zbyszko4x4 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Jakie mają koledzy/koleżanki doświadczenia w przemieszczaniu się Subaru XV poza drogą twardą? czego nasz XV nie lubi?? czego nie zniesie?? ale czym zaskoczy? gdzie da radę? czego nie wybaczy? co można zepsuć? jak na błocie? śniegu? piasku? jakie podjazdy da radę? jak odkopać? wyciągnąć? jak zachowuje się benzyna jak diesel? może ktoś z automatyczna skrzynią ma jakieś info jak działa "w terenie" ? może jakieś zdjęcia z "wtopy" albo z sukcesów w wydobywaniu z zasp, plaży ... lub innych pułapek?? jakieś przydatne modyfikacje własne pod kątem poprawy właściwości użytkowych auta w gorszych warunkach? ciekawe podróże nie po utwardzonej drodze --> jakie macie odczucia? w końcu nie po to wybraliśmy XV, żeby tylko krawężniki zdobywać :-D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakbar Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Ponieważ na początku miałem w nawigacji odznaczoną opcję unikaj dróg gruntowych, to trochę po szutrach, kamieniach i łąkach pojeździłem. Daje sobie radę całkiem dobrze. Raz miałem nawet całkiem stromy podjazd, z miejscami luźnym podłożem, co miejscami miał pod 15 stopni (średnio ok 7), poszło zaskakująco dobrze. Taka górska droga dla ciągników w okolicach Wisły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 @Dyrekcja "objechała" Subariadę nowym XV więc empirycznie zostało sprawdzonych parę kwestii. Może warto poprosić o podzielenie się doświadczeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Już gdzieś wrzucałem to zdjęcie. Najwięcej było około 25 stopni i dawał radę. Generalnie dość intensywnie korzystam z XV w "terenie" Drogi szutrowe - żaden problem. Jakieś piaszczyste drogi - też żaden problem. Kilka razy nawet pokusiłem się o wjazd na tory typowo terenowe: https://goo.gl/maps/h23iFE5GRxB2 Gdzie już było trochę ciężej, ale nadal na salonowych oponach było spoko. W błocie również, jeżdżone tutaj: https://goo.gl/maps/Dzh5zGVa3ip Auto całe w błocie, ale frajdy co niemiara Osobom z Trójmiasta i okolic przy okazji polecę te miejsca, można na spokojnie przekonać się co nasze auta potrafią. Zdarzały się też wypady do lasu, korzenie, nierówności i też było spoko. Takie luźne przemyślenia: przód auta jest bardzo długi poza osią kół, przy zjeżdżaniu lub podjazdach trzeba uważać, X-Mode faktycznie pomaga, nie bójmy się z niego korzystać, opony nie są terenowe, uwaga, żeby nie przebić/przeciąć, warto korzystać z manualnego trybu skrzyni biegów, bardzo, bardzo czekam na śnieg Na pewno temat lekkiego "offroadu" będę kontynuował 2 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszko4x4 Opublikowano 29 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) ten film kąt natarcia w XV jest mało "terenowy" warto zobaczyć od 17 minuty, dlaczego nie należy przesadzać :-D chęci do możliwości naszych XV ale faktycznie podoba mi się to, jak zmodyfikowany został ten samochód (na innych filmach wszystkie ich przeróbki) no i budowali na NOWYM :-D własnie przypomniałem sobie ... podobno 1,6 benzyna ma reduktor :-) może ktoś opisze jak się sprawuje XV z reduktorem i czy pomaga poza czarnym?? Edytowane 29 Października 2018 przez zbyszko4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 XV w manualu to imo tzw soft offroader stworzony bardziej do zdobywania krawężników niż bezdroży. Po prawie 5 latach doświadczenia z tym autem tzn XV 2.0i manual - bo skoro pytasz też o diesla którego nie ma w XV II gen to zapewne interesuje Cie zachowanie XV I gen , mam następujące spostrzeżenia: 1)w delikatnym terenie, śniegu, błocie pośniegowym, piaseczku, żwirze itp auto zachowuje się bardzo dobrze - trakcja jest a auto idzie jak burza 2) w terenie cięższym zaczynają się problemy - tzn za długi przedni zwis ( kończy się