Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.06.2021 o 20:33, Edmund napisał:

Czeka mnie wymiana górnych poduszek amortyzatorów przednich. Jakie polecacie bo przedział cenowy spory a nie chce przepłacać . Jeżeli mam KYB exel G to poduszki muszę też być KYB ? Pozdrawiam.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


 

Ja również polecam Kyb montowałem 2 lata temu przy okazji liftu zawieszenia i lekko nie miały. Brak jakichkolwiek niepokojących objawów. 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, ipsx82 napisał:

Czy fabryczne radia są kodowane ? zawiesiło się CD u mnie i muszę je wyjąc ale nie wiem czy po odłączeniu od zasilania będzie nadawać się tylko na złom bo w papierach nigdzie nie ma kodu :/

Nie są. Moje 2din przestało czytać płyty kilka lat temu. Kilku fachowców próbowało to naprawić ale bezskutecznie. Nie da się ponoć wymienić samego czytnika/lasera. W sumie to nie żałuję, nawet na fabrycznych głośnikach każde inne-współczesne- będzie grało lepiej;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Daniel Janus napisał:

nawet na fabrycznych głośnikach każde inne-współczesne- będzie grało lepiej;)

Znam co najmniej jedną osobę, która się z tym nie zgodzi ( @LosioDriver:)), bo wystarczy zmienić końcówkę mocy i będzie grało dużo lepiej :) aczkolwiek współczesne radio pozwala na rozwój audio w stosunku do OEM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, yaroz napisał:

Nie do uratowania?

Z tego co pytał to koszt remontu  2500(sama robocizna) do tego części i robi się 5-6tyś. Ale jak będzie za dużo zabawy z elektroniką to trzeba zrobić remont. 

Edytowane przez pininfarin01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, pininfarin01 napisał:

Znajomemu uszkodzeniu uległ silnik ( 2,0 158) , przerabiał kto temat włożenia 2,0 125 koni?

Przeróbka z DOHC na SOHC, inne ECU, inne czujniki, wiązka, itd. Bardzo dużo do zrobienia i fibalnie koszt może być wyższy niż remont bo musisz mieć kogoś, kto się na tym dobrze zna żeby ogarnąć.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, skwaro napisał:

Przeróbka z DOHC na SOHC, inne ECU, inne czujniki, wiązka, itd. Bardzo dużo do zrobienia i fibalnie koszt może być wyższy niż remont bo musisz mieć kogoś, kto się na tym dobrze zna żeby ogarnąć.

Ja bym koledze radził żeby remontował, w takiej cenie jest to większy sens niż kupić silnik nieznanego pochodzenia i zapłacić wciąż 70% ceny

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, pininfarin01 napisał:

Z tego co pytał to koszt remontu  2500(sama robocizna) do tego części i robi się 5-6tyś. Ale jak będzie za dużo zabawy z elektroniką to trzeba zrobić remont. 

Też miałem ten dylemat, wyszło tak jak piszesz 5 tyś. (Remont głowic, uszczelki, rozrząd kompletny)i masz fakturę na robotę, ja zawoziłem na Podkarpacie. Kupisz używany silnik wydasz ok. 1500zl za silnik+ robocizna i nie masz pewności czy zaraz ten "nowy" ci się nie posypie.

Edytowane przez yaroz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerowanie reflektorów - ktoś coś ? jakieś opinie, miejsca ? Warszawa i okolice.

Mam jeden zmatowiony a jeden ok (była wymiana kiedyś) i wygląda co najmniej niesymetrycznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Mike-m napisał:

Polerowanie reflektorów - ktoś coś ? jakieś opinie, miejsca ? Warszawa i okolice.

Mam jeden zmatowiony a jeden ok (była wymiana kiedyś) i wygląda co najmniej niesymetrycznie. 

Miejsca ci nie polecę, ale polerka robi robotę, do tego ew. W zależności od auta powłoką je przełeć

Edytowane przez Vercy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.06.2021 o 09:16, marol napisał:

 

Posiadam kostke na BL 3.0 ObdLink MX i do prostej diagnotyki daje rade

Dotarła do mnie ale na dedykowanym oprogramowaniu nie pozwala podejrzeć wszystkich parametrów. Czy używałeś jej z dedykowanym oprogramowaniem do subaru np freessm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Mike-m napisał:

Polerka to jest to, ale sam trochę się boje, ze schrzanię robotę …

Oklejasz taśma sąsiadujące elementy z lampą i wszystko robisz ręcznie, na jedną lampę potrzebujesz około 20 minut do 30 minut z polerowaniem. Jak masz sporo zarysowań to proponuję zmatowić klosz papierem i dopiero później polerować pastą.

 Mechaniczna polerka przy braku wprawy może narobić trochę kłopotów.

Spróbuj bardzo przyjemne zajęcie :).

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pan Dziedzic napisał:

Odpadło mi U z napisu Subaru z klapy, miałby ktoś ? 

Sprawdź jak trzymają się pozostałe litery, bo obstawiam, że będziesz je kolejno gubił. Przerabiałem u siebie. Jedna luźna, sprawdziłem pozostałe, to jeszcze trzy przyklejałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...