Jump to content

goashi

Użytkownik
  • Content Count

    146
  • Joined

  • Last visited

About goashi

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    XV (I) był, XV II jest
    BMW 3GT

Recent Profile Visitors

436 profile views
  1. @Daniel Janus Fotki ekstra! Miło się wspomina przy herbatce w jesienny wieczór...
  2. Wojtek to co było w Bułgarii to faktycznie light (nawet te parę kilometrów poza asfaltem, chociaż Katrina pewnie miałaby inne zdanie ). Jak napisał Miłosz bierz XV-a i zapisuj się. Do Maroka na szosówkach nie ma się co wybierać- po hamadzie daleko na nich nie zajedziesz i osłony obowiązkowo. Pozdrowienia!
  3. A miało tu nie być żadnych deklaracji
  4. Ekipa nr 1 wreszcie w domu. W tym roku Bałkanów wystarczy.
  5. A my po kolejnej nocy w Rumunii dotarliśmy do morza Czarnego, gdzie będziemy wygrzewać obolałe kości po biwakach. Pozdrowienia dla przewodnika i Subariadowiczów. @Miłosz Rzeźnik - znakomite prowadzenie wyprawy przez Michała
  6. Nie trzeba podnosić auta, jazda w Maroko to nie błotnisty teren i jazda w koleinach. W przypadku Subariad w Bułgarii czy Rumunii standardowy prześwit wystarczał. Po założeniu BF Goodrich uzyskałem Ok. 1 cm -( już pisaliśmy o tym w odpowiednim wątku o ile pamiętam) . Opony muszą być AT bo kamienie pustynne bardzo ostre. Warto założyć płytę pod silnik. Dyrekcja w Maroku poruszała się Foresterem i chyba był podniesiony ale to akurat nie ma większego znaczenia
  7. Dzięki za pozdrowienia!!! Żadnych „modów”- co fabryka dała plus AT z dystansami no i wyprawowy zderzak (jak w Maroko). W terenie jazda bez kontroli trakcji a na podjazdach manual. Przy okazji pozdrowienia dla @Dyrekcja - wskazówki sprawdzają się w Karpatach znakomicie.
  8. Podjazd trudny nie był ale XV „ranny” po spotkaniu z kosodrzewinką
  9. Na plejadach to auto już było i przynajmniej na dwóch Subariadach (ostatnio chyba w Maroko). Ma snoorkla i wyciągarkę pod maską...Prezentuje się nieźle. O ile pamiętam Elementy dodatkowe robione na indywidualne zapotrzebowanie, no i o otwieraniu bagażnika przy tej konstelacji nie ma mowy... dostęp do przestrzeni bagażowej przez tylne drzwi.
  10. goashi

    Dobór felg 17"

    Rzeczywiście w tej chwili Pirelli mają zbliżona cenę. Z tym 20% to przesada ( ok 30 zł mniej od BFG za oponę w rozmiarze 225/65 R17). W czasie wakacji kiedy kupowałem opony, to BFG były tańsze. W https://www.sklepopon.com/ kupiłem po 520 PLN teraz coś ok. 588PLN i tam chyba nadal najtaniej je można dostać ale nie wiem jak z dostawą.
  11. Niestety tak. Dokładniejsze informacje w poczcie forumowej. Wydatki są w dużym przybliżeniu. Orientacyjnie - spanie (4 noclegi) 30-35€/nocleg/os, restauracja -obiad 10-15€/os (kilka obiadów) , 50€ parkingi. Itp. Reszta to paliwo, zakupy żywności na bieżąco, zakupy pamiątek itd. Aha jeszcze wpisowe... Trochę się tego nazbiera ale dramatu nie ma
  12. goashi

    Dobór felg 17"

    BFG to pancerne opony z agresywnym bieżnikiem - w jeździe asfaltowej wzrasta głośność i spalanie, spada przyczepność na mokrej nawierzchni )zwłaszcza zimą) i chyba dotyczy to wszystkich AT. Za to w teren jedyne. Scorpiony ładnie wyglądają - na conajmniej dwóch Subariadach używane były przez @Dyrekcja. Właściwości terenowe chyba nie najgorsze ale wiem, że nie zawsze dały radę. Potwierdzono to w kilku postach. BFG więc chyba nieco lepsze i tańsze
×
×
  • Create New...