Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

 

Gdyby Subaru Boxer Diesel był sprzedawany w USA, pewno byłoby już po procesie i pewno na akcji wymiany silników by się nie skończyło. Ale jesteśmy w Europie, gdzie lobby motoryzacyjne jest niewspółmiernie silniejsze niż w USA.
 

niczym Subaru nie różni się od innych producentów, jak tylko się da to zrzucić problem na użytkownika 

 

 

Tak, przecież BMW w USA miało ostatnio także wytoczony proces. W Europie jakoś trudno to sobie wyobrazić.

 

Ale jesteśmy w Europie, gdzie lobby motoryzacyjne jest niewspółmiernie silniejsze niż w USA.

Coś chyba nie tak. :mrgreen:  Chciałbym aby lobby w Europie było takie jak w USA wtedy diselki nie byłyby najlepiej sprzedającymi się samochodami.  :mrgreen:

 

Masz rację, w Europie to nie wynika z mocnej pozycji lobby motoryzacyjnego lecz raczej ze słabości pozycji klientów. Zatem powinienem raczej napisać, że pozycja klienta w Europie jest niewspółmiernie słabsza od pozycji klienta w USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Synonimem niezawodności to akurat można by nazwać Mazdę i Toyotę, ale nawet to nie jest już takie oczywiste

dla mnie synonimem niezawodności byla jest i bedzie Honda i dotyczy to silników benzynowych, benzynowych doladowanych jak i diesla.

Ja sie dziwie ze jeszcze nikt z wlascicieli padniętych sbd z rocznikow 2008-2011 nie wytoczyl FHI procesu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie synonimem niezawodności byla jest i bedzie Honda i dotyczy to silników benzynowych, benzynowych doladowanych jak i diesla.

Prawda, bo Honda robi najlepsze silniki i tego nie zburzli jakąś padaką. Diesla stworzyli też późno, za to na miarę oczekiwań, na miarę wypracowanej renomy. Samochody Hondy są super niezawodne jako całość.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Disgruntled Subaru Forester, Outback, Legacy, Impreza and Crosstek owners whose cars burned more oil than usual can rest a little easier today. Top Class Actions reports that owners of the defective engines will be reimbursed by Subaru for expenses related to the defect and given a longer warranty.

The lawsuit alleged that defective piston rings caused them to burn extra oil, and that Subaru knew of the problem but didn’t disclose it to owners. The lawsuit, as quoted by Top Class Actions, alleges that Subaru “improperly denied many warranty repairs, and then, more recently, secretly changed the scope of its warranty coverage without telling affected drivers.”

Waściciele wymienionych samochodów otrzymają zwrot kosztów spowodowanych wysoką konsumpcją oleju oraz związanymi z tym kosztami.

Sąd ujawnił zatajenie przez Subaru usterki polegającej na wadliwej konstrukcji pierścieni tłokowych. Subaru w sposób niezgodny z prawem odmawiało pokrywania kosztów związanych z usterką, jednocześnie w tajemnicy 'stosownie' zmieniając warunki gwarancji...

Actions:

Increase the warranty length from 5 years or 60,000 miles length to an 8 years or 100,000 miles

Pay 100 percent of vehicle owners’ costs for repairs, parts and labor, rental cars, towing and the cost of up to six quarts of oil per vehicle

Provide a free oil consumption test and technical service bulletin repairs for owners or leasers of the defective vehicles.

Subaru w konsekwencji zobowiazało się do przedłużenia gwarancji do 8lat/100000mil, pokrycie w 100% obejmujących holowanie, robociznę, wynajem samochodu zastępczego, oraz koszt oleju (6quart = 6,81ltrs) na jedno auto...

Silniki dotknięte usterką:

affected FB engines are the 2.5-liter engines in the 2011-2014 Forester, 2013 Legacy and 2013 Outback and the 2.0-liter engines in the 2012-2013 Impreza and 2013 XV Crosstrek.

Rozumiem, ze te same silniki w euro-Subarakach byly skladane w innej fabryce, skoro dla nich nie ogloszono takiej akcji? :mrgreen:

 

Zaraz otrzymam odpowiedz, ze euro silniki maja inna homologacje, jezdza na innym oleju i dlatego z nimi nic sie nie dzieje... ;):lol:

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co rozpamiętywać co jak i dlaczego.

Świnka dodatkowe gaugany etc. w miarę ktoś siedzący "w temacie" miał ten wóz/- no może poza wtryskiwaczami valtek./

Ciekawe czy ktoś miał coś wspólnego z forum.

Kurcze kwestia 30-40cm bliżej przodu i to kierowca prawdopodobnie by już nie żył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Facebook:

 

Druga subaryna którą miałem i druga przestała istnieć Emotikon unsure tym razem niestety dwie dziewczyny zgineły Emotikon frown to auto potrafiło zapier..ć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dawno nie widziałem tak rozwalonej Subarki

 

 

http://elka.pl/content/view/78326/80/

Co jej tak lakier odpadl z calego tylnego boku (nadkola) (zdjecie 1, 5, druga strona to samo zdjecie 16), tyle to dziwnie wyglada, ze tylna klapa tez bez lakieru.
.

 

No to strucel jest

 

 

Tapatalk

Mam nadzieje że posiedzi za głupotę , pierwszy wypadek nic go nie nauczył

Teraz jak zabił dwie osoby do d.... Mu się dobiorą

 

 

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...