Jump to content

M_isza

Użytkownik
  • Content Count

    237
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Dobry

About M_isza

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wwa
  • Auto
    WRX bugeye 2001

Recent Profile Visitors

582 profile views
  1. pytanie tylko co robi tę robotę, pompa hamulcowa czy abs w sti?
  2. shimano, generalnie ten typ tak ma, ale przy nowożytnych autach, wrażenia z hamulca zdecydowanie inne i moje pytanie, czy znacie jakiś prosty sposób jak "utwardzić" działanie pedału hamulca w pierwszej fazie normalnego, nie torowego wciśnięcia pedału? dodam, że pedał był tak samo miękki na seryjnym 4 tloczku z cywilnym klockiem, jak i na CL z nowym płynem, jak i na zaciskach brembo z sti. zmiana przewodów elastycznych na w stalowym oplocie, to wg mnie też tylko efekt placebo, nie odczułem żadnej różnicy... Ktoś kiedyś pisał, że niby "wporniko-usztywniacz" przy pompie na grodzi coś pomaga... ale jakoś jestem sceptyczny przy normalnym użytkowanie, a nie przy deptaniu. Jakieś sugestie, co przynosi realny efekt poprawy i czy można coś z tym zrobić? Czy w STI też tak macie? może to kwestia pompy/ciśnienia?
  3. jak z kasą sky is the limit, to wszystko zrobisz, są imprezy 1000KM... do odjechania jakiejś 911 ze swiatel, jak ktos pisal nizej i poloweczka wystarczy, ale jak długo taki silnik wytrzyma na autobahnie non stop powyzej 210km/h przez kilkaset kilometrów bez przerwy? wszystko kwestia co dalej i do czego. poszukaj RS4 z 2,7BT, prościej, taniej i na dłużej bedziej mial 600KM
  4. regeneruj. masz pewnosc i gwarancje, a z uzywka loteria.
  5. wg specow, tylne sa pod rozne sprezyny i mocowania. ale jak chcialem aby ktos podal oznaczenia ultra sr pod bug sti, nikt nie chcial napisac:)
  6. M_isza

    WRX GD vs GH

    ech... kilkanascie lat roznicy przy gd i kilka przy gh do golfa 7, robi roznice... ale nie bede pierdlo pisal
  7. M_isza

    WRX GD vs GH

    z tym skręcaniem to naprawdę nie mogę nadążyć... każdy samochód z kierownicą nie zaspawaną skręca, czy lepiej czy gorzej to kwestia toru i prędkości może każdy oczekuje od subaru cudów, że można sie ładować w zakręty 90st. z 150km/h i stąd nie chce czasami skręcać...? polecam indywidualna naukę jazdy i zobaczycz, ze kazdy samochod skreca dobrze, tylko musisz sie od nowa nauczyc prowadzic auto. polecam rspw.pl, jesli jestes z warszawy. na kursie doskonalenia jazdy w kielcach tak naprawde nic nie wynioslem. efekt wow tylko, ze to tor i w tle subaru... ale nic poza tym niestety. GD ma klimat i szyby bez ramek. na dzisiejsze czasy prosty, "mechaniczny" samochód. pamiętaj, że to już 15 letnie auta, jak patrzysz na bloby.. subaru w obecnych czasach jest dosc osiagalne finansowo ale niestety nie idzie za tym dbanie o samochod. kupujesz tanio dwustuparo konne auto, awd, wsciekasz sie kilka miesiecy, palujesz, uznajesz, ze w starej astrze czy octavi nic nie trzeba było wymieniac, a jesli to grosze kosztowalo, a tu nagle musisz setki pieniedzy szykowac, co chwile z racji wyeksploatowania i wieku cos trzeba wymienic, albo wychodzi, ze wczesniej ktos drutowal i sprzedajesz... a potem kupujesz Ty, kolejny zafascynowany "tanio" zakupiona mocą w awd i nagle, to jedno, czy drugie sie sypie, nie wspominajac, ze przed Toba nikt nawet oleju nie wymienial... a potem placz, ze panewki leca... swojego kupiłem w 2013 i pomimo mizernych przebiegow szkoda mi sie pozbywal, bo cala mechanika robiona na lata na oem lub lepiej, a nie na sztuke. a to tania marka nie jest. GH trochę nowszy ale ciągle wiekowy stylistycznie japończyk, czyli co innego niż europa z tamtych lat. pewnie w tym budzecie znajdziesz S3, ktore mimo tych samych lat, da tyle samo frajdy z silnika turbo, pomimo haldexa ale z nieporownywalna jakoscia we wnetrzu i komfortem jazdy ale subaru to nie jest:) Musisz kochac prostote i surowosc subaru, zeby miec frajde z tej marki.
  8. od zwylych wrx z tego rocznika poszukaj na alldrogo, a u i tu sie pewnie znajdzie i to nawet w kolorze. w ktorejs generacji byl ten sam otwor i mocowa nie w forku i bugu.
  9. ats dtm 17x7,5, et38, o ile pamietam.
  10. odkopie, ile lat wam wytrzymalo uszczelnienie dekli? po 6 latach widze, ze zaczyna sie pocic... dlugo wytrzymalo, czy co tyle trzeba sie tematem zajmowac?
  11. https://allegro.pl/oferta/modul-doswietlania-doswietlanie-zakretow-5014244768 TO O TAKIM CZYMS MOWA? ktos montowal w starszej wersji?
  12. wrzucisz pw z namiarem? dawno kupiles? jak paczam na www, to cena ok 5k za sztuke...
  13. szukaj skrzyni o tym samym symbolu i to najlepiej ze skrzyni a nie z tabliczki na kielichu, bo moze sie okazac, ze ktos wczesniej wlozyc cos innego. w tej sposob dobierzesz skrzynie z wlasciwym przelozeniem glownym, zeby gralo z tylnym dyfrem. ps. do chwili naprawy, odpuscilbym sobie jezdzenie... skoro swiezo masz wrx, to pewnie juz bylo ostro startowane, wiec i przepinka 1 na 2 szla grubo i wychodzi, ze poprzednicy, tez nie zalowali u mnie 2 bieg przezyl 18 lat
  14. mozesz zamknac swoj, przy koszcie remontu silnika, to grosze wychodza, o ile pamietam
×
×
  • Create New...