja gwintu? auto używane będzie b. rzadko bo jeżdżę nim raz na tydzie, więc pewnie jakaś wersja półtwarda czy jakie tam są, chodzi o to, że auto nie jest na codzień.
2. Felgi/dystanse - czy problemem jest kupienie felg z tzw. rantem? chce zeby felga była równo w błotnikiem i była blisko jego - auto ma wyglądać nisko i szeroko - bez bodykitów etc, czy jednak dystanse będą konieczne bo felga tyle cm na zewnątrz nie wyciągnie?
Ew prosze też o jakieś rady, i niech wypowiadają sie o osoby, które ogarniają temat pozdrawiam!