Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

 

W najnowszym 'Motorze' (Nr49)

wspomniano Subaru i model Levorg - autor wytyka przekręcanie nazwy modelu w breszurach na stronie SIP.

Kształt kierownicy opisany jako litera 'D' budzi zdziwienie

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Kierownica w kształcie "D", tzn. taka spłaszczona u dołu, czyje zdziwienie redaktora?
No właśnie udawane - jak sądzę - zdziwienie redaktora.

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W kontekście studenta medycyny o którym wspomniałeś, wystarczy podać przykład badań klinicznych nowego leku

 

Oczywiscie zgoda. Ale przenoszac to do kontekstu crash-testow, to powinny one w byc na tyle kompleksowe, ze NCAP powinien szrotowac 100 samochodow tego samego typu, a najlepiej po 100 z kazdej wersji silnikowej i wyposazeniowej ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym samym numerze Motoru, tj. 49/2015 w dziale "Używane" jest krótka wzmianka o Outbacku- jako wady oczywiście problematyczny silnik diesla, gdzie koszty napraw według Pana redaktora mogą przekroczyć...3-4 tys. PLN.... Gdyby tak było, to ceny diesli na rynku wtórnym nie byłyby tak korzystne a samochody nie wisiałyby w ogłoszeniach miesiącami. A może Pan Redaktor pomylił PLN z EUR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, gdzie o tym napisać, ale wygrałem w Trójce książkę "Dobra świnka, dobra", a tam już w drugim akapicie jest taki fragment: "...mój mąż prowadził przerdzewiałe subaru po błotnistych drogach rozmokłych od topniejącego śniegu.". :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Subaru developing hybrid WRX STI with 326+ PS

Sources close to Subaru are indicating the next WRX STI could adopt a hybrid powertrain once it will be out sometime in 2017.

Recent spy shots and a concept have shown Subaru is just about ready to take the wraps off the new Impreza and most likely WRX STI development is well underway. The cars are set to ride on the new Subaru Global Platform (SGP), but the WRX STI is expected to adopt a hybrid arrangement to boost power and efficiency at the same time. It will use an evolution of the 2.0-liter turbo boxer engine that will work closely with an electric motor.

Interestingly, the next WRX STI could feature a newly developed all-wheel drive system as word on the street says the rear axle will be electrically-driven. That means the combustion engine will power the front wheels whereas the electric motor will propel the rear axle. Adding an electric motor and all the other necessary hardware will surely increase weight, but this will be offset by the SGP likely bringing a significant diet.

A combined output of more than 326 PS (240 kW) is expected, along with a new six-speed automatic manual dual-clutch gearbox. This hardware arrangement will apparently enable the high-performance sedan to consume less than 6.5 liters / 100 km (36.2 mpg US or 43.4 mpg UK) in the combined cycle.

The WRX STI will probably see the light of production day sometime in 2017 and could be joined about a year later by a plug-in hybrid variant.

http://www.worldcarfans.com/1151207101771/subaru-developing-hybrid-wrx-sti-with-326-ps

 

W sumie to nie wiem czy się cieszyć czy martwić  :huh:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Interestingly, the next WRX STI could feature a newly developed all-wheel drive system as word on the street says the rear axle will be electrically-driven. That means the combustion engine will power the front wheels whereas the electric motor will propel the rear axle. Adding an electric motor and all the other necessary hardware will surely increase weight, but this will be offset by the SGP likely bringing a significant diet. A combined output of more than 326 PS (240 kW) is expected, along with a new six-speed automatic manual dual-clutch gearbox.

 

Nie wierze :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenię mojego Forka SG. Ale kiedy wczoraj przez kilka godzin ujeżdżałem nowiusieńkie Mazdy 3 i 6 i potem przesiadłem się do Leśnika, miałem wrażenie, że kierownicę i koła połączono w nim za pomocą systemu gumek. Forek 2.5 xt pięknie jeździ bokami, nie ma konkurencji na śliskiej nawierzchni, wynajduję nim takie skróty, że sąsiedzi boją się tamędy rowerami zapuszczać.... Ale ... W jego prowadzeniu "po suchym i równym" najbardziej przeszkadza mi nieprecyzyjny, trochę gumowy, układ kierowniczy. Mój były drugi samochód w rodzinie - stary 20 - letni Passat B5, którego się niedawno pozbyłem, był w zakresie precyzji prowadzenia o kilka klas do przodu....Może to załuga skomplikowanego, wielowahaczowego zawieszenia VW, którego Subaru poskąpiło 10 lat młodszemu Forkowi.   

