Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jakiś czas temu zaczęła mi się świecić lampka "rear diff temp. Świeci ona już od momentu odpalenia silnika. W trakcie jazdy jest różnie, zwykle gaśnie podczas wciskania pedału gazu natomiast zapala się podczas hamowania. Podejrzewam ,że to awaria kabla przy czujniku temperatury. Miał ktoś z Was podobny problem? Dużo jest roboty aby to naprawić?

I jeszcze jedna sprawa dla pewności wymieniłem olej w tylnim dyferencjale. Podczas napełniania weszło mi niecałe 700 ml oleju natomiast według specyfikacji powinno to być 800. Powinienem go uzupełnić czy te 700 wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, ObywatelX napisał:

Podczas napełniania weszło mi niecałe 700 ml oleju natomiast według specyfikacji powinno to być 800. Powinienem go uzupełnić czy te 700 wystarczy?

Jak masz auto w poziomie i podczas dolewania wyleje się olej przez ten otwór w który wlewasz to jest ok.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Bezpiecznik ?

Ba... nie widzę spalonego... Ale może niekontakt ... Pod maską, czy obok kolana... I jak to będzie w skrócie? bo zgłupiałem ...

16231823316475061031074071811333.jpg

16231828959895590200066925517908.jpg

Edytowane przez Herbert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kiwi 4ester napisał:

Może coś z manetką nie halo? Masz opcje pożyczyć od kogoś? W razie w to w sumie też mi zalega :upside-down-face_1f643-small:

Dzięki, byłoby łyso...jestem w. stolicy po nocy... Na poniedziałek mam serwis olejowy w Józefowie, to i to ogarną... 

Jakiś pomysł na już do pogrzebania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Herbert napisał:

Ba... nie widzę spalonego... Ale może niekontakt ... Pod maską, czy obok kolana... I jak to będzie w skrócie? bo zgłupiałem ...

16231823316475061031074071811333.jpg

16231828959895590200066925517908.jpg

Hej, są gdzieś jeszcze bezpieczniki, dwa 15A znalazłem obok tych przy kolanie ale wszystkie ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Herbert napisał:

Hej, są gdzieś jeszcze bezpieczniki, dwa 15A znalazłem obok tych przy kolanie ale wszystkie ok...

A klakson masz?

Bo ten bezpiecznik od awaryjnych i kierunkowskazu jest też odpowiedzialny za klakson. "Hazadr-horn". Choć ze schematu wynika inaczej :)

Ale w zasadzie to manetka do sprawdzenia.

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybka rada potrzebna, jadę przez miasto nagłe nie mam migaczy! Ani prawy,  ani lewy, awaria jest! Co to mogło paść
Fotek SG przedlift....
Przekaźnik pod deską rozdzielczą sprawdź.
Są 3 z tego co pamiętam przymocowane do " ramy " pod deską.
U mnie wysiadł i objaw ten sam.
Mój był koloru pomarańczowego.
Twój w SG może być czarny, wystają z niego dwa przewody do czujnika od haka holowniczego.57931a3b6917e6dc2b2bdb9906ef3045.jpgd1288eab86946922c87843514bce2c9e.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ewemarkam napisał:

A klakson masz?

Bo ten bezpiecznik od awaryjnych i kierunkowskazu jest też odpowiedzialny za klakson. "Hazadr-horn". Choć ze schematu wynika inaczej :)

Ale w zasadzie to manetka do sprawdzenia.

Nie nie mam klaksona, I jeszcze padły po 10km awarie(na początku były!) , nie mam prędkościomierza i nie da się zapiąć tempomatu... po 2km wywaliło check... Ki czort?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Max 84 napisał:

Przekaźnik pod deską rozdzielczą sprawdź.
Są 3 z tego co pamiętam przymocowane do " ramy " pod deską.
U mnie wysiadł i objaw ten sam.
Mój był koloru pomarańczowego.
Twój w SG może być czarny, wystają z niego dwa przewody do czujnika od haka holowniczego.57931a3b6917e6dc2b2bdb9906ef3045.jpgd1288eab86946922c87843514bce2c9e.jpg

Na wszelki wypadek odpinam akumulator... Przekaźnik to dobry trop, ale były awaryjne, mają drugi?? Były:( bo pady... I co to ma wspólnego z prędkościomierzem? Tempomatem?(no ok, prędkościomierza nie ma to i tempomatu) i Check Enginie??

Ja się gubię..:wub:

 

 

 

 

 

Edytowane przez Herbert
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszelki wypadek odpinam akumulator... Przekaźnik to dobry trop, ale były awaryjne, mają drugi?? Były bo pady... I co to ma wspólnego z prędkościomierzem? Tempomatem?(no ok, prędkościomierza nie ma to i tempomatu) i Check Enginie??
Ja się gubię..:wub:
 
 
 
 
 
Mi padły tylko kierunki i awaryjne.
Winę ponosił przekaźnik. Musiałem kupić Ori używany, ponieważ zamiennik z motoryzacyjnego nie działał.
Skoro nie działa tempomat, licznik itd to może być grubsza sprawa niestety.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manualna. Do przodu start spoko, w tył dusi dławi silnik. 
 
 
Nie grzeje Ci klocków? Któryś zacisk nie jest zablokowany? Bo tutaj nie ma się co czarować, nie ma racjonalnego powodu aby gasł tylko na wstecznym. Bo o operowaniu pedałem sprzęgła chyba nie trzeba pisać. Bo świeżym kierowcą raczej nie jesteś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek SF - wymiana podpory wału. Mechanik coś mi mówi, że potrzebuje "osłonę podpory wału" taką "wciskaną" bo mówi ze jak bedzie wyciągał tą co jest to się na pewno pognie i już się nie będzie nadawało. Możliwe, że przy krzyżaku to jest w miejscu gdzie się rozłącza wał. Ja nie bardzo wiem OCB

Ktoś umie mi podpowiedzieć o jaką część mu chodzi ?
@skwaro
Dzięki za podpowiedź !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...