aflinta Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 11 minut temu, chojny napisał: Hm... będzie u nas czy nie będzie? To tylko pakiet stylistyczny nasadzony na zwykłego forestera z e-boxerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 hamulce fajne, te wszystkie dodatkowe plasticzki - juz niekoniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Teraz, aflinta napisał: To tylko pakiet stylistyczny nasadzony na zwykłego forestera z e-boxerem. Szkoda. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Może być i e-boxer ale z odpowiednią mocą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 2 godziny temu, Kukson napisał: Może być i e-boxer ale z odpowiednią mocą 143KM + 12KM.... czy jakoś tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Niech zrobią 243+12 to wtedy będzie można się zainteresować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 21 minut temu, aflinta napisał: 143KM + 12KM.... czy jakoś tak Z takimi parametrami i przy spodziewanej wyższej cenie niż za stary model... to chyba prościej będzie pozamykać salony w Polsce, niż się męczyć próbując coś tu sprzedać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 29 minut temu, aflinta napisał: 143KM + 12KM.... czy jakoś tak To może łączny moment obrotowy i charakterystyka silnika elektrycznego uratują choć trochę dynamikę auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 37 minutes ago, aflinta said: 143KM + 12KM.... czy jakoś tak Powinno być + jeszcze 100kg 6 minutes ago, FanSub said: To może łączny moment obrotowy i charakterystyka silnika elektrycznego uratują choć trochę dynamikę auta... Osobiście na wiele bym nie liczył bo dochodzi jeszcze extra waga tego wynalazku (jakieś sto parę kilo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 4 godziny temu, eddie_gt4 napisał: hamulce fajne, te wszystkie dodatkowe plasticzki - juz niekoniecznie No jeśli chodzi o ich kolorek, to wzór wzięli dobry... gorzej z resztą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 33 minuty temu, FanSub napisał: To może łączny moment obrotowy i charakterystyka silnika elektrycznego uratują choć trochę dynamikę auta... Te wszystkie dane są normalnie dostępne na japońskiej stronie: https://www.subaru.jp/forester/forester/spec/spec.html (warto przepuścić przez tłumacza google jak ktoś nie zna japońskiego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 W sumie jakby takiego Forka z 2.0 DIT wypuścili na nasz rynek to znalazłbym miejsce w garażu na niego 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 W dniu 11.01.2019 o 17:25, GREGG napisał: .....prościej będzie pozamykać salony w Polsce, niż się męczyć próbując coś tu sprzedać Trzeba mieć nadzieję. Rządzący Unią Europejską marksiści wyznają teorię, że prywatne środku transportu to zło (ta zasada jest u nas znana od czasów tow. Gomułki). Musimy się oswoić z tym, że dopóki nie zmienią się władze Unii oraz prounijne władze w poszczególnych krajach, tak będzie. Co więcej - będą konsekwentnie realizować swój program aż do całkowitej likwidacji prywatnego transportu, może za wyjątkiem rowerów. Dwutlenek węgla i inne takie to tylko pretekst. Im wcześniej to zrozumiemy, tym lepiej dla nas. Przepraszam za OT, ale czasem trzeba powiedzieć prawdę, nawet jeśli jest przykra. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 3 godziny temu, subarutux napisał: Przepraszam za OT, ale czasem trzeba powiedzieć prawdę, nawet jeśli jest przykra. "ciutke" przejaskrawiony punkt widzenia, ale ok 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 (edytowane) 5 godzin temu, Kukson napisał: W sumie jakby takiego Forka z 2.0 DIT wypuścili na nasz rynek to znalazłbym miejsce w garażu na niego Ja też bym takiego przyjął jako następce XT 2016, ale tylko z silnikiem 2.0 DIT bez tego po zakończeniu leasingu żegnam się z marka Subaru. Edit: To co na następce? Lexus NX 300 F Sport, Volvo XC60 310 KM tylko pewnie kosztuje powyżej 300 tys. o SQ5 nie wspominam. Edytowane 14 Stycznia 2019 przez rafforester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Teraz, rafforester napisał: Ja też bym takiego przyjął jako następce XT 2016, ale tylko z silnikiem 2.0 DIT bez tego po zakończeniu leasingu żegnam się z marka Subaru. Ja niestety już się pożegnałem... Czekam jedynie na XV 2.0 żeby zobaczyć jak to jeździ. Już z żoną płaczemy po nocach, że nie będzie