haczeniem przednim zderzakiem trzeba próbować wjazdu bokiem), za długa 1 i brak reduktora powodują że przy bardziej stromej górce jesteś zmuszony jechać na pół sprzęgle inaczej Ci zgaśnie a jak przegniesz z pół sprzęgłem to je spalisz - charakterystyczny zapach gotowanej kapuchy to samo z powolną jazdą po dużych wertepach również czeka Cie jak wyżej jazda na połsprzegle Do aut typowo terenowych z blokadami mostów jednak temu auto bardzo dużo brakuje i absolutnie nie można tego auta mylić z autem terenowym. To podwyższony kompakt więc nie oczekuj od niego cudów. Taki film co prawda obk ale S-AWD ma + cvt która podobno lepiej radzi sobie w terenie w zestawieniu z prawdziwym autem terenowym 2 godziny temu, zbyszko4x4 napisał: jakieś przydatne modyfikacje własne pod kątem poprawy właściwości użytkowych auta w gorszych warunkach? wyciągarka, pozbycie się przedniego zderzaka, lift z 5 cm 2 godziny temu, zbyszko4x4 napisał: w końcu nie po to wybraliśmy XV, żeby tylko krawężniki zdobywać :-D trzeba było brac co najmniej Forestera do zwiedzania bezdroży jak wyżej XV to tylko podwyższony kompkat z lepszym napędem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 2 minuty temu, Karas napisał: XV w manualu to imo tzw soft offroader stworzony bardziej do zdobywania krawężników niż bezdroży. Po prawie 5 latach doświadczenia z tym autem tzn XV 2.0i manual - bo skoro pytasz też o diesla którego nie ma w XV II gen to zapewne interesuje Cie zachowanie XV I gen , mam następujące spostrzeżenia: 1)w delikatnym terenie, śniegu, błocie pośniegowym, piaseczku, żwirze itp auto zachowuje się bardzo dobrze - trakcja jest a auto idzie jak burza 2) w terenie cięższym zaczynają się problemy - tzn za długi przedni zwis ( kończy się haczeniem przednim zderzakiem trzeba próbować wjazdu bokiem), za długa 1 i brak reduktora powodują że przy bardziej stromej górce jesteś zmuszony jechać na pół sprzęgle inaczej Ci zgaśnie a jak przegniesz z pół sprzęgłem to je spalisz - charakterystyczny zapach gotowanej kapuchy to samo z powolną jazdą po dużych wertepach również czeka Cie jak wyżej jazda na połsprzegle Do aut typowo terenowych z blokadami mostów jednak temu auto bardzo dużo brakuje i absolutnie nie można tego auta mylić z autem terenowym. To podwyższony kompakt więc nie oczekuj od niego cudów. Taki film co prawda obk ale S-AWD ma + cvt która podobno lepiej radzi sobie w terenie w zestawieniu z prawdziwym autem terenowym Heh, przed chwilą oglądałem ten filmik. Tutaj niestety muszę zwrócić uwagę na, moim zdaniem, totalny brak skilla kierowcy. Kolejna sprawa, że jakby nie było, to nie jest terenówka, z czego też trzeba sobie zdawać sprawę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) 12 minut temu, bmbm napisał: Kolejna sprawa, że jakby nie było, to nie jest terenówka, z czego też trzeba sobie zdawać sprawę. dokładnie tak samo jak XV . S-awd to napęd drogowy nie terenowy - patrz co sie dzieje jak kierowca załączy blokadę mostów w terenówce. Ale spokojnie daje rade podczas jazdy leśną drogą czy w podczas wypraw narciarskich Słusznie to prezenter porównuje z nurkowaniem tzn jazda Subaru to takie nurkowanie z maską i rurką, jazda terenówką to takie nurkowanie z butlą Edytowane 29 Października 2018 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Ale ja pisałem o XV Że trzeba sobie zdawać sprawę, że to nie jest terenówka Ale i tak mocno daje radę. Bardzo, bardzo czekam na śnieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 2 minuty temu, bmbm napisał: Ale i tak mocno daje radę. Bardzo, bardzo czekam na śnieg cierpliwość się opłaci tzn bedzie banan od ucha do ucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 29 Października 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) 18 godzin temu, zbyszko4x4 napisał: może