Skocz do zawartości

Michal Barwicki

Nowy
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michal Barwicki

  • Urodziny 01.03.1983

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    ŻelechówPL/Bishops StortfordUK
  • Auto
    STi PPP 03 + S14a + MX5
  • Zainteresowania
    Difting rally

Osiągnięcia Michal Barwicki

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam możecie polecić kogoś kto zrobi rozrząd w Sti 03 najlepiej Herts, esex ewentualnie Londyn. Czy pompę wody tez należy wymienić ?
  2. Czy tylko ja mam problem ze ściągnięciem tarczy tylnych w sti 03 zaciski zeszły ręczny popuszczony na maksa, młotkuje tarcze ale tak siedzi ze prędzej samochód z kobyłek spadnie. ok znalazłem dwie dziórki które załatwily sprawe mozna usunąć
  3. to oto sprząglo http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/shop_detail.asp?productID=2688 przetrwało dwa lata, poczytałem na amerykańskim forum że ostro jada po nim dużo usterek, na angielskim znów wychwalają . Ja wracam do ori sprzęgła i dodatkowo pytanie się rodzi- czy po wymianie na nowe sprzęgło muszę wymienić zamach? ten exedy fajnie się kreci i chciałbym zatrzymać. Doszły mnie słuchy że lepiej wymienić
  4. Pacjent: sti 03 ppp taka akcja https://www.youtube.com/watch?v=bkB5WedKTGA&list=UUzoj4oT3Gs08LPVR_srGHaA teoretycznie mam paragon od sprzegła(spiek) i zamachu, sprzegło zawsze mega twarde pod nogą mam porównie bo w 200sx'ie mam spieka kopany juz 1000razy ale nie jest az tak hardkorowy jak ten w subaru. Mam wrazenie ze jak silnik dogrzany wtedy juz tak sie nie uslizguje po za tytm jaki widac to uslizg wystepuje jak lapie boosta z poczatku pozniej juz normalnie ciagnie Jutro podreguluje przy czpieniu nad pedalem bo takie tez sugestie dostalem od znawcy tematu. Ktoś cos wiecej podpowie? Dzieki
  5. Witam posiadam zamontowany równy kolektor(Hayward &Scott) w blobie STi, ostatnio zdalem sobie sprawe że sprezynki na łączniach rdzewieja i nie nadaja sie do niczego. tu już ich sie zacząłem pozbywac widac nawet osmolony spalinami rant rury Na stronie Hayward and scott http://www.haywardandscott.com/subaru/impreza-new-age/subaru-impreza-equal-length-manifolds.html zauważyłem że są ulepszone i zamieniono spręzynki na blaszki, stwierdziłem że takie wymierzę i wytnę. Jestem zielony w tych sprawach wiec pytam tutaj czy zrobic je pod rozgrzany czy zimny kolektor? czy jest wogole jakas róznica na zimnym i cieplym jesli chodzi o wymiar? i jeszcze jedno czy uszczelnic jakims siliconem te łączenia? Moga sie dla was wydawac smieszne moje pytania ale bylbym wdzieczny za pomoc. Dzięki ?
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. dzięki za podpowiedz zamówiłem
  8. sti 03 ppp, od uppipe'a rozszczepił się shield aluminiowy i dzwoni przy niskich obrotach przy czym wku... mnie to niesamowicie. Czy przechodził ktoś przez to da się go wywalić bez zdejmowania up pipe'a? Szukałem jakiejś małej piły podręcznej, którą bym wcisnął tam i go ciapnął ale nic takiego nie znalazłem na ebayu. Dzięki
  9. Witam czy wepchnę felgę 18cali na 9.75 et 20 do bloba ? liczę się że muszę zrolować błotniki, mam gwint regulowany to można trochę negatyw zrobić. Konkretnie chodzi mi czy bez poszerzeń się obejdzie. Dzieki
  10. Przechodząc usłyszałem polski
  11. Witam chciałem zamówić żarówki osram cool blue intense pod światła mijania. Badam w manualu jakie musze zamowic, jest napisane H1 badam na ebayu napisane H4 Czy ktoś może mi powiedziec które są prawidłowe chodzi o blobeye'a
  12. http://www.gokarting.co.uk/hoddesdon-gokarting/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...