Jake Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 W dowodzie też mam Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Dokładnie - w dokumentach do rejestracji jest wpisane Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) A ja mam w noreskich papierach wpisane Outback..... Kiedys jak prowadzilem wymiane korespondencji z dostawca map do Subaru frima HERE to mi wmawiali, ze takiego samochodu jak Outback wogole nie ma..... Edytowane 4 Października 2017 przez Gregorius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Ja mam z Belgii Subaru Legacy Outback. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 H6 z 2004 tez miał Legacy BL - salonowy z PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 1 godzinę temu, kriskristoffers napisał: H6 z 2004 tez miał Legacy BL - salonowy z PL Wówczas Outback był rzeczywiście wersją Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Turlej Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) Japonska wersja ma juz design i kolorki deski jak Amerykańska. Z tym ze Japonce maja inne audio. Sam rozważam to auto. Forester jest fajny ale ja nie poluję ani nie mieszkam w górach. Po mieście wole większe wygodniejsze i mniej paliwożerne auto. Do jazdy 50 na godzinę 175 koni wystarczy. A Outback ma dużo więcej komfortu i fajnych gadzecików. Edytowane 18 Października 2017 przez Adam Turlej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Do Outback to przydałby się 2.0 dit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 (edytowane) W dniu 18.10.2017 o 21:51, iron napisał: Do Outback to przydałby się 2.0 dit. Do outbacka przydałby się 3.0 DIT, mógłby spokojnie stanąć w szranki z A6 allroad. Edytowane 20 Października 2017 przez mechanik 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 2 godziny temu, mechanik napisał: Do outbacka przydałby się 3.0 DIT, mógłby spokojnie stanąć w szrank iz A6 allroad. Chyba 3.0 SBDDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 W dniu 2017-10-18 o 22:08, Adam Turlej napisał: Do jazdy 50 na godzinę 175 koni wystarczy. A Outback ma dużo więcej komfortu i fajnych gadzecików. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. 175 KM to jest ok dla Forka ale dla Outbacka to 200 minimum aby mieć przyjemność z jazdy (+bezpieczeństwo przy najbardziej niebezpiecznym manewrze jakim jest wyprzedzanie). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Turlej Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Mimo że bardzo dobrze wspominam mojego Outback'a 2007 2.0D to obecne propozycje Subaru to jakaś porażka. Outback 175KM w momencie przyspieszania wyje niemiłosiernie i właściwie nie rozpędza się, a na pewno jakby relacja wyposażenie, silnik do ceny to nieporozumienie. Kiedyś VW był dużo droższy i gorszy, dzisiaj Subaru nie ma najmniejszych szans. Niestety Forester też jest jakiś dziwny, wersja 240KM nie ma systemów bezpieczeństwa z wersji słabszej, audio i nawigacja w porównaniu z wspomnianym VW jest 20 lat za murzynami a cena znowu jakby nie konkurencyjna. Nie wpomne że wnętrze jest totalnie spartańskie i bardzo głośne. I tak Subaru już sobie odpuściłem mimo ze czuję do marki sentyment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 2 godziny temu, Adam Turlej napisał: audio i nawigacja w porównaniu z wspomnianym VW jest 20 lat za murzynami a cena znowu jakby nie konkurencyjna. Nie wpomne że wnętrze jest totalnie spartańskie i bardzo głośne. W skrócie: czy ktoś kupuje Subaru dla audio, nawigacji i cichego wnętrza? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 2 godziny temu, kriskristoffers napisał: W skrócie: czy ktoś kupuje Subaru dla audio, nawigacji i cichego wnętrza? W obecnych czasach pewnie jakieś 95% nabywców tego oczekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 5 godzin temu, Adam Turlej napisał: Mimo że bardzo dobrze wspominam mojego Outback'a 2007 2.0D to obecne propozycje Subaru to jakaś porażka. Outback 175KM w momencie przyspieszania wyje niemiłosiernie i właściwie nie rozpędza się, a na pewno jakby relacja wyposażenie, silnik do ceny to nieporozumienie. to ciekawe co Pan napisał.