jakieś zdjęcia Trochę zdjęć z Subariady Albania Czarnogóra ( są też zdjęcia XV ): https://photos.google.com/share/AF1QipNGQ_W8_ckdmzFI1RFbkPPXByEj7nzxEeMUXgqbMvqT4LoHEprqg5BhmMltpyKBnQ?key=MTNGSmhMN2gyblJWbXExTWxVTXpyUXhKeTVQeG9R Uwagi dotyczą aktualnej wersji XV ( czyli A/T) - Trakcyjnie to samo rozwiązanie, które jest znane z Forestera = brak różnic - Gorszy kąt natarcia przez dłuższy, inaczej ukształtowany zwis przedni. - Ten konkretny egzemplarz ma "body lift" ok 2 cm właśnie w celu poprawienia kata natarcia ( pozytywne : istotnie poprawiło, negatywne : poluzował się dodatkowe montowanie stablizatora tylnego ( na kilku zdjęciach widać próbę korekty; finalnie musiałem zdemontować; teraz juz poprawione ). - Samochód ma też opony nieco wyższe opony ( 225/65 zamiast 225/60 ) z dobrym bieżnikiem ( Pirelli Scorpion - dobrze się spisały na Zlocie Plejad - tam w Foresteerze oraz na cytowanej Subariadzie ). Poprzednia wersja z M/T ma do jazdy w terenie ( strome podjazdy) trochę za długie przełożenia ( i benzyna i diesel ) W wersji A/T dopiero od aktualnego modelu jest X-Mode . Pozdrowienia Edytowane 30 Października 2018 przez Dyrekcja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknie Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 ładne te osłony z filmiku,mogłyby byc tak fabrycznie montowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moominko Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 @Dyrekcja czy będzie istnieć możliwość nabycia owego "body liftu" w ramach sklepu subaru? Z tego co zauważyłem ze zdjęć to chyba były felgi dostępne w sklepie (R17 ET48), jak się spisały przy wyższych oponach (225/65)? Nigdzie nie było obcierek? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 5 godzin temu, Dyrekcja napisał: Poprzednia wersja z M/T ma do jazdy w terenie ( strome podjazdy) trochę za długie przełożenia ( i benzyna i diesel ) W wersji A/T dopiero od aktualnego modelu jest X-Mode . Poprzednia wersja XV z A/T bardzo dobrze sobie daje radę w lekkim i średnim terenie - co prawda w Bułgarii byliśmy na wersji "light" Subariady ale Miłosz przewodnik zadbał o wrażenia z terenu i auto spisywało się tam całkiem dziarsko nie ustępując Forkom. II gen jeżdżę zbyt krótko i terenu jeszcze nie próbowałem by móc orzekać ale patrząc na fotorelację z Albanii i Czarnogóry wnioskuję, że jeszcze będą powody do zadowolenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszko4x4 Opublikowano 30 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 (edytowane) 16 godzin temu, Dyrekcja napisał: Pirelli Scorpion w wersji A/T + -- to był dobry wybór na taką podróż a czy w rozmiarze nie obcierał o nadkola? bo to 22,5 mm większa opona no i czy zmiana wielkość kół wpłynęła odczuwalnie "na prace skrzyni biegów" ?? 16 godzin temu, Dyrekcja napisał: ( 225/65 zamiast 225/60 ) 16 godzin temu, moominko napisał: czy będzie istnieć możliwość nabycia owego "body liftu" dostępne są nawet lifty zawieszenia ... do naszych XV i to o 25 mm, 16 godzin temu, Dyrekcja napisał: Trochę zdjęć z Subariady Albania Czarnogóra przyjemna wyprawa - z Krakowa niezbyt daleko nawet :-) ale zdjęcia XV głownie na "bezpiecznej" drodze jak tez zauważyłem mieliście co najmniej jeden wóz ratunkowy ;-) był używany w tym celu??, czy wszyscy pokonali samodzielnie te odcinki? wyjazd na prawdę przedni ... pozazdrościć Edytowane 30 Października 2018 przez zbyszko4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Października 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 (edytowane) 18 godzin temu, moominko napisał: czy będzie istnieć możliwość nabycia owego "body liftu" w ramach sklepu subaru? Na razie nie ma na to homologacji. Tak więc aktualnie testujemy, czy nie ma negatywnego wpływu na samochód jako taki. Jeżeli będzie OK zobaczymy, czy producent da nam uprawnienia do homologacji części. Prawdopodobnie jednak rozpoczniemy tez testy innego rozwiązania ( posiadającego już homologację - bazowo to samo, co mamy już w "doświadczonym" Foresterze. 