Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

Czyzby dobre wiesci? :) Japonski Sad Najwyzszy nakazal japonskiemu rzadowi wyplacic 35 miliardow Jen odszkodowania dla Fuji Heavy Industries. Odszkodowanie dotyczy przetargu na helikoptery bojowe, ktory FHI wygralo w roku 2001 i w zwiazku z ktorym poczynilo spore inwestycje patentowe wobec dostawcy Boeing. Rzad jednak sie z zamowienia wycofal i po dwoch instancjach w koncu Sad Najwyzszy osatatecznie przyznal racje FHI, tym samym czyniac postanowienie wiazace.

 

35 miliardow Jen to mniej wiecej 270.000.000 EUR. Moze czesc przeznacza na WRC...? ;)

 

 

JGSDF_AH-64D_20120108-01.JPG

 

 

http://www.japantimes.co.jp/news/2015/12/18/national/crime-legal/supreme-court-orders-government-pay-fuji-heavy-%C2%A535-billion-canceled-attack-copter-deal/#.VpUyjPkrLIU 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nawiązaniu do wspomnianego artykułu http://pertyn.com/subaru-levorg/

 

"A wyzwanie postawiono przed nią duże, bo silniczek ma do uciągnięcia poważnej wielkości i masy auto, seryjnie wyposażone w dodatku w permanentny (nie ma tu nic dołączanego, żadnych sprzęgieł) napęd na cztery koła"

 

coś się zmieniło w specyfikacji Levorga 1.6 DIT ?

 

nie ma żadnych sprzęgieł ?

 

;)

A no zadnych poza MPT :):mrgreen:
Na lepsze maty wygluszajace niech przeznacza... :) Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyzby dobre wiesci? :) Japonski Sad Najwyzszy nakazal japonskiemu rzadowi wyplacic 35 miliardow Jen odszkodowania dla Fuji Heavy Industries. Odszkodowanie dotyczy przetargu na helikoptery bojowe, ktory FHI wygralo w roku 2001 i w zwiazku z ktorym poczynilo spore inwestycje patentowe wobec dostawcy Boeing. Rzad jednak sie z zamowienia wycofal i po dwoch instancjach w koncu Sad Najwyzszy osatatecznie przyznal racje FHI, tym samym czyniac postanowienie wiazace.

 

35 miliardow Jen to mniej wiecej 270.000.000 EUR. Moze czesc przeznacza na WRC...? ;)

 

 

JGSDF_AH-64D_20120108-01.JPG

 

 

http://www.japantimes.co.jp/news/2015/12/18/national/crime-legal/supreme-court-orders-government-pay-fuji-heavy-%C2%A535-billion-canceled-attack-copter-deal/#.VpUyjPkrLIU 

 

Czyzby dobre wiesci? :) Japonski Sad Najwyzszy nakazal japonskiemu rzadowi wyplacic 35 miliardow Jen odszkodowania dla Fuji Heavy Industries. Odszkodowanie dotyczy przetargu na helikoptery bojowe, ktory FHI wygralo w roku 2001 i w zwiazku z ktorym poczynilo spore inwestycje patentowe wobec dostawcy Boeing. Rzad jednak sie z zamowienia wycofal i po dwoch instancjach w koncu Sad Najwyzszy osatatecznie przyznal racje FHI, tym samym czyniac postanowienie wiazace.

 

35 miliardow Jen to mniej wiecej 270.000.000 EUR. Moze czesc przeznacza na WRC...? ;)

 

 

JGSDF_AH-64D_20120108-01.JPG

 

 

http://www.japantimes.co.jp/news/2015/12/18/national/crime-legal/supreme-court-orders-government-pay-fuji-heavy-%C2%A535-billion-canceled-attack-copter-deal/#.VpUyjPkrLIU 

Fajnie by było bo potencjał nowych wozideł jest (w USA i Kanadzie wszystko wygrywają Subarki od 2010r w górę), ale nowe przepisy WRC z tego co pamiętam określają, że silnik ma być rzędową 4... (jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ale nowe przepisy WRC z tego co pamiętam określają, że silnik ma być rzędową 4... (jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi)

Mylisz się ;)

 

Może być boxer, byle 1.6 Turbo.


