jagodek Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 A co na to łoś? Stoi dalej, czy leży ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) A co na to łoś? Stoi dalej, czy leży ? lezy... ale ze smiechu :mrgreen: p.s. tak mi sie przypomnialo: Edytowane 24 Listopada 2015 przez eddie_gt4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 kawał mi się udał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) z przymrużeniem oka jak na "amerykańskie realia" to Subaru całkiem nieźle wypada Edytowane 24 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) @@eddie_gt4, ale jestes prowokator, ulala, normalnie chyle czola przed Twoja blyskotliwoscia standaryzowane warunki testu, które z aut utrzymało tor jazdy ? Po pierwsze: aktualne wiadomosci w sprawie emisji spalin powoduja, ze troche powatpiewam w wiarygodnosc wynikow VW w jakichkolwiek normowanych testach To troche tak jakby Jan Kowalski przygotowywal sie do przejazdu jednego zakretu, jednym samochodem w jednych warunkach i potem w dniu egzaminu przejechal ten jeden zakret szybciej od Tommiego Makkinena. No i dobrze, w tych konkretnych warunkach Janek byl szybszy, ale czy to znaczy ze tak bedzie we wszystkich...? W momencie gdy w gre wchodza standaryzowane warunki, to natychmiast testy staja sie latwe do zmanipulowania. Co innego gdy warunki sie zmienia - patrz small overlap collision wprowadzone dwa lata temu przez IIHS. Nagle byl szok, ze powazne niemieckie marki nie zdaja egzaminu w nowych warunkach (-> https://www.youtube.com/watch?v=KiFria6nCoc ) Po drugie: patrzac na filmik Forka, widac wyraznie, ze komputer/system/robot po ominieciu niewidzialnej przeszkody wciaz uparcie trzyma kierownice skrecona w prawo. Wiec oczywistym jest (!!!), ze samochod bedzie dalej jechal w prawo A nie powroci na poprzedni tor jazdy. Troche myslenia by sie przydalo. Ponadto zawsze wszyscy tu wymagaja, zeby Subaraki dawaly frajde z jazdy i najlepiej na zawolanie sadzily glebokie boki. Ciekawe jak sie prowadzi Tiguan...? Edytowane 24 Listopada 2015 przez Than_Junior 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Ponadto zawsze wszyscy tu wymagaja, zeby Subaraki dawaly frajde z jazdy i najlepiej na zawolanie sadzily glebokie boki. Ciekawe jak sie prowadzi Tiguan...? z czego jak wiadomo są znane Outback, Levorg jak i Forester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 To znaczy że są jak są znane:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Po drugie: patrzac na filmik Forka, widac wyraznie, ze komputer/system/robot po ominieciu niewidzialnej przeszkody wciaz uparcie trzyma kierownice skrecona w prawo. Wiec oczywistym jest (!!!), ze samochod bedzie dalej jechal w prawo A nie powroci na poprzedni tor jazdy. Troche myslenia by sie przydalo. nie wiem czy ruchy kierownicy nie są przypadkiem całkowicie zautomatyzowane, pamiętaj, że skręt może tez inicjować zam ESP hamując poszczególne koła zresztą fim pokazuje ruchy koła kierownicy i jej powrót W momencie gdy w gre wchodza standaryzowane warunki, to natychmiast testy staja sie latwe do zmanipulowania. Co innego gdy warunki sie zmienia - patrz small overlap collision wprowadzone dwa lata temu przez IIHS. Nagle byl szok, ze powazne niemieckie marki nie zdaja egzaminu w nowych warunkach taki sobie "small overlap" prędkość 90 km/h porównanie Subaru vs. Golf Edytowane 24 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) porównanie Subaru vs. Golf w subaraku przynajmniej trafil w poduszke Edytowane 24 Listopada 2015 przez Fiji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 porównanie Subaru vs. Golf w subaraku przynajmniej trafil w poduszke w obydwu przypadkach głowa leci w podobne miejsce na poduszce nie jest tak źle z tymi "niemieckimi markami" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Ponadto zawsze wszyscy tu wymagaja, zeby Subaraki dawaly frajde z jazdy i najlepiej na zawolanie sadzily glebokie boki. Ciekawe jak sie prowadzi Tiguan...? z czego jak wiadomo są znane Outback, Levorg jak i Forester Nie dalej jak w sobotę jeździłem Forkiem bokiem w Toruniu Zresztą nie sam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Ponadto zawsze wszyscy tu wymagaja, zeby Subaraki dawaly frajde z jazdy i najlepiej na zawolanie sadzily glebokie boki. Ciekawe