No cóż ... Miłość wymaga wyrzeczeń.... Pozostają nam drzwi bez ramek, bulgot wydechu z Prodrivem i świadomość, że prowadzenie Forka poprawia sie wprost proporcjonalnie do pogarszania się jakości drogi, po której jedzie ... 

Edytowane przez subcharles
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed Subaru jest sporo samochodów które ważą podobnie lub więcej i sobie radzą w slalomie lepiej. Trudno mi powiedzieć na ile żetelne są te testy ale coś chyba jest na rzeczy skoro Subaru wypada tak sobie w testach łosia czy slalomie. 

 

Prywatnie moje odczucia są jednak podobne. Jeździłem kilkoma różnymi Subaru i moim zdaniem prowadzą się poprawnie ale bez szału za to przewidywalnie co jest moim zdaniem dużą zaletą. Mówię tutaj o samochdach na fabrycznym zawiasie, oponie i z fabryczną geometrią a nie jakoś grubo modzone. 

 

Inna sprawa że trzeba sobie jasno powiedzieć że testy są przeprowadzone na suchej nawierzchni i (prawdopodobnie) równej. Gdyby taki test przeprowadzać np. w dwóch różnych warunkach: suchych i mokrych to wyniki pewnie byłyby zupełnie inne. Ale to tylko gdybanie. 

 

Tak czy siak szału nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed Subaru jest sporo samochodów które ważą podobnie lub więcej i sobie radzą w slalomie lepiej. (...)

 

też mnie to zastanawia, zwłaszcza w kontekście reklam Subaru, pamiętam katalog Forestera z lat 2005-2007 bodajże z sugestywnymi rysunkami jak to doskonale sprawdza się w zakrętach itp ... Nie sądzę żeby przez te lata auta Subaru się pogorszyły ... chyba, że po prostu "stoi w miejscu" podczas gdy reszta idzie do przodu ;-) 

Albo jest to kwestia dobrego / skutecznego skonfigurowania ESP ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę to samo co w innym wątku:

Idę o zakład, że slalom w Kielcach na SJS II stopnia wiele tych szybszych z Motorowego testu pojedzie wolniej niż STi MY15 :)

 

Także, spokojnie :P

 

@polak900 jak rozumiem masz wiele do powiedzenia o jeżdzeniu STi MY15? Ja mam niewielkie doświadczenie bo tylko lekko ponad 6,5 k km i jestem średnim kierowcą ale uwierz mi, to auto prowadzi się naprawdę lepiej niż poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasna cholera. To zle nowiny. Ja do pracy zawsze jezdze slalomem, a tu sie okazuje, ze moglbym czas dojazdu skrocic jezdzac Fabia...  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(

to ja się zaczynam cieszyć ze służbowej Skody :D nie wiedziałem, że to takie świetne auto, co Subaru kopie w slalomie, nie wiem, może powinienem zameldować w konfesjonale, że teoretycznie skopałem w slalomie STI i inne Subaraki?

 

ehh, napisałem służbowej przez "ó", za dużo pracy, za mało snu, :facepalm: a The Forum dziękuję za opcję edytuj ;)

Edytowane przez mahu
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ketivv, ja wiem ze ogólnie lubisz pisać ... nazwijmy to "mało optymistycznie" ... ale bez przesady
 

 

http://www.fhi.co.jp/english/ir/finance/achievement02.html

 

choć jeśli możesz to przedstaw dane sprzedaży Subaru w Europie z ostatnich 10 lat na potwierdzenie, że kłamie 

 

 

 

Sprzedaz samochodow Subaru bije w USA rekordy - ciekaw jestem jak sie to ma do sprzedazy w Europie:
 

 

całkowicie odwrotnie 

 

 

nie wypieram się tych słów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasna cholera. To zle nowiny. Ja do pracy zawsze jezdze slalomem, a tu sie okazuje, ze moglbym czas dojazdu skrocic jezdzac Fabia...  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(

 

I masz odpowiedź dlaczego tylu przedstawicieli handlowych dyga po Polsce Skodami... szybsze to od STi  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...