Wycofano się z tego pomysłu z tego co pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.fia.com/file/37755/download?token=qSz1j2jX

 

Prawdę mówiąc przeleciałem to na szybko, ale nie znalazłem nigdzie aby musiał to być silnik rzędowy.

 

Max 8500 rpm, max 1600ccm , max doładowanie turbo 2.5 bara

Nie jest napisane też nic o ilości cylindrów czy ich układzie, a raczej informacje jakich materiałów czy stopów można użyć...

 

No chyba, że nie doczytałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uklad z tego co pamietam nie byl okreslony, ale bylo powiedzane, ze zespol napedowy (silnik+skrzynia) ma byc ustawiony poprzecznie :( Sprawdzalem to jakis czas temu w dokumentacji wlasnie tez dla forum, ale nie wiem czy w aktualnej tez sa takie zapisy... moze zmienili :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Disgruntled Subaru Forester, Outback, Legacy, Impreza and Crosstek owners whose cars burned more oil than usual can rest a little easier today. Top Class Actions reports that owners of the defective engines will be reimbursed by Subaru for expenses related to the defect and given a longer warranty.

 

The lawsuit alleged that defective piston rings caused them to burn extra oil, and that Subaru knew of the problem but didn’t disclose it to owners. The lawsuit, as quoted by Top Class Actions, alleges that Subaru “improperly denied many warranty repairs, and then, more recently, secretly changed the scope of its warranty coverage without telling affected drivers.”

Waściciele wymienionych samochodów otrzymają zwrot kosztów spowodowanych wysoką konsumpcją oleju oraz związanymi z tym kosztami.

Sąd ujawnił zatajenie przez Subaru usterki polegającej na wadliwej konstrukcji pierścieni tłokowych. Subaru w sposób niezgodny z prawem odmawiało pokrywania kosztów związanych z usterką, jednocześnie w tajemnicy 'stosownie' zmieniając warunki gwarancji...

 

Actions:

    Increase the warranty length from 5 years or 60,000 miles length to an 8 years or 100,000 miles

    Pay 100 percent of vehicle owners’ costs for repairs, parts and labor, rental cars, towing and the cost of up to six quarts of oil per vehicle

    Provide a free oil consumption test and technical service bulletin repairs for owners or leasers of the defective vehicles.

Subaru w konsekwencji zobowiazało się do przedłużenia gwarancji do 8lat/100000mil, pokrycie  w 100% obejmujących holowanie, robociznę, wynajem samochodu zastępczego, oraz koszt oleju (6quart = 6,81ltrs) na jedno auto...

Silniki dotknięte usterką:

 

affected FB engines are the 2.5-liter engines in the 2011-2014 Forester, 2013 Legacy and 2013 Outback and the 2.0-liter engines in the 2012-2013 Impreza and 2013 XV Crosstrek.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wersja D zrobiła niestety robotę
Niestety to prawda. Do czasu pojawienia się SBD Subaru było liderem niezawodności nie do pobicia. Nikt nie miał się czego czepić - teraz nie zostało nic tylko tłumaczenia, że to jednostkowe przypadki. A po co wogóle w Subaru silnik wysokoprężny? Dodatkowo zbyt słaby w jakim kolwiek modelu w ofercie, więc nie gwarantujący fajnych osiągów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

to miejmy nadzieje,  że mają w Subaru alternatywę na nadchodzącą przyszłość 

 

PHEV, ogniwo paliwowe, naped na chomiki? Co masz na mysli? :mrgreen:

 

 

prozaicznie, "cywilne", doładowane, małe benzyny na wypadek gdyby w nadchodzących latach diesel stawał się coraz mniej popularny

 

wariant skrajny 0.8 DIT  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik, co masz do SBD? Za słaby? XV z SBD osiąga setkę zaledwie 0,4 sek później niż Levorg, a to i tak jest szybciej niż połowa modeli Subaru dostępnych w EU. Diesel w połączeniu z manualem jeździ bardzo dynamicznie i jego 147-150KM i 350Nm w zupełności wystarcza do codziennej eksploatacji.

