Skocz do zawartości

M_isza

Użytkownik
  • Zawartość

    188
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O M_isza

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wwa
  • Auto
    WRX bugeye 2001

Ostatnie wizyty

382 wyświetleń profilu
  1. M_isza

    Montaż chłodnicy oleju w STI 2011 - Mishimoto

    chyba 1400 widzialem w internetach. a robota to wiadomo, ze za drogo
  2. M_isza

    Czy Subaru zawsze bierze olej

    to w pierwszym dolewkami wymiane oleju prawie zalatwiasz;)
  3. M_isza

    Pytanie o chłodnice TurboWorks

    Glupie pytanie, porownujac chlodnice cieczy jest roznica w trwalosci tw vs mishimoto? Czy to tylko bardziej wyglad spawow? Wrzucicie fotki jak spawy sa polozone w jednych i drugich?
  4. M_isza

    Stuki na zimnym silniku w WRX STI 2015

    Na sluch tez wentylator sie tez wtedy zalacza
  5. M_isza

    Sti US2005 Klima, obciążenie silnika.

    chyba jednak nie... ja nie mam problemow z odpalaniem z wlaczona klima. a obciazenie silnika z klima nie jest dla mnie odczuwalne. szukalbym problemu w kompresorze. ostatnim autem, gdzie naprawde czulem obciazenie silnika klima byla ibiza I z 1,1 benzyna z 50KM bez klimy po wlaczeniu klimy zostawalo chyba ze 40KM:D
  6. M_isza

    Wrx STI 2015 - felgi

    jesli masz zwykle brembo to tak.
  7. M_isza

    Remont silnika WRX 2002 218KM

    jak dbasz, tak masz
  8. M_isza

    Remont silnika WRX 2002 218KM

    w subaru nie remontuje sie profilaktycznie silnikow 2.0 jak brak historii serwisowej to zestaw obowiazkowy, sprzeglo, rozrzad, plyny, regulacja zaworow, itp koszt na oem parts z robota ok 7k. jesli chlodniaca sie uchowala ori, to na dniach sie rozszczelni a i na zime przewody paliwowe pod kolektorem po tym zmieniasz wydech i spokojnie 250KM bedzie.
  9. ze swojego doświadczenia się z Toba nie zgodze. Na zwyklej pojezdzawce, gdzie wypuszczają Cie nawet na 5 minut na tor, hamulce sie zagotuja. zmiana zacisku na tej samej tarczy i klocki nic nie pomoze. ten sam zacisk a lepszy klocek i tarcza poprawia sile hamowania, ale w lecie przy n-tym wyjezdzie na te 5 minut po torze, pedal zacznie wpadac w podloge z przegrzania hamulcow. obrazowo zestaw nawet z 10 tloczkow na standardowej tarczy wrx bedzie slaby i sie przegrzewal, vs seryjny jednodloczkowy zacisk na duzej tarczy 340mm np w jakims seryjnym vag'u... a 2 komplety hamulcow wywodza sie raczej z rajdow, gdzie brak serva i na zime i szuter mala felga wymagala zamontowanie mniejszego zacisku i tarczy. ale moze sie nie znam wsadz do seryjnego zacisku wrx klocek cl rc5 i zobaczysz jak super hamuje zacisk, na ktory biadola posiadacze wrx'ow, a np wlasciciele forkow je montuja i sa zadowoleni:) bo o ile pamietam dla forkow zmiana zacisku idzie w parze z wieksza tarcza 294... ja przesiadlem sie z 4tloka wrx na brembo sti i subiektywnie odczucia przy cywilnej jezdzie po miescie byly lepsze z wrx na klocku cl vs na gladka tarcza z oem klockiem na duzym zacisku brembo.
  10. M_isza

    Poduszki boczne w GD - od którego roku

    przynajmniej nie picowany...
  11. M_isza

    Fotele bug Sti a poduszki

    chyba nawet w blobie nie bylo bocznych w sti
  12. M_isza

    Akumulatory w subaru

    o ile alternator ma czas na jego doladowanie...
  13. M_isza

    Spis i galeria felg pasujących na złote brembo

    jako odgrzanie starego kotleta... poprawka, to są 18x7,5 z forester sti i live są piekne. na razie tylko postawione obok musze oponek nowych poszukac i bedzie piekny felunek. 225/45 wydaje sie za szerokie i wysokie, wiec trzeba poszukac 215/40 do wagona.
  14. M_isza

    Swap na złote Brembo a osłony tarcz

    a po co syf z drogi, czy woda przy deszczu, ma isc na cala powierzchnie tarcz od wewnetrznej strony? przynajmniej, ja sobie tak tlumacze, po co tam sa ;)
×