Jump to content

nyndz

Użytkownik
  • Content Count

    216
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Dobry

About nyndz

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    2.5RS & STI Spec C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie, odkopię kotleta - na co dzień + trochę wygłupów czasem co lepiej (rozmiar 225/45R17): - conti sportcontact5 - pirelli pzero
  2. nyndz

    Kubica w F1

    człowiek czekał, człowiek czytał, człowiek wierzył... i jest. Słów brak.
  3. Miałem niedawno podobny dylemat, siedziałem, czytałem, już prawie te 600zł wydałem na przód na Hawki czy inne takie - ale powiedziałem sobie w ostatnim momencie basta, na co to komu do daily...? Założyłem ostatecznie OMP R&S na przód i tył (plus zaciski po pełnej renowacji - przód 4tłok 294mm, tył 2 tłok 290mm) - i hamuje to bardzo przyzwoicie, sporo lepiej niż się spodziewałem. Nie zauważyłem odczuwalnej różnicy między praktycznie takim samym rozmiarowo zestawem jaki miałem w STI typeR lżejszym o 200kg (tam miałem OEM tarcze i DS Performance). Ogółem - złego słowa nie mog
  4. nyndz

    Audio w subaru

    Będę przekładał boczki w blobie 2005 niedługo, postaram się pomierzyć - ten zestaw faktycznie wygląda dość kusząco
  5. Tu nie bardzo jest wybór, ile można sobie kosztów robić i czasu tracić? To je daily, nie chce jeździć z ciągłą myślą z tyłu głowy, czy mi się zaraz zacisk nie urwie przy hamowaniu w trasie. Tyle dobrze, że kumpla z pracy rodzina ma pod ręką laser, dzisiaj zrobiliśmy rysunek techniczny, jutro może będą już dystanse wycięte.
  6. Kupione tu na forum od dość rozpoznawalnego forumowicza - z tego co mówi zdjął je sam z WRX'a, a nie mam powodów by mu nie wierzyć. Gdyby nie to, że moje Kosei na normalny 4tłok wchodzą na styk (1-1.5mm od felgi) to bym pewnie nawet nie zauważył, że coś jest nie halo. Na OEM felgach z WRX śmigało normalnie. Odpada - mierzyliśmy zewnętrzną część zacisku (składa się z dwóch), i ta zewnętrzna jest 2mm szersza niż w drugim. Jeśli chodzi o sam zacisk, Hawk miał od razu naklejki: https://www.ebay.com/itm/2006-2007-Subaru-Impreza-WRX-Front-L-R-Brake-4-Piston-Caliper-SET-RE
  7. Właśnie przeglądałem wczoraj internet i na tych zdjęciach gdzie cokolwiek widać nie widać było tego czterotłoczka. Czyli wracamy do punktu wyjścia - i całkowitym braku racjonalnego wytłumaczenia - wczoraj byłem w warsztacie, czterotłoczek jest skręcany z dwóch części, ta zewnętrzna w jednym z nich jest 2mm szersza niż w drugim, bez żadnych wątpliwości. Szukam teraz na cito dystansów 4mm, które są na ten moment najrozsądniejszym rozwiązaniem. Ech, człowiek chce świętego spokoju, zostaje przy OEM co by nie było problemów, a potem takie "cuda" się dzieją... ach to Subaru
  8. To by brzmiało rozsądnie - nie różnią się optycznie?
  9. Nie, felgi są proste. Zmierzyli dziś zaciski po zdjęciu z auta. Też mi to przez myśl przeszło, ale to nie rozwiązuje zagadki - na starszym modelu zacisków (wystające napisy) te felgi jeździły bez problemu, a jeżeli ktoś spiłował zacisk to powinien tym bardziej się mieścić a jest odwrotnie.
  10. Właśnie te moje są na pewno żeliwne, ale z płaskim napisem/naklejką (czyli zakładam, że WRX hawk). Z tego wynika, że aluminiowe były chyba tylko tylne 2 tłoki z WRX (i one faktycznie są leciutkie).
  11. Panie i Panowie, Pytanie brzmi dość kuriozalnie - czy 4 tłoki mogą się różnić szerokością/osadzeniem? Spotkała mnie w piątek totalnie zaskakująca i nie ukrywam irytująca sytuacja. Trzecie subaru, na które zakładam te same felgi (nie wzór, komplet), każde wcześniej miało założonego 4 tłoka. Ostatnie, kupione na forum zaciski z WRX hawk (gładkie, bez wystającego napisu "subaru") jak się okazało, się od siebie różnią - jeden z nich jest o około 2mm szerszy od drugiego (mierząc od środka zacisku do jego brzegu co ciągnie za sobą pewne konsekwencje. Ewidentnie, optycznie t
  12. I bardzo dobrze, że nie kupujesz bo to jest jeden wielki bullshit. Szwagier Fordem S-maxem w diesel'u (2.2l, 200KM) Polskę wzdłuż i wszerz wielokrotnie przejechał (taka specyfika pracy, eventy), prędkość na trasie zwykle 200+ km/h, jeździ tak 3 czy 4 lata i zero problemów z autem. W dzisiejszych czasach nie potrzeba sportowych albo luksusowych aut, wystarczy byle diesel żeby płynnie te 200km/h po autostradach latać. Ja z kolei śmigałem ostatni rok wspomnianym tu wyżej Audi RS6 C5 - mimo 5 biegowej skrzyni podróże z prędkością 150-200 km/h były przyjemne (przy 2000obr było boda
  13. nyndz

    Kubica w F1

    To zgrabna parafraza słów Ayrtona Senny Ogólnie między tymi Panami można znaleźć dużo podobieństw... może to jeden z powodów, dlaczego RK wzbudza tyle emocji, szczególnie tych dobrych.
  14. To auto mojego kolegi, pasjonata NSX'ów - egzemplarz ze zdjęcia był kupiony jako zabezpieczenie, potencjalny dawca części dla jego drugiego NSX'a w specu typowo wyścigowym. Przerzucił się jednak jakiś czas temu na CRZ od Wyszomirskiego bodajże więc z racji, że rozbicie mu już nie grozi to oba są na sprzedaż. Fajny egzemplarz ogólnie, przede wszystkim to oryginalna Honda a nie Acura ze zmienionymi znaczkami. Ma jeszcze trzeciego, polifta niebieskiego w tardze, aktualnie oklejonego folią w zbliżony do oryginalnego, pomarańczowy kolor. Takie hobby Dżapanrejsingi zostały po
  15. Teraz najprościej aliexpress, w Polsce masz +300% prowizji na allegro czy innym sklepie a towar ten sam. Tak to raczej na forach szło kupić coś porządnego, kiedyś na CKPL jeden gość robił nam na zamówienie przedłużki.
×
×
  • Create New...