 

Czy używając: "lider niezawodności" wobec Subaru masz na myśli dziury w podłodze, rdza, kiepskie materiały, padające uszczelki pod głowicą, samopoziomujące zawieszenia i słynną szmatkę za kierownicą?

 

Synonimem niezawodności to akurat można by nazwać Mazdę i Toyotę, ale nawet to nie jest już takie oczywiste.

 

 

---------

Błędy w pisowni sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale przecież 1,6 DIT podobno nie jedzie.
 

 

a - jestem fanem Levorga nawet tego z 1.6 

b - nie jechałem ale coś mi się wydaje, że radzi sobie lepiej jak SBD a przynajmniej tak samo 

 

na tle silników 1.6 czy 2.0 NA wspomniany 1.6 DIT to wręcz rakieta 

 

 

teraz chwila zadumy  ;)

 

obecnie oferowana jest Impreza 1.6 NA ja oczami wyobraźni widzę Imprezę 1.0 DIT o takiej samej mocy ale lepszych przyśpieszeniach  (wersje zarówno 4WD jak i 2WD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Disgruntled Subaru Forester, Outback, Legacy, Impreza and Crosstek owners whose cars burned more oil than usual can rest a little easier today. Top Class Actions reports that owners of the defective engines will be reimbursed by Subaru for expenses related to the defect and given a longer warranty.

 

The lawsuit alleged that defective piston rings caused them to burn extra oil, and that Subaru knew of the problem but didn’t disclose it to owners. The lawsuit, as quoted by Top Class Actions, alleges that Subaru “improperly denied many warranty repairs, and then, more recently, secretly changed the scope of its warranty coverage without telling affected drivers.”

Waściciele wymienionych samochodów otrzymają zwrot kosztów spowodowanych wysoką konsumpcją oleju oraz związanymi z tym kosztami.

Sąd ujawnił zatajenie przez Subaru usterki polegającej na wadliwej konstrukcji pierścieni tłokowych. Subaru w sposób niezgodny z prawem odmawiało pokrywania kosztów związanych z usterką, jednocześnie w tajemnicy 'stosownie' zmieniając warunki gwarancji...

 

Actions:

    Increase the warranty length from 5 years or 60,000 miles length to an 8 years or 100,000 miles

    Pay 100 percent of vehicle owners’ costs for repairs, parts and labor, rental cars, towing and the cost of up to six quarts of oil per vehicle

    Provide a free oil consumption test and technical service bulletin repairs for owners or leasers of the defective vehicles.

Subaru w konsekwencji zobowiazało się do przedłużenia gwarancji do 8lat/100000mil, pokrycie  w 100% obejmujących holowanie, robociznę, wynajem samochodu zastępczego, oraz koszt oleju (6quart = 6,81ltrs) na jedno auto...

Silniki dotknięte usterką:

 

affected FB engines are the 2.5-liter engines in the 2011-2014 Forester, 2013 Legacy and 2013 Outback and the 2.0-liter engines in the 2012-2013 Impreza and 2013 XV Crosstrek.

 

 

Gdyby Subaru Boxer Diesel był sprzedawany w USA, pewno byłoby już po procesie i pewno na akcji wymiany silników by się nie skończyło. Ale jesteśmy w Europie, gdzie lobby motoryzacyjne jest niewspółmiernie silniejsze niż w USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Gdyby Subaru Boxer Diesel był sprzedawany w USA, pewno byłoby już po procesie i pewno na akcji wymiany silników by się nie skończyło. Ale jesteśmy w Europie, gdzie lobby motoryzacyjne jest niewspółmiernie silniejsze niż w USA.
 

 

niczym Subaru nie różni się od innych producentów, jak tylko się da to zrzucić problem na użytkownika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale jesteśmy w Europie, gdzie lobby motoryzacyjne jest niewspółmiernie silniejsze niż w USA.

Coś chyba nie tak. :mrgreen:  Chciałbym aby lobby w Europie było takie jak w USA wtedy diselki nie byłyby najlepiej sprzedającymi się samochodami.  :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...