2 godziny temu, zbyszko4x4 napisał: czy w rozmiarze nie obcierał o nadkola? bo to 22,5 mm większa opona Nie. Nie ma też negatywnej odchyłki wskazań szybkościomierza ( aczkolwiek odchyłka dodatnie przy nowych oponach została praktycznie zniwelowana ). 2 godziny temu, zbyszko4x4 napisał: czy zmiana wielkość kół wpłynęła odczuwalnie "na prace skrzyni biegów" Nie. 2 godziny temu, zbyszko4x4 napisał: zdjęcia XV głownie na "bezpiecznej" drodze Zdjęcia samochodu głównie pod marketing. Bywały i trudniejsze warunki, ale tam nie miąłem czasu na robienie zdjęć ( jechałem solo ). Może w galeriach innych uczestników coś się znajdzie. 2 godziny temu, zbyszko4x4 napisał: jak tez zauważyłem mieliście co najmniej jeden wóz ratunkowy To samochód naszego przewodnika, zawsze prowadzącego Subariadę @Miłosz Rzeźnik 2 godziny temu, zbyszko4x4 napisał: czy wszyscy pokonali samodzielnie te odcinki? Tak. Łącznie z trasą do Theth, uważaną za jedną z trudniejszych w Albanii. Pozdrowienia Edytowane 30 Października 2018 przez Dyrekcja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 18 godzin temu, moominko napisał: @Dyrekcja czy będzie istnieć możliwość nabycia owego "body liftu" w ramach sklepu subaru? Z tego co zauważyłem ze zdjęć to chyba były felgi dostępne w sklepie (R17 ET48), jak się spisały przy wyższych oponach (225/65)? Nigdzie nie było obcierek? Można ściągnąć taki zestaw zza wielkiej wody. Na YT jest masę filmów jak instalować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszko4x4 Opublikowano 30 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 2 godziny temu, Dyrekcja napisał: Pozdrowienia same cenne informacje - warto czytać uważnie i bardzo dziękuje 2 godziny temu, MaMis napisał: Można ściągnąć taki zestaw zza wielkiej wody napisałem gdzie w Polsce można kupić kompletne zestawy do liftu zawieszenia XV z certyfikatem TUV (ale ADMIN czujny) i się nie zachował ten wpis :-D a ja muszę czytać uważniej najpierw Regulamin forum zanim coś napisze :-) generalnie w USA dużo przerabiają XV, ale oni inne warunki maja ;-( sam jestem zdziwiony oglądając filmy, przez co przejeżdżają nasze XV po lekkich modyfikacjach (typu opony A/T) i używane z głową :-) odwagi :-D kto jeszcze używa XV alternatywnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Mi najzwyczajniej szkoda. Ten zawias jest za delikatny w teren. Można sobie najwyżej wjechać w 1-2 zaspy śnieżne lub piaskownicę dzieci:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garret Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Ja w zeszłym roku po zakupie i lekkim zmodzeniu wybrałem się do Rumunii na lekki offorad. Moje spostrzeżenia- napęd OK, przeszkadza mały kat natarcia i brak reduktora- raz na kamienistym stromym podjeździe przypaliłem sprzęgło ;-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 15 minut temu, Garret napisał: przeszkadza mały kat natarcia i brak reduktora- raz na kamienistym stromym podjeździe przypaliłem sprzęgło ;-) o tym właśnie pisałem wyżej gdyż również bywałem XV'em w cięższym terenie. W wersji 6mt to bardziej miejski crossover jest jak większość suvów z 4x4 niż maszyna do zdobywania bezdroży. Nie pisze że się nie da , da się tylko szkoda w szczególności że wymiana kompletnego sprzęgła to jednak spory wydatek. Jak to wygląda przy cvt - tego nie wiem ale wydaje mi się że jazda z bardzo małą prędkością przy dużym obciążeniu ( bo jednak podjazd pod stroma nierówną górkę jest obciążeniem ) też jakoś mega zdrowe to dla skrzyni nie jest. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skodziarz Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 To też mnie zastanawia. W teorii CVT jest bardzo rozsądnym rozwiazaniem - możesz sterować przełożeniem w zasadzie dowolnie - ale tylko w granicach długości łańcucha, bo żadnego ruchomego napinacza chyba tam nie ma? Tylko... że to w zasadzie mechanizm klinowy, wiec zbyt długiego traktowania przy niskim (przy wysokim zresztą też) przełożeniu nie wytrzyma - najbezpieczniejsze jest jednak przełożenie gdzieś w środku. Wobec tego częste jeżdżenie na X-Mode w terenie może się skończyć nienajlepiej - ale to moja tylko teoria. BTW: Znalazłem w końcu samochód, który wibruje znacznie mniej od XV - Hyundai Tucson - mimo diesla pod maską nie trząsł budą za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszko4x4 Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 1 godzinę temu, Garret napisał: wybrałem się do Rumunii na lekki offorad ooo no to bardzo przyjemne doświadczenie widać, piękne widoki, ładne drogi ... i napęd 4x4 się przydał :-) 1 godzinę temu, Karas napisał: wersji 6mt to bardziej miejski crossover jest no wszyscy wiemy co mamy :-) i używamy jak należny ;-) a definicja 1 godzinę temu, Karas napisał: do zdobywania bezdroży jest dość szeroka i myślę że jest bardzo dużo bezdroży, które XV pokona bez narażania czegokolwiek w naszych XV w weekend znalazłem np 4km odcinek drogi typu "kocie łby" - jadąc (w obie strony) bezpiecznie i stabilnie - myślałem że mi plomby powypadają :-) ale Subaru zachowywał się poprawnie, miałem pełną kontrole nad autem, bezpiecznie "unosiłem się" nad koleinami i przejeżdżałem przez dziury w naniesionym wodą piachu, - generalnie pewniej się czułem, niż w moim drugim 4x4, ale odcinki były bardziej szutrowe, typu "rajd polski" i osobowym może też bym to przejechał, ale bez takiej frajdy :-D podoba mi się zastosowane u nas zawieszenie, jest "twarde", ale przez to mam poczucie, że jadąc moje koła mają kontakt z droga, mimo, że są dziury jest dobrze :-) 2 godziny temu, Garret napisał: przeszkadza mały kat natarcia i brak reduktora kąt natarcia wszyscy mamy taki sam :-) no chyba że Dyrekcja (z bodylift) ale reduktory chyba niektóre XV mają - może ktoś opisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 2 godziny temu, Karas napisał: Jak to wygląda przy cvt - tego nie wiem ale wydaje mi się że jazda z bardzo małą prędkością przy dużym obciążeniu ( bo jednak podjazd pod stroma nierówną górkę jest obciążeniem ) też jakoś mega zdrowe to dla skrzyni nie jest. Najlepiej wygląda w CVT z wersji 1,6 - bardzo szeroki zakres przełożeń Ale 2.0 też daje radę. Forester @Dyrekcja ma CVT, silnik też nie w kij dmuchał.... i już kilka lat wypraw za sobą. Żyje Godzinę temu, Skodziarz napisał: To też mnie zastanawia. W teorii CVT jest bardzo rozsądnym rozwiazaniem - możesz sterować przełożeniem w zasadzie dowolnie - ale tylko w granicach długości łańcucha, bo żadnego ruchomego napinacza chyba tam nie ma? Tylko... że to w zasadzie mechanizm klinowy, wiec zbyt długiego traktowania przy niskim (przy wysokim zresztą też) przełożeniu nie wytrzyma - najbezpieczniejsze jest jednak przełożenie gdzieś w środku. Wobec tego częste jeżdżenie na X-Mode w terenie może się skończyć nienajlepiej - ale to moja tylko teoria. CVT w Subaru ma jeszcze sprzęgło hydrokinetyczne, bardzo pomocne rozwiązanie przy ruszaniu w trudnych warunkach - skrzynia nie dostaje bezpośredniego strzału od silnika. Nie rozumiem teorii o trzymaniu skrzyni na konkretnym przełożeniu i szkodliwym wpływie na jej pracę przy skrajnych położeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 (edytowane) Czy w Foresterze IV ze skrzynią manualną jest podobny problem, jak w XV pierwszej generacji, zbyt długiego 1 biegu? Edytowane 6 Listopada 2018 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się