Jump to content

goashi

Użytkownik
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

About goashi

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    XV (I) był, XV II jest
    BMW 3GT

Recent Profile Visitors

480 profile views
  1. Tak jest Antek będzie w maju już 12-latkiem
  2. Nawet mętnego obrazu się nie widać...
  3. Trzeba cierpliwie czekać Chętnych jest wielu...
  4. Dokładnie tak... Akurat tak się składa, że miałem okazję przyjrzeć się temu pojazdowi z bliska podczas jednej z Subariad i widzieć go w „akcji” . W tej wersji tzw. wyprawowej jest samochodem dwu-trzyosobowym, z szalenie utrudnionym dostępem do bagażnika. Nie opłaca się przywracać go do stanu fabrycznego, koszt modyfikacji wysoki -chyba nie zwróci się poprzedniemu właścicielowi... No i trzeba mieć dobrego mechanika na podorędziu...
  5. Nie zalecam jazdy całorocznej na tych oponach. Ich przyczepność na mokrej nawierzchni jest fatalna, nawet przy ostrożnym prowadzeniu auta Nawet gdy uprawiamy szkołę bezpiecznej jazdy . Aha zapomniałem dodać, że obowiązują oczywiście inne normy spalania
  6. Oczywiście pełnych 7 nie ma, ale te 4 to trochę zaniżone. Ważyłem opony dokładnie po ich zakupie - BFG w podanym rozmiarze 17,4 kg , Pirelli (225/55/18) w połowie sezonu zimowego- 11 kg. Tak czy inaczej, można bezpiecznie przyjąć, że różnica to co najmniej 5 kg
  7. Pewnie robią, przecież sama opona jest cięższa od przeciętnej zimówki w fabrycznym rozmiarze o 7 kg! Ale nie popadałbym w zbytnią przesadę - to nie są opony do całorocznego ujeżdżania przynajmniej nie w przypadku naszych aut a używane z rozsądkiem napędy dają radę i chyba nie padają tak łatwo
  8. Co do rozmiaru opony to zgadza się- 215/70/16 daje prawie taką samą średnicę co fabryczna w XV 2.0- 225/55/18 (< 3 mm różnicy). Ale 17 wyglądają jednak lepiej no i w tym rozmiarze podnoszą samochód ok. 1 cm i o to chodzi. To czarne to zderzak zamiennik- do tyrania na Subariadach. Folia (przezroczysta) jest na masce, nadkolach i przednich słupkach.
  9. Do tych opon tylko 17 bo innego zbliżonego do rozmiaru fabrycznego BF nie ma. Nowy XV 2.0 przyjmie "stare" 17 calowe felgi np. z OBK lub Legacy pod warunkiem założenia dystansów (wystarczą 3 mm- ja mam 5 i potrzebne są tak naprawdę tylko na przednią oś). Opona w rozmiarze 225/65/17 o nic nie ociera nawet jak się trochę oklei błotem (np. bezdroży bałkańskich vide obrazki z Subariady rumuńskiej) Nota bene po wyjeździe off road opony nie wyglądają już tak ładnie jak kolegi @radix99 na zdjęciach powyżej czy moje przed wyjazdem w teren ) ale to też ma swój urok. Przyjemnie szumią, jazda znośna do prędkości 130 km/h- sprawdzone na autostradach Włoch, Austrii i Węgier w czasie dojazdów na subariady.
  10. @Daniel Janus Fotki ekstra! Miło się wspomina przy herbatce w jesienny wieczór...
  11. Wojtek to co było w Bułgarii to faktycznie light (nawet te parę kilometrów poza asfaltem, chociaż Katrina pewnie miałaby inne zdanie ). Jak napisał Miłosz bierz XV-a i zapisuj się. Do Maroka na szosówkach nie ma się co wybierać- po hamadzie daleko na nich nie zajedziesz i osłony obowiązkowo. Pozdrowienia!
  12. Ekipa nr 1 wreszcie w domu. W tym roku Bałkanów wystarczy.
×
×
  • Create New...