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 6 godzin temu, Adam Turlej napisał: Kiedyś VW był dużo droższy i gorszy, dzisiaj Subaru nie ma najmniejszych szans podobnie jak kiedyś tak i dziś japońskie auta walczą o klienta ceną i bezawaryjnością. Odwiedz dealeara niemieckiej marki , skonfiguruj auto klasy obk lub forester xt w silnik o mocy zbliżonej do 175 koni a w przypadku forka 240koni, skrzynie automatyczną, napęd awd, prześwit 21cm a następenie porównaj z ceną OBK i forestera xt. Jak już to zrobisz wróć na forum i podziel się tym co odkryłeś 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Widzę, że wątek stracił kruchą więź łączącą, go z Pytaniami do Dyrekcji Przenoszę zatem na forum ogólne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 10 godzin temu, Karas napisał: podobnie jak kiedyś tak i dziś japońskie auta walczą o klienta ceną i bezawaryjnością. Odwiedz dealeara niemieckiej marki , skonfiguruj auto klasy obk lub forester xt w silnik o mocy zbliżonej do 175 koni a w przypadku forka 240koni, skrzynie automatyczną, napęd awd, prześwit 21cm a następenie porównaj z ceną OBK i forestera xt. Jak już to zrobisz wróć na forum i podziel się tym co odkryłeś No tak, ale Subaru miało w Outbacku mocne silniki 3.0/3.6 a cena praktycznie taka sama. Jakby teraz był wybór 2.5 vs 3.6 to raczej nikt by na osiągnie nie narzekał. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Turlej Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 (edytowane) Mam wrażenie że Panowie z Subaru to patentowane lenie. Można było H6 troszkę zmienić co by się mieścił w ramach norm Euro. mało tego za dwa lata już nie będą mieć żadnego silnika na Europę. W stanach ten problem też ich dopadnie. Nie rozumiem dlaczego się tak edycja moderatora. Europejskie marki cały czas walczą. Ci powoli odpuszczają. Drugi temat to face liftingi idą im jak krew z nosa. Zawsze gadżety wprowadzają na szarym końcu, a już w EU to traktują nas jak "gorszy sort", gdzie klient w Europie jest dalece bardziej wymagający. W tym co jest Outbacku miały być przecież 6 cylindrowe ropniaki, takie były ambitne plany a co jest. Bardzo lubię zawieszenie i ogólnie pomysł na podwyższone kombi, ale ten segment to już tylko Audi A4 i abstrakcyjnie drogie A6, VW Pasat AllTrack to nie jest za bardzo to, Volvo już wymiękło z XC70 ( genialny wóz). I znowu kupowanie bulwarówki, masakra. Forester to fajne auto ale ja mieszkam w Warszawie więc po cholerę mi auto na misję ONZ. Ten silniczek w Outbacku by rozwiązał problem zagorzałych fanów Outbacka. Edytowane 23 Października 2017 przez Urabus Wulgaryzm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Dobrze gada dać mu wódki - szczera prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 14 godzin temu, Andrzej Koper napisał: o ciekawe co Pan napisał.... Napisał, że wyje niemiłosiernie. Jak raz jeździłem po koniec września po Szwajcarii udostępnionym przez miejscowego kolegę OBK 2.5. Trochę się zgadzam - też wył bardziej niż jechał. Byłem ciut zawiedziony mając w pamięci mojego ex. 3.6 - tamten owszem wył, ale dawał jak szatan. Co nie zmienia faktu, ze po Alpach zajefajnie jechać jakimkolwiek OBK A na deser, na przełęczy St Bernard spotkałem wycieczkę super samochodów (Lambo, Maserati, Ferrari, DB-coś tam itd.) - jechali roztrzęsieni 6 km/h bo jak raz było minus 2 i przypudrowało leciutko ścieżkiem Byli naprawdę rozdygotani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 8 minut temu, SUBORO napisał: Jak raz jeździłem po koniec września po Szwajcarii udostępnionym przez miejscowego kolegę OBK 2.5. w Szwajcarii szczególnie , bez 300/400 KM nie ma sensu na drogi wyjeżdżać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 (edytowane) 19 minut temu, Andrzej Koper napisał: w Szwajcarii szczególnie , bez 300/400 KM nie ma sensu na drogi wyjeżdżać. Nie odgadnę czy to sarkazm był .. ? chyba nie .? Bo to prawda ! Na górskich szwajcarskich drogach. Natomiast między Lozanną a Genewą nie trzeba nic więcej niż Dacia Logan Serio. Edytowane 23 Października 2017 przez SUBORO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Po norweskich gorskich kretych, stromych i waskich drogach jakos OBK zarowno z 2.0 SBD jak i z 2.5 175 KM z CVT daja spokojnie rade. Na autostradzie tez nie mam problemow. Mnie spokojnie wystarcza. OBK to nie samochod rajdowy tylko rodzinny dupowoz. Nigdy jeszcze ni poczulem, ze mi brakuje mocy. Jak chcesz wyprzedzac na 3-go to pewnie sie komus moze przydac sie wiecej koni, aby szybciej trafic na cmentarz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 6 minut temu, Gregorius napisał: Po norweskich gorskich kretych, stromych i waskich drogach jakos OBK zarowno z 2.0 SBD jak i z 2.5 175 KM z CVT daja spokojnie rade. Na autostradzie tez nie mam problemow. Mnie spokojnie wystarcza. OBK to nie samochod rajdowy tylko rodzinny dupowoz. Nigdy jeszcze ni poczulem, ze mi brakuje mocy. Jak chcesz wyprzedzac na 3-go to pewnie sie komus moze przydac sie wiecej koni, aby szybciej trafic na cmentarz. Dziwne abyś miał problem na autostradzie gdzie limit jest 100 km/h W Niemczech sprawa trochę inaczej by się przedstawiała. Tutaj sprzedaż używanych 2.5 leży i kwiczy. Jak masz 3.6 to schodzi na pniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się