nas na Plejadach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Mogles tak jak ja sprzedac MY 15 i kupic nowego MY18 i na 4lata miec porzadne auto:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 W dniu 11.01.2019 o 17:25, GREGG napisał: Z takimi parametrami i przy spodziewanej wyższej cenie niż za stary model... to chyba prościej będzie pozamykać salony w Polsce, niż się męczyć próbując coś tu sprzedać 35 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: 40 minut temu, rafforester napisał: Ja też bym takiego przyjął jako następce XT 2016, ale tylko z silnikiem 2.0 DIT bez tego po zakończeniu leasingu żegnam się z marka Subaru. Ja niestety już się pożegnałem... Czekam jedynie na XV 2.0 żeby zobaczyć jak to jeździ. Już z żoną płaczemy po nocach, że nie będzie nas na Plejadach śmiesznie się czyta takie "groźby" . Panowie nikt nikogo nie zmusza do zakupu auta marki Subaru. Podejrzewam że wycofanie się z rynku UE tylko marce Subaru wyszłoby na dobre - mogła by się lepiej skupić na swoich głównych rynkach i dopieścić swoich klientów zamiast męczyć się z UE i wybredną klientelą Jeżeli popyt na te auta spadnie - a raczej tak nie bedzie, to nic się nie stanie. Salony przekształcą się multi salony bądź zmienią profil działalności i tyle - to jest biznes musi się opłacać bez sentymentów. A jak widać marce Subaru obecnie opłaca się produkować nie za szybkie auta i kosiarki do trawy sam się poważnie zastanawiam nad zakupem na wiosnę takiego nowego sprzętu ogrodniczego Plejady 2021 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 3 godziny temu, Karas napisał: opłaca się produkować nie za szybkie auta i kosiarki do trawy czy aby na pewno? Subaru robi silniki a nie kosiarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Godzinę temu, Adam12 napisał: czy aby na pewno? Subaru robi silniki a nie kosiarki. Dział silników do kosiarek, pomp itp. chyba sprzedali już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 6 godzin temu, rafforester napisał: Edit: To co na następce? Lexus NX 300 F Sport, Volvo XC60 310 KM tylko pewnie kosztuje powyżej 300 tys. o SQ5 nie wspominam. Bież Lexa. Ja miałem dylemat czy nowego FXT czy 3 letniego Lexa z maksymalnym wyposażeniem. Wybrałem Lexa i to był strzał w 10. W sumie to nawet trochę zostało i planuję GTka do zabaw sobie sprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) 15 godzin temu, RoadRunner napisał: Bież Lexa. Ja miałem dylemat czy nowego FXT czy 3 letniego Lexa z maksymalnym wyposażeniem. Wybrałem Lexa i to był strzał w 10. W sumie to nawet trochę zostało i planuję GTka do zabaw sobie sprawić @RoadRunner A jak NX jeździ, napęd i silnik? Wnętrze i stylistyka po lifcie w 2018 bardzo przyjemna. Najbardziej mi w Subaru będzie brakować silnika 2.0 DIT, stylistykę już przebolałem. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez rafforester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Godzinę temu, rafforester napisał: @RoadRunner A jak NX jeździ, napęd i silnik? Wnętrze i stylistyka po lifcie w 2018 bardzo przyjemna. Najbardziej mi w Subaru będzie brakować silnika 2.0 DIT, stylistykę już przebolałem. Jeździ bardzo dobrze - moim zdaniem 6cio biegowy automat działa dużo lepiej niż CVT, ale to subiektywna opinia. Po prostu nie lubię CVT i tyle. Nie mogę do niczego się przyczepić w układzie napędowym. Na śniegu zbiera się tak samo jak Forek II gen, którego miałem. Dynamika lepsza niż FXT - 7.2 do setki, silnik ciągnie od samego dołu. Z drugiej strony w środku jest mega wygodnie, więc deptać mi się po prostu nie chce Największa zmiana w lifcie to chyba nawigacja. Teraz jest HD. Ja mam jeszcze lata 90 :), ale z nawigacji nie korzystam więc nie przeszkadza. Auto nie ma start/stop - dla mnie to zaleta bo i tak bym wyłączał. Przez 70kkm zero jakichkolwiek problemów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskulap2000 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 W dniu 14.01.2019 o 14:52, rafforester napisał: Ja też bym takiego przyjął jako następce XT 2016, ale tylko z silnikiem 2.0 DIT bez tego po zakończeniu leasingu żegnam się z marka Subaru. Edit: To co na następce? Lexus NX 300 F Sport, Volvo XC60 310 KM tylko pewnie kosztuje powyżej 300 tys. o SQ5 nie wspominam. A Stelvio 280 KM? Cena adekwatna do jakosci i frajdy z jazdy. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się