jak sie prowadzi Tiguan...? z czego jak wiadomo są znane Outback, Levorg jak i Forester Nie dalej jak w sobotę jeździłem Forkiem bokiem w Toruniu Zresztą nie sam... jeśli tym "Auto: Forek 2.5 XT" to nie wątpię Edytowane 24 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Czy jest gdzieś elektroniczna wersja tego testu lub jakiś skrót? W sumie to mnie to mocno zaciekawiło, skąd wzięły się takie wyniki. Istnieje dość mocno zakorzeniona opinia w społeczeństwie (nie mówię tu o forum) że Subaru świetnie się prowadzi i radzi w każdych warunkach. Jest to (był?) pewien wyróżnik marki, nagle się okazuje że w teście auta niczym się nie wyróżniają, a wręcz do czołówki daleko (? nie znam dokładnych wyników, opieram się na innych komentarzach). Ja mam świadomość że mój wiekowy już pod pewnymi względami samochód nie ma żadnych elektronicznych systemów (poza abs) a mimo to prowadzi się pewnie i jest bardzo przewidywalny na drodze, ale to był mój świadomy wybór przy zakupie. Nie jest dla mnie tez niespodzianką, że obecnie sprzedawane auta, z gorzej rozwiązanym napędem czy zawieszeniem są równie lub nawet bardziej skuteczne przy tego rodzaju próbach przy wykorzystaniu elektroniki (kwestię czy lepiej mieć auto które prowadzi się dobrze bo tak wynika z jego konstrukcji czy wystarczy takie które nadrabia braki elektroniką pomijam), ale byłem przekonany że z naturalnych przyczyn różnorakie nowe modele subaru będą raczej wysoko... właśnie z racji samej konstrukcji. Jestem zaskoczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Czy jest gdzieś elektroniczna wersja tego testu lub jakiś skrót? testy elektronicznego systemu stabilizacji, 80 km/h 270 st obrót kierownicy jakoś tam zautomatyzowane wg. wymagań http://www.euroncap.com/en/vehicle-safety/safety-campaigns/2010-esc-tests/https://www.youtube.com/user/ThatchamMIRRC001/search?query=esc+test co do szwedzkiego testu łosia to tabela wyników http://teknikensvarld.se/algtest/oni to robią całkiem inaczej, wg. innych kryteriów jak auto załadowane itp.takie auto testują na wysnaczonej ścieżce do prędkości przy której testu nie da się wykonać Edytowane 24 Listopada 2015 przez ketivv 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Czyli "oszukali mnie"? Czegoś nie rozumiem, jak Xantia uzyskała lepszy wynik niż pożeracz zakrętów GT-R? To teraz zamiast ciężko pracować na Nissana mam kupić od @leon Xantię? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Bo ten test jest denny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 To teraz zamiast ciężko pracować na Nissana mam kupić od @leon Xantię? Wyjdzie taniej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 To teraz zamiast ciężko pracować na Nissana mam kupić od @leon Xantię? Wyjdzie taniej. Obawiam się, że teraz ceny Xantii pójdą w górę i może mnie nie być stać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Czyli "oszukali mnie"? Czegoś nie rozumiem, jak Xantia uzyskała lepszy wynik niż pożeracz zakrętów GT-R? To teraz zamiast ciężko pracować na Nissana mam kupić od @leon Xantię? Ojtam ojtam, maybach jeszcze gorzej wypadl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Na pełnej liście Citroen zajmuje i pierwszą i ostatnią pozycję (z czterokołowców). To dopiero sukces. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Xantia Activa miała jedno z bardziej zaawansowanych zawieszen w motoryzacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Ciekawe - z samej czolowki: Ferrari Testarossa 1987 Nej 80 Nissan X-Trail dCi 130 4×4 2014 Nej 80 Opel Omega 2,2 (sportchassi) 2000 Nej 80 Porsche 991 Carrera 4S 2014 Nej 81 Ponton omega i x-trail? Edytowane 25 Listopada 2015 przez Korton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Trefny jest ten test jak porsche nie dało rady Edytowane 25 Listopada 2015 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Trefny jest ten test jak porsche nie dało rady nie jest trefny, oni to testują w określonych warunkach jeśli chodzi o ilość osób i załadowanie auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) a do porsche sie 4 osoby nie zmiescily to kara -10km/h Mi tam do dej pory wszystkie losie na drodze udalo sie ominac Edytowane 25 Listopada 2015 